AZ vind ik sportief nauwelijks een verbetering voor Blaise. Volgens mij is het een man die ook liever naar Frankrijk gaat nu. En met Van Gaal zou ie volgens mij vreselijk gaan botsen.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Als clubs met suikeroompjes de beste spelers van de concurrenten wegkopen is dat wel slim te noemen jah![]()
Datzelfde oompje zal Kufo wel het dubbele salaris dat hij hier verdient kunnen bieden. Maar dan nog denk ik niet dat Kufo vertrekt naar een club met de uitstraling en ambiance van AZ.
sibon is over z'n top heen vind ik. voor 6 miljoen moet een betere spits te kopen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Moody het volgende:
Gerucht: Majstro naar Newcastle voor 6 miljoen.
Verkopen voor die 6 miljoen. Kufo voor 1,5 miljoen.
Sibon kopen als vervanger van Kufo, Cziommer overnemen van Schalke en een goed contract geven en een deel van de rest steken in een goede ervaren centrale verdediger + jonge linksback. Kloar
Dat vind ik ook majstro is een topper maar voor zo'n bedrag mag ie zeker weg. Hij zal daar ook wel passen in Engelandquote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Moody het volgende:
Gerucht: Majstro naar Newcastle voor 6 miljoen.
Verkopen voor die 6 miljoen. Kufo voor 1,5 miljoen.
Sibon kopen als vervanger van Kufo, Cziommer overnemen van Schalke en een goed contract geven en een deel van de rest steken in een goede ervaren centrale verdediger + jonge linksback. Kloar
Bruggink mag terugkomen. Hij is hier meer op zijn plaats dan bij Heerenveen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:19 schreef 9christensen het volgende:
[..]
sibon is over z'n top heen vind ik. voor 6 miljoen moet een betere spits te kopen zijn.
waarom zouden ze ut dan uberhaupt bekend maken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:11 schreef PogueMahone het volgende:
ach, dat is het lot van een club als Twente, bovendien gaat Niemeyer waarschijnlijk niet als ik dat verhaal zo lees
quote:Niemeyer is bezig aan zijn derde seizoen bij FC Twente en staat nog tot medio 2006
Kom hier eens langs Frutsel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:06 schreef Frutsel het volgende:
Het grappige is dat in mijn Football Manager 2005 spel ik ook voor Twente speel...
enz
de VI heeft het fout. hij staat nog tot 2007 onder contract.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]verdomme contract maar even snel verlengen lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |