Welke windows versie heb je? Het kan zijn dat MSN 7 misschien niet zo goed op bijv. win 98 werkt, maar dat weet ik niet hoor.. Ik pass je vraag naar iemand anders..quote:Op maandag 23 mei 2005 22:20 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Hey dank je wel voor je antwoord!
Heb dat alleen al geprobeerd, geen idee wat de reden kan zijn dat het nu niet wil. heb dat nooit eerder gehad bij updates. Er staat wel een nieuwe versie van Norton op (maar die heb ik uitgezet om te proberen of dat de oorzaak was, nee) en heb niet te lang geleden wat anti-spyware geinstalleerd. Kan dat het nog zijn?
Wil wel gewoon weer 6.2 erop zetten, maar kan ik die melding dan omzeilen dat er een nieuwe versie is? Nu wil ie niet inloggen voor ik geupdate heb..
thanx..
Verwijder eerste alle aanwezige versies van MSN Messenger. Download hier de laatste versie van MSN Messenger 6.2 en installeer die.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:49 schreef Here2Stay het volgende:
XP pro geloof ik..
Snap er echt geen *** van.. en dat webmessenger is ook niet alles.. laat staan windows messenger.. wil gewoon mn 6.2 terug..
dank voor de moeite vast!
Vind je meer dan fantastisch! Heb 6.2 weer terug en geen vragen om een nieuwere versie. Super! Had inmiddels ook al contact met microsoft, maar die doen hun best, maar wisten de oplossing ook niet. Ik krijg nu de vraag om die update niet meer, prima!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 04:19 schreef Sjoerd- het volgende:
[..]
Verwijder eerste alle aanwezige versies van MSN Messenger. Download hier de laatste versie van MSN Messenger 6.2 en installeer die.
*stelt zijn vraag opnieuwquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:07 schreef m021 het volgende:
Als ik msn7 probeer te installeren (is verplicht tegenwoordig, oudere versies werken niet meer) zegt 'ie dat ik IE6 moet installeren....
Is daar een workaround voor, ik heb geen zin om IE te gaan installeren.
Kleine kans dat daar workaround voor is... gewoon na de installatie IE er weer af pleuren net zoals mijquote:
Zie de OP van dit topicquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:04 schreef tha_dark het volgende:
FFeen vraagje:
Als je msn 7.0 hebt dan kun je zien wat de andere luisteren voor muziek.maar heeft iemand een patch waardoor je dat ook kan zien als je winamp hebt aanstaan. Want nu werkt dat alleen met Windows Media Player.
Toaster is veels te groot, ik gebruik gewoon een simpel dll bestandje en dat is 10 keer makkelijk in te stellen dan toaster....quote:Op zondag 5 juni 2005 04:12 schreef stijgende_ster het volgende:
Dat met die Winamp, heet dat programmaatje gewoon 'Toaster'?
heb je als de wizard van beel en geluid geprobeerd. Dus via extra in de menubalk in je messenger scherm?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:43 schreef nachtvleermuisje het volgende:
Ik heb msn 7. en opeens kan ik niet meer webcammen![]()
wie kan mij redden??
(hij geeft een melding dat ik de cam niet heb geinstalleerd of dat ik hem al ergens anders gebruik. maar ik heb verder helemaal niets aan staan...)
Ja, daar heb je namelijk geen opties voor in het ---> OPTIE menuquote:Op donderdag 21 april 2005 19:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook wel nodig zo'n schreeuwering shit programma ben ik niet nodig
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ja, daar heb je namelijk geen opties voor in het ---> OPTIE menu![]()
Klopt het trouwens dat sommige FOK! smilies niet werken in msn?bijvoorbeeld slaat zn maatje zo hard in een MSN venster dat het niet meer grappig is.
slaat zn hoofd niet tegen de muur bij mij
![]()
Misschien een bestand te vinden op mess.bequote:Op zondag 5 juni 2005 14:12 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik wil graag meer dan 150 contactpersonen in 1 msn account, heb weleens van iemand gehoord dat dat kan, iemand een idee HOE?
Weet trouwens dus niet helemaal zeker of het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |