Voor de mensen die snel & makkelijk Winamp + MSN willen:quote:Op donderdag 28 april 2005 11:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die toaster erg veel vinden en de andere plugins op mess.be niet werken
messenger AMP v2.0
Waar download je die Apatch? ik zie hm nergens staan, want ik heb dat probleem ook met die bestand overdracht..quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef mechatronics het volgende:
van mess.be heb ik niks, alleen van die www.msgplus.net en daarna die A-patch
mess.be vertrouw ik niet zo
Kan het niet liggen aan degene aan de andere kant???quote:Op zondag 8 mei 2005 20:16 schreef GrupoBalanca het volgende:
Heb hm gedownload.. en Remove File Transfer Protection aangevinkt... maar windows blocked die file nog steeds
iemand ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:48 schreef BaggerUser het volgende:
hoiik ben op zoek naar msn 7 beta
dit omdat 7 final iet werkt bij een vriendin van me maar de beta werkte wel
iemand
Ik kan het niet meer editen, misschien een modje?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:42 schreef mic_forever het volgende:
Vaak krijgen mensen deze Error als ze proberen in te loggen " 800701f7 "
Dit komt doordat msn7.0 soms standaard een proxy instelt
Ga naar extra-->Opties-->Verbinding--> geavanceerde instellingen en klik dan TCP aan,ipv 1 van de socks als die is aangevinkt.
Dit loste bij mij het probleem op
misschien kan dit ook in de openingspost gezet worden??
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:16 schreef GrupoBalanca het volgende:
Heb hm gedownload.. en Remove File Transfer Protection aangevinkt... maar windows blocked die file nog steeds
Je moet is op een torrentsite gaan zoeken naar Winks ofzo.quote:Op maandag 25 april 2005 12:09 schreef Toeps het volgende:
Kan ik al ergens een heel pakket Fok! smilies downen?
doe mij is een mailtjequote:Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef krazny het volgende:
[..]
Je moet is op een torrentsite gaan zoeken naar Winks ofzo.
K heb een .Zip bestand van zo'n 25 Mb met alleen maar nieuwe Winks en smilies..
+ natuurlijk een programmaatje om ze gratis te installeren...![]()
* krazny slapende honden wakker maakt?![]()
Gewoon msn plus installerenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:45 schreef junkiesietze het volgende:
Hoe zet je dat uit dat je smilies ziet in de msn namen van het hoofdscherm van MSN?
Heb ik gedaan, maar kan de optie niet echt vinden... Net zoals het verwijderen van de banner...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |