abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26901468
Als mensen nog problemen hebben met die bestand overdracht: moet je deze patch downloaden

http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=download&id=620

mijn probleem is ook daarmee verholpen
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_27078076
zijn er al fok smileys te vinden die msn compatible zijn? en dan met name en
pi_27079033
Misschien dat er iemand dit probleem kan oplossen:

In MSN 7.0 herkent automatisch op welke resolutie een webcam streamt (bijv. 384 x 240 pixels, of 160 x 120 pixels).
Het venster wordt dan automatisch ook zo groot.
Echter, als je de grootte van het venster één keer handmatig veranderd naar bijv. Small, kun je het daarna alleen nog maar veranderen naar Medium of Large, de automatische detectie is niet meer terug te krijgen
Dit is best wel irri, omdat sommige cams op hoge resoluties staan (480 of zelfs 640 pixels), maar ik kan die dan alleen maar op de Large setting van MSN zelf bekijken (= maar 320 pixels)!

Herinstallatie van MSN helpt niet, omdat deze setting ergens is ingesteld in het register van Windows (of elders), en deze instelling dan weer automatisch wordt terug overgenomen....

Weet iemand waar dit is aan te passen?
pi_27094003
niemand ?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:03:35 #105
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_27094832
Gewoon een videogesprek starten dan kun je zelfs fullscreen werken

ofzo

want ik heb er geen last van , het formaten die in msn staan is gewoon normaal, waarom een andere resolutie??
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_27096465
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 11:31 schreef Steve.Porter het volgende:
zijn er al fok smileys te vinden die msn compatible zijn? en dan met name en
Zal toch wel?
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_27096814
waar dan
Haleloeja
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:17:20 #108
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_27099397
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:58 schreef Gelderland het volgende:
waar dan
rechtermuisknop en dan opslaan als en dan gewoon importeren .

deze gaat wel snel in msn , maar gaat perfect
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:45:12 #109
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_27113445
Grote dank voor deze thread weer
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:48:31 #110
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27113556
ik heb nu ook 7, helemaal gestript
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_27132562
2 vraagjes met betrekking tot MSN, heeft iemand geen dowload/zipje van het totale Fok! smiley gebeuren voor MSN 7.0?

2e vraag is; als mensen mij MP3'tjes sturen wordt dat door MSN (of XP met SP2?) gekenmerkt als gevaarlijk waardoor ik het bestand niet kan openen Dan zegt XP dat ik een vinkje in het bestand moet aanzetten alleen als dat gebeurd is, is het bestand nergens meer te vinden, zelfs als ik de search gebruik vindt hij helemaal niks ?

Is daar een oplossing voor ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_27137715
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef febster het volgende:
2 vraagjes met betrekking tot MSN, heeft iemand geen dowload/zipje van het totale Fok! smiley gebeuren voor MSN 7.0?

2e vraag is; als mensen mij MP3'tjes sturen wordt dat door MSN (of XP met SP2?) gekenmerkt als gevaarlijk waardoor ik het bestand niet kan openen Dan zegt XP dat ik een vinkje in het bestand moet aanzetten alleen als dat gebeurd is, is het bestand nergens meer te vinden, zelfs als ik de search gebruik vindt hij helemaal niks ?

http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=download&id=620
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_27144838
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef febster het volgende:
[...]

Microsoft™ Mediaplayer© WMA® gaan gebruiken
pi_27148704
quote:
Toen ik dit bestand geopend had kon ik helemaal niks meer ontvangen...mooi is dat.
pi_27186642
Als ik msn7 probeer te installeren (is verplicht tegenwoordig, oudere versies werken niet meer ) zegt 'ie dat ik IE6 moet installeren....

Is daar een workaround voor, ik heb geen zin om IE te gaan installeren.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:40:23 #116
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_27188015
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:03 schreef SiliconError het volgende:

[..]

Voor de mensen die snel & makkelijk Winamp + MSN willen:
http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp.exe

Die (valse) viruswaarschuwing die eerder werd vermeld:
"AVG falsely identifies this and all other progams that use the NSIS installer as that trojan."

[afbeelding]
Istbar ken ik dan ook niet als een trojan, maar als een verdomd vervelende spyware die je IE verneukt.
pi_27233437
Als mensen mij een bestand versturen, dan accepteerd MSN hm automatisch zelf.. ivp dat ik zelf kan kiezen als ik wil accepteren of niet. Waar kan ik dat instellen? zodra mensen mij bestanden versturen dat ie t niet vanzelf gaat aannemen??

Thnx
GB
pi_27234048
Is een optie van Messenger Plus! Kun je uitzetten in je voorkeuren onder Instant Messages.
Snel, makkelijk en gratis hoger in de zoekresultaten komen? Digitalpoint co-op
pi_27284058
Ik heb vorige week versie 7 ook maar eens geinstalleerd, en ook meteen een msn space gemaakt.
Ik heb van msn 7 de nederlandse versie, en van msn plus ook. het enige wat extra is is www.a-patch.tk.
nu heb ik een vraagje: waarom is mijn msn space engels (op een enkele pagina bij 'settings' na) en waarom staan bij games alleen maar engelstalige namen? (in tegenstelling tot een klasgenoot van me, die ook de nederlandse msn 7, nederlandse msn plus en de a-patch heeft?
  maandag 23 mei 2005 @ 20:10:48 #120
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_27286234
Ik probeer 7.0 te downloaden maar als de installatie is voltooid, krijg ik deze melding:

In Messenger is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Toen maar weer 6.2 er opgezet, maar die wil niets doen totdat ik de nieuwere versie heb geinstalleerd...

Weet iemand de oplossing?

[/leekmode off]
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_27290101
Ik denk dat je het beste even MSN helemaal kunt de-installeren, PC opnieuw opstarten en het dan nog een keer proberen..
Succes!

PS: hoe installeer je? Door in msn 6 te klikken op 'er is een nieuwe versie' of door het bestand te downloaden van de msn pagina? Probeer dat laatste maar even..
MSN7: http://messenger.msn.com/Download/
MSN+: http://www.msgplus.net/global.php?lang=ne
Patch om bep. dingen in msn 7 uit te zetten: www.a-patch.tk
pi_27290453
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:04 schreef GrupoBalanca het volgende:
Als mensen mij een bestand versturen, dan accepteerd MSN hm automatisch zelf.. ivp dat ik zelf kan kiezen als ik wil accepteren of niet. Waar kan ik dat instellen? zodra mensen mij bestanden versturen dat ie t niet vanzelf gaat aannemen??

Thnx
GB
in msn plus

Edit: oeps, ik zie dat er al antwoord onder staat..

[ Bericht 12% gewijzigd door killko op 23-05-2005 22:09:09 (dubbel) ]
pi_27290942
Is het mogelijk om zelf winks of bewegende avatars te maken? In flash of als gif ofzo, en zo ja: waar plaats je die dan ergens op je pc en hoe stel je het in?
  maandag 23 mei 2005 @ 22:20:12 #124
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_27291006
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:56 schreef killko het volgende:
Ik denk dat je het beste even MSN helemaal kunt de-installeren, PC opnieuw opstarten en het dan nog een keer proberen..
Succes!

PS: hoe installeer je? Door in msn 6 te klikken op 'er is een nieuwe versie' of door het bestand te downloaden van de msn pagina? Probeer dat laatste maar even..
MSN7: http://messenger.msn.com/Download/
MSN+: http://www.msgplus.net/global.php?lang=ne
Patch om bep. dingen in msn 7 uit te zetten: www.a-patch.tk
Hey dank je wel voor je antwoord!
Heb dat alleen al geprobeerd, geen idee wat de reden kan zijn dat het nu niet wil. heb dat nooit eerder gehad bij updates. Er staat wel een nieuwe versie van Norton op (maar die heb ik uitgezet om te proberen of dat de oorzaak was, nee) en heb niet te lang geleden wat anti-spyware geinstalleerd. Kan dat het nog zijn?

Wil wel gewoon weer 6.2 erop zetten, maar kan ik die melding dan omzeilen dat er een nieuwe versie is? Nu wil ie niet inloggen voor ik geupdate heb..

thanx..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_27291258
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

rechtermuisknop en dan opslaan als en dan gewoon importeren .

deze gaat wel snel in msn , maar gaat perfect
Helaas werken er idd maar een paar.. Het zou mooi zijn als iemand de gifjes zo mooi en passend maakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')