Staat erbij.quote:
Er zit niet veel verschil in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef steve2003 het volgende:
wats is het verschil tussen de msn 7 en 7.5? de link naar de 7.5 werkt overigens niet..
Download even de vernieuwde versiequote:Op zaterdag 24 september 2005 11:26 schreef bonke het volgende:
die msn7.5 patch zegt dat ik een oudere versie van msn heb
terwijl ik toch echt 7.5 geinstalleerd heb
is er in een week tijd ( afgelopen zondag format c ) weer een nieuwere versie ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Download even de vernieuwde versie(Zie boven voor link)
Je moet even msn plus instalerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef TinToR het volgende:
Ik zag pas ergens een add on waarbij je een timer in je username kon zetten (countdown naar een bepaald tijdstip enz). Iemand enig idee waar die te halen is ?
Graag voor 7.0.
7.5 gebruik ik niet omdat de optie videovergadering er niet meer in zit![]()
Hmmz beetje vaagjes allemaal.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:07 schreef bonke het volgende:
moeilijk allemaal
de msn7.5 patch zegt dat ik een oudere versie van msn7.5 heb
dus ik naar bovenstaand urltje de nieuwe msn7.5 pakken
installeren enzz
zegt ie dat er op mijn comp een nieuwere versie staat
sja, wat is et nou ??????????
word je toch gek van
versie 7.5 0299
nou waarschijnlijk kan je er al die msn shit mee laten verdwijnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef daReaper het volgende:
wat doet die patch?
MSN 7.5 ziet de webcam die ik niet heb wel!quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef steve2003 het volgende:
wats is het verschil tussen de msn 7 en 7.5? de link naar de 7.5 werkt overigens niet..
nou als ik jou was zou ik degenen die nog in je huis lopen niet meer vertrouwenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
MSN 7.5 ziet de webcam die ik niet heb wel!
Maar die zit dan niet aan mijn computer vast... die is na installatie nog helemaal losgekoppeld geweestquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:27 schreef bonke het volgende:
[..]
nou als ik jou was zou ik degenen die nog in je huis lopen niet meer vertrouwen
ff alle draadjes volgen en je komt er wel een tegen
www.passport.netquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef RoaRRR het volgende:
Uhh ff een domme vraag maar ben het echt vergeten...
Heb op dit moment een Gmail adres wat ik ook wil gebruiken als MSN adres. Hoe kan ik dit ook al weer veranderen...
Hmm, altijd al geweest hoor. ALS je tenminste even de setup-schermpjes goed leest en niet overal zomaar op "ja" klikt.quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef steve2003 het volgende:
en is msn plus tegenwoordig ook spyware vrij??
dat is niet helemaal waar, als je daar op nee klikt dan zit er alsnog spyware bijquote:Op maandag 26 september 2005 03:34 schreef markvnl het volgende:
[..]
Hmm, altijd al geweest hoor. ALS je tenminste even de setup-schermpjes goed leest en niet overal zomaar op "ja" klikt.![]()
lees wel ff het hele topic voor je eraan begintquote:Op zondag 25 september 2005 23:00 schreef steve2003 het volgende:
weet er iemand toevallig een spyware vrij programma waarmee je kan zien wie je allemaal geblockt heeft enzo??
niet dat natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 11:00 schreef bonke het volgende:
[..]
lees wel ff het hele topic voor je eraan begint
http://msn.41m.com
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:29 schreef DjDev het volgende:
Wat heb je aan de msn 7.5 Patch? Is dat hetzelfde al A-Patch?
lijkt me ook wel een handig programma jaquote:Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef steve2003 het volgende:
[..]
niet dat natuurlijk![]()
ik had ooit eens van een programmaatje gehoord waarmee je precies kon zien of iemand je bericht gelezen had en weggeklikt had, of dat iemand je niet in zijn lijst heeft, of heeft geblokt, dat soort dingen kon je allemaal zien.....
weet iemand welk programma ik bedoel?
Volgens Microsoft Antispyware wel ja. Maar dat was ten onrechte.quote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar, als je daar op nee klikt dan zit er alsnog spyware bij
dMSN bedoel je?quote:Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef steve2003 het volgende:
[..]
niet dat natuurlijk![]()
ik had ooit eens van een programmaatje gehoord waarmee je precies kon zien of iemand je bericht gelezen had en weggeklikt had, of dat iemand je niet in zijn lijst heeft, of heeft geblokt, dat soort dingen kon je allemaal zien.....
het doel ervan is hetzelfde, namelijk het aanpassen van MSN Messenger zodat alle dingen die je irriteren weggehaald kan worden. alleen is msnpatch simpeler (weinig keuze en instelbaarheid dan A-Patch)quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:29 schreef DjDev het volgende:
Wat heb je aan de msn 7.5 Patch? Is dat hetzelfde al A-Patch?
GAIM is een programma die dat kan, en dMSN ook (dacht ik?). je kan ook je gwone MSN Messenger gebruiken samen met stuffplug. dat is een programma dat je die dingen die je opsomt weergeeft in je venster. echter om stuffplug te laten werken heb je MSN Plus van Patchou nodig.... en ook niet onbelangrijk is dat de stuffplug van nu een beta is dat voor 95% goed functioneert.quote:Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef steve2003 het volgende:
Niet dat natuurlijk![]()
ok thnx =)quote:Op maandag 26 september 2005 20:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
het doel ervan is hetzelfde, namelijk het aanpassen van MSN Messenger zodat alle dingen die je irriteren weggehaald kan worden. alleen is msnpatch simpeler (weinig keuze en instelbaarheid dan A-Patch)
google ff op Patchou, en vergeet niet om de sponsor NIET te accepteren...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef S-Two het volgende:
MSN was er bij mij af, en nu moest ik dus 7.5 installeren. FF een tvp zodat ik de volgende keer die reclame er af kan halen.
Iemand die miss ook plus heeft voor MSN 7.5? Want nu staan er steeds van die :$38 enzo voor sommige mensen hun naam.
Dank, én plus én die patch ff geïnstalleerdquote:Op woensdag 28 september 2005 22:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
google ff op Patchou, en vergeet niet om de sponsor NIET te accepteren...
je klikt 1 keer op de tekst en dan pas kan je scrollen, anders kan je het gerust vergeten.... of de logboek gebruiken is ook een optie.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef odebeijer het volgende:
Kan niet meer naar boven scrollen bij msn 7.5
Hij blijft naar beneden scrollen, dit is echt vervelend, als je dan even niet leest dan kom je daar ook niet meer bij. Hij verhindert mij gewoon om naar boven te scrollen.
Iemand die een manier weet om dit op te lossen?
Dank je, dit werkt welquote:Op donderdag 29 september 2005 14:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
je klikt 1 keer op de tekst en dan pas kan je scrollen, anders kan je het gerust vergeten.... of de logboek gebruiken is ook een optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |