Dat doet de grolsch mooiquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:12 schreef Moody het volgende:
Twente krijgt een hekwerk om het stadion a la Liverpool, geschonken door Grolsch...
[afbeelding]
Ziet er mooi uit, maar is dat het of loopt hij nog een stuk door?quote:
Nee merkte ik ook al, zit steeds wel te kijken op voetbalzone maar geen echte berichten. Af en toe kom je N'Kufo tegen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:06 schreef PogueMahone het volgende:
ik vind het trouwens erg stil op het transfer-front of ligt dat aan mij
Ziet er mooi uit zegquote:
Ze zijn het behoorlijk beu, al vind ik het een beetje overdreven hoe er nu wordt gereageerd.quote:FC Twente dreigt met vertrek
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft de gemeente Enschede te kennen gegeven te zullen vertrekken uit Enschede als de gemeente niet de volle medewerking levert aan de bouw van een tweede ring op het ARKE-Stadion.
Munsterman heeft grote plannen met de Enschedese club. Hij wil van de club een stabiele subtopper maken en vindt dat daarvoor een uitbreiding van het stadion noodzakelijk is. Voor deze uitbreiding is echter een vernieuwde en verbeterde infrastructuur om het stadion nodig, wat de gemeente zal moeten betalen. Hier wil de gemeente vooralsnog niet aan meewerken. “Als de gemeente niet meewerkt, is de bouw van een stadion elders in Twente niet uitgesloten.” Zo redeneerde Munsterman.
Het dreigement was bij de raadsleden in het verkeerde keelgat gevallen. “Ik vond de toon onaangenaam, daar werd ik door verrast.” Aldus CDA’er Patrick Welman. Hij wil op korte termijn vragen stellen aan het college van B en W over de verstoorde verhouding tussen FC Twente en de gemeente Enschede.
Munsterman geeft aan dat er geen ‘chemie’ is tussen de gemeente en het bestuur van FC Twente. FC Twente leende twee jaar geleden zes miljoen euro van Enschede en werd zo van de ondergang behouden. De gemeente rekent nu echter 1.5% meer rente en verdient hier dus zelf nu ook geld aan. Dit zit Munsterman niet lekker.
CDA-er Welman blijft verbolgen over de manier van handelen van Munsterman. “Zo ga je toch niet met elkaar om? Andere raadsleden beschouwen het als een losse flodder, om de zaak onder druk te zetten. Maar ik vind het echt ongelooflijk.”
Bron: voetbalprimeur, het stond ook in de TC Tubantia vanmorgen
Klinkt ook mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:24 schreef DarkShine het volgende:
Twente Oldenzaal ........... whooohooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |