Ja maar geen DVD'squote:Op donderdag 14 april 2005 18:22 schreef hipkiller het volgende:
ik heb wel half life 2

DaFan is toch ook een meisjequote:Op woensdag 13 april 2005 22:31 schreef Yashaaa het volgende:
ja die moet nog ff kijken wat ie thuis zegt ofzo :/
maar ok
dafan
gabez
nlw
hipkiller(?)
doracfas(?)
en ikke wordt gezellig als enig meisjeagress moet meeeee
![]()
![]()

zal wel ff kijken of ik hem kan branden ofzo, moet ik alleen nog ff een manier zien te vinden hoe ik hem bij jou kan krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja maar geen DVD's
Ik stuur jou lege dvd's, jij stuurt mij volle? Of uploaden, kan natuurlijk ook![]()

I'm gonna roll a piggy off the hill!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Gabez het volgende:
Ach rol toch van een berg

Yasha gebruikt haar foto's gewoon als smilies.. Best slim.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:41 schreef iefow het volgende:
Yasha loopt wel te pimpen met haar foto's btw zeg, jeetje i kzie die dingen overal.

Nee, rollenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:38 schreef iefow het volgende:Tom Green.. (maar 't was throw of niet)

Hij zei tegen mij dat je in de map onbehandelbare gevallen staquote:Op vrijdag 15 april 2005 07:52 schreef Gabez het volgende:
Ohwja Teckna sta ik nog steeds in je map met te behandelen gevallen ?

ik had hem geforward naar de 'feds' maar daar komt kennelijk geen response op? je hebt vast wel een proxy oid gevonden, klam mij vanaaf ff aan op irc.quote:Op vrijdag 15 april 2005 07:52 schreef Gabez het volgende:
Ohwja Teckna sta ik nog steeds in je map met te behandelen gevallen ?

Daar staan de meestenquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:50 schreef Buccola het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij dat je in de map onbehandelbare gevallen sta![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |