Damned, gvd, heel mijn Cadiz spel is pleitte:'(. Gister deed mijn pc het niet meer en alle shit en dus moest ik even Windows opnieuw installeren. Heel FM stond er nog op, maar mijn savegames etc bleken opeens weg te zijn:'(. Damned, zo'n masterlijke game opeens gewoon weg.quote:Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..
Kenmerken:
* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
Martin E. Jensen is waarschijnlijk niet zo duur en heeft vaak wel potentie. Verder is Leon Andreasen erg goed en hij wordt alleen maar beter, maar kost al snel 1,5 mln. Beiden komen wel uit Denemarken. Ook Ragnvald Soma uit Noorwegen is goed, maar zit waarschijnlijk in dezelfde prijsklasse als Andreasen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
die verderdigers die her laatst werden gneoemt willen niet naar een deense club.
Ik zoek dus goedkope graag uit de eu ( in verband regels) die willen spelen in denemarken.
Andreasen heb ik zelf al gespot en de onderhandelingen lopenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:27 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Martin E. Jensen is waarschijnlijk niet zo duur en heeft vaak wel potentie. Verder is Leon Andreasen erg goed en hij wordt alleen maar beter, maar kost al snel 1,5 mln. Beiden komen wel uit Denemarken. Ook Ragnvald Soma uit Noorwegen is goed, maar zit waarschijnlijk in dezelfde prijsklasse als Andreasen.
Schitterende prestatie hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n eerste seizoen Championship zit erop, ik ben meer dan tevreden met m'n twaalfde plaats. Ook omdat niemand geloofde in handhaving van mijn team.
Hier de eindstand:
[afbeelding]
En hier mijn team: (Guarin kwam pas in februari)
[afbeelding]
Mellor is voor het tweede opeenvolgende seizoen topscorer geworden, ook in The Championship is het hem gelukt.
Volgend seizoen ga ik voor een play-off plek. Ik heb inmiddels Gresko, Demel en Provett transfervrij aangetrokken. Verder neem ik afscheid van de oudjes Nalis en Makel. Hopelijk kan ik nog een paar mooie transfers doen deze zomer, het is in ieder geval wel de bedoeling. Vooral centraal in de verdediging moet ik me versterken en een goede keeper (Turley is al op leeftijd) is ook erg welkom.
quote:
Koop anders Vermeer of Gomesquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voor mij word het moelijk dit siezoen met Brondby de vooronde champions league gewoon afgedroogd door 2x van club brugge te verliesen met 3-1 is in totaal dus 6-2 en nauwja ik heb gewoon een kut keeper.
League Two ben ik direct gepromoveerd, League One heb ik twee jaar over gedaan en nu ben ik dus 12e in het Championship.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:55 schreef AirRaid het volgende:
netjes Vaduz, en je bent begonnen in League 2???????
en daarna direct 2x gepromoveerd??????
ach klopt ook, ik had me een jaar verrekendquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
League Two ben ik direct gepromoveerd, League One heb ik twee jaar over gedaan en nu ben ik dus 12e in het Championship.
Ok. ga even kijken. Heb al weer een niuewe keeper nodig. Vonk en Lobont gaan weg. En heb alleen nog maar Stekkiequote:Op dinsdag 19 april 2005 22:08 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Wintjens en Hogedoorn zijn 2 goede ned keepers voor de toekomst
Ik speel in denemarkenquote:
Hogedoorn is van feyenoord dus of je supporters er blij mee zullen ziijn?????quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:14 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ok. ga even kijken. Heb al weer een niuewe keeper nodig. Vonk en Lobont gaan weg. En heb alleen nog maar Stekkie
Nee dat is geen probleem maar om nou een Nederlandse keeper te kopenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem? Of zit je daar met je budget?
geil wijf in je avatar
Ik heb ono zelf is gehaald. De supporters waren zelfs blij toen hij vertrokquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:22 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Hogedoorn is van feyenoord dus of je supporters er blij mee zullen ziijn?????
en of ie naar een concurent wil is de andere vraag
Wintjes zal best wel willen komen en kan uitgroeien tot een goede doelman
Waarom niet? Er zitten echt goede tussen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat is geen probleem maar om nou een Nederlandse keeper te kopen![]()
Ik laat mijn assistent de oefenpotjes regelen...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:16 schreef Eibertje het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het regelen van oefenwedstrijden?
Mijne worden allemaal afgewezen (met ADO Den Haag).
Tegen Ado 20, Club Brugge, AZ, het maakt niet uit..
Geen last van eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:16 schreef Eibertje het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het regelen van oefenwedstrijden?
Mijne worden allemaal afgewezen (met ADO Den Haag).
Tegen Ado 20, Club Brugge, AZ, het maakt niet uit..
deltasport? niet echtquote:Op woensdag 20 april 2005 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk.
Is die avatar van jou van Deltasport?
Ik heb het even nagekeken en op hun is het plaatje wel te zien. Zat ik er dus niet naast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |