Jaah...die was er toch nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:25 schreef Gabez het volgende:
[..]
Het werd me hier door Teckna aangeraden in vorige topic......
Hou je muil ofzoquote:Op maandag 18 april 2005 23:19 schreef skive het volgende:
* skive] throws a pokeball at buccola[/me]
[me=skive catches buccola
:w
Je bent pas echt tov als je die hebt meegemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:55 schreef Gabez het volgende:
Ban van IRC af
LOSERRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:25 schreef skive het volgende:
sorry * skive Sicriona n00b ik zwaai niet mee
Kan ik het helpen dat ik dat niet weetquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:04 schreef skive het volgende:
dat is idd zwaar tof een permanente G line... maarre hoe n00b is die gast ... wat is een G line
en marco is een .com admin fuxl :S
speelt die ook omerta die paus ?? welke rank heeft ie ????quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:50 schreef DeHovenier het volgende:
[afbeelding]
Zie fok.nl voor de nieuwe paus!
Woei!
[afbeelding]
Heey! ik zei niet dat je het moest doen, ik zei dat je vast wel een proxy gevonden had. ik ken jullie langer dan vandaagquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:25 schreef Gabez het volgende:
[..]
Het werd me hier door Teckna aangeraden in vorige topic......
Kun je wel leuk meeposten maar unglinen ho maar..quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:23 schreef teckna het volgende:
[..]
Heey! ik zei niet dat je het moest doen, ik zei dat je vast wel een proxy gevonden had. ik ken jullie langer dan vandaag
een mof als Paus en ook nog eens bij de hitler jugend gezetten....mot niet gekker wordenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:21 schreef skive het volgende:
[..]
speelt die ook omerta die paus ?? welke rank heeft ie ????![]()
b2w wat is er mis met sicriona Bucco ? :p
dat ze al een jaar dood zijn ofzow :p
* Buccola brengt wat eten en drinken naar de ondergedoke Gabezquote:Op woensdag 20 april 2005 07:41 schreef Gabez het volgende:
Lol dat wordt dus onderduiken, die gekke Gliner was DenWatts
*Onderkoffer is*
Teckna ... die mailtjes op feds@bara komen keihard terug...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef teckna het volgende:
ik heb er zelf ook niets over gehoord, ik heb het zelf doorgestuurd naar feds@bara ik ben namelijk niet diegene die de gline heeft gezet. als die niet antwoorden dan denk ik dat het onderduiken is.
Gline is als je ip word geblokkeerd op irc waardoor je geen toegang hebt...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:40 schreef DeHovenier het volgende:
oke, nog een keer.
Grote kans dat ik weer word genegeerd
Wat is Gline? Kan een zeer vriendlijk iemand mij dat even uitleggen?
Dank u voor uw aandacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |