quote:Op donderdag 7 april 2005 21:50 schreef Lois het volgende:
Nee ik heb er geen problemen mee dat ik er op aan kan worden gekeken. Ik heb problemen met het feit dat elke maand opnieuw dezelfde kwesties naar boven komen. Dat we nog strenger moeten moddereren is me nu wel duidelijk dus in dit geval steek ik de hand in mijn eigen (door de bv gekrompen) boezem. Strenger it is!
Ik krijg alleen soms wel een knoop in mijn maag als mensen pijn wordt gedaan in dit soort discussies, dat is iets waar ik wel heel lang mee rond kan lopen. Zoals de vorige rel met Mous bijv. Dat is mijn probleem, dat weet ik, en daar hebben jullie ook helemaal geen boodschap aan.
Ik vind dit forum nog steeds fantastisch, ik vind het modwerk hier ook nog steeds ontzettend leuk, het is tenslotte bijna mijn "kindje" . Ik ben en blijf enorm trots op OUD en vooral op alle behulpzame mensen die hier elke dag weer iemand een hart onder riem steken, tips geven of gewoon geduldig luisteren.
Soms heb je alleen van die dagen dat je denkt "ah nee he niet weer!"
Tis onzin te veronderstellen dat mods ook maar iets verantwoordelijk zijn voor de opmerkingen van anderen. En dat je daarom op ze mag schieten.quote:
Omdat er dan gelijk mensen beledigd worden dat er lelijke dingen gezegd zijn in een discussie die ze (zelf!) zijn aangegaan en ze gekwetst zijn en dan krijgen de modjes weer mailtjes en zo, dat ze moeten ingrijpen. En als ze dan ingrijpen, grijpen ze te vroeg, laat of selectief in, en dan is het cirkeltje weer rondquote:Op donderdag 7 april 2005 21:57 schreef Joene het volgende:
waarom mag er hier niet is een keer een haal naar elkaar worden gegeven?
Ik hou de mod niet verantwoordelijk voor de woorden van een ander, ik vind echter wel dat de MOD gezeik kan verwachten PART of the fucking jobquote:Op donderdag 7 april 2005 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tis onzin te veronderstellen dat mods ook maar iets verantwoordelijk zijn voor de opmerkingen van anderen. En dat je daarom op ze mag schieten.
WOW sorry ik maak je helemaal in de warquote:Op donderdag 7 april 2005 21:59 schreef Lois het volgende:
Ja maar, ja maar, nu ben ik in de war...... Eerst grijp ik nooit in, dan te weinig en nu weer teveel?
ikke niet meer snap![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat er dan gelijk mensen beledigd worden dat er lelijke dingen gezegd zijn in een discussie die ze (zelf!) zijn aangegaan en ze gekwetst zijn en dan krijgen de modjes weer mailtjes en zo, dat ze moeten ingrijpen. En als ze dan ingrijpen, grijpen ze te vroeg, laat of selectief in, en dan is het cirkeltje weer rond
Ja maar dat houd je toch als mod? JE DOET HET NOOOIT GOED.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat er dan gelijk mensen beledigd worden dat er lelijke dingen gezegd zijn in een discussie die ze (zelf!) zijn aangegaan en ze gekwetst zijn en dan krijgen de modjes weer mailtjes en zo, dat ze moeten ingrijpen. En als ze dan ingrijpen, grijpen ze te vroeg, laat of selectief in, en dan is het cirkeltje weer rond
sorry hoor, ben ik weer ff:quote:Op donderdag 7 april 2005 21:53 schreef Lois het volgende:
laatste post in Moderatie Ouder(s) deel 14 - Nieuwe regels!
Ik krijg alleen soms wel een knoop in mijn maag als mensen pijn wordt gedaan in dit soort discussies, dat is iets waar ik wel heel lang mee rond kan lopen. Zoals de vorige rel met Mous bijv., en nu weer met Spin
Precies, je begrijpt mijn punt. Daarom deed ik ook net alsof ik zo vreselijk in de war was. Het is nl. zo onduidelijk, je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar dat houd je toch als mod? JE DOET HET NOOOIT GOED.
Dat is zeker zo, en dat hoort er ook een beetje bij.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses en ik zal het editten.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
sorry hoor, ben ik weer ff:
euhh, nu word ze weer als slachtoffer getypeerd (terwijl ze zelf al aangaf er niet mee te zitten)
En dat vind ik dus onzin.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef Joene het volgende:
[..]
dat zei ik gisteren ook al!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:03 schreef moussy het volgende:
Ga modden onder 1 naam, ben je van dit getrut af, want dan is het gewoon een groot raadsel wie er gemod heeftdenken jullie dan wel aan de schrijfwijze?!
Klopt en richtlijnen zijn moeilijk te maken wat betreft bewoordingen enzo.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:04 schreef Lois het volgende:
[..]
Precies, je begrijpt mijn punt. Daarom deed ik ook net alsof ik zo vreselijk in de war was. Het is nl. zo onduidelijk, je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken.
Karin het is toch ook moeilijk bij een bepaalde discussie vind ik soms te snel , en bij weer een andere misschien te laat. ik ben zelf wel voor "open" topics gewoon laten gaan . maar dat zal je mailbox niet waarderenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:05 schreef Karin het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, en dat hoort er ook een beetje bij.
Maar ik vind het best wel verwarrend dat we van de ene kant horen dat we te laat ingrijpen en de andere kant te snel.
Ja zo denk jij misschien , maar zoals ik hier deze discussie ook weer lees denkt de rest niet .quote:Op donderdag 7 april 2005 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat vind ik dus onzin.
Je doet het er maar mee.
Wat niet wil zeggen dat mods niks hoeven te doen en niet hoeven te editten en waar niet mee te praten valt (maar dat is hier zeker niet het geval in dit subforum!), maar wat wel wil zeggen dat er (gedrags)regels zijn, waarvan een is: gedraag je zoals je in het echie ook zou doen. Let's face it, als ik gekwetst word in het echie, mail ik ook niet met de modjes van OUD
Bovendien denk ik dat OUD het enige forum is dat zo meegaand is met gevoelens.
Ik bedoel meer iemand zoals Anitra, die zoveel en vaak post dat ik me afvraag of het wel gezond is als je zo met een forum bezig bent. Ik heb ook heel veel aan bepaalde mensen via internet, maar als mijn partner de gevolgen moet dragen van mijn discussies hier (want zo werd het gisteren gezegd) dan vind ik dat wel heel ver gaan. Vandaar mijn "het is maar internet" uitspraak.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:08 schreef moussy het volgende:
Ik snap trouwens niet dat het "maar" internet is. Ik kan soms wel eens jankend achter mn pc liggen hoor. Maar dat is maar 1x gebeurt met een ruzie, anders was het om troost en lieve woordjes.
jaaaaaa, zo ben jij, zo ben ik, maar 80% van fok niet. Die gaan lopen jankzakkeren en oud zeer oprakelen.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk ook , kom maar op met die rel geef elkaar een grote bek , en morgen ochtend sta je blij op en geeft elkaar eenZo zou het moeten zijn en ja er zijn hier mensen die elkaar niet liggen maar dat hou je , diegene die zich buiten een groepje gesloten voelen ja kan , Face it.
Volgens mij kunnen alleen mannen zo ruzie maken en mousquote:Op donderdag 7 april 2005 22:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja zo denk jij misschien , maar zoals ik hier deze discussie ook weer lees denkt de rest niet .
Ik denk ook , kom maar op met die rel geef elkaar een grote bek , en morgen ochtend sta je blij op en geeft elkaar eenZo zou het moeten zijn en ja er zijn hier mensen die elkaar niet liggen maar dat hou je , diegene die zich buiten een groepje gesloten voelen ja kan , Face it.
Probeer dan ook met het team de last te dragen , en te accepteren dat er een stel jankzakken zijn die steeds tegen het zelfde muurtje aanschoppen en leg dat of naast je neer of los het op door misschien naar hun wensen te modereren waardoor je dan exact de gespiegelde zijde van de medaille krijgt en weer nieuwe andere jankzakken in je mail hebt. Jullie als mod zullen het nooiit maar dan ook echt nooit goed doen in ieders ogen.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:14 schreef Lois het volgende:
BE is er inderdaad meer omdat die wel de mazzel heeft dat ze mag internetten onder werktijd. Daardoor loopt ze het inderdaad vaker op. Het is juist die verdeling, BE overdag, ik vroeg in de avond, en Karin deels overdag deels 's avonds laat, die het team zo goed maakt vind ik.
Je hebt gelijk en daarom vind ik de opbouwende kritiek altijd erg prettig. Ik hoop er wat uit te halen voor een volgende keer wou nog eventuele volgende keer typenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Karin het is toch ook moeilijk bij een bepaalde discussie vind ik soms te snel , en bij weer een andere misschien te laat. ik ben zelf wel voor "open" topics gewoon laten gaan . maar dat zal je mailbox niet waarderen
Tja, een beetje te veel vind ik zelf en hier doel ik niet alleen op de modjes(die misschien wel op de laatste plaats) er wordt hier zo veel gevrijwaard op gevoelens en ja daar zijn ze weer HORMOOOOOOOOOOOOOOOOONEN!!! "Nee, meisjes we kunnen het Truus niet aanrekenen want....(vul hier een willekeurige kutsmoes in)" Dus die hele likkende, aaiende bende om Truus heen maakt dat we door de bomen het bos niet meer zien. De hele zooi wordt compleet uit zijn verband gerukt....quote:Op donderdag 7 april 2005 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat OUD het enige forum is dat zo meegaand is met gevoelens.
Mn vriendin heeft er ook wat moeite meequote:Op donderdag 7 april 2005 22:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen alleen mannen zo ruzie maken en mous
![]()
tja.... maar ja... uit haar posts te lezen leeft ze haast voor internet. Dat zal wel voort komen uit ziekte en zeer, maar ideaal lijkt het me niet. Het is een beetje dubbel denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:14 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik bedoel meer iemand zoals Anitra, die zoveel en vaak post dat ik me afvraag of het wel gezond is als je zo met een forum bezig bent. Ik heb ook heel veel aan bepaalde mensen via internet, maar als mijn partner de gevolgen moet dragen van mijn discussies hier (want zo werd het gisteren gezegd) dan vind ik dat wel heel ver gaan. Vandaar mijn "het is maar internet" uitspraak.
Hoe bedoel je? Wat mij betreft mogen ze het lekker laten gaan, hoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja zo denk jij misschien , maar zoals ik hier deze discussie ook weer lees denkt de rest niet .
Deze begrijp ik niet helemaal.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar goed, ik meld me af, kom écht helemaal niet meer terug of zet mn pc uit, klaar
Ja, maar.... ik zeg ook niet dat ik vind dat het ook per se zou moeten of zoquote:Op donderdag 7 april 2005 22:19 schreef Loena-tik- het volgende:
Tja, een beetje te veel vind ik zelf
Ik ga zelf weg als ik alles en iedereen zat ben.quote:
Maar dat lijkt me ook héél moeilijk als je je de dingen persoonlijk aantrekt, zoals Lois al eerder aangaf.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:18 schreef Joene het volgende:
Probeer dan ook met het team de last te dragen , en te accepteren <knip>
Van jou wel, er is bijvoorbeeld een user hier , die door het minst of geringste helemaal op het vinketouw zit. en dan denk ik , joh stel je niet aan en ga door.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat mij betreft mogen ze het lekker laten gaan, hoor.
Ik laat me (niet meer) zo gauw kwetsen, ik heb me Fok! ook veel te persoonlijk aangetrokken, even afstand nemen werkt dan echt het beste
als je je dingen persoonlijk aantrekt , kan je niet objectief modereren kan je je functie dus niet vervullen.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me ook héél moeilijk als je je de dingen persoonlijk aantrekt, zoals Lois al eerder aangaf.
Ja, dat weet ik, en daar ben ik het dus niet mee eens (met die user dus)quote:Op donderdag 7 april 2005 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Van jou wel, er is bijvoorbeeld een user hier , die door het minst of geringste helemaal op het vinketouw zit. en dan denk ik , joh stel je niet aan en ga door.
Ja, sorry, weet ook niet wat er misgingquote:Op donderdag 7 april 2005 22:30 schreef Joene het volgende:
anders post je het ff 3 x
als die van mij zich er mee gaat bemoeien heeft ie na 1 post een perm banquote:Op donderdag 7 april 2005 22:24 schreef Leah het volgende:
Ah zo. Als ik dat aan die van mij zou vragen ging de pc vandaag de deur nog uit
.
Goed hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 22:26 schreef Leah het volgende:
even aankijken en voordeel van de twijfel gunnen leah oke?
ik ook nietquote:Op donderdag 7 april 2005 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, sorry, weet ook niet wat er misging
Omdat jij het meest treffende en recente voorbeeld bent, neem ik aan.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:23 schreef Anitra het volgende:
Waarom word ik nu naar voren geschoven?
*ik bedoel dit echt niet lullig!*quote:Op donderdag 7 april 2005 22:23 schreef Anitra het volgende:
Toch geweldig dat er voor mij gepraat word.
Waarom word ik nu naar voren geschoven?
Er zijn zat mensen die veel meer posten dan mij.
Er zijn meerdere mensen die zich door woorden op een beeldscherm gekwetst kunnen voelen
En zo ken ik nog wel ff door gaan.
Miss_D...quote:Op donderdag 7 april 2005 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Let's face it, als ik gekwetst word in het echie, mail ik ook niet met de modjes van OUD
Als diegene jullie niet geloven wiens probleem is dat?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dusdanig paranoia zijn dat men nu ook al denkt dat wij mail van modjes gewoon fijn onderling distribueren rond andere users.
Wat ik probeerde te zeggenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
Miss_D...
Misschien heb je al "teveel"opgenomen , maar waarom trek je het je aan als mensen je een zeikwijf vinden ? begin je in het echt ook te peeuwen als iemand zoiets tegen je zegt?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Anitra het volgende:
Hier geef ik al tijden niks meer bloot van mezelf hier
Alleen op mijn eigen log en als mensen dat hier heen halen is niet mijn probleem.
Thanks, dat was alles dat we nodig hadden!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[...]
Zet je in het dagelijks leven wel een topic report als jij ziet dat de ene buurvrouw de andere uitscheldtquote:Op donderdag 7 april 2005 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ik probeerde te zeggen, is dat gisteren een user in het naamtopic meldde dat er een mailtje verstuurd was naar de modjes, omdat ze zich gekwetst voelde door een andere user.
Dan zeg ik: kom nou toch, los dat zelf ff op in plaats van te gaan 'klikken', want in het dagelijks leven mail je doorgaans ook geen mod om te vertellen dat je gekwetst bent door de buurvrouw en of die mod dat even op wil lossen. Zo duidelijker
Nee echt heel logischquote:Op donderdag 7 april 2005 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat jij het meest treffende en recente voorbeeld bent, neem ik aan.
Bovendien ben jij degene die deze discussie, het functioneren van de mods, hebt aangezwengeld, door te zeggen dat met name BE niet goed en eerlijk functioneert. Het is dan logisch dat mensen om dat te beoordelen ook naar jouw (post)gedrag kijken.
Ten eerste heb ik niet echt het idee dat er zaken van de weblog naar hier zijn gehaald.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Anitra het volgende:
Alleen op mijn eigen log en als mensen dat hier heen halen is niet mijn probleem.
Nee dat onthou je dan voor bij de theequote:Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Zet je in het dagelijks leven wel een topic report als jij ziet dat de ene buurvrouw de andere uitscheldt![]()
Ja maar dat is hetzelfde als de rest van de users die zich hier alleen laten zien bij de rellen, het modtopic staat gewoon vaak bovenin de actieve topoics.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef beefcake het volgende:
Toch wel grappig dat de vrouwen aangevallen worden als hun vent hun komt 'helpen', maar niemand zijn bek open trekt als er mods uit andere fora hier hun gezicht ineens laten zien
Blijkbaar geef je meer bloot van jezelf als je denkt, en als mensen dingen van je log hierheen halen, is dat wèl jouw probleem, het is immers jouw log, toegankelijk voor iedereen, want het staat in je sig.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Anitra het volgende:
Joh laat iemand is voorzich zelf opkomen, wordt je hard vanquote:Op donderdag 7 april 2005 22:46 schreef Merisse het volgende:
Tjezes zeg, hou eens op met dat Anitra-bashen, stelletje kleuters!
Nee, dan zeg ik daar direct wat van, als het om zo'n soort opmerking zou gaan.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Zet je in het dagelijks leven wel een topic report als jij ziet dat de ene buurvrouw de andere uitscheldt![]()
euhm, er is ook al tig x gepost van lees dan hier *klik* of kijk hier *klik*quote:Op donderdag 7 april 2005 22:46 schreef Leah het volgende:
[..]
Blijkbaar geef je meer bloot van jezelf als je denkt, en als mensen dingen van je log hierheen halen, is dat wèl jouw probleem, het is immers jouw log, toegankelijk voor iedereen, want het staat in je sig.
Ik zeg toch helemaal niet dat het fout is dat Anitra veel computertquote:Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee echt heel logischOmdat Anitra opmerkingen plaatst naar BE wordt ze nu naar voren geschoven als zondebok omdat ze wel heel erg veel achter de computer zit. Ik snap hem niet
alleen als je wat te "melden"hebt schrijf je lees hier mijn verhaal : http://link.nl/quote:Op donderdag 7 april 2005 22:49 schreef Anitra het volgende:
Mijn log staat al maanden er niet meer in.
Is er dan wat hierheen gehaald?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Anitra het volgende:
slachtoffer rolquote:Op donderdag 7 april 2005 22:54 schreef moussy het volgende:
Is dit nu het grote anitra topic of het mod topic?
tis weer gelukt, dinges heeft weer alle aandacht, hoe doet ze het?!
Nuttige opmerking , overigens "zuigen" hoort ook een beetje bij het spel.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Mous je zuigt.
Peet is blij met mequote:Op donderdag 7 april 2005 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Mous je zuigt.
Denk je nou werkelijk dat Anitra er op zit te wachten om wederom onder vuur genomen te worden?
Schaakmat?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Lois het volgende:
Zullen we achter dit onderwerp ook een punt zetten mensen? Het wordt een herhaling van zetten zo.
Vast niet, maar ze zou ook de discussie gewoon aan kunnen gaan, en dat doet ze niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Denk je nou werkelijk dat Anitra er op zit te wachten om wederom onder vuur genomen te worden?
zoals ik dus al eerder zei , ff rellen en morgen weer vrolijk op ,maar dat kan niet bij vrouwenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef phileine het volgende:
Karin, Lois, BE. Mijn tip: gooi het OUD-forum een nachtje dicht. Een mooie combinatie van streng ingrijpen en hands-off beleid waarbij iedereen vanavond op tijd naar bed gaan. Veel zinnigs zal er niet worden gemist denk ik qua posten vannacht. En morgen iedereen weer fris op en met schaamrood op de kaken lieve en gezellige oud-dingetjes posten en een bloemetje voor de mensen die hier hun ziel in zaligheid in steken.
opgelost.
Op zich een goed idee om eens een keertje te doen. Alhoewel ik vind dat het wel meevalt en dit niet echt nodig is nu. Maar hou het zeker in mijn achterhoofd (weet niet eens of dit technisch kan).quote:Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef phileine het volgende:
Karin, Lois, BE. Mijn tip: gooi het OUD-forum een nachtje dicht. Een mooie combinatie van streng ingrijpen en hands-off beleid waarbij iedereen vanavond op tijd naar bed gaan. Veel zinnigs zal er niet worden gemist denk ik qua posten vannacht. En morgen iedereen weer fris op en met schaamrood op de kaken lieve en gezellige oud-dingetjes posten en een bloemetje voor de mensen die hier hun ziel in zaligheid in steken.
opgelost.
Oma bixquote:Op donderdag 7 april 2005 23:38 schreef bixister het volgende:
joene als er íemand een oud wijf is...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:59 schreef renzell het volgende:
(PPS- hoe doe je dat met die kleine lettertjes eigenlijk?)
| 1 | [sub]hier je text[/sub] |
| 1 | [sup]hier je text[/sup] |
is goed dan vraag ik het daar nog eens iig bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is Bar_en_Mar, je kan je vraag wrsch beter stellen in FB, aangezien daar de mensen zitten die zicht met dit soort dingen bezig houden.
en ik vraag me af wat je zo leuk vindt aan de topictitel... niets bijzonders aan toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet elke keer (glim)lachen als ik de topictitel zieMijn collega's vragen zich de hele morgen al af wat er nu zo leuk is aan mij werk...
waarom kom je hier telkens zaniken als er wat problemen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:58 schreef ShaoliN het volgende:
Maar hoe zit het nou Beh? Tief je nou op of niet?
dat doet toch iedereen hierquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:12 schreef Neva het volgende:
[..]
waarom kom je hier telkens zaniken als er wat problemen zijn
Pas jij op, anders kom ik hem helpen hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:12 schreef Neva het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
Pas jij op, anders kom ik hem helpen hoor![]()
Gewoon interesse hoor. Wie weet kan ik BE wel opvolgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:12 schreef Neva het volgende:
[..]
Hehe, dat zijn de enige leuke momenten. Voor de rest is het een saai knaken forum.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:15 schreef Neva het volgende:
[..]
![]()
![]()
Valt mij gewoon op als er gemuts is hier komt die hier posten en zaniken en anders hoor/lees je hem nooit hier is serieus een vraag
Verdorie, dat was ik dus. Log eens uit als je op mijn pc hebt gezetenquote:
Ben ik nou de enige die het raar vind dat dit getollereerd wordt ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:58 schreef ShaoliN het volgende:
Maar hoe zit het nou Beh? Tief je nou op of niet?
volgens mij was 't een geintje jessie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Ben ik nou de enige die het raar vind dat dit getollereerd wordt ?
Is het policy-overschrijdend dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Ehm nee. Ja, in de zin van 'ik weet wie het zegt, dus ik reageer er maar gewoon niet op...'quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:31 schreef Leah het volgende:
Ze zullen elkaar wel kennen Jessie (hoop ik dan toch).
Nou, nee hoor...quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:37 schreef bixister het volgende:
volgens mij was 't een geintje jessie.
Nope... vandaar dat het er dus ook gewoon nog staat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:23 schreef beefcake het volgende:
Is het policy-overschrijdend dan?
[afbeelding]
Wat Phileine zegt dus...quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef phileine het volgende:
Ik denk eerder dat men geen zin heeft in wéér gezeik over partijdigheid, dat dit alléén maar gewijzigd zou worden omdat het om een modje ging en bladiebladiebla daar zijn we weer...
Het is toch al lang bekend dat je hier als modje een veel dikkere huid moet hebben dan de rest van de users? Dat schijnt part of the job te zijn. Hadden ze maar geen mod moeten worden of zoiets.
quote:Op zondag 10 april 2005 18:08 schreef Bupatih het volgende:
Hoi BE
Euh..
Bij het overzicht van de smileys staat er *-) bij de-smiley.
Dat moet dus 8 - ) zijn.
Alles om jou te helpen, BEquote:Op zondag 10 april 2005 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Bupa!
Ik ga het gelijk even veranderen.
Thanks babe!
Zijn geen geintjesquote:
en ga jij lekker de kont van lois karin of be kussen!quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef Neva het volgende:
[..]
Zijn geen geintjesga maar fijn spelen in onzin
![]()
Moet toch zeggen dat de overeenkomst na bewerking wel super was...quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef Neva het volgende:
[..]
Zijn geen geintjesga maar fijn spelen in onzin
![]()
voeg me maar ff toe op msn , ik heb hem wel voor jequote:Op maandag 11 april 2005 21:28 schreef m@x het volgende:
Jammer Lois, ik was wel benieuwd naar het resultaat.
Bedankt voor het compliment Joene![]()
Idd, echt zoooo passé!quote:Op maandag 11 april 2005 21:28 schreef Lois het volgende:
Zo fototopic is weer schoon, dit soort dingen zijn not done!
Geintje moet kunnenquote:Op maandag 11 april 2005 21:31 schreef Githa het volgende:
achjaaa wat mensen uit verveling al wel niet gaan doen![]()
JE ZUS , ik mag toch wel even toelichten dat het een geintje is aangebakerde muts.quote:Op maandag 11 april 2005 21:34 schreef Lois het volgende:
Ja en nu is er wel weer genoeg over geluld, klaar over en niet meer doen.
P U N T
en wat heeft Karin hier nu weer mee te maken???quote:Op maandag 11 april 2005 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
JE ZUS , ik mag toch wel even toelichten dat het een geintje is aangebakerde muts.
quote:Op maandag 11 april 2005 21:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
en wat heeft Karin hier nu weer mee te maken???![]()
Waaroverquote:Op maandag 11 april 2005 21:47 schreef Karin het volgende:
Pffff schrok alweer
Maargoed alles is weggehaald, kunnen we er nu over ophouden?
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
Is het goed als ik wat geld van Lois Lane?![]()
![]()
En graag een beetje snel want ik ben inmiddels nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het gewoon eerst even vragen daar bij Ouders online. Als dat eronder staat, dan moet je volgens mij wel toestemming hebben.
Wat je wel kan doen is zelf een soort van samenvattinkje maken met een linkje naar het artikel. Dan gaan mensen vast wel lezen en kan de discussie hier.
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En graag een beetje snel want ik ben inmiddels nieuwsgierig geworden![]()
Ik kan zelf de smileys van Anglefire nooit gebruiken, maar als Lois ze gebruikt (bv. de blauwe jompelsmiley) dan zie ik m wel! Als ik ze gebruik krijg ik zo'n Angelfire afbeelding in beeld.quote:Op zondag 17 april 2005 20:49 schreef Karin het volgende:
Ik vind het ondertussen knap irritant worden dat ik zoveel foto's niet kan zienGeen idee wat het probleem is en wat ik eraan kan doen.
Heb even een balletje in het adminforum opgegooid, of er daar iets over bekend is.
Thanks Dagonet!quote:Op dinsdag 19 april 2005 06:26 schreef Dagonet het volgende:
Voordat je gaat mailen Anitra, in Wanadoo & Photobucket? staat een link naar een oplossing op tweakers en een link naar een bericht over het probleem.
Ook te verhelpen door even te spelen met het aantal posts per pagina.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:21 schreef Magneet het volgende:
was zeker de eerste post op een nieuwe pagina? Die valt om 1 of ander reden wel eens weg als er daarna gepost word is hij er gewoon weer. Is een bekende bug
en dat daarna op de orifinele terug te zetten ( fixte het bij mij iig )quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook te verhelpen door even te spelen met het aantal posts per pagina.
Geweldigquote:Op dinsdag 19 april 2005 06:26 schreef Dagonet het volgende:
Voordat je gaat mailen Anitra, in Wanadoo & Photobucket? staat een link naar een oplossing op tweakers en een link naar een bericht over het probleem.
It was me, en die persoon heeft een ban.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef Neva het volgende:
Ik weet niet ofdat iemand van jullie 3 heeft ge-edit in topic van Armani Mania maar bedankt![]()
Shark, ik heb ze in het 'handigheidjes' topic erbij gezetquote:Op woensdag 27 april 2005 23:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi
Lois, je bent 1 smiley vergeten:
de= : z smiley.
Zie ook http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley
(Shameless SPAM van mij)
En hier wat uitleg van uitdrukkingen van Fok! in het Het Fok! Woordenboek(misschien handig voor die OUD-users die ooit buiten OUD komen
)
Nu ga ik
tx! 14.gifquote:Op donderdag 28 april 2005 12:14 schreef E.T. het volgende:
Shark, ik heb ze in het 'handigheidjes' topic erbij gezet![]()
Het Fok!Woordenboek heb ik laatst trouwens ook al een keer door een user hier voorbij zien komen. Nu is ie terug te vinden
Er stond 13.gifquote:Op donderdag 28 april 2005 13:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx! 14.gif
Haal je wel het /<sub> achter de link ff weg, anders werkt de link naar de wiki niet
Er staat nu: http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley</sub>
en er moet staan
http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley
Nee hoorquote:
Topics van voor 1-1-2005 worden niet weergegeven (om de load op de server te verminderen). Als er een nieuwe database-server geplaatst is komt dit (geloof ik) wel weer terug.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:04 schreef Luckepuk het volgende:
Hoe werkt dat My Active Topics nu eigenlijk? Als er gepost is in een topic waar jij ook in hebt gepost dan hoort ie toch naar boven te gaan? Ik heb ooit ook gepost in Dingen die je nooit meer wilt horen en daars vandaag ook in gepost, maar hij staat niet in My Active Topics. Of snap ik dat My Active Topics nu helemaal verkeerd?
Aha! Dan komt dat dus daardoor! Thanks!quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Topics van voor 1-1-2005 worden niet weergegeven (om de load op de server te verminderen). Als er een nieuwe database-server geplaatst is komt dit (geloof ik) wel weer terug.
En ik had er nog een vergeten, en omdat ik jou lijst en die van Isabeau gebruikte... jullie dus ook:quote:
Tnx Sharkquote:Op zondag 1 mei 2005 00:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En ik had er nog een vergeten, en omdat ik jou lijst en die van Isabeau gebruikte... jullie dus ook:= } )
Als iemand hier het wil hebben dan moet ie maar roepen hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik kwam dit tegen en ik vroeg me af of het wat voor hier is, maar ik kon ons eigen vraag en aanbod-topic zo gauw niet vinden [Gratis] Careplus ORS zakjes
Bij mijn weten is er geen apart topic over (geweest).quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Aangezien de search het niet doet: is er al een topic geweest over hoe en wat mbt temperaturen en de temperatuurcurve die daaruit komt?
Foto's van de kinderkamer deel 7quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:18 schreef Beaker het volgende:
Ik kan nergens het topic foto's van de kinderkamer vinden? klopt dat of kijk ik niet goed
Dank je!!!quote:
Ik heb daar gekeken, maar niet gevonden wat ik zocht. En aangezien ik nooit met temperaturen bezig geweest ben, heb ik daar niet zoveel kaas van gegeten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
Bij mijn weten is er geen apart topic over (geweest).
Je weet dat de temp.methode uitgebreid beschreven en uitgelegd staat op www.vruchtbaarheid.org ?
I knowquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef texelonia het volgende:
Als er nog geen topic over is, kun je er toch gewoon eentje openen?
Aan beide kanten zit wel iets.quote:*Geboorte-aankondigingen mogen natuurlijk gedaan worden in Z&G OF in een apart topic.
De aparte felicitatie topics voor verse babietjes worden na 2 dagen (48 uur) gesloten. Daarna kunnen de trotse ouders zich vervoegen in het grote kleine babietjestopic.
Volgens mij kan je niet rekenen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Volgens mij was de 48 uur nog niet om. Of kan ik niet rekenen?
Is het dan niet mogelijk om deze regel iets te veranderen in de zin van "geboorte topics wel, vol = slot = verder in het babytopic" en "verjaardagstopics = niet"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:42 schreef Brighteyes het volgende:
Om nog even een van de redenen te herhalen, het is oa ook gedaan om de wildgroei aan naam-topics in te perken. De index stond toen vol met namen van kindjes en dat werkte niet uitnodigend voor nieuwe mensen en het werkte wel versplinterend. Nu komt alles gewoon lekker bij elkaar.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is mss wel een goed idee Piglet!
Mag ik ook een ideetje opperen...
Ik heb dit nog niet met Karin of Lois kunnen bespreken, maar ik wil toch alvast wat meningen peilen...
Een van de 'tegenwerpingen' tegen een apart OUD forum destijds was dat men bang was voor versnippering, dat het niet meer makkelijk bij te houden zou zijn als je niet heel veel tijd had.
De laatste tijd is er de trend om voor elk nieuw babietje een apart topic te openen. met als gevolg dat die topics naast elkaar blijven lopen tot ze dicht gaan. Het nieuws over die babietjes wordt daar gepost, de foto's ook, hoe het met de nieuwe mama gaat etc. etc.
Wat je hierdoor ziet is dat bijvoorbeeld het centrale babietjes topic een heel stuk minder snel loopt.
Ik weet van mezelf dat ik niet altijd de puf heb om al die aparte topics af te gaan lopen dus ik kom vaak niet verder dan daar in eerste instantie te feliciteren en verder kom ik er zelden nog.
Hierdoor verlies je dus heel snel de 'feeling' met een aantal mensen.
Ik denk dat deze versnippering ook voor een groot deel bijdraagt aan de versnippering van OUD enerzijds en de kliekvorming anderzijds... Je bent nou eenmaal sneller geneigd een topic door te lezen van iemand waar je net even wat meer mee hebt.
Is het een idee om die aparte topics af te schaffen en het geboorte nieuws gewoon weer lekker in het babietjes topic te posten! Zien we daar ook weer eens wat foto's, wat nieuwtjes en praatjes en men komt elkaar tenminste ook weer eens gewoon tegen...
misschien omdat men achteraf toch niet zo gelukkig is met de genomen beslissing?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:30 schreef Loena-tik- het volgende:
Nou even serieus, snap werkelijk niet dat we hierover weer in discussie gaan![]()
Nergens. Je moet gewoon je bek houden. Een dictatuur zeg ik je.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
trouwens, als men in dit topic al niet meer in discussie mag gaan over een genomen beslissing, waar dan nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |