Die patch is écht heel goed, je kan MSN helemaal stroppen tot te bare essentials! Dus geen buzzers, winks, packs, my space, logos, reclame, ect.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:39 schreef Realzm het volgende:
mn broer heeft het net geinstalleerd. Irritant happy kutprogramma imo. Eens kijken wat die patch kan doen.
Ja dat ben ik ook wel nodig zo'n schreeuwering shit programma ben ik niet nodigquote:Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Die patch is écht heel goed, je kan MSN helemaal stroppen tot te bare essentials! Dus geen buzzers, winks, packs, my space, logos, reclame, ect.
Site van Apatch is een beetje langzaam, gewoon nog een keer proberen.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:52 schreef XaruZ het volgende:
Beide links voor die patches doen het niet...
Ja maar alleen met Windows Media Player, niet met winamp. En dat is toch een stukken beter programma. Bovendien kan je met die winamp plugin ook zelf configureren hoe hij de afgespeelde liedjes weergeeft.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:54 schreef timbastiaansen het volgende:
bij msn 7. 0 is het toch standaard dat je kan zien welke muziek ze luisteren???
Toegevoegd aan OpeningsPost!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:46 schreef Lienela het volgende:
MSN Messenger 7 Downloaden
MSN Messenger PLUS 3.52Downloaden
MSN Patch
Zal ook maar ff de nieuwste linken![]()
Ben een beetje pril hier, wat betekent OP ??quote:Op donderdag 21 april 2005 19:57 schreef Fuxl het volgende:
Toegevoegd aan OP!
openings postquote:Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef Lienela het volgende:
[..]
Ben een beetje pril hier, wat betekent OP ??![]()
Tnkxquote:
39 user-reviews op die site, niemand die melding van een trojan maakt. Ook mijn virusscanner heeft niks gevonden, en in het vorige topic heeft ook niemand er melding van gemaakt. Wat je zegt is dus grootse nonsens.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:20 schreef charon het volgende:
Erg leuk die Trojan in die Winamp plugin!
Trojan Horse Downloader.Istbar.8.K
Bij het invoervakje onder je MSN naam (in het hoofdscherm) op dat pijltje drukken en dan op 'laten zien naar welk nummer ik luister' aanvinken. Werkt standaard alleen met Windows Media Player maar je kan ook een plugin voor winamp installeren dat het daar ook mee kan. (zie OP)quote:Op donderdag 21 april 2005 21:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
Waar kun je dat aan/uitzetten dat ie je nummers die je draait laat zien
Ow ja, ik hem hem, bedankt.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:23 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Bij het invoervakje onder je MSN naam (in het hoofdscherm) op dat pijltje drukken en dan op 'laten zien naar welk nummer ik luister' aanvinken. Werkt standaard alleen met Windows Media Player maar je kan ook een plugin voor winamp installeren dat het daar ook mee kan. (zie OP)
Video's werken niet als je gewoon WMP gebruikt, bij de winamp plugin moet je daar een optie voor uitvinken om video's zichtbaar te maken.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ow ja, ik hem hem, bedankt.
Ik heb bijna alles weggehaald met die patch dus dacht dat ik dat ook weg had.
ff uitzetten, anders ziet iedereen als je pr0n zit te kijken
Let je wel een beetje op je woorden a.u.b.?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:32 schreef Fuxl het volgende:
[..]
39 user-reviews op die site, niemand die melding van een trojan maakt. Ook mijn virusscanner heeft niks gevonden, en in het vorige topic heeft ook niemand er melding van gemaakt. Wat je zegt is dus grootse nonsens.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wel matig dat de fok-smilies alsen
veel te snel gaan
Je KAN het tot te bare essentials strippenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:49 schreef Manono het volgende:
Maar 7.0 gaat dus wel met Plus 3 punt nogwat?
Wat zijn nu de ECHTE voordelen van 7.0 tov oudere versies, als je het met een patch toch tot de bare necessities stript?
Dit is met 6.2 ook mogelijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef Fuxl het volgende:
bestanden delen (niet oversturen maar je kan zo'n heel lijstje maken die iemand dan evt. kan downloaden)
9,5 mb hier. Aangemeld en geminimaliseerd naast het klokje zeg maar.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:57 schreef Dolfhin het volgende:
MSN 7.0 vreet nog steeds geheugen? Zo ja dan blijf ik mooi bij mijn Miranda IM'tje. Alles lagt als ik 6.0 opstart.
6 mb momenteelquote:Op donderdag 21 april 2005 22:57 schreef Dolfhin het volgende:
MSN 7.0 vreet nog steeds geheugen? Zo ja dan blijf ik mooi bij mijn Miranda IM'tje. Alles lagt als ik 6.0 opstart.
Ja, iemand...? Want ik zou dit ook graag willen wetenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:56 schreef baziz het volgende:
Weet iemand hoe ik die beveiliging uit kan zetten voor mp3 bestanden? Heb de patch van mess.be al gedownload en nu kan ik een mp3 wel accepten maar zodra die binnen is krijg ik als nog de melding dat het om een bestand met een groot risico gaat en als je dan op ok klikt delete ie het bestand direct.
Je kan dus wel in je recieved files eerst het bestand kopieren naar een andere locatie en dan op ok klikken, maar dit is natuurlijk gewoon kut.
en hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef Fuxl het volgende:
[..]
..........bestanden delen (niet oversturen maar je kan zo'n heel lijstje maken die iemand dan evt. kan downloaden)...........
het plaatje moet je dan verslepen naar het invoer venster van de tekstquote:Op maandag 25 april 2005 13:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik merk als je een plaatje sleept naar je chatvenster dat hij dan de achtergrond veranderd. Vroeger was het dat ie dat plaatje verzond. Vet vaag
check!quote:Op maandag 25 april 2005 14:23 schreef deliberator het volgende:
[..]
het plaatje moet je dan verslepen naar het invoer venster van de tekst
probeer maar eens
Owkeee, klinkt goed (met de patch dan)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef Fuxl het volgende:
Je KAN het tot te bare essentials strippen
Voordelen: Tekenfunctie, bestanden delen (niet oversturen maar je kan zo'n heel lijstje maken die iemand dan evt. kan downloaden), muziek zichtbaar, persoonlijke tekst erbij (tekst die wel in de lijst wordt weergegeven amar niet tijdens het chatten), eigen animated gifs als smilie en aanmelden met een bepaalde status (bezet/afwezig enz). En nog veel meer maar dat zijn wel heel erge breezer functies. (Die je dus eruit sloopt met die patch)
Met apatch kan je overgens zelf bepalen wat je erin wil hebben en niet..
hoe krijg ik msn 6.2 weer!quote:Op maandag 25 april 2005 23:07 schreef BierKoning het volgende:
Wtf? Als ik msn 7 er van af gooi, en msn 6.2 wil gebruiken, zegt ie dat er een nieuwe msn is "ja om te installeren, nee om msn af te sluiten" HOERIGE HOERIGE
heeft iemand een msn 6.2 bestand die WEL werkt?
Ik neem aan dat je 6.2 weer opnieuw geinstalleerd hebt??quote:Op maandag 25 april 2005 23:07 schreef BierKoning het volgende:
Wtf? Als ik msn 7 er van af gooi, en msn 6.2 wil gebruiken, zegt ie dat er een nieuwe msn is "ja om te installeren, nee om msn af te sluiten" HOERIGE HOERIGE
heeft iemand een msn 6.2 bestand die WEL werkt?
Blijkbaar toch niet want als ik in een chatcherm op een bestand klik krijg ik toch echt een melding en het bestand wordt verwijderdquote:Op zondag 24 april 2005 21:33 schreef Fuxl het volgende:
Met apatch is alle beveiliging er meteen af..![]()
kijk even op mess.be , daar stonden volgens mijn nog wat files om dit te voorkomen.....quote:Op maandag 2 mei 2005 23:41 schreef About2Break het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet want als ik in een chatcherm op een bestand klik krijg ik toch echt een melding en het bestand wordt verwijderd
Voor de mensen die snel & makkelijk Winamp + MSN willen:quote:Op donderdag 28 april 2005 11:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die toaster erg veel vinden en de andere plugins op mess.be niet werken
messenger AMP v2.0
Waar download je die Apatch? ik zie hm nergens staan, want ik heb dat probleem ook met die bestand overdracht..quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef mechatronics het volgende:
van mess.be heb ik niks, alleen van die www.msgplus.net en daarna die A-patch
mess.be vertrouw ik niet zo
Kan het niet liggen aan degene aan de andere kant???quote:Op zondag 8 mei 2005 20:16 schreef GrupoBalanca het volgende:
Heb hm gedownload.. en Remove File Transfer Protection aangevinkt... maar windows blocked die file nog steeds
iemand ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:48 schreef BaggerUser het volgende:
hoiik ben op zoek naar msn 7 beta
dit omdat 7 final iet werkt bij een vriendin van me maar de beta werkte wel
iemand
Ik kan het niet meer editen, misschien een modje?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:42 schreef mic_forever het volgende:
Vaak krijgen mensen deze Error als ze proberen in te loggen " 800701f7 "
Dit komt doordat msn7.0 soms standaard een proxy instelt
Ga naar extra-->Opties-->Verbinding--> geavanceerde instellingen en klik dan TCP aan,ipv 1 van de socks als die is aangevinkt.
Dit loste bij mij het probleem op
misschien kan dit ook in de openingspost gezet worden??
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:16 schreef GrupoBalanca het volgende:
Heb hm gedownload.. en Remove File Transfer Protection aangevinkt... maar windows blocked die file nog steeds
Je moet is op een torrentsite gaan zoeken naar Winks ofzo.quote:Op maandag 25 april 2005 12:09 schreef Toeps het volgende:
Kan ik al ergens een heel pakket Fok! smilies downen?
doe mij is een mailtjequote:Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef krazny het volgende:
[..]
Je moet is op een torrentsite gaan zoeken naar Winks ofzo.
K heb een .Zip bestand van zo'n 25 Mb met alleen maar nieuwe Winks en smilies..
+ natuurlijk een programmaatje om ze gratis te installeren...![]()
* krazny slapende honden wakker maakt?![]()
Gewoon msn plus installerenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:45 schreef junkiesietze het volgende:
Hoe zet je dat uit dat je smilies ziet in de msn namen van het hoofdscherm van MSN?
Heb ik gedaan, maar kan de optie niet echt vinden... Net zoals het verwijderen van de banner...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |