ja zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:29 schreef Trancemaster het volgende:
Als onze vriend Simon dan gekocht wordt ben ik bang dat er weinig geld over is voor andere versterkingen... Aangezien Plageman over Jardler al zei dat 6 ton te veel was...
Maar we wachten in spanning af...
Ik wil een linksback erbij!!
Dus ze willen geen schuld kwijtschelden maar wel een klein bedrag betalen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:42 schreef Trancemaster het volgende:
Transfer Cziommer in een impasse
ENSCHEDE - Het is nog altijd hoogst onzeker of Simon Cziommer het komende seizoen ook bij FC Twente speelt. De onderhandelingen tussen Schalke 04 en de Enschedese club verkeren op dit moment in een impasse. De Duitse club, waar de speler van Twente nog een doorlopend contract heeft, wil Cziommer verkopen, terwijl Twente de middenvelder net als het afgelopen seizoen wil huren.
Twente kan de speler wel zogenaamd voor niets overnemen van Schalke, maar dan moet de club een bedrag van 275.000 euro kwijtschelden. Dat geld is het laatste deel van een bedrag van 650.000 euro, dat Schalke nog aan Twente moet betalen voor de opleidingskosten van Cziommer. Twente wil echter niet aan zo’n constructie meewerken. ‘Voor ons staan die twee dingen totaal los van elkaar’, zegt directeur Johan Plageman. ‘Wij hebben gewoon recht op dat geld. Het is voor ons niet aan de orde om die twee zaken aan elkaar te koppelen.’
Knijp je handjes toch dicht Plaag.... Zucht
Die goede band met Schalke maakt niets meer uit. Dat heeft Schalke zelf al verpest.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou gewoon betalen om een goede band met Schalke te houden. Dit principiele gedoe gaat nergens over.
Ik denk dat ie er zelf weinig aan kan doenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:29 schreef 9christensen het volgende:
Nou kan ie mooi op de bank/tribune zitten bij Schalke
schalke is geen subtop hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:52 schreef Moody het volgende:
Hij zou in principe aardig mee moeten komen met een topclub in Nederland. De subtop in de Bundesliga is van vergelijkbaar niveau, dus het is mogelijk. Maar wel jammer voor ons
Nou, dan moet je eens beter leren lezen, want een van de weinige mensen bij Twente die de afgelopen jaren goed werk heeft geleverd is Plageman.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:25 schreef gras het volgende:
Jammer? Als ik het zo lees, lijkt me Plageman een onbenul uit de hoogste orde.
uit zwedenquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:04 schreef gras het volgende:
Waar gaat meneer Plageman een speler van het kaliber Cziommer voor 275.000 euro vandaan halen?
Die is transfervrij volgens mij, want betalen doen ze niet echt in Griekenland.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:43 schreef Moody het volgende:
Die Kennedy uit Zweden mag wel komen....
Ja iddquote:Op maandag 4 juli 2005 17:52 schreef Merson het volgende:
Nou hopen dat Majstorovic ook nog ergens een (half)broertje rond heeft lopen?![]()
Hmm Groningenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Quick Boys uit in de eerste ronde van de Amstel Cup. Mooi affiche!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |