en hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef Fuxl het volgende:
[..]
..........bestanden delen (niet oversturen maar je kan zo'n heel lijstje maken die iemand dan evt. kan downloaden)...........
het plaatje moet je dan verslepen naar het invoer venster van de tekstquote:Op maandag 25 april 2005 13:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik merk als je een plaatje sleept naar je chatvenster dat hij dan de achtergrond veranderd. Vroeger was het dat ie dat plaatje verzond. Vet vaag
check!quote:Op maandag 25 april 2005 14:23 schreef deliberator het volgende:
[..]
het plaatje moet je dan verslepen naar het invoer venster van de tekst
probeer maar eens
Owkeee, klinkt goed (met de patch dan)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef Fuxl het volgende:
Je KAN het tot te bare essentials strippen
Voordelen: Tekenfunctie, bestanden delen (niet oversturen maar je kan zo'n heel lijstje maken die iemand dan evt. kan downloaden), muziek zichtbaar, persoonlijke tekst erbij (tekst die wel in de lijst wordt weergegeven amar niet tijdens het chatten), eigen animated gifs als smilie en aanmelden met een bepaalde status (bezet/afwezig enz). En nog veel meer maar dat zijn wel heel erge breezer functies. (Die je dus eruit sloopt met die patch)
Met apatch kan je overgens zelf bepalen wat je erin wil hebben en niet..
hoe krijg ik msn 6.2 weer!quote:Op maandag 25 april 2005 23:07 schreef BierKoning het volgende:
Wtf? Als ik msn 7 er van af gooi, en msn 6.2 wil gebruiken, zegt ie dat er een nieuwe msn is "ja om te installeren, nee om msn af te sluiten" HOERIGE HOERIGE
heeft iemand een msn 6.2 bestand die WEL werkt?
Ik neem aan dat je 6.2 weer opnieuw geinstalleerd hebt??quote:Op maandag 25 april 2005 23:07 schreef BierKoning het volgende:
Wtf? Als ik msn 7 er van af gooi, en msn 6.2 wil gebruiken, zegt ie dat er een nieuwe msn is "ja om te installeren, nee om msn af te sluiten" HOERIGE HOERIGE
heeft iemand een msn 6.2 bestand die WEL werkt?
Blijkbaar toch niet want als ik in een chatcherm op een bestand klik krijg ik toch echt een melding en het bestand wordt verwijderdquote:Op zondag 24 april 2005 21:33 schreef Fuxl het volgende:
Met apatch is alle beveiliging er meteen af..![]()
kijk even op mess.be , daar stonden volgens mijn nog wat files om dit te voorkomen.....quote:Op maandag 2 mei 2005 23:41 schreef About2Break het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet want als ik in een chatcherm op een bestand klik krijg ik toch echt een melding en het bestand wordt verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |