tuurlijk ga wel meequote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Yashaaa het volgende:
ja die moet nog ff kijken wat ie thuis zegt ofzo :/
maar ok
dafan
gabez
nlw
hipkiller
doracfas(?)
en ikke wordt gezellig als enig meisjeagress moet meeeee
![]()
![]()
1337 = l33t = leet = Elite = Goedquote:Op donderdag 14 april 2005 15:18 schreef DeHovenier het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat 'leet' is![]()
Is dat hetzelfde als 733t (ofzo)???
Go with the flow........quote:Op donderdag 14 april 2005 15:35 schreef Buccola het volgende:
[..]
1337 = l33t = leet = Elite = Goed
en diegene die het verzonnen heeft mogen ze van mijn part ook van een berg rollen![]()
Ja maar geen DVD'squote:Op donderdag 14 april 2005 18:22 schreef hipkiller het volgende:
ik heb wel half life 2
DaFan is toch ook een meisjequote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Yashaaa het volgende:
ja die moet nog ff kijken wat ie thuis zegt ofzo :/
maar ok
dafan
gabez
nlw
hipkiller(?)
doracfas(?)
en ikke wordt gezellig als enig meisjeagress moet meeeee
![]()
![]()
zal wel ff kijken of ik hem kan branden ofzo, moet ik alleen nog ff een manier zien te vinden hoe ik hem bij jou kan krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja maar geen DVD's
Ik stuur jou lege dvd's, jij stuurt mij volle? Of uploaden, kan natuurlijk ook![]()
I'm gonna roll a piggy off the hill!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Gabez het volgende:
Ach rol toch van een berg
Yasha gebruikt haar foto's gewoon als smilies.. Best slim.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:41 schreef iefow het volgende:
Yasha loopt wel te pimpen met haar foto's btw zeg, jeetje i kzie die dingen overal.
Nee, rollenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:38 schreef iefow het volgende:Tom Green.. (maar 't was throw of niet)
Hij zei tegen mij dat je in de map onbehandelbare gevallen staquote:Op vrijdag 15 april 2005 07:52 schreef Gabez het volgende:
Ohwja Teckna sta ik nog steeds in je map met te behandelen gevallen ?
ik had hem geforward naar de 'feds' maar daar komt kennelijk geen response op? je hebt vast wel een proxy oid gevonden, klam mij vanaaf ff aan op irc.quote:Op vrijdag 15 april 2005 07:52 schreef Gabez het volgende:
Ohwja Teckna sta ik nog steeds in je map met te behandelen gevallen ?
Daar staan de meestenquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:50 schreef Buccola het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij dat je in de map onbehandelbare gevallen sta![]()
Die geweldige nieuwe slurver heeft een proxyscan, die zijn dus uit den boze, socks zou het wel moeten doen maar nog geen bruikbare gevonden, of het ligt aan mijquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:11 schreef teckna het volgende:
[..]
ik had hem geforward naar de 'feds' maar daar komt kennelijk geen response op? je hebt vast wel een proxy oid gevonden, klam mij vanaaf ff aan op irc.
Ben ik ff blij dat ik al een uurtje thuis benquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
en teckna ga jij nu maar "belangrijke" dingen doen.. zoals zorgen dat gabez gline er af gaat.. ipv hier een beetje achterlijk te lope spamme![]()
hm internet op schooool is zooo irritantslooomheid..
[waarschuwingsmode]
ik ga dadlijk weer ff de straten van druten/nijmegen en omgeving onveilig maken in mijn automobiel..![]()
![]()
[/waarschuwingsmode]
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch vind ik leuker als Yashaaa dat doetquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
Wat Yashaaaaaa (enz) trouwens kan, kan ik ook
Als je je er aub niet mee wilt bemoeien. Zolang jorryt geen excuses maakt dondert die maar lekker op.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
en doracfas doe fdomme islief tegen mijn stoere zoon.. beetje jorryt afkatten..
![]()
Brigante? wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
Dit topic gaat veels te snel
Een nieuwe account kan wel zo aangemaakt zijn, maar de kans is klein dat de account van een Bruglione in Brigante wordt 'gehackt' en ik 10 miljoen krijg toegestuurd van de 'hacker', waardoor ik gelijk volle protectie en het snelste vliegtuig en alles kan kopen voordat mn overige miljoenen worden geconfisqueerd door een admin (remember DaFan?:P)
Wat Yashaaaaaa (enz) trouwens kan, kan ik ook
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |