Het komt er nou op aan. komende periode kan je gaan bepalen hoe sterk FCT daadwerkelijk is.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:32 schreef Moody het volgende:
Vitesse wordt geen 5e meer. Dus we moeten met Heerenveen strijden om die 5e plek. Heerenveen staat een punt achter ons, dus in theorie hebben we meer kans
Gezien de vorm van Twente op het moment zit het er best in, maar dan mogen ze niet van Utrecht verliezen zondag.
Daar heb je wel gelijk in. Ze hebben nou een hele goede lijn te pakken. FCT is op dit moment gewoon het AZ van 2004quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:10 schreef PogueMahone het volgende:
ik zie Twente nog wel 5e worden, alsof heerenveen zo constant draait...
Qua resultaat wel, Qua voetbal zeker nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ze hebben nou een hele goede lijn te pakken. FCT is op dit moment gewoon het AZ van 2004
Ze spelen gewoon effectief voetbal geef ze groot gelijk hadden ze in de 1ste seizoenshelft ook moeten doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:23 schreef BZ het volgende:
[..]
Qua resultaat wel, Qua voetbal zeker niet
Daar zeg ik ook niets over, alleen dat AZ "mooier" voetbalt. FCT doet het met deze groep vind ik, en dan vooral na de winterstop, boven verwachting. Al is dat dan vaak met countervoetbal........quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze spelen gewoon effectief voetbal geef ze groot gelijk hadden ze in de 1ste seizoenshelft ook moeten doen
www.twentefans.nlquote:De (nu nog) burgemeester van Enschede, Mans, verbiedt de wedstrijd FC Twente - PSV op zaterdag 30 april (Koniginnedag). De KNVB wil nu de wedstrijd op 29 april laten spelen. De wedstrijd wordt niet op 30 april gespeeld, vanwege de openbare orde.
Update: De wedstrijd wordt op vrijdag 29 april om 19.00 uur gespeeld. Misschien kan Twente hier voordeel uit putten, aangezien PSV drie dagen eerder het zware uitduel tegen Milan speelt.
Denk dat Heerenveen er tegen Feyenoord ook nog wel een gelijkspelletje uit kan halen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:18 schreef Moody het volgende:
Als we er even vanuit gaan dat Heerenveen verliest van Feyenoord (dat moet winnen), dan is een gelijkspel ook nog behoorlijk.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Volgens de Mourinho-theorie moet Twente winnen. Ik geef ze wel kans ook, Guus zal wel wat reserves opstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |