hoe krijg ik msn 6.2 weer!quote:Op maandag 25 april 2005 23:07 schreef BierKoning het volgende:
Wtf? Als ik msn 7 er van af gooi, en msn 6.2 wil gebruiken, zegt ie dat er een nieuwe msn is "ja om te installeren, nee om msn af te sluiten" HOERIGE HOERIGE
heeft iemand een msn 6.2 bestand die WEL werkt?
Ik neem aan dat je 6.2 weer opnieuw geinstalleerd hebt??quote:Op maandag 25 april 2005 23:07 schreef BierKoning het volgende:
Wtf? Als ik msn 7 er van af gooi, en msn 6.2 wil gebruiken, zegt ie dat er een nieuwe msn is "ja om te installeren, nee om msn af te sluiten" HOERIGE HOERIGE
heeft iemand een msn 6.2 bestand die WEL werkt?
Blijkbaar toch niet want als ik in een chatcherm op een bestand klik krijg ik toch echt een melding en het bestand wordt verwijderdquote:Op zondag 24 april 2005 21:33 schreef Fuxl het volgende:
Met apatch is alle beveiliging er meteen af..![]()
kijk even op mess.be , daar stonden volgens mijn nog wat files om dit te voorkomen.....quote:Op maandag 2 mei 2005 23:41 schreef About2Break het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet want als ik in een chatcherm op een bestand klik krijg ik toch echt een melding en het bestand wordt verwijderd
Voor de mensen die snel & makkelijk Winamp + MSN willen:quote:Op donderdag 28 april 2005 11:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die toaster erg veel vinden en de andere plugins op mess.be niet werken
messenger AMP v2.0
Waar download je die Apatch? ik zie hm nergens staan, want ik heb dat probleem ook met die bestand overdracht..quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef mechatronics het volgende:
van mess.be heb ik niks, alleen van die www.msgplus.net en daarna die A-patch
mess.be vertrouw ik niet zo
Kan het niet liggen aan degene aan de andere kant???quote:Op zondag 8 mei 2005 20:16 schreef GrupoBalanca het volgende:
Heb hm gedownload.. en Remove File Transfer Protection aangevinkt... maar windows blocked die file nog steeds
iemand ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:48 schreef BaggerUser het volgende:
hoiik ben op zoek naar msn 7 beta
dit omdat 7 final iet werkt bij een vriendin van me maar de beta werkte wel
iemand
Ik kan het niet meer editen, misschien een modje?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:42 schreef mic_forever het volgende:
Vaak krijgen mensen deze Error als ze proberen in te loggen " 800701f7 "
Dit komt doordat msn7.0 soms standaard een proxy instelt
Ga naar extra-->Opties-->Verbinding--> geavanceerde instellingen en klik dan TCP aan,ipv 1 van de socks als die is aangevinkt.
Dit loste bij mij het probleem op
misschien kan dit ook in de openingspost gezet worden??
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:16 schreef GrupoBalanca het volgende:
Heb hm gedownload.. en Remove File Transfer Protection aangevinkt... maar windows blocked die file nog steeds
Je moet is op een torrentsite gaan zoeken naar Winks ofzo.quote:Op maandag 25 april 2005 12:09 schreef Toeps het volgende:
Kan ik al ergens een heel pakket Fok! smilies downen?
doe mij is een mailtjequote:Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef krazny het volgende:
[..]
Je moet is op een torrentsite gaan zoeken naar Winks ofzo.
K heb een .Zip bestand van zo'n 25 Mb met alleen maar nieuwe Winks en smilies..
+ natuurlijk een programmaatje om ze gratis te installeren...![]()
* krazny slapende honden wakker maakt?![]()
Gewoon msn plus installerenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:45 schreef junkiesietze het volgende:
Hoe zet je dat uit dat je smilies ziet in de msn namen van het hoofdscherm van MSN?
Heb ik gedaan, maar kan de optie niet echt vinden... Net zoals het verwijderen van de banner...quote:
Zal toch wel?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:31 schreef Steve.Porter het volgende:
zijn er al fok smileys te vinden die msn compatible zijn? en dan met nameen
![]()
rechtermuisknop en dan opslaan als en dan gewoon importeren .quote:
http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=download&id=620quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef febster het volgende:
2 vraagjes met betrekking tot MSN, heeft iemand geen dowload/zipje van het totale Fok! smiley gebeuren voor MSN 7.0?
2e vraag is; als mensen mij MP3'tjes sturen wordt dat door MSN (of XP met SP2?) gekenmerkt als gevaarlijk waardoor ik het bestand niet kan openenDan zegt XP dat ik een vinkje in het bestand moet aanzetten alleen als dat gebeurd is, is het bestand nergens meer te vinden, zelfs als ik de search gebruik vindt hij helemaal niks
?
Is daar een oplossing voor?
Toen ik dit bestand geopend had kon ik helemaal niks meer ontvangen...mooi is dat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:35 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=download&id=620![]()
Istbar ken ik dan ook niet als een trojan, maar als een verdomd vervelende spyware die je IE verneukt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:03 schreef SiliconError het volgende:
[..]
Voor de mensen die snel & makkelijk Winamp + MSN willen:
http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp.exe
Die (valse) viruswaarschuwing die eerder werd vermeld:
"AVG falsely identifies this and all other progams that use the NSIS installer as that trojan."
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |