abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27646542
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:49 schreef trpetine het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je 6.2 weer opnieuw geinstalleerd hebt??
Zo ja... Dan klopt het dat je een update krijgt maar dat is gewoon een update van 6.2.
Niet van 6.2 naar 7.0..
Gewoon die update downen en je 6.2 werkt weer perfect!!!
Bij mij installeert ie dan 7.0
  zondag 5 juni 2005 @ 18:44:38 #152
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_27651487
Ik vertrouw dat hele mess.be voor geen meter Ik zag al dat een aantal users trojan meldingen kregen Vooral die apatch is geen zuivere koffie Je kan toch anders dmsn gebruiken
  zondag 5 juni 2005 @ 18:55:21 #153
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_27651731
Kun je ook via WMP die muziek namen in de naam gooien??
  zondag 5 juni 2005 @ 19:05:19 #154
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_27652032
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kun je ook via WMP die muziek namen in de naam gooien??
Ja dat zit standaard in msn , onder je eigen naam kun je aangeven of je naam wil laten zien van het nummer dat je afspeelt
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_27652061
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:43 schreef Jump het volgende:
tip: wel niet alles aanvinken bij de patch
Wel of niet?

jammer dat MS geen nieuwe versie voor de Mac uitbrengt, die 4.nogwat is zeer achterhaalt.
En versie 5 schijnt ook niet helemaal top te zijn.
  zondag 5 juni 2005 @ 19:15:04 #156
34663 SpeedyGJ
pi_27652328
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ja dat zit standaard in msn , onder je eigen naam kun je aangeven of je naam wil laten zien van het nummer dat je afspeelt
Thnx
pi_27679430
Ik krijg helemaal de ** van msn7.0. Ik installeer het patchen extra. Doet hij het NIET op mijn account op de pc maar wel alle andere.. ik word er helemaal ziek van :S Iemand een oplossing heb het namelijk nodig voor school en snel.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:41:56 #158
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_27680237
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:20 schreef Guusie het volgende:
Ik krijg helemaal de ** van msn7.0. Ik installeer het patchen extra. Doet hij het NIET op mijn account op de pc maar wel alle andere.. ik word er helemaal ziek van :S Iemand een oplossing heb het namelijk nodig voor school en snel.
wat doet het pcies niet , hij start niet op? hij meldt niet aan?

welke foutmelding?

Al gekeken naar de beveiliging in de opties van msn?
pi_27685776
Vraagje:

Ik heb sinds een paar dagen al mijn contactpersonen gesorteerd staan (in 1 groep, dus op online/offline) op "e-mailadres", terwijl ik ze op "schermnaam" in mijn lijst wil hebben staan!!!

Nu moet ik telkens als ik MSN minimaliseer op; "Contactpersonen beheren" ---> "Contacten weergeven op" ---> "Schermnaam" drukken.. dit vind ik echt irritant..

Weet iemand hoe ik dit gewoon weer normaal krijg??

It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice!
pi_27697722
Heeft al zijn msn volledig "gefok!"? Ik vraag me dus af of er al mensen zijn die alle werkende smilyes van Fok! in hun/haar msn hebben gezet.

Zoja, zou er misschien dan een kleine mogelijkheid zijn om die zooi online te zetten?
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_27698547
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

wat doet het pcies niet , hij start niet op? hij meldt niet aan?

welke foutmelding?

Al gekeken naar de beveiliging in de opties van msn?
Ik heb het al anders opgelost Gewoon mijn acount weggepleurd (wel bestanden gebackupd na tuurlijk ) Nu doet ie het
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:10:40 #162
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_27700672
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Vraagje:

Ik heb sinds een paar dagen al mijn contactpersonen gesorteerd staan (in 1 groep, dus op online/offline) op "e-mailadres", terwijl ik ze op "schermnaam" in mijn lijst wil hebben staan!!!

Nu moet ik telkens als ik MSN minimaliseer op; "Contactpersonen beheren" ---> "Contacten weergeven op" ---> "Schermnaam" drukken.. dit vind ik echt irritant..

Weet iemand hoe ik dit gewoon weer normaal krijg??

Volgens mij is dat niet mogelijk. Ik gebruik ook msn plus! dus ik heb die lange namen gelukkig niet
pi_27708062
Ik vind 't maar niks tot nu toe (net geïnstalleerd), of moet er gewoon nog aan wennen...
Tabbladen en irritante geluidjes alvast weggehaald in ieder geval

Wat betekent het eigenlijk als iemand zo'n sterretje * voor z'n naam heeft staan?
pi_27710031
Ik denk dat ie dan foto's heeft geplaatst op zijn webspace
Is er al een progje dat hij ook kan kijken welke muziek je draait op iTunes? Ik gebruik geen windows media player
pi_27710550
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:03 schreef SiliconError het volgende:

[..]

Voor de mensen die snel & makkelijk Winamp + MSN willen:
http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp.exe

Die (valse) viruswaarschuwing die eerder werd vermeld:
"AVG falsely identifies this and all other progams that use the NSIS installer as that trojan."

[afbeelding]
Ik heb deze nu geïnstalleerd, maar wat moet ik nu doen? Dat schermpje uit het screenshot krijg ik nergens te zien. En gewoon in MSN 'Laat zien welke nummers ik luister' aanvinken haalt ook niks uit.

Edit: laat maar, ik wist niet dat ik Winamp eerst moest afsluiten
Wil alleen nog weten waar ik dat schermpje uit het screenshot vandaan haal

[ Bericht 8% gewijzigd door brighton op 07-06-2005 15:38:28 ]
pi_27711286
Making iTunes Work with MSN Messenger's "Now Playing" Feature
On a recommendation from Brad Wilson, I've switched from using WMP to iTunes. I'm not sure I'm going to stick with it, but so far I like it. But one problem that was bugging me was how to get the “Now Playing” feature of MSN Messenger 7.0 working. I had it working for a little while, but then it stopped and I couldn't get it back.

Well, I've got it working now. After a little Googling, I found the answer here. Here's the important bit:

In MSN Messenger go to Tools / Options / General and check "Open Messenger main window when Messenger starts."

This rates as one of the more bizarre fixes I've seen, but so far it's working perfectly.

In the spirit of this post, here are my five most recently played songs. Clearly, I've got my whole library on “shuffle“.
pi_27711297
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef Guusie het volgende:
Making iTunes Work with MSN Messenger's "Now Playing" Feature
On a recommendation from Brad Wilson, I've switched from using WMP to iTunes. I'm not sure I'm going to stick with it, but so far I like it. But one problem that was bugging me was how to get the “Now Playing” feature of MSN Messenger 7.0 working. I had it working for a little while, but then it stopped and I couldn't get it back.

Well, I've got it working now. After a little Googling, I found the answer here. Here's the important bit:

In MSN Messenger go to Tools / Options / General and check "Open Messenger main window when Messenger starts."

This rates as one of the more bizarre fixes I've seen, but so far it's working perfectly.

In the spirit of this post, here are my five most recently played songs. Clearly, I've got my whole library on “shuffle“.
Het werkt ook nog
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:21:34 #168
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_27717879
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:03 schreef SiliconError het volgende:
[..]
Voor de mensen die snel & makkelijk Winamp + MSN willen:
http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp.exe
.....
Super!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:25:42 #169
34663 SpeedyGJ
pi_27718014
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef brighton het volgende:
Ik vind 't maar niks tot nu toe (net geïnstalleerd), of moet er gewoon nog aan wennen...
Tabbladen en irritante geluidjes alvast weggehaald in ieder geval

Wat betekent het eigenlijk als iemand zo'n sterretje * voor z'n naam heeft staan?
Klik er maar eens op
In de meeste gevallen hebben ze dan een photoalbum met foto's erin te staan
pi_27733528
Die cheerleader smiley doet 't wel maar niet het juiste formaat? Dus wat bedoelen jullie met "hij werkt perfect"? Alleen de goeie snelheid of ook het formaat, want dan doe ik dus iets fout

Ah my bad, in dat preview schermpje doet ie dus kut, maar in t normale venster pakt ie em wel
pi_27750470
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef brighton het volgende:

[..]

Ik heb deze nu geïnstalleerd, maar wat moet ik nu doen? Dat schermpje uit het screenshot krijg ik nergens te zien. En gewoon in MSN 'Laat zien welke nummers ik luister' aanvinken haalt ook niks uit.

Edit: laat maar, ik wist niet dat ik Winamp eerst moest afsluiten
Wil alleen nog weten waar ik dat schermpje uit het screenshot vandaan haal
ga in winamp kijken bij opties/voorkeuren en dan plugins en dan ff zoeken naar iets van messenger amp ofzo.. moetie bijstaan
pi_27761112
Ik heb allemaal van die grote smiley's maar als ik zelf een smiley wil toevoegen word hij zo klein als een standaard smiley. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij zijn eigen formaat blijft houden?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:19:56 #173
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_27838508
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Nou, niet hier anders. Ik heb al de nieuwste versie van 7.0 erop gepleurd, maar die optie bestaat gewoon niet.

Ach.. nu wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door FritsFlits op 11-06-2005 18:25:16 ]
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:25:49 #174
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27838642
Dan ben je gewoon blind lijkt me
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:30:26 #175
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_27838771
Ik draag niet voor niets een zonnebril (check avatar).

Nee, de helpfunctie van MSN klopt niet helemaal. Ik heb deze functie niet:

---------------

Klik in het hoofdvenster van MSN Messenger in het menu Extra op Opties.
Klik in het linkervenster op Persoonlijke gegevens.
Schakel onder Mijn schermnaam het selectievakje De nummers waar ik in Windows Media Player naar luister als persoonlijk bericht laten zien in.
Klik op OK.

---------------

Ik kon hem wel aanklikken onder m'n naam in het hoofdscherm. Tja...
Hij werkt in ieder geval
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')