je kan ff kijken op http://irc.barafranca.com/gline.phpquote:Op woensdag 20 april 2005 22:19 schreef Gabez het volgende:
hehehe ja Yashaaa leren
Goed bezig Skive, mijn Gline is permanent ofzo, omdat ik script![]()
![]()
Yasha is een ontzettend lekker wijf dat niet kan ranken maar is ingehuurd door andere families om mannen tijdens het ranken het hoofd op hol te brengen.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:01 schreef skive het volgende:
Yashaaaaa
wie zijt gij dan? :p
(mijn eerste n00bvraag \o/)
Hehe dat zou idd ook nog kunnenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow?
Ik dacht juist dat het andersom was.. dat al die mannen waren ingehuurd om mijn hoofd op hol te brengen en dat ik daarom dus niet kan ranken..![]()
enne ik vind jou ook lief hoor Dafan
![]()
![]()
donequote:Op donderdag 21 april 2005 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Good idea! 33.33% [873]
Bad idea! 61.13% [1601]
What IS 'a reset'? 5.54% [145]
gaaaaaaaaaa snel een account aan maken..![]()
en dan stemmen voor reset natuurlijk he!!
Ze zeggen toch dat het merendeel niet wilt.... maar vergeten wel dat er al meer dan 100k doden zijn die geen invloed op de vote hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Good idea! 33.33% [873]
Bad idea! 61.13% [1601]
What IS 'a reset'? 5.54% [145]
gaaaaaaaaaa snel een account aan maken..![]()
en dan stemmen voor reset natuurlijk he!!
anders laat je Fumatore ff levenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef Gabez het volgende:
Tsjah de gevestigde orde heeft de bovenhand hihi dan maar .nl ownen, das nog wel te doen, als je maar ff fumatore en corleone omlegd
Anders rol je ff met hem meequote:Op donderdag 21 april 2005 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
anders doe je ff lief tegen gabez![]()
![]()
Joehoe..!! Yashaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 21 april 2005 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
dan ben ik weer meteen een slet
ow en btw je kan wel met me rolle maar niet met me solle
[afbeelding]
![]()
![]()
Geilquote:Op donderdag 21 april 2005 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja de zon schijnt hier goed..
had eik vandaag gemoeten dan
over 3 weken zijn me ouders een week weg..
dan ist waarschijnlijk ook mooier weer..
dan kom ik wel met me hangmatje richting gorinchem![]()
Maar jij geeft vrouwen dan ook weer kietelorgasmes, dus van jou had ik deze reactie wel verwacht..quote:
iddquote:Op donderdag 21 april 2005 23:11 schreef Gabez het volgende:
Teckna de kietelorgasme veroorzaker...
Kan je niet gewoon weer zo'n "foutje" maken in de database zoals je bij .nl ook deed :p
Jij hebt dus duidelijk nog nooit een kietelorgasme gehad!quote:
HE HE HE HE EINDELIJK \o/quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:45 schreef teckna het volgende:
een nieuwe server voor .nl is eindelijk geregeld inderdaad, na veel onderhandelen is het ons gelukt, en hij zal ik vermoed dit weekend online komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |