Ik ben er geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom hier eens langs Frutsel.FM 2005 #14 Ook met savegames gaat wel eens wat fout..
Lekker snugger, dan weet-ie zeker dat-ie niet in het eerste komtquote:Op zondag 8 mei 2005 13:14 schreef Frutsel het volgende:
Ajax legt talent FC Twente vast![]()
Novum/Infostrada) - Ajax heeft FC Twente-talent Derk Boerrigter aangetrokken. De 18-jarige linksbuiten tekent voor twee jaar en begint zijn Amsterdamse loopbaan met ingang van het komende seizoen bij het door John van de Brom getrainde Jong Ajax.
Boerrigter, die sinds kort uitkomt voor Oranje onder 19 jaar, begon met voetballen bij Quick '20 uit Oldenzaal. Op zijn twaalfde vertrok het talent naar FC Twente.
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, daar hebben we die klootzak ook weerOPROTTEN HEAUMEAU!
ik snap het ook niet ik heb hem wel eens zien voetballenquote:Op zondag 8 mei 2005 15:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Lekker snugger, dan weet-ie zeker dat-ie niet in het eerste komt![]()
Dat kan je beoordelen op basis van één wedstrijdje waarin je hem hebt gezien?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet ik heb hem wel eens zien voetballen
nou zo'n supertalent is het helemaal niet
Ja precies wel vaker.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:52 schreef tukkeronline het volgende:
wel eens...
zal vaker zijn dan "één wedstrijdje"
jammer dat een "talent" (ken hem niet, wel leuk dat ie uit Oldenzaal komt) zo naar Ajax gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |