quote:FC Twente speelt a.s. vrijdag thuis tegen PSV. De Eindhovenaren zijn al kampioen, en spelen nog in de Champions League. De Vak P-ers hopen en willen dat PSV niet in hun sterkste opstelling speelt, zo laten ze ook merken.
Vandaag wordt bij ex-FC Twente trainer Fred Rutten, die nu assistent trainer is van Guus Hiddink een taart gebracht met de tekst 'Denk aan ons! Groeten Vak P'.
De taart met een waarde van 100 euro wordt vandaag bij de trainer bezorgt die FC Twente in 2001 de Amstelcup liet winnen.
Ja ik hoorde het ook leuke actiequote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:34 schreef Moody het volgende:
Vennegoor stond meeeeters buitenspel, we zullen het vanavond wel zien
Ik weet het niet, ik zie het zo wel,quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:34 schreef Moody het volgende:
Vennegoor stond meeeeters buitenspel, we zullen het vanavond wel zien
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:41 schreef Thijzel het volgende:
Dat ze die &*(&%^%$&^%$ Masjtorovic nog niet voor zijn leven geschorst hebben... Eerst die 2 overduidelijke aanslagen op Drent tegen Groningen en nu weer op Sibon en Beasley( vleeswond!)
[afbeelding]
Met zulke overtredingen had Beasley voor het zelfde geld Kokmeijer achterna gegaan...
Als dit geen opzet is......quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:41 schreef Thijzel het volgende:
Dat ze die &*(&%^%$&^%$ Masjtorovic nog niet voor zijn leven geschorst hebben... Eerst die 2 overduidelijke aanslagen op Drent tegen Groningen en nu weer op Sibon en Beasley( vleeswond!)
[afbeelding]
Met zulke overtredingen had Beasley voor het zelfde geld Kokmeijer achterna gegaan...
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:41 schreef Thijzel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
Wat moet die Majstorovic kosten?
en dat kun jij zien op een foto?quote:
www.vi.nlquote:Beasley botste vlak voor tijd hard met Daniël Majstorovic. De Amerikaan gleed uit en knalde met zijn knie hard op de voet van de Zweedse verdediger.
ach das een foto moment. lijkt veel erger dan het is. beasly ging zelf ook niet echt slim dat duel aan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:41 schreef Thijzel het volgende:
[afbeelding]
Ja maar toch ik bedoel als het twente was geweest die op die manier europa in ging had ik het ook niet erg gevondenquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad. Volgend jaar maar de regel invoeren dat je de beker moet winnen om Europa in te mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |