Ach, t is hoe je t bekijkt...... wil niet te gretig overkomen.. ben dat natuurlijk wel..quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef brighton het volgende:
[..]
Je wil stiekem foto's van iemand bekijken?
Volgens mij niet hoor...
Kijk even naar mijn post met problemen een pagina terug. Iemand geeft me een linkje waardoor 6.2 t wel weer doet..quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:42 schreef Gurb het volgende:
ik zal wel ergens iets fout doen denk ik.
ik zit met het volgende:
ik kreeg van msn een melding dat er een nieuwere versie was, dus ik heb msn 7.0 geinstalleerd. maar ik had msn 7.0 nog geen 5 minuten draaien, en toen was ik het al zat. allemaal draaiende zinnen en schuddende schermen.
dat is gewoon bagger dus.
dus ik dacht: weet je wat, ik gooi 6.2 er weer op. maar als ik me nu wil aanmelden bij msn, dan zegt ie dat ik msn moet updaten, anders start ie niet op.
het zal wel een eenvoudig op te lossen probleem zijn, maar ik heb de oplossing nog niet gevonden iig.
iemand die mij kan helpen?
ik ga het vanavond proberen, thanks alvastquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn post met problemen een pagina terug. Iemand geeft me een linkje waardoor 6.2 t wel weer doet..
Ja ik wil ook alle fok smileysquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:48 schreef P0rt0 het volgende:
Zou iemand zijn Fok-msn willen posten op internet? Het handmatig plaatsen van de Fok! smileys is namelijk veel werk. Mocht iemand dit al hebben gedaan, dan zou diegene heelveel mensen blij maken.
We zitten allemaal met smart te wachten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef realbase het volgende:
[..]
Ja ik wil ook alle fok smileys
GIMMY GIMMY !!!
Niemand ?? ( verkapte kick enzo )quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
We zitten allemaal met smart te wachten.
Ah, ik zie het al, ze hadden de Tabs verborgen onder een naam als "my private buttons". Vandaar dat ik het niet vond.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:43 schreef thatsme het volgende:
dat zit gewoon in de standaard opties van msn... (bij privicy ofzo)
http://www.mastaline.com/?pagina=msn/downloadinfo&id=45quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:39 schreef m021 het volgende:
Hoe verwijder ik die vervelende Tabs aan de linkerkant van het scherm? In MSG+ en Apatch zie ik die optie niet zitten.
(ik heb 7.0813 English)
Moods? Is dat het "Nederlandse" woord voor Winks?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef Zapper het volgende:
Is er al iets gevonden voor het maken van eigen Moods?
Wis niet dat ie er al wasquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef Zapper het volgende:
Dude, gewoon een nieuwe versie van Apatch downloaden
Gebruik dan ook Trillian!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:39 schreef Realzm het volgende:
mn broer heeft het net geinstalleerd. Irritant happy kutprogramma imo. Eens kijken wat die patch kan doen.
Welke instellingen bedoel je? En ik zou ze eventueel wel kunnen oploaden naar de FOK!server. Immers zijn er genoeg fokkers die hiervan gebruik willen maken. Maar dan moeten ze wel mooi zijn. Dus niet zo achterlijk geplet als je ze kopie/paste.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:26 schreef P0rt0 het volgende:
Zo, ik heb zelf mijn MSN maar zelf voorzien van veel Fok! smileys.. KUTWERK!
De vraag is nu echter.. hoe zet ik het online? Dus waar worden die instellingen opgeslagen?
Heuj! Wat doe jij met mijn avatarquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef Jaytonized het volgende:
Ik heb ze allemaal al, alláng.
Waar kan ik ze uploaden, heb ze allemaal in .rar-bestandje.
En ja, de goede afmetingen.
Stuur maar even naar nikky@fok.nlquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef Jaytonized het volgende:
Ik heb ze allemaal al, alláng.
Waar kan ik ze uploaden, heb ze allemaal in .rar-bestandje.
En ja, de goede afmetingen.
Als je toch bezig bent wil je dan die avatar van die knakker even verwijderen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Stuur maar even naar nikky@fok.nl. Dan zet ik ze wel even online als het lukt.
.
Nee, ook jij hebt niet de rechten van het Ajaxlogo en die van dat figuurtje van het poppetje. Als je je eigen icon wilt zul je je naam erin moeten zetten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent wil je dan die avatar van die knakker even verwijderen.
Ja nu nog mooierquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee, ook jij hebt niet de rechten van het Ajaxlogo en die van dat figuurtje van het poppetje. Als je je eigen icon wilt zul je je naam erin moeten zetten..
Prima, doet het vanavond even. Kan namelijk niet meer vanaf deze PC op Gmail meer komen. Komt goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef nikky het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja nu nog mooier. Hij is zelfs te lui geweest om de bestandsnaam te wijzigen
Is goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:45 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Prima, doet het vanavond even. Kan namelijk niet meer vanaf deze PC op Gmail meer komen. Komt goed.
lieve nikky,quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef nikky het volgende:
[..]
.
Where? ik zoek dat ook nlquote:
niet doen, is een virusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:59 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
lieve nikky,
Het gaat er niet om dat mensen jou nu een rar-bestandje volgooien met smileys, want die heb ik ook voor je. Het gaat er bij mij om hoe ik jullie mijn smileys kan geven al gebruikersklar. Dus dat het al in jullie msn staat.
NU ben ik druk aan het onderhandelen met een gast van CustoMess (programma die emoticons autmatisch in msn zet) of hij de Fok! smilies erin wil zetten MITS in toestemming krijg van Fok! natuurlijk
De bal is bij jou nu.![]()
Dan heb je denk ik een andere plugin dan ik geinstalleerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:40 schreef GrupoBalanca het volgende:
Thnx, maar ik zie geen tablad MSN Messenger
Damnitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:01 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een andere plugin dan ik geinstalleerd.
Die patch roeleert, maar voordat je deze aanklinkt wel ff MSN afsluiten, anders start MSNniet meer op.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:46 schreef Lienela het volgende:
MSN Messenger 7 Downloaden
MSN Messenger PLUS 3.52Downloaden
MSN Patch
Zal ook maar ff de nieuwste linken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |