Staat erbij.quote:
Er zit niet veel verschil in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef steve2003 het volgende:
wats is het verschil tussen de msn 7 en 7.5? de link naar de 7.5 werkt overigens niet..
Download even de vernieuwde versiequote:Op zaterdag 24 september 2005 11:26 schreef bonke het volgende:
die msn7.5 patch zegt dat ik een oudere versie van msn heb
terwijl ik toch echt 7.5 geinstalleerd heb
is er in een week tijd ( afgelopen zondag format c ) weer een nieuwere versie ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Download even de vernieuwde versie(Zie boven voor link)
Je moet even msn plus instalerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef TinToR het volgende:
Ik zag pas ergens een add on waarbij je een timer in je username kon zetten (countdown naar een bepaald tijdstip enz). Iemand enig idee waar die te halen is ?
Graag voor 7.0.
7.5 gebruik ik niet omdat de optie videovergadering er niet meer in zit![]()
Hmmz beetje vaagjes allemaal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:07 schreef bonke het volgende:
moeilijk allemaal
de msn7.5 patch zegt dat ik een oudere versie van msn7.5 heb
dus ik naar bovenstaand urltje de nieuwe msn7.5 pakken
installeren enzz
zegt ie dat er op mijn comp een nieuwere versie staat
sja, wat is et nou ??????????
word je toch gek van
versie 7.5 0299
nou waarschijnlijk kan je er al die msn shit mee laten verdwijnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef daReaper het volgende:
wat doet die patch?
MSN 7.5 ziet de webcam die ik niet heb wel!quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef steve2003 het volgende:
wats is het verschil tussen de msn 7 en 7.5? de link naar de 7.5 werkt overigens niet..
nou als ik jou was zou ik degenen die nog in je huis lopen niet meer vertrouwenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
MSN 7.5 ziet de webcam die ik niet heb wel!
Maar die zit dan niet aan mijn computer vast... die is na installatie nog helemaal losgekoppeld geweestquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:27 schreef bonke het volgende:
[..]
nou als ik jou was zou ik degenen die nog in je huis lopen niet meer vertrouwen
ff alle draadjes volgen en je komt er wel een tegen
www.passport.netquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef RoaRRR het volgende:
Uhh ff een domme vraag maar ben het echt vergeten...
Heb op dit moment een Gmail adres wat ik ook wil gebruiken als MSN adres. Hoe kan ik dit ook al weer veranderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |