Ja uiteraard. Heb er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop Europees voebal voor jullie
Als jullie zo door gaan met voetballen lukt het ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Heb er alle vertrouwen in
quote:Er moet meer aandacht komen voor de supporters in een rolstoel, zowel in het Arke Stadion als op het Trainingscentrum.
Twente kan in augustus 2006 beginnen met de uitbreiding van het stadion.
Het 'Epi Drost Stadion' is niet aan de orde, omdat het naamcontract met Arke in totaal 25 jaar loopt. De (Vak P-)vragensteller stelt ludieke acties in het vooruitzicht om de naamswijziging toch doorgang te laten vinden.
Plageman wil nog steeds op termijn weg in zijn huidige functie, maar wel aanblijven als commissaris.
Twente is voor de play offs, zowel uit sportief oogpunt als financieel.
Er zijn gesprekken gaande om het aantal buscombi's tot een minimum te beperken. Concreet valt er nog niks over te zeggen.
Twente kan pas een paar dagen vantevoren bepalen om vak 12 in de vrije verkoop te gooien, omdat dat nou eenmaal met de clubs afgesproken is. Het vak blijft voornamelijk bedoeld voor ouder-kindkaarten.
Heracles wil zelf bepalen of ze spelers die voor Twente nog niet rijp genoeg zijn, willen huren; in de praktijk komt van dat deel van het samenwerkingsverband niets. Twente is daarom in gesprek met andere GGD-clubs (Emmen en Zwolle, aldus de presentator van dienst)
De verhoging van de seizoenskaart van minimaal tien euro komt door de inflatie en (de portokosten van de) Twentekrant. (maar je krijgt wel kortingscoupons en een agenda, aldus Munsterman)
Op het verlanglijstje van komend seizoen staan een linksback en een rechtsbuiten, en mogelijk een vervanger voor Cziommer. Schalke heeft zich nog niet gemeld.
Men verwacht niet dat N'Kufo weggaat, of spreekt dat in ieder geval niet uit. Indien er toch iemand van de selectie vertrekt, is er een schaduwelftal paraat. Afonso is een groeibriljant, maar nog niet rijp als vervanger voor N'Kufo.
Het uitspreken van te hoge ambities (elk jaar Europees voetbal!) werken uiteindelijk tegen je, aldus Munsterman. Uiteindelijk bepaalt de begroting doorgans waar je terechtkomt. Met een begroting van 11.8 miljoen is plaats 8 t/m 12 reëel.
De begroting moet komend jaar met 10% stijgen.
De spelers proberen kritiek in de media en van supporters positief om te buigen, aldus Bas Sibum achter de tafel. Alles gaat, uiteraard, makkelijker als je wint.
Supporter complimenteert Coolen dat zijn raad (gegeven bij de vorige supp.avond) is opgevolgd: Sibum erin, want die speelt met de punt naar voren. Coolen: Sibum speelt helemaal niet met de punt naar voren.
Ook toen de resultaten ronduit slecht waren is er nooit crisis geweest binnen Twente, men kende de kwaliteiten (en de beperkingen op dat moment). Dat heeft zich nu uitbetaald.
Kennedy Bakircioglu was al twee jaar bekend bij Twente. Twee jaar geleden kon hij niet gehaald worden door het faillisement, waardoor hij naar Griekenland vertrok. Met Kennedy zelf is dit jaar niet gesproken, wel met diens zaakwaarnemer. (die overigens ook de zaken van Touma en Majstorovic behartigt)
Twente hikt nog steeds aan tegen de transfersom voor Laurent Delorge. Toen er voor het laatst vrijblijvend naar de prijs geďnformeerd werd stond het de volgende dag als 'serieuze interesse' op de Belgische Teletekst. Plageman kon daar naar eigen zeggen niet mee zitten.
Met het gebrek aan doorstroming van de jeugd naar de eerste selectie zit Plageman wel. Er wordt over gesproken om dat te verbeteren. Coolen vergeleek de lichtingen met wijn, het ene jaar is beter dan het andere.
Brama gaat direct door van de A-jeugd naar de eerste selectie. Ozcan wil dat ook, maar de leiding vindt hem vooral fysiek nog 'te licht'. Ouders en zoon Ozcan zijn het daar niet mee eens. Patstelling. Plageman wil Ozcan graag contracteren, maar wel op zijn voorwaarden.
In tegenstelling tot de vorige keer was de hele selectie aanwezig. Wendy Lammertink niet, maar die meldde zich netjes af bij Rini. Volgend jaar weer twee supportersavonden.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:59 schreef Moody het volgende:
De verhoging van de seizoenskaart van minimaal tien euro komt door de inflatie en (de portokosten van de) Twentekrant. (maar je krijgt wel kortingscoupons en een agenda, aldus Munsterman)
5e plek? Feyenoord heeft vandaag verloren en nog maar 8 punten voorsprong, naar boven blijven kijken hč!quote:Op zondag 17 april 2005 17:47 schreef Moody het volgende:
Vitesse heeft nu 3pt achterstand en een moeilijk schema voor de boeg. Ik denk dat we met Heerenveen om die 5e plek moeten spelen.
Is netjes ja...quote:Op zondag 17 april 2005 17:58 schreef Zwoerd het volgende:
Tis me ook opeens opgevallen dat twente dit jaar nog nooit meer dan 1 doelpunt in 1 wedstrijd tegen heeft gekregen, toch ook wel een prestatie
Dit seizoen waarschijnlijk niet meerquote:Op maandag 18 april 2005 09:11 schreef Frutsel het volgende:
mooie OP![]()
Enig idee wanneer Cziommer weer terug is?
Er vanuit gaande dat Heerenveen vrijdag wint van RBC en PSV gewoon wint van Vitesse kan Twente hele goede zaken doen komend weekend.
Zeker, die 9 goals van die jongen had ik echt niet verwacht! Zijn goede spel ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat fantastisch! Mooi. Vooral Culina excelleert de laatste tijd.
Vitesse moet dus nog 2x tegen een "top club" de rest 1xquote:Programma voor FC Twente:
zo 24/4 FC Utrecht FC Twente HC Eredivisie
za 30/4 FC Twente PSV HC Eredivisie
za 7/5 FC Den Bosch FC Twente HC Eredivisie
zo 15/5 FC Twente AZ HC Eredivisie
zo 22/5 NAC Breda FC Twente HC Eredivisie
Programma Heerenveen:
vr 22/4 SC Heerenveen RBC Roosendaal HC Eredivisie
zo 1/5 Feyenoord SC Heerenveen HC Eredivisie
za 7/5 SC Heerenveen Willem II HC Eredivisie
zo 15/5 FC Groningen SC Heerenveen HC Eredivisie
zo 22/5 SC Heerenveen NEC HC Eredivisie
Programma Vitesse:
za 23/4 PSV Vitesse HC Eredivisie
zo 1/5 Vitesse RKC Waalwijk HC Eredivisie
zo 8/5 FC Utrecht Vitesse HC Eredivisie
zo 15/5 Vitesse Ajax HC Eredivisie
zo 22/5 De Graafschap Vitesse HC Eredivisie
Dit komt ook vooral omdat Twente het van counters moet hebben, met zijn snelheid is Culina hier ook ideaal voor.quote:Op maandag 18 april 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker, die 9 goals van die jongen had ik echt niet verwacht! Zijn goede spel ook niet, eerlijk gezegd.
quote:
quote:
ja precies nou moeten we 5de wordenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:43 schreef Moody het volgende:
Zal nu wel moeten.
Wat een wanprestatie van Ajax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Het komt er nou op aan. komende periode kan je gaan bepalen hoe sterk FCT daadwerkelijk is.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:32 schreef Moody het volgende:
Vitesse wordt geen 5e meer. Dus we moeten met Heerenveen strijden om die 5e plek. Heerenveen staat een punt achter ons, dus in theorie hebben we meer kans
Gezien de vorm van Twente op het moment zit het er best in, maar dan mogen ze niet van Utrecht verliezen zondag.
Daar heb je wel gelijk in. Ze hebben nou een hele goede lijn te pakken. FCT is op dit moment gewoon het AZ van 2004quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:10 schreef PogueMahone het volgende:
ik zie Twente nog wel 5e worden, alsof heerenveen zo constant draait...
Qua resultaat wel, Qua voetbal zeker nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ze hebben nou een hele goede lijn te pakken. FCT is op dit moment gewoon het AZ van 2004
Ze spelen gewoon effectief voetbal geef ze groot gelijk hadden ze in de 1ste seizoenshelft ook moeten doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:23 schreef BZ het volgende:
[..]
Qua resultaat wel, Qua voetbal zeker niet
Daar zeg ik ook niets over, alleen dat AZ "mooier" voetbalt. FCT doet het met deze groep vind ik, en dan vooral na de winterstop, boven verwachting. Al is dat dan vaak met countervoetbal........quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze spelen gewoon effectief voetbal geef ze groot gelijk hadden ze in de 1ste seizoenshelft ook moeten doen
www.twentefans.nlquote:De (nu nog) burgemeester van Enschede, Mans, verbiedt de wedstrijd FC Twente - PSV op zaterdag 30 april (Koniginnedag). De KNVB wil nu de wedstrijd op 29 april laten spelen. De wedstrijd wordt niet op 30 april gespeeld, vanwege de openbare orde.
Update: De wedstrijd wordt op vrijdag 29 april om 19.00 uur gespeeld. Misschien kan Twente hier voordeel uit putten, aangezien PSV drie dagen eerder het zware uitduel tegen Milan speelt.
Denk dat Heerenveen er tegen Feyenoord ook nog wel een gelijkspelletje uit kan halen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:18 schreef Moody het volgende:
Als we er even vanuit gaan dat Heerenveen verliest van Feyenoord (dat moet winnen), dan is een gelijkspel ook nog behoorlijk.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Volgens de Mourinho-theorie moet Twente winnen. Ik geef ze wel kans ook, Guus zal wel wat reserves opstellen.
quote:FC Twente speelt a.s. vrijdag thuis tegen PSV. De Eindhovenaren zijn al kampioen, en spelen nog in de Champions League. De Vak P-ers hopen en willen dat PSV niet in hun sterkste opstelling speelt, zo laten ze ook merken.
Vandaag wordt bij ex-FC Twente trainer Fred Rutten, die nu assistent trainer is van Guus Hiddink een taart gebracht met de tekst 'Denk aan ons! Groeten Vak P'.
De taart met een waarde van 100 euro wordt vandaag bij de trainer bezorgt die FC Twente in 2001 de Amstelcup liet winnen.
Ja ik hoorde het ook leuke actiequote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:34 schreef Moody het volgende:
Vennegoor stond meeeeters buitenspel, we zullen het vanavond wel zien
Ik weet het niet, ik zie het zo wel,quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:34 schreef Moody het volgende:
Vennegoor stond meeeeters buitenspel, we zullen het vanavond wel zien
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:41 schreef Thijzel het volgende:
Dat ze die &*(&%^%$&^%$ Masjtorovic nog niet voor zijn leven geschorst hebben... Eerst die 2 overduidelijke aanslagen op Drent tegen Groningen en nu weer op Sibon en Beasley( vleeswond!)
[afbeelding]
Met zulke overtredingen had Beasley voor het zelfde geld Kokmeijer achterna gegaan...
Als dit geen opzet is......quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:41 schreef Thijzel het volgende:
Dat ze die &*(&%^%$&^%$ Masjtorovic nog niet voor zijn leven geschorst hebben... Eerst die 2 overduidelijke aanslagen op Drent tegen Groningen en nu weer op Sibon en Beasley( vleeswond!)
[afbeelding]
Met zulke overtredingen had Beasley voor het zelfde geld Kokmeijer achterna gegaan...
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:41 schreef Thijzel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
Wat moet die Majstorovic kosten?
en dat kun jij zien op een foto?quote:
www.vi.nlquote:Beasley botste vlak voor tijd hard met Daniël Majstorovic. De Amerikaan gleed uit en knalde met zijn knie hard op de voet van de Zweedse verdediger.
ach das een foto moment. lijkt veel erger dan het is. beasly ging zelf ook niet echt slim dat duel aan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:41 schreef Thijzel het volgende:
[afbeelding]
Ja maar toch ik bedoel als het twente was geweest die op die manier europa in ging had ik het ook niet erg gevondenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad. Volgend jaar maar de regel invoeren dat je de beker moet winnen om Europa in te mogen.
onvergelijkbaar voorbeeld natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2005 11:28 schreef Moody het volgende:
Toen Twente die kans had, moet het eerst met Heerenveen in een beslissingswedstrijd uitvechten wie Europa in mocht. En we weten hoe dat afliep
10 minuten later was op SBS de samenvatting te zien. Daar sprak de commentator woorden in de strekking van "een duel om de bal, met een ongelukkige afloop voor Beasley"quote:Op zondag 1 mei 2005 12:55 schreef Dos37 het volgende:
Net weer op de NOS gezeur met Majstorovic "schandalige" overtreding Beasly wist zelf ook wel wat die deed en beasly gleed gewoon uit. Altijd dat gezeur als een verdediger even iets te hard doet
Groningen uit 0 puntenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:39 schreef MaxPower het volgende:
W II thuis
Groningen uit
NEC thuis
Als we dat niet binnenkoppen vreet ik mijn seizoenkaart op.
Wat een zooiquote:2/5/2005 9 :46
AZ heeft een oogje laten vallen op Blaise N'Kufo. De spits van FC Twente is in beeld gekomen nadat Klaas Jan Huntelaar te duur bleek te zijn.
Met het vertrek van Robin Nelisse heeft AZ voor komend seizoen een nieuwe centrumspits nodig. Huntelaar was een belangrijke optie, maar de vraagprijs van SC Heerenveen was AZ te gortig.
N'Kufo is een andere kandidaat. Zijn zaakwaarnemer Wilbert Suvrijn houdt zich in het AD op de vlakte over de belangstelling uit Alkmaar. 'Ik weet wel iets meer dan ik wil vertellen, maar ik moet het algemeen houden: Blaise staat hoog op het verlanglijstje van verschillende Europese clubs.'
N'Kufo (29) verlengde vorig seizoen zijn contract bij FC Twente, maar de Zwitser met Congolese achtergrond bedong daarbij een gelimiteerde afkoopsom van ruim een miljoen euro.
Als clubs met suikeroompjes de beste spelers van de concurrenten wegkopen is dat wel slim te noemen jahquote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Slimme mensen daar in Alkmaar.
grolsch is al stersponsor jaquote:Op maandag 2 mei 2005 17:14 schreef Frutsel het volgende:
en Grolsch gaat de superboeren sponsoren...lees ik net
als ze nou gewoon 5 miljoen pompen in Twente....dan kan je spelers als Kufo behouden...
Wel jammer dat ze hun gaan sponseren. Terwijl alles in twente staat NU!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:14 schreef Frutsel het volgende:
en Grolsch gaat de superboeren sponsoren...lees ik net
als ze nou gewoon 5 miljoen pompen in Twente....dan kan je spelers als Kufo behouden...
AZ vind ik sportief nauwelijks een verbetering voor Blaise. Volgens mij is het een man die ook liever naar Frankrijk gaat nu. En met Van Gaal zou ie volgens mij vreselijk gaan botsen.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Als clubs met suikeroompjes de beste spelers van de concurrenten wegkopen is dat wel slim te noemen jah![]()
Datzelfde oompje zal Kufo wel het dubbele salaris dat hij hier verdient kunnen bieden. Maar dan nog denk ik niet dat Kufo vertrekt naar een club met de uitstraling en ambiance van AZ.
sibon is over z'n top heen vind ik. voor 6 miljoen moet een betere spits te kopen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Moody het volgende:
Gerucht: Majstro naar Newcastle voor 6 miljoen.
Verkopen voor die 6 miljoen. Kufo voor 1,5 miljoen.
Sibon kopen als vervanger van Kufo, Cziommer overnemen van Schalke en een goed contract geven en een deel van de rest steken in een goede ervaren centrale verdediger + jonge linksback. Kloar
Dat vind ik ook majstro is een topper maar voor zo'n bedrag mag ie zeker weg. Hij zal daar ook wel passen in Engelandquote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Moody het volgende:
Gerucht: Majstro naar Newcastle voor 6 miljoen.
Verkopen voor die 6 miljoen. Kufo voor 1,5 miljoen.
Sibon kopen als vervanger van Kufo, Cziommer overnemen van Schalke en een goed contract geven en een deel van de rest steken in een goede ervaren centrale verdediger + jonge linksback. Kloar
Bruggink mag terugkomen. Hij is hier meer op zijn plaats dan bij Heerenveen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:19 schreef 9christensen het volgende:
[..]
sibon is over z'n top heen vind ik. voor 6 miljoen moet een betere spits te kopen zijn.
waarom zouden ze ut dan uberhaupt bekend maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:11 schreef PogueMahone het volgende:
ach, dat is het lot van een club als Twente, bovendien gaat Niemeyer waarschijnlijk niet als ik dat verhaal zo lees
quote:Niemeyer is bezig aan zijn derde seizoen bij FC Twente en staat nog tot medio 2006
Kom hier eens langs Frutsel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:06 schreef Frutsel het volgende:
Het grappige is dat in mijn Football Manager 2005 spel ik ook voor Twente speel...
enz
de VI heeft het fout. hij staat nog tot 2007 onder contract.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]verdomme contract maar even snel verlengen lijkt me
Ik ben er geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom hier eens langs Frutsel.FM 2005 #14 Ook met savegames gaat wel eens wat fout..
Lekker snugger, dan weet-ie zeker dat-ie niet in het eerste komtquote:Op zondag 8 mei 2005 13:14 schreef Frutsel het volgende:
Ajax legt talent FC Twente vast![]()
Novum/Infostrada) - Ajax heeft FC Twente-talent Derk Boerrigter aangetrokken. De 18-jarige linksbuiten tekent voor twee jaar en begint zijn Amsterdamse loopbaan met ingang van het komende seizoen bij het door John van de Brom getrainde Jong Ajax.
Boerrigter, die sinds kort uitkomt voor Oranje onder 19 jaar, begon met voetballen bij Quick '20 uit Oldenzaal. Op zijn twaalfde vertrok het talent naar FC Twente.
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, daar hebben we die klootzak ook weerOPROTTEN HEAUMEAU!
ik snap het ook niet ik heb hem wel eens zien voetballenquote:Op zondag 8 mei 2005 15:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Lekker snugger, dan weet-ie zeker dat-ie niet in het eerste komt![]()
Dat kan je beoordelen op basis van één wedstrijdje waarin je hem hebt gezien?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet ik heb hem wel eens zien voetballen
nou zo'n supertalent is het helemaal niet
Ja precies wel vaker.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:52 schreef tukkeronline het volgende:
wel eens...
zal vaker zijn dan "één wedstrijdje"
jammer dat een "talent" (ken hem niet, wel leuk dat ie uit Oldenzaal komt) zo naar Ajax gaat..
Lijkt me alleen maar frustrerend als Twente zijnde, dat iemand naar Ajax gaat en het daar helemaal gaat maken.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies wel vaker.
Zal leuk zijn als die er wel komt
van http://www.fctwente.nlquote:Boschker passeert Theo Pahlplatz
Met de wedstrijd tegen FC Den Bosch heeft Sander Boschker de 2e plaats overgenomen van Theo Pahlplatz. Van de spelers met de meeste competitiewedstrijden voor FC Twente.
Tot afgelopen zaterdag stonden beide met 384 duels op de lijst vermeld. Sander Boschker staat nu op 385 wedstrijden, één meer dus dan de Oldenzaler, die bij FC Twente speelde van 1966 tot 1979, 13 seizoenen dus. In de periode speelde Theo Pahlplatz in 3 seizoenen het maximum aantal wedstrijden (34). De meeste keren speelde hij tegen ADO Den Haag (26), 1 keer kwam hij uit in duels tegen FC Zwolle en SVV.
Theo en Epi
Nog steeds op de eerste plaats staat Epi Drost, die met 423 competitieduels de ranglijst aanvoert. Epi speelde dat aantal wedstrijden tijdens 15 seizoenen voor FC Twente. Na zn loopbaan als spelers fungeerde Epi Drost bij FC Twente als trainer van de jeugd en assisteerde hij als zodanig bij het eerste team. Epi Drost overleed zeer plotseling op 27 mei 1995.
Hij moet dus nog wel een seizoen of 1 doorkeepen voordat ie Epi heeft ingehaaldquote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef PogueMahone het volgende:
nog een aardig feitje:
[..]
van http://www.fctwente.nl
ik zie boschker de eerste plaats nog wel halennog een jaar in de basis en een klein beetje
Aan de ene kant wel een goed gevoel over de 2e seizoenshelft,toch nog meedoen om Europees na op een kansloze positie te staan voor de winterstopquote:Op zondag 8 mei 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Jammer voor Twente, zo'n seizoenshelft en dan toch vermoedelijk met lege handen. Aan de andere kant overheerst misschien toch de trots over het spel na de winterstop?
Arke Stadion zat zelfs tegen Den Bosch ook bomvol, dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef PogueMahone het volgende:
als der maar genoeg volk komt kijken is dat geen punt natuurlijk
de graafschap trekt naar verhouding ook veel toeschouwers
Slecht voorbeeld want dat was namelijk niet waar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Arke Stadion zat zelfs tegen Den Bosch ook bomvol, dus wat is het probleem?
Lege plekken heb je altijd. Er zijn zat mensen die niet komen opdagen tegen 'minder interessante' wedstrijden, zoals tegen Den Bosch....dat zie je bij elke club.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld want dat was namelijk niet waar.
Vak 18 waar ik zat was niet vol net zoals achter de goal en de eretribune
precies dat kan ik beamenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef pfaf het volgende:
Wel is de wachtlijst voor seizoenskaarten al lang genoeg om er nog een flink stadion mee te vullen.
joa zeg hequote:
Check ff post #2 van dit topicquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Gaat er wel goed uitzien dat nieuwe stadion![]()
http://www.fctwente.nl/images/nieuws/2005-01-05-receptie10.jpg
http://www.fctwente.nl/images/nieuws/2005-01-05-receptie9.jpg
Dat doet de grolsch mooiquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:12 schreef Moody het volgende:
Twente krijgt een hekwerk om het stadion a la Liverpool, geschonken door Grolsch...
[afbeelding]
Ziet er mooi uit, maar is dat het of loopt hij nog een stuk door?quote:
Nee merkte ik ook al, zit steeds wel te kijken op voetbalzone maar geen echte berichten. Af en toe kom je N'Kufo tegen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:06 schreef PogueMahone het volgende:
ik vind het trouwens erg stil op het transfer-front of ligt dat aan mij
Ziet er mooi uit zegquote:
Ze zijn het behoorlijk beu, al vind ik het een beetje overdreven hoe er nu wordt gereageerd.quote:FC Twente dreigt met vertrek
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft de gemeente Enschede te kennen gegeven te zullen vertrekken uit Enschede als de gemeente niet de volle medewerking levert aan de bouw van een tweede ring op het ARKE-Stadion.
Munsterman heeft grote plannen met de Enschedese club. Hij wil van de club een stabiele subtopper maken en vindt dat daarvoor een uitbreiding van het stadion noodzakelijk is. Voor deze uitbreiding is echter een vernieuwde en verbeterde infrastructuur om het stadion nodig, wat de gemeente zal moeten betalen. Hier wil de gemeente vooralsnog niet aan meewerken. “Als de gemeente niet meewerkt, is de bouw van een stadion elders in Twente niet uitgesloten.” Zo redeneerde Munsterman.
Het dreigement was bij de raadsleden in het verkeerde keelgat gevallen. “Ik vond de toon onaangenaam, daar werd ik door verrast.” Aldus CDA’er Patrick Welman. Hij wil op korte termijn vragen stellen aan het college van B en W over de verstoorde verhouding tussen FC Twente en de gemeente Enschede.
Munsterman geeft aan dat er geen ‘chemie’ is tussen de gemeente en het bestuur van FC Twente. FC Twente leende twee jaar geleden zes miljoen euro van Enschede en werd zo van de ondergang behouden. De gemeente rekent nu echter 1.5% meer rente en verdient hier dus zelf nu ook geld aan. Dit zit Munsterman niet lekker.
CDA-er Welman blijft verbolgen over de manier van handelen van Munsterman. “Zo ga je toch niet met elkaar om? Andere raadsleden beschouwen het als een losse flodder, om de zaak onder druk te zetten. Maar ik vind het echt ongelooflijk.”
Bron: voetbalprimeur, het stond ook in de TC Tubantia vanmorgen
Klinkt ook mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef DarkShine het volgende:
Twente Oldenzaal ........... whooohooo
ik had juist meer van Touzani verwachtquote:Op zondag 15 mei 2005 12:35 schreef PogueMahone het volgende:
trouwens jammer dat touzani en bouchiba niet echt wat geworden zijn. Met name van Bouchiba had ik wel wat verwacht
dat zeg ikquote:
Geweldige actiequote:
quote:FC Twente strikt doelman Wintjens
Dinsdag 17-5-2005 - Mastho
FC Twente heeft zijn eerste versterking voor het komend seizoen binnen. MVV-doelman Danny Wintjens tekent een 1-jarig contract in Enschede aldus de Limburgse internetradiozender L1. De 21-jarige Limburger Wintjens wordt komend seizoen de derde keeper achter Sander Boschker en Remko Pasveer. Wintjens verloor dit jaar bij MVV onder trainer Jonker zijn basisplaats, maar mag zich nu in Enschede bewijzen. FC Twente kwam de doelman op het spoor via Theo Snelders, de huidige keeperstrainer bij Twente die Wintjens nog kent vanuit zijn MVV-tijdperk.
bron: www.fctwente.net
quote:Zomer in de belangstelling van Ajax
Ajax wil zich voor komend seizoen versterken met Ramon Zomer. De 22-jarige centrale verdediger van FC Twente moet de defensie van de Amsterdammers gaan aanvullen, nu deze te kampen heeft met de langdurig geblesseerde Maxwell, het zeer waarschijnlijke vertrek van Hatem Trabelsi en de verhuizing van Nigel de Jong naar het middenveld. Johnny Heitinga zou de vervanger moeten worden van Trabelsi aan de rechterkant, wat een gaatje in het centrum van de verdediging maakt voor Zomer.
Ramon Zomer, dit seizoen goed voor vier goals, is een 1.84 meter lange speler die op beide posities centraal in de defensie uit de voeten kan. Hij heeft echter nog een contract tot 2007 bij de Tukkers.
Ajax-coach Danny Blind wil naar verluidt eerst de verdediging op orde brengen, aleer hij zich gaat bezighouden met het versterken van het middenveld en de aanval. Dit werd door een bron binnen Ajax aan De Jonge Journalist vermeld. Perschef Erwin van Lente van FC Twente zegt 'niets te weten' van de belangstelling van Ajax voor Zomer. Ajax reageert zoals gebruikelijk niet op mogelijke transfers.
jah ik, dat ze gehacked zijn ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:32 schreef Dos37 het volgende:
Wie heeft er nog meer mail gehad van FC Twente.net
Ja ze moesten hun site aanpassen ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:59 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
jah ik, dat ze gehacked zijn ofzo![]()
Heubach hooliganquote:Op maandag 30 mei 2005 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Twente is op de Zweedse tour. Christian Jardler (23, linksback, Helsingborg) lijkt me een goede versterking. Kunnen ze eindelijk die talentloze Heubach uit het elftal halen.
Hopelijk halen ze hem.
Dat wel hij heeft afgelopen seizoen echt een drama seizoen gehad. Mede doordat ie aanvoerder werd gemaakt. Maar toch zal ie wel een publiekslieveling blijven. Maar een beetje concurrentie zal geen kwaat kunnen, vooral omdat links achterin nou niet de meeste voetballers beschikbaar zijn.quote:
Ik heb vanaf het begin af aan eigenlijk al een schurfthekel aan Heubach. Kan er niets aan doen, maar vind hem voor Twente absoluut niet de juiste man op de juiste plaats zeg maar...quote:Op maandag 30 mei 2005 21:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat wel hij heeft afgelopen seizoen echt een drama seizoen gehad. Mede doordat ie aanvoerder werd gemaakt. Maar toch zal ie wel een publiekslieveling blijven. Maar een beetje concurrentie zal geen kwaat kunnen, vooral omdat links achterin nou niet de meeste voetballers beschikbaar zijn.
Goed nieuwsquote:Culina met Australië naar Confed. Cup
6/6/2005 17:26
Jason Culina is opgeroepen door de Australische bondscoach Frank Farina, die voor zijn selectie voor de Confederations Cup overhoop lag met Parma.
De selectie van Australië kende zoals gebruikelijk weer de nodige strubbelingen tussen de Europese clubs en bond. Dit keer moest Farina in de slag met Parma, dat geen zin had Marco Bresciano en Vince Grella af te staan. Beide middenvelders werden niet vrijgegeven, omdat Parma beiden nodig heeft in de play-off met Bologna.
Farina ging met frisse tegenzin in op het verzoek van Parma. 'Het is een moeilijke situatie voor alle betrokkenen. Beide spelers willen graag voor hun land uitkomen. Tegelijkertijd voelen ze zich een verantwoordelijkheid ten opzichte van hun club.'
In de voorbereiding op de Confederations Cup speelt Australië een vriendschappelijke wedstrijd tegen Nieuw Zeeland. Twente-aanvaller Jason Culina, die wel is opgenomen in de definitieve selectie, moet dat oefenduel aan zich voorbij laten gaan.
kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Christian Järdler waarschijnlijk niet naar FC Twente, Twente vindt de vraagprijs van 600.000 euro te hoog.
quote:Plaag: "Spelers in voorbereiding testen"
FC Twente is nog steeds op zoek naar een linksback en een rechtsbuiten. Johan Plageman heeft al enkele (buitenlandse) spelers op het oog, maar wil deze eerst gaan testen in de voorbereiding. De voorbereiding start overigens op 4 juli. Daniël de Ridder lijkt de deur naar Twente te hebben dichtgegooid. De rechtsbuiten van Ajax wil Amsterdam alleen verruilen voor een club in het buitenland. Eerder kozen Christian Järdler en Riga Mustapha al voor andere clubs.
Overigens zal scout Arend van der Wel morgen weer richting Zweden vertrekken om een speler te bekijken
Simon willen ze nog een seizoen huren meldt de VI.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:47 schreef Trancemaster het volgende:
En over Simon is ook nog niets definitiefs gezegd, ik hoop dat hij blijft. Zie de bui al helemaal hangen als hij straks vertrekt eind juli en Majstro ook nog eens. Dan wordt het weer net zo'n 1e seizoenshelft als vorig jaar,
Jup klopt... Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat Schalke zo gek is, aangezien hij nog een contract tm 2006 heeft bij Schalke. Schalke is hem dan kwijt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Simon willen ze nog een seizoen huren meldt de VI.
Van fctwente.netquote:"Cziommer blijft bij FC Twente"
Vrijdag 17-6-2005 - Mastho
Via diverse Duitse media bereikt ons het nieuws dat Simon Cziommer zeer waarschijnlijk ook volgend jaar in Enschede voetbalt. De Duitse aanvallende middenvelder wordt waarschijnlijk definitief overgenomen van Schalke 04. In 2003 bewandelde de populaire Cziommer de omgekeerde weg. In Gelsenkirchen kon hij geen basisplaats afdwingen, waarna hij 1,5 jaar op huurbasis in Enschede voetbalde. FC Twente is nu bezig hem wederom onder contract te krijgen. Details over de afkoopsom of contractduur zijn ons niet bekend, het is wachten op de officiciele bevestiging.
ja zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:29 schreef Trancemaster het volgende:
Als onze vriend Simon dan gekocht wordt ben ik bang dat er weinig geld over is voor andere versterkingen... Aangezien Plageman over Jardler al zei dat 6 ton te veel was...
Maar we wachten in spanning af...
Ik wil een linksback erbij!!
Dus ze willen geen schuld kwijtschelden maar wel een klein bedrag betalen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:42 schreef Trancemaster het volgende:
Transfer Cziommer in een impasse
ENSCHEDE - Het is nog altijd hoogst onzeker of Simon Cziommer het komende seizoen ook bij FC Twente speelt. De onderhandelingen tussen Schalke 04 en de Enschedese club verkeren op dit moment in een impasse. De Duitse club, waar de speler van Twente nog een doorlopend contract heeft, wil Cziommer verkopen, terwijl Twente de middenvelder net als het afgelopen seizoen wil huren.
Twente kan de speler wel zogenaamd voor niets overnemen van Schalke, maar dan moet de club een bedrag van 275.000 euro kwijtschelden. Dat geld is het laatste deel van een bedrag van 650.000 euro, dat Schalke nog aan Twente moet betalen voor de opleidingskosten van Cziommer. Twente wil echter niet aan zo’n constructie meewerken. ‘Voor ons staan die twee dingen totaal los van elkaar’, zegt directeur Johan Plageman. ‘Wij hebben gewoon recht op dat geld. Het is voor ons niet aan de orde om die twee zaken aan elkaar te koppelen.’
Knijp je handjes toch dicht Plaag.... Zucht
Die goede band met Schalke maakt niets meer uit. Dat heeft Schalke zelf al verpest.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou gewoon betalen om een goede band met Schalke te houden. Dit principiele gedoe gaat nergens over.
Ik denk dat ie er zelf weinig aan kan doenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef 9christensen het volgende:
Nou kan ie mooi op de bank/tribune zitten bij Schalke
schalke is geen subtop hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:52 schreef Moody het volgende:
Hij zou in principe aardig mee moeten komen met een topclub in Nederland. De subtop in de Bundesliga is van vergelijkbaar niveau, dus het is mogelijk. Maar wel jammer voor ons
Nou, dan moet je eens beter leren lezen, want een van de weinige mensen bij Twente die de afgelopen jaren goed werk heeft geleverd is Plageman.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:25 schreef gras het volgende:
Jammer? Als ik het zo lees, lijkt me Plageman een onbenul uit de hoogste orde.
uit zwedenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:04 schreef gras het volgende:
Waar gaat meneer Plageman een speler van het kaliber Cziommer voor 275.000 euro vandaan halen?
Die is transfervrij volgens mij, want betalen doen ze niet echt in Griekenland.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:43 schreef Moody het volgende:
Die Kennedy uit Zweden mag wel komen....
Ja iddquote:Op maandag 4 juli 2005 17:52 schreef Merson het volgende:
Nou hopen dat Majstorovic ook nog ergens een (half)broertje rond heeft lopen?![]()
Hmm Groningenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Quick Boys uit in de eerste ronde van de Amstel Cup. Mooi affiche!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |