Bij mij installeert ie dan 7.0quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:49 schreef trpetine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 6.2 weer opnieuw geinstalleerd hebt??
Zo ja... Dan klopt het dat je een update krijgt maar dat is gewoon een update van 6.2.
Niet van 6.2 naar 7.0..
Gewoon die update downen en je 6.2 werkt weer perfect!!!
Ja dat zit standaard in msn , onder je eigen naam kun je aangeven of je naam wil laten zien van het nummer dat je afspeeltquote:Op zondag 5 juni 2005 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kun je ook via WMP die muziek namen in de naam gooien??
Wel of niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:43 schreef Jump het volgende:
tip: wel niet alles aanvinken bij de patch
Thnxquote:Op zondag 5 juni 2005 19:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja dat zit standaard in msn , onder je eigen naam kun je aangeven of je naam wil laten zien van het nummer dat je afspeelt
wat doet het pcies niet , hij start niet op? hij meldt niet aan?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:20 schreef Guusie het volgende:
Ik krijg helemaal de ** van msn7.0. Ik installeer het patchen extra. Doet hij het NIET op mijn account op de pc maar wel alle andere.. ik word er helemaal ziek van :S Iemand een oplossing heb het namelijk nodig voor school en snel.
Ik heb het al anders opgelostquote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
wat doet het pcies niet , hij start niet op? hij meldt niet aan?
welke foutmelding?
Al gekeken naar de beveiliging in de opties van msn?
Volgens mij is dat niet mogelijk. Ik gebruik ook msn plus! dus ik heb die lange namen gelukkig nietquote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Vraagje:
Ik heb sinds een paar dagen al mijn contactpersonen gesorteerd staan (in 1 groep, dus op online/offline) op "e-mailadres", terwijl ik ze op "schermnaam" in mijn lijst wil hebben staan!!!
Nu moet ik telkens als ik MSN minimaliseer op; "Contactpersonen beheren" ---> "Contacten weergeven op" ---> "Schermnaam" drukken.. dit vind ik echt irritant..
Weet iemand hoe ik dit gewoon weer normaal krijg??
![]()
Ik heb deze nu geïnstalleerd, maar wat moet ik nu doen? Dat schermpje uit het screenshot krijg ik nergens te zien. En gewoon in MSN 'Laat zien welke nummers ik luister' aanvinken haalt ook niks uit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:03 schreef SiliconError het volgende:
[..]
Voor de mensen die snel & makkelijk Winamp + MSN willen:
http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp.exe
Die (valse) viruswaarschuwing die eerder werd vermeld:
"AVG falsely identifies this and all other progams that use the NSIS installer as that trojan."
[afbeelding]
Het werkt ook nogquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef Guusie het volgende:
Making iTunes Work with MSN Messenger's "Now Playing" Feature
On a recommendation from Brad Wilson, I've switched from using WMP to iTunes. I'm not sure I'm going to stick with it, but so far I like it. But one problem that was bugging me was how to get the “Now Playing” feature of MSN Messenger 7.0 working. I had it working for a little while, but then it stopped and I couldn't get it back.
Well, I've got it working now. After a little Googling, I found the answer here. Here's the important bit:
In MSN Messenger go to Tools / Options / General and check "Open Messenger main window when Messenger starts."
This rates as one of the more bizarre fixes I've seen, but so far it's working perfectly.
In the spirit of this post, here are my five most recently played songs. Clearly, I've got my whole library on “shuffle“.
Super!quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:03 schreef SiliconError het volgende:
[..]
Voor de mensen die snel & makkelijk Winamp + MSN willen:
http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp.exe
.....
Klik er maar eens opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef brighton het volgende:
Ik vind 't maar niks tot nu toe (net geïnstalleerd), of moet er gewoon nog aan wennen...
Tabbladen en irritante geluidjes alvast weggehaald in ieder geval
Wat betekent het eigenlijk als iemand zo'n sterretje * voor z'n naam heeft staan?
ga in winamp kijken bij opties/voorkeuren en dan plugins en dan ff zoeken naar iets van messenger amp ofzo.. moetie bijstaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef brighton het volgende:
[..]
Ik heb deze nu geïnstalleerd, maar wat moet ik nu doen? Dat schermpje uit het screenshot krijg ik nergens te zien. En gewoon in MSN 'Laat zien welke nummers ik luister' aanvinken haalt ook niks uit.
Edit: laat maar, ik wist niet dat ik Winamp eerst moest afsluiten
Wil alleen nog weten waar ik dat schermpje uit het screenshot vandaan haal
Nou, niet hier anders. Ik heb al de nieuwste versie van 7.0 erop gepleurd, maar die optie bestaat gewoon niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja dat zit standaard in msn , onder je eigen naam kun je aangeven of je naam wil laten zien van het nummer dat je afspeelt
Je wil stiekem foto's van iemand bekijken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:39 schreef Here2Stay het volgende:
hmm krijgen mensen met dat zogenaamde visitekaartje ook een notification wie hun foto's bekeken heeft?
Ach, t is hoe je t bekijkt...... wil niet te gretig overkomen.. ben dat natuurlijk wel..quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef brighton het volgende:
[..]
Je wil stiekem foto's van iemand bekijken?
Volgens mij niet hoor...
Kijk even naar mijn post met problemen een pagina terug. Iemand geeft me een linkje waardoor 6.2 t wel weer doet..quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:42 schreef Gurb het volgende:
ik zal wel ergens iets fout doen denk ik.
ik zit met het volgende:
ik kreeg van msn een melding dat er een nieuwere versie was, dus ik heb msn 7.0 geinstalleerd. maar ik had msn 7.0 nog geen 5 minuten draaien, en toen was ik het al zat. allemaal draaiende zinnen en schuddende schermen.
dat is gewoon bagger dus.
dus ik dacht: weet je wat, ik gooi 6.2 er weer op. maar als ik me nu wil aanmelden bij msn, dan zegt ie dat ik msn moet updaten, anders start ie niet op.
het zal wel een eenvoudig op te lossen probleem zijn, maar ik heb de oplossing nog niet gevonden iig.
iemand die mij kan helpen?
ik ga het vanavond proberen, thanks alvastquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn post met problemen een pagina terug. Iemand geeft me een linkje waardoor 6.2 t wel weer doet..
Ja ik wil ook alle fok smileysquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:48 schreef P0rt0 het volgende:
Zou iemand zijn Fok-msn willen posten op internet? Het handmatig plaatsen van de Fok! smileys is namelijk veel werk. Mocht iemand dit al hebben gedaan, dan zou diegene heelveel mensen blij maken.
We zitten allemaal met smart te wachten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef realbase het volgende:
[..]
Ja ik wil ook alle fok smileys
GIMMY GIMMY !!!
Niemand ?? ( verkapte kick enzo )quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
We zitten allemaal met smart te wachten.
Ah, ik zie het al, ze hadden de Tabs verborgen onder een naam als "my private buttons". Vandaar dat ik het niet vond.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:43 schreef thatsme het volgende:
dat zit gewoon in de standaard opties van msn... (bij privicy ofzo)
http://www.mastaline.com/?pagina=msn/downloadinfo&id=45quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:39 schreef m021 het volgende:
Hoe verwijder ik die vervelende Tabs aan de linkerkant van het scherm? In MSG+ en Apatch zie ik die optie niet zitten.
(ik heb 7.0813 English)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |