tuurlijk ga wel meequote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Yashaaa het volgende:
ja die moet nog ff kijken wat ie thuis zegt ofzo :/
maar ok
dafan
gabez
nlw
hipkiller
doracfas(?)
en ikke wordt gezellig als enig meisjeagress moet meeeee
![]()
![]()
1337 = l33t = leet = Elite = Goedquote:Op donderdag 14 april 2005 15:18 schreef DeHovenier het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat 'leet' is![]()
Is dat hetzelfde als 733t (ofzo)???
Go with the flow........quote:Op donderdag 14 april 2005 15:35 schreef Buccola het volgende:
[..]
1337 = l33t = leet = Elite = Goed
en diegene die het verzonnen heeft mogen ze van mijn part ook van een berg rollen![]()
Ja maar geen DVD'squote:Op donderdag 14 april 2005 18:22 schreef hipkiller het volgende:
ik heb wel half life 2
DaFan is toch ook een meisjequote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Yashaaa het volgende:
ja die moet nog ff kijken wat ie thuis zegt ofzo :/
maar ok
dafan
gabez
nlw
hipkiller(?)
doracfas(?)
en ikke wordt gezellig als enig meisjeagress moet meeeee
![]()
![]()
zal wel ff kijken of ik hem kan branden ofzo, moet ik alleen nog ff een manier zien te vinden hoe ik hem bij jou kan krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja maar geen DVD's
Ik stuur jou lege dvd's, jij stuurt mij volle? Of uploaden, kan natuurlijk ook![]()
I'm gonna roll a piggy off the hill!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Gabez het volgende:
Ach rol toch van een berg
Yasha gebruikt haar foto's gewoon als smilies.. Best slim.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:41 schreef iefow het volgende:
Yasha loopt wel te pimpen met haar foto's btw zeg, jeetje i kzie die dingen overal.
Nee, rollenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:38 schreef iefow het volgende:Tom Green.. (maar 't was throw of niet)
Hij zei tegen mij dat je in de map onbehandelbare gevallen staquote:Op vrijdag 15 april 2005 07:52 schreef Gabez het volgende:
Ohwja Teckna sta ik nog steeds in je map met te behandelen gevallen ?
ik had hem geforward naar de 'feds' maar daar komt kennelijk geen response op? je hebt vast wel een proxy oid gevonden, klam mij vanaaf ff aan op irc.quote:Op vrijdag 15 april 2005 07:52 schreef Gabez het volgende:
Ohwja Teckna sta ik nog steeds in je map met te behandelen gevallen ?
Daar staan de meestenquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:50 schreef Buccola het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij dat je in de map onbehandelbare gevallen sta![]()
Die geweldige nieuwe slurver heeft een proxyscan, die zijn dus uit den boze, socks zou het wel moeten doen maar nog geen bruikbare gevonden, of het ligt aan mijquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:11 schreef teckna het volgende:
[..]
ik had hem geforward naar de 'feds' maar daar komt kennelijk geen response op? je hebt vast wel een proxy oid gevonden, klam mij vanaaf ff aan op irc.
Ben ik ff blij dat ik al een uurtje thuis benquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
en teckna ga jij nu maar "belangrijke" dingen doen.. zoals zorgen dat gabez gline er af gaat.. ipv hier een beetje achterlijk te lope spamme![]()
hm internet op schooool is zooo irritantslooomheid..
[waarschuwingsmode]
ik ga dadlijk weer ff de straten van druten/nijmegen en omgeving onveilig maken in mijn automobiel..![]()
![]()
[/waarschuwingsmode]
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch vind ik leuker als Yashaaa dat doetquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
Wat Yashaaaaaa (enz) trouwens kan, kan ik ook
Als je je er aub niet mee wilt bemoeien. Zolang jorryt geen excuses maakt dondert die maar lekker op.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
en doracfas doe fdomme islief tegen mijn stoere zoon.. beetje jorryt afkatten..
![]()
Brigante? wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
Dit topic gaat veels te snel
Een nieuwe account kan wel zo aangemaakt zijn, maar de kans is klein dat de account van een Bruglione in Brigante wordt 'gehackt' en ik 10 miljoen krijg toegestuurd van de 'hacker', waardoor ik gelijk volle protectie en het snelste vliegtuig en alles kan kopen voordat mn overige miljoenen worden geconfisqueerd door een admin (remember DaFan?:P)
Wat Yashaaaaaa (enz) trouwens kan, kan ik ook
[afbeelding]
Doracfas heb je je eigen relletje bedacht?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:15 schreef Doracfas het volgende:
[..]
Als je je er aub niet mee wilt bemoeien. Zolang jorryt geen excuses maakt dondert die maar lekker op.
Waar bemoei je je mee, dit is iets tussen jorryt en mij, als ik boos op jorryt wil zijn, laat me dan lekker. Al wat hij hoeft te doen is zijn excuses maken, als dat al niet kan, flikker dan maar op.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
als je er aub niet zon groot probleem van maakt.. scheelt ook weer een hoop..![]()
Wat liev, mij beschermen en er dan een heuse rel van makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:41 schreef Doracfas het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee, dit is iets tussen jorryt en mij, als ik boos op jorryt wil zijn, laat me dan lekker. Al wat hij hoeft te doen is zijn excuses maken, als dat al niet kan, flikker dan maar op.
Jullie hebben het steeds over resetten, maar wat wordt er gereset?quote:
quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:45 schreef Gabez het volgende:
ghe ghe zodra ik er überhaupt in mag rijden, ze is ook zo'n dom persoon
Alsof ik dat ding meteen kapot rij....
Misschien moet er SC in de volgende TTquote:Op zondag 17 april 2005 23:40 schreef Zebbie het volgende:
Word er hier ooit wel eens OT gereageerd?.
Marco ?quote:Op maandag 18 april 2005 20:05 schreef skive het volgende:
ow ff hint niet in discussie gaan met admin Marco...(8>
aaaaah dus als die date van Teckna niks is geworden ga jij "ons" helpen ?quote:Op maandag 18 april 2005 20:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
ach dat afzeiken van teckna is alleen maar dollen![]()
Ik mag em wel hooowr![]()
dan ben je domquote:Op maandag 18 april 2005 21:39 schreef Gabez het volgende:
Dat snap ik dus niet, jij raad me hier aan om even via een proxy op irc te gaan en jou aan te spreken, jij bent er niet dus ik contact een andere IRCop, en vlak daarna...Gline
Jaah...die was er toch nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:25 schreef Gabez het volgende:
[..]
Het werd me hier door Teckna aangeraden in vorige topic......
Hou je muil ofzoquote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef skive het volgende:
* skive] throws a pokeball at buccola[/me]
[me=skive catches buccola
:w
Je bent pas echt tov als je die hebt meegemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:55 schreef Gabez het volgende:
Ban van IRC af
LOSERRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:25 schreef skive het volgende:
sorry * skive Sicriona n00b ik zwaai niet mee
Kan ik het helpen dat ik dat niet weetquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:04 schreef skive het volgende:
dat is idd zwaar tof een permanente G line... maarre hoe n00b is die gast ... wat is een G line
en marco is een .com admin fuxl :S
speelt die ook omerta die paus ?? welke rank heeft ie ????quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:50 schreef DeHovenier het volgende:
[afbeelding]
Zie fok.nl voor de nieuwe paus!
Woei!
[afbeelding]
Heey! ik zei niet dat je het moest doen, ik zei dat je vast wel een proxy gevonden had. ik ken jullie langer dan vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:25 schreef Gabez het volgende:
[..]
Het werd me hier door Teckna aangeraden in vorige topic......
Kun je wel leuk meeposten maar unglinen ho maar..quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:23 schreef teckna het volgende:
[..]
Heey! ik zei niet dat je het moest doen, ik zei dat je vast wel een proxy gevonden had. ik ken jullie langer dan vandaag
een mof als Paus en ook nog eens bij de hitler jugend gezetten....mot niet gekker wordenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:21 schreef skive het volgende:
[..]
speelt die ook omerta die paus ?? welke rank heeft ie ????![]()
b2w wat is er mis met sicriona Bucco ? :p
dat ze al een jaar dood zijn ofzow :p
* Buccola brengt wat eten en drinken naar de ondergedoke Gabezquote:Op woensdag 20 april 2005 07:41 schreef Gabez het volgende:
Lol dat wordt dus onderduiken, die gekke Gliner was DenWatts
*Onderkoffer is*
Teckna ... die mailtjes op feds@bara komen keihard terug...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef teckna het volgende:
ik heb er zelf ook niets over gehoord, ik heb het zelf doorgestuurd naar feds@bara ik ben namelijk niet diegene die de gline heeft gezet. als die niet antwoorden dan denk ik dat het onderduiken is.
Gline is als je ip word geblokkeerd op irc waardoor je geen toegang hebt...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:40 schreef DeHovenier het volgende:
oke, nog een keer.
Grote kans dat ik weer word genegeerd
Wat is Gline? Kan een zeer vriendlijk iemand mij dat even uitleggen?
Dank u voor uw aandacht
je kan ff kijken op http://irc.barafranca.com/gline.phpquote:Op woensdag 20 april 2005 22:19 schreef Gabez het volgende:
hehehe ja Yashaaa leren
Goed bezig Skive, mijn Gline is permanent ofzo, omdat ik script![]()
![]()
Yasha is een ontzettend lekker wijf dat niet kan ranken maar is ingehuurd door andere families om mannen tijdens het ranken het hoofd op hol te brengen.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:01 schreef skive het volgende:
Yashaaaaa
wie zijt gij dan? :p
(mijn eerste n00bvraag \o/)
Hehe dat zou idd ook nog kunnenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow?
Ik dacht juist dat het andersom was.. dat al die mannen waren ingehuurd om mijn hoofd op hol te brengen en dat ik daarom dus niet kan ranken..![]()
enne ik vind jou ook lief hoor Dafan
![]()
![]()
donequote:Op donderdag 21 april 2005 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Good idea! 33.33% [873]
Bad idea! 61.13% [1601]
What IS 'a reset'? 5.54% [145]
gaaaaaaaaaa snel een account aan maken..![]()
en dan stemmen voor reset natuurlijk he!!
Ze zeggen toch dat het merendeel niet wilt.... maar vergeten wel dat er al meer dan 100k doden zijn die geen invloed op de vote hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Good idea! 33.33% [873]
Bad idea! 61.13% [1601]
What IS 'a reset'? 5.54% [145]
gaaaaaaaaaa snel een account aan maken..![]()
en dan stemmen voor reset natuurlijk he!!
anders laat je Fumatore ff levenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef Gabez het volgende:
Tsjah de gevestigde orde heeft de bovenhand hihi dan maar .nl ownen, das nog wel te doen, als je maar ff fumatore en corleone omlegd
Anders rol je ff met hem meequote:Op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
anders doe je ff lief tegen gabez![]()
![]()
Joehoe..!! Yashaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 21 april 2005 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
dan ben ik weer meteen een slet
ow en btw je kan wel met me rolle maar niet met me solle
[afbeelding]
![]()
![]()
Geilquote:Op donderdag 21 april 2005 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja de zon schijnt hier goed..
had eik vandaag gemoeten dan
over 3 weken zijn me ouders een week weg..
dan ist waarschijnlijk ook mooier weer..
dan kom ik wel met me hangmatje richting gorinchem![]()
Maar jij geeft vrouwen dan ook weer kietelorgasmes, dus van jou had ik deze reactie wel verwacht..quote:
iddquote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef Gabez het volgende:
Teckna de kietelorgasme veroorzaker...
Kan je niet gewoon weer zo'n "foutje" maken in de database zoals je bij .nl ook deed :p
Jij hebt dus duidelijk nog nooit een kietelorgasme gehad!quote:
HE HE HE HE EINDELIJK \o/quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:45 schreef teckna het volgende:
een nieuwe server voor .nl is eindelijk geregeld inderdaad, na veel onderhandelen is het ons gelukt, en hij zal ik vermoed dit weekend online komen
dat is een opgefuckte mirc winamp/mp3 scritpje. ik zat zelf ook te zoeken waardoor dat kwam maar gevonden. een op hol geslagen mirc is nooit leuk..quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:54 schreef skive het volgende:
-Teckna- DCC Send 08. the love thieves (in the mood remix).mp3 -
-Teckna- DCC Send 08. the love thieves (in the mood remix).mp3
Moet dat>?????
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:46 schreef GHans7 het volgende:
Resetten ze nou nog steeds niet op vaste data?Blijft ook een prutsspel
*Groeten doet aan alle bekenden*.
Jij bent ook lief!quote:Op vrijdag 22 april 2005 04:26 schreef skive het volgende:
slapen is voor n00bs
en teckna is alleen maar een spammer
Als ze nou eens leren om zo ong. na elke ** weken te resetten, of een ander systeem uit te werken qua uitmoorden, wil ik best weer eens een keertje meedraaienquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:08 schreef Wendigo het volgende:
ghansie
VOlgende reset nem je erbij ?
Want dan reset teckna vast wel voor jou :p
Bijvoorbeeld ja, stel ergens een bovengrens aan, en maak dan een soort deadline. "Nadat er ** mensen dood zijn, en ** families zijn geweest -> reset"quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:26 schreef skive het volgende:
ik zeg bij een x aantal users dood resetten...
bijvoorbeeld Users dead: 200,000 RESET
Das lamequote:Op vrijdag 22 april 2005 20:04 schreef skive het volgende:
wat is er mis met massaal picci's afknallen \o/
Pff altijd als ene reset bekend word gemaakt is het toch prijsschieten? (Tenminste ik neem aan dat dit nogsteeds het geval isquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:57 schreef iefow het volgende:
n00bs dat werkt toch niet slimmerds, als er dan nog 5000 mensen dood moeten dan gaat iedereen massaal picci's afknallen of allemaal FUBAR op iedereen z'n ass...
gewoon als het mooi is geweest en er een duidelijk winnaar is resetten hupsakeej
spam spam
Honde, koeie of paardestrondquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:42 schreef Fuxl het volgende:
* Fuxl trekt Teckna eens effe goed door de stront
Sommige iedeeen zijn best wel in overweging genomen hoor! en net als bijvoorbeeld ideeen voor het verloop van het spel (een vaste termijn bepalen, andere variablen e.d.) worden ook besproken, en daar pak ik dan ook weer ideeen uit dit topic meequote:Op zaterdag 23 april 2005 16:27 schreef skive het volgende:
Teckna ik vind het wel prettig opzich dat er iemand is van de "crew" die afentoe is luisterd naar ideeen... en verder het feit dat je er niet mee bemoeit prima daar zijn anderen voor...
Ik ben niet zo snel boosquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:27 schreef skive het volgende:
ps als ik Teck terug DCC spam zou die boos worden
Nou zit ik niet meer in de game zelf etc. , maar jij bent op het moment zo ong. de enige Bara.-medewerker die in dit topic post? Dan krijg je natuurlijk een "wie er is klaag ik tegen situatie", zoiets als tegen een kassa-meisje zeuren dat de prijzen te hoog zijn. Maarquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:16 schreef teckna het volgende:
Als ik nu gewoon continue door de stront getrokken blijf worden, dan blijf ik wel weer een tijdje weg.
Hoezo heb jij...uhh...de mensen die er wel over gaan hun niet laten admin killen ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:16 schreef teckna het volgende:
Ik ben niet voorstander van een eventuele familie, ook geen tegenstander, we weten redelijk goed welke familie/personen er wel cheat en welke familie/personen er niet cheat, soms enkel moeilijk bewijzen te verzamelen (alhoewel ik toendertijd met warscripts gewoon letterlijk in apache logfiles ben gaan kijken welke pagina's er door welke personen er zijn opgevraagd en wat de referer url is van de betreffende pagina's) hell ik weet niet eens welke families er ingame zijn en hoe uberhaupt het plattegrondsysteem werkt.
Micky Mousequote:en hopelijk snel genoeg een goede relaxte database server voor de 'teletubbie' versie zoals dat hier ergens een keer verwoord is.
quote:Als ik nu gewoon continue door de stront getrokken blijf worden, dan blijf ik wel weer een tijdje weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |