Lijkt me alleen maar frustrerend als Twente zijnde, dat iemand naar Ajax gaat en het daar helemaal gaat maken.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies wel vaker.
Zal leuk zijn als die er wel komt
van http://www.fctwente.nlquote:Boschker passeert Theo Pahlplatz
Met de wedstrijd tegen FC Den Bosch heeft Sander Boschker de 2e plaats overgenomen van Theo Pahlplatz. Van de spelers met de meeste competitiewedstrijden voor FC Twente.
Tot afgelopen zaterdag stonden beide met 384 duels op de lijst vermeld. Sander Boschker staat nu op 385 wedstrijden, één meer dus dan de Oldenzaler, die bij FC Twente speelde van 1966 tot 1979, 13 seizoenen dus. In de periode speelde Theo Pahlplatz in 3 seizoenen het maximum aantal wedstrijden (34). De meeste keren speelde hij tegen ADO Den Haag (26), 1 keer kwam hij uit in duels tegen FC Zwolle en SVV.
Theo en Epi
Nog steeds op de eerste plaats staat Epi Drost, die met 423 competitieduels de ranglijst aanvoert. Epi speelde dat aantal wedstrijden tijdens 15 seizoenen voor FC Twente. Na z’n loopbaan als spelers fungeerde Epi Drost bij FC Twente als trainer van de jeugd en assisteerde hij als zodanig bij het eerste team. Epi Drost overleed zeer plotseling op 27 mei 1995.
Hij moet dus nog wel een seizoen of 1 doorkeepen voordat ie Epi heeft ingehaaldquote:Op maandag 9 mei 2005 10:56 schreef PogueMahone het volgende:
nog een aardig feitje:
[..]
van http://www.fctwente.nl
ik zie boschker de eerste plaats nog wel halennog een jaar in de basis en een klein beetje
Aan de ene kant wel een goed gevoel over de 2e seizoenshelft,toch nog meedoen om Europees na op een kansloze positie te staan voor de winterstopquote:Op zondag 8 mei 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Jammer voor Twente, zo'n seizoenshelft en dan toch vermoedelijk met lege handen. Aan de andere kant overheerst misschien toch de trots over het spel na de winterstop?
Arke Stadion zat zelfs tegen Den Bosch ook bomvol, dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef PogueMahone het volgende:
als der maar genoeg volk komt kijken is dat geen punt natuurlijk
de graafschap trekt naar verhouding ook veel toeschouwers
Slecht voorbeeld want dat was namelijk niet waar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Arke Stadion zat zelfs tegen Den Bosch ook bomvol, dus wat is het probleem?
Lege plekken heb je altijd. Er zijn zat mensen die niet komen opdagen tegen 'minder interessante' wedstrijden, zoals tegen Den Bosch....dat zie je bij elke club.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld want dat was namelijk niet waar.
Vak 18 waar ik zat was niet vol net zoals achter de goal en de eretribune
precies dat kan ik beamenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef pfaf het volgende:
Wel is de wachtlijst voor seizoenskaarten al lang genoeg om er nog een flink stadion mee te vullen.
joa zeg hequote:
Check ff post #2 van dit topicquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Gaat er wel goed uitzien dat nieuwe stadion![]()
http://www.fctwente.nl/images/nieuws/2005-01-05-receptie10.jpg
http://www.fctwente.nl/images/nieuws/2005-01-05-receptie9.jpg
Dat doet de grolsch mooiquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:12 schreef Moody het volgende:
Twente krijgt een hekwerk om het stadion a la Liverpool, geschonken door Grolsch...
[afbeelding]
Ziet er mooi uit, maar is dat het of loopt hij nog een stuk door?quote:
Nee merkte ik ook al, zit steeds wel te kijken op voetbalzone maar geen echte berichten. Af en toe kom je N'Kufo tegen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:06 schreef PogueMahone het volgende:
ik vind het trouwens erg stil op het transfer-front of ligt dat aan mij
Ziet er mooi uit zegquote:
Ze zijn het behoorlijk beu, al vind ik het een beetje overdreven hoe er nu wordt gereageerd.quote:FC Twente dreigt met vertrek
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft de gemeente Enschede te kennen gegeven te zullen vertrekken uit Enschede als de gemeente niet de volle medewerking levert aan de bouw van een tweede ring op het ARKE-Stadion.
Munsterman heeft grote plannen met de Enschedese club. Hij wil van de club een stabiele subtopper maken en vindt dat daarvoor een uitbreiding van het stadion noodzakelijk is. Voor deze uitbreiding is echter een vernieuwde en verbeterde infrastructuur om het stadion nodig, wat de gemeente zal moeten betalen. Hier wil de gemeente vooralsnog niet aan meewerken. “Als de gemeente niet meewerkt, is de bouw van een stadion elders in Twente niet uitgesloten.” Zo redeneerde Munsterman.
Het dreigement was bij de raadsleden in het verkeerde keelgat gevallen. “Ik vond de toon onaangenaam, daar werd ik door verrast.” Aldus CDA’er Patrick Welman. Hij wil op korte termijn vragen stellen aan het college van B en W over de verstoorde verhouding tussen FC Twente en de gemeente Enschede.
Munsterman geeft aan dat er geen ‘chemie’ is tussen de gemeente en het bestuur van FC Twente. FC Twente leende twee jaar geleden zes miljoen euro van Enschede en werd zo van de ondergang behouden. De gemeente rekent nu echter 1.5% meer rente en verdient hier dus zelf nu ook geld aan. Dit zit Munsterman niet lekker.
CDA-er Welman blijft verbolgen over de manier van handelen van Munsterman. “Zo ga je toch niet met elkaar om? Andere raadsleden beschouwen het als een losse flodder, om de zaak onder druk te zetten. Maar ik vind het echt ongelooflijk.”
Bron: voetbalprimeur, het stond ook in de TC Tubantia vanmorgen
Klinkt ook mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef DarkShine het volgende:
Twente Oldenzaal ........... whooohooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |