Moods? Is dat het "Nederlandse" woord voor Winks?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef Zapper het volgende:
Is er al iets gevonden voor het maken van eigen Moods?
Wis niet dat ie er al wasquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef Zapper het volgende:
Dude, gewoon een nieuwe versie van Apatch downloaden
Gebruik dan ook Trillian!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:39 schreef Realzm het volgende:
mn broer heeft het net geinstalleerd. Irritant happy kutprogramma imo. Eens kijken wat die patch kan doen.
Welke instellingen bedoel je? En ik zou ze eventueel wel kunnen oploaden naar de FOK!server. Immers zijn er genoeg fokkers die hiervan gebruik willen maken. Maar dan moeten ze wel mooi zijn. Dus niet zo achterlijk geplet als je ze kopie/paste.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:26 schreef P0rt0 het volgende:
Zo, ik heb zelf mijn MSN maar zelf voorzien van veel Fok! smileys.. KUTWERK!
De vraag is nu echter.. hoe zet ik het online? Dus waar worden die instellingen opgeslagen?
Heuj! Wat doe jij met mijn avatarquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef Jaytonized het volgende:
Ik heb ze allemaal al, alláng.
Waar kan ik ze uploaden, heb ze allemaal in .rar-bestandje.
En ja, de goede afmetingen.
Stuur maar even naar nikky@fok.nlquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef Jaytonized het volgende:
Ik heb ze allemaal al, alláng.
Waar kan ik ze uploaden, heb ze allemaal in .rar-bestandje.
En ja, de goede afmetingen.
Als je toch bezig bent wil je dan die avatar van die knakker even verwijderen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Stuur maar even naar nikky@fok.nl. Dan zet ik ze wel even online als het lukt.
.
Nee, ook jij hebt niet de rechten van het Ajaxlogo en die van dat figuurtje van het poppetje. Als je je eigen icon wilt zul je je naam erin moeten zetten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent wil je dan die avatar van die knakker even verwijderen.
Ja nu nog mooierquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee, ook jij hebt niet de rechten van het Ajaxlogo en die van dat figuurtje van het poppetje. Als je je eigen icon wilt zul je je naam erin moeten zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |