5e plek? Feyenoord heeft vandaag verloren en nog maar 8 punten voorsprong, naar boven blijven kijken hè!quote:Op zondag 17 april 2005 17:47 schreef Moody het volgende:
Vitesse heeft nu 3pt achterstand en een moeilijk schema voor de boeg. Ik denk dat we met Heerenveen om die 5e plek moeten spelen.
Is netjes ja...quote:Op zondag 17 april 2005 17:58 schreef Zwoerd het volgende:
Tis me ook opeens opgevallen dat twente dit jaar nog nooit meer dan 1 doelpunt in 1 wedstrijd tegen heeft gekregen, toch ook wel een prestatie
Dit seizoen waarschijnlijk niet meerquote:Op maandag 18 april 2005 09:11 schreef Frutsel het volgende:
mooie OP![]()
Enig idee wanneer Cziommer weer terug is?
Er vanuit gaande dat Heerenveen vrijdag wint van RBC en PSV gewoon wint van Vitesse kan Twente hele goede zaken doen komend weekend.
Zeker, die 9 goals van die jongen had ik echt niet verwacht! Zijn goede spel ook niet, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat fantastisch! Mooi. Vooral Culina excelleert de laatste tijd.
Vitesse moet dus nog 2x tegen een "top club" de rest 1xquote:Programma voor FC Twente:
zo 24/4 FC Utrecht FC Twente HC Eredivisie
za 30/4 FC Twente PSV HC Eredivisie
za 7/5 FC Den Bosch FC Twente HC Eredivisie
zo 15/5 FC Twente AZ HC Eredivisie
zo 22/5 NAC Breda FC Twente HC Eredivisie
Programma Heerenveen:
vr 22/4 SC Heerenveen RBC Roosendaal HC Eredivisie
zo 1/5 Feyenoord SC Heerenveen HC Eredivisie
za 7/5 SC Heerenveen Willem II HC Eredivisie
zo 15/5 FC Groningen SC Heerenveen HC Eredivisie
zo 22/5 SC Heerenveen NEC HC Eredivisie
Programma Vitesse:
za 23/4 PSV Vitesse HC Eredivisie
zo 1/5 Vitesse RKC Waalwijk HC Eredivisie
zo 8/5 FC Utrecht Vitesse HC Eredivisie
zo 15/5 Vitesse Ajax HC Eredivisie
zo 22/5 De Graafschap Vitesse HC Eredivisie
Dit komt ook vooral omdat Twente het van counters moet hebben, met zijn snelheid is Culina hier ook ideaal voor.quote:Op maandag 18 april 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker, die 9 goals van die jongen had ik echt niet verwacht! Zijn goede spel ook niet, eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |