Doracfas heb je je eigen relletje bedacht?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:15 schreef Doracfas het volgende:
[..]
Als je je er aub niet mee wilt bemoeien. Zolang jorryt geen excuses maakt dondert die maar lekker op.
Waar bemoei je je mee, dit is iets tussen jorryt en mij, als ik boos op jorryt wil zijn, laat me dan lekker. Al wat hij hoeft te doen is zijn excuses maken, als dat al niet kan, flikker dan maar op.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
als je er aub niet zon groot probleem van maakt.. scheelt ook weer een hoop..![]()
Wat liev, mij beschermen en er dan een heuse rel van makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:41 schreef Doracfas het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee, dit is iets tussen jorryt en mij, als ik boos op jorryt wil zijn, laat me dan lekker. Al wat hij hoeft te doen is zijn excuses maken, als dat al niet kan, flikker dan maar op.
Jullie hebben het steeds over resetten, maar wat wordt er gereset?quote:
quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:45 schreef Gabez het volgende:
ghe ghe zodra ik er überhaupt in mag rijden, ze is ook zo'n dom persoon
Alsof ik dat ding meteen kapot rij....
Misschien moet er SC in de volgende TTquote:Op zondag 17 april 2005 23:40 schreef Zebbie het volgende:
Word er hier ooit wel eens OT gereageerd?.
Marco ?quote:Op maandag 18 april 2005 20:05 schreef skive het volgende:
ow ff hint niet in discussie gaan met admin Marco...(8>
aaaaah dus als die date van Teckna niks is geworden ga jij "ons" helpen ?quote:Op maandag 18 april 2005 20:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
ach dat afzeiken van teckna is alleen maar dollen![]()
Ik mag em wel hooowr![]()
dan ben je domquote:Op maandag 18 april 2005 21:39 schreef Gabez het volgende:
Dat snap ik dus niet, jij raad me hier aan om even via een proxy op irc te gaan en jou aan te spreken, jij bent er niet dus ik contact een andere IRCop, en vlak daarna...Gline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |