dat is een opgefuckte mirc winamp/mp3 scritpje. ik zat zelf ook te zoeken waardoor dat kwam maar gevonden. een op hol geslagen mirc is nooit leuk..quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:54 schreef skive het volgende:
-Teckna- DCC Send 08. the love thieves (in the mood remix).mp3 -
-Teckna- DCC Send 08. the love thieves (in the mood remix).mp3
Moet dat>?????
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:46 schreef GHans7 het volgende:
Resetten ze nou nog steeds niet op vaste data?Blijft ook een prutsspel
*Groeten doet aan alle bekenden*.
Jij bent ook lief!quote:Op vrijdag 22 april 2005 04:26 schreef skive het volgende:
slapen is voor n00bs
en teckna is alleen maar een spammer
Als ze nou eens leren om zo ong. na elke ** weken te resetten, of een ander systeem uit te werken qua uitmoorden, wil ik best weer eens een keertje meedraaienquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:08 schreef Wendigo het volgende:
ghansie
VOlgende reset nem je erbij ?
Want dan reset teckna vast wel voor jou :p
Bijvoorbeeld ja, stel ergens een bovengrens aan, en maak dan een soort deadline. "Nadat er ** mensen dood zijn, en ** families zijn geweest -> reset"quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:26 schreef skive het volgende:
ik zeg bij een x aantal users dood resetten...
bijvoorbeeld Users dead: 200,000 RESET
Das lamequote:Op vrijdag 22 april 2005 20:04 schreef skive het volgende:
wat is er mis met massaal picci's afknallen \o/
Pff altijd als ene reset bekend word gemaakt is het toch prijsschieten? (Tenminste ik neem aan dat dit nogsteeds het geval isquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:57 schreef iefow het volgende:
n00bs dat werkt toch niet slimmerds, als er dan nog 5000 mensen dood moeten dan gaat iedereen massaal picci's afknallen of allemaal FUBAR op iedereen z'n ass...
gewoon als het mooi is geweest en er een duidelijk winnaar is resetten hupsakeej
spam spam
Honde, koeie of paardestrondquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:42 schreef Fuxl het volgende:
* Fuxl trekt Teckna eens effe goed door de stront
Sommige iedeeen zijn best wel in overweging genomen hoor! en net als bijvoorbeeld ideeen voor het verloop van het spel (een vaste termijn bepalen, andere variablen e.d.) worden ook besproken, en daar pak ik dan ook weer ideeen uit dit topic meequote:Op zaterdag 23 april 2005 16:27 schreef skive het volgende:
Teckna ik vind het wel prettig opzich dat er iemand is van de "crew" die afentoe is luisterd naar ideeen... en verder het feit dat je er niet mee bemoeit prima daar zijn anderen voor...
Ik ben niet zo snel boosquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:27 schreef skive het volgende:
ps als ik Teck terug DCC spam zou die boos worden
Nou zit ik niet meer in de game zelf etc. , maar jij bent op het moment zo ong. de enige Bara.-medewerker die in dit topic post? Dan krijg je natuurlijk een "wie er is klaag ik tegen situatie", zoiets als tegen een kassa-meisje zeuren dat de prijzen te hoog zijn. Maarquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:16 schreef teckna het volgende:
Als ik nu gewoon continue door de stront getrokken blijf worden, dan blijf ik wel weer een tijdje weg.
Hoezo heb jij...uhh...de mensen die er wel over gaan hun niet laten admin killen ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:16 schreef teckna het volgende:
Ik ben niet voorstander van een eventuele familie, ook geen tegenstander, we weten redelijk goed welke familie/personen er wel cheat en welke familie/personen er niet cheat, soms enkel moeilijk bewijzen te verzamelen (alhoewel ik toendertijd met warscripts gewoon letterlijk in apache logfiles ben gaan kijken welke pagina's er door welke personen er zijn opgevraagd en wat de referer url is van de betreffende pagina's) hell ik weet niet eens welke families er ingame zijn en hoe uberhaupt het plattegrondsysteem werkt.
Micky Mousequote:en hopelijk snel genoeg een goede relaxte database server voor de 'teletubbie' versie zoals dat hier ergens een keer verwoord is.
quote:Als ik nu gewoon continue door de stront getrokken blijf worden, dan blijf ik wel weer een tijdje weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |