onvergelijkbaar voorbeeld natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2005 11:28 schreef Moody het volgende:
Toen Twente die kans had, moet het eerst met Heerenveen in een beslissingswedstrijd uitvechten wie Europa in mocht. En we weten hoe dat afliep
10 minuten later was op SBS de samenvatting te zien. Daar sprak de commentator woorden in de strekking van "een duel om de bal, met een ongelukkige afloop voor Beasley"quote:Op zondag 1 mei 2005 12:55 schreef Dos37 het volgende:
Net weer op de NOS gezeur met Majstorovic "schandalige" overtreding Beasly wist zelf ook wel wat die deed en beasly gleed gewoon uit. Altijd dat gezeur als een verdediger even iets te hard doet
Groningen uit 0 puntenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:39 schreef MaxPower het volgende:
W II thuis
Groningen uit
NEC thuis
Als we dat niet binnenkoppen vreet ik mijn seizoenkaart op.
Wat een zooiquote:2/5/2005 9 :46
AZ heeft een oogje laten vallen op Blaise N'Kufo. De spits van FC Twente is in beeld gekomen nadat Klaas Jan Huntelaar te duur bleek te zijn.
Met het vertrek van Robin Nelisse heeft AZ voor komend seizoen een nieuwe centrumspits nodig. Huntelaar was een belangrijke optie, maar de vraagprijs van SC Heerenveen was AZ te gortig.
N'Kufo is een andere kandidaat. Zijn zaakwaarnemer Wilbert Suvrijn houdt zich in het AD op de vlakte over de belangstelling uit Alkmaar. 'Ik weet wel iets meer dan ik wil vertellen, maar ik moet het algemeen houden: Blaise staat hoog op het verlanglijstje van verschillende Europese clubs.'
N'Kufo (29) verlengde vorig seizoen zijn contract bij FC Twente, maar de Zwitser met Congolese achtergrond bedong daarbij een gelimiteerde afkoopsom van ruim een miljoen euro.
Als clubs met suikeroompjes de beste spelers van de concurrenten wegkopen is dat wel slim te noemen jahquote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Slimme mensen daar in Alkmaar.
grolsch is al stersponsor jaquote:Op maandag 2 mei 2005 17:14 schreef Frutsel het volgende:
en Grolsch gaat de superboeren sponsoren...lees ik net
als ze nou gewoon 5 miljoen pompen in Twente....dan kan je spelers als Kufo behouden...
Wel jammer dat ze hun gaan sponseren. Terwijl alles in twente staat NU!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:14 schreef Frutsel het volgende:
en Grolsch gaat de superboeren sponsoren...lees ik net
als ze nou gewoon 5 miljoen pompen in Twente....dan kan je spelers als Kufo behouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |