abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 7 april 2005 @ 21:53:04 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26057964
laatste post in Moderatie Ouder(s) deel 14 - Nieuwe regels!
quote:
Op donderdag 7 april 2005 21:50 schreef Lois het volgende:
Nee ik heb er geen problemen mee dat ik er op aan kan worden gekeken. Ik heb problemen met het feit dat elke maand opnieuw dezelfde kwesties naar boven komen. Dat we nog strenger moeten moddereren is me nu wel duidelijk dus in dit geval steek ik de hand in mijn eigen (door de bv gekrompen) boezem. Strenger it is!
Ik krijg alleen soms wel een knoop in mijn maag als mensen pijn wordt gedaan in dit soort discussies, dat is iets waar ik wel heel lang mee rond kan lopen. Zoals de vorige rel met Mous bijv. Dat is mijn probleem, dat weet ik, en daar hebben jullie ook helemaal geen boodschap aan.

Ik vind dit forum nog steeds fantastisch, ik vind het modwerk hier ook nog steeds ontzettend leuk, het is tenslotte bijna mijn "kindje" . Ik ben en blijf enorm trots op OUD en vooral op alle behulpzame mensen die hier elke dag weer iemand een hart onder riem steken, tips geven of gewoon geduldig luisteren.
Soms heb je alleen van die dagen dat je denkt "ah nee he niet weer!"

[ Bericht 2% gewijzigd door Lois op 07-04-2005 22:08:20 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 21:55:51 #2
43556 miss_dynastie
pi_26058045
quote:
Op donderdag 7 april 2005 21:45 schreef Joene het volgende:

[..]

Leg jij het is anders uit dan
Tis onzin te veronderstellen dat mods ook maar iets verantwoordelijk zijn voor de opmerkingen van anderen. En dat je daarom op ze mag schieten.
pi_26058106
Lois, Het feit wat je aangeeft van steeds dezelfde kwesties behandelen zal je mijns inziens niet vanaf komen . Ik denk dat wat betreft jezelf als je iets heb t van niet weer deze discussie dat je dan je punt moet maken (duidelijk in een lijn ) desnoods quote je het als het als is hebt gezegt. en dan punt en verdwijn uit het topic . Laat het een keer barsten , en dan doen mensen elkaar soms pijn maar dat gebeurd op straat toch ook ? waarom mag er hier niet is een keer een haal naar elkaar worden gegeven?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Jubileum moderator donderdag 7 april 2005 @ 21:59:31 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26058159
Ja maar, ja maar, nu ben ik in de war...... Eerst grijp ik nooit in, dan te weinig en nu weer teveel?

ikke niet meer snap
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:00:39 #5
43556 miss_dynastie
pi_26058178
quote:
Op donderdag 7 april 2005 21:57 schreef Joene het volgende:
waarom mag er hier niet is een keer een haal naar elkaar worden gegeven?
Omdat er dan gelijk mensen beledigd worden dat er lelijke dingen gezegd zijn in een discussie die ze (zelf!) zijn aangegaan en ze gekwetst zijn en dan krijgen de modjes weer mailtjes en zo, dat ze moeten ingrijpen. En als ze dan ingrijpen, grijpen ze te vroeg, laat of selectief in, en dan is het cirkeltje weer rond
pi_26058183
quote:
Op donderdag 7 april 2005 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Tis onzin te veronderstellen dat mods ook maar iets verantwoordelijk zijn voor de opmerkingen van anderen. En dat je daarom op ze mag schieten.
Ik hou de mod niet verantwoordelijk voor de woorden van een ander, ik vind echter wel dat de MOD gezeik kan verwachten PART of the fucking job
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_26058222
quote:
Op donderdag 7 april 2005 21:59 schreef Lois het volgende:
Ja maar, ja maar, nu ben ik in de war...... Eerst grijp ik nooit in, dan te weinig en nu weer teveel?

ikke niet meer snap
WOW sorry ik maak je helemaal in de war

IK heb nergens geschreven dat je NOOIT in grijpt ,maar dat je MINDER ingrijpt dan BE .
en dat is ook zo toch?
  Jubileum moderator donderdag 7 april 2005 @ 22:02:42 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26058244
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Omdat er dan gelijk mensen beledigd worden dat er lelijke dingen gezegd zijn in een discussie die ze (zelf!) zijn aangegaan en ze gekwetst zijn en dan krijgen de modjes weer mailtjes en zo, dat ze moeten ingrijpen. En als ze dan ingrijpen, grijpen ze te vroeg, laat of selectief in, en dan is het cirkeltje weer rond

* Lois geeft miss d een dikke
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26058253
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja maar dat houd je toch als mod? JE DOET HET NOOOIT GOED.
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:03:08 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_26058260
Ga modden onder 1 naam, ben je van dit getrut af, want dan is het gewoon een groot raadsel wie er gemod heeft denken jullie dan wel aan de schrijfwijze?!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_26058275
quote:
Op donderdag 7 april 2005 21:53 schreef Lois het volgende:
laatste post in Moderatie Ouder(s) deel 14 - Nieuwe regels!
Ik krijg alleen soms wel een knoop in mijn maag als mensen pijn wordt gedaan in dit soort discussies, dat is iets waar ik wel heel lang mee rond kan lopen. Zoals de vorige rel met Mous bijv., en nu weer met Spin
sorry hoor, ben ik weer ff:

euhh, nu word ze weer als slachtoffer getypeerd (terwijl ze zelf al aangaf er niet mee te zitten)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator donderdag 7 april 2005 @ 22:04:26 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26058289
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef Joene het volgende:

[..]

Precies, je begrijpt mijn punt. Daarom deed ik ook net alsof ik zo vreselijk in de war was. Het is nl. zo onduidelijk, je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken.
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel donderdag 7 april 2005 @ 22:05:03 #13
2628 Karin
pi_26058309
quote:

[..]

Dat is zeker zo, en dat hoort er ook een beetje bij.
Maar ik vind het best wel verwarrend dat we van de ene kant horen dat we te laat ingrijpen en de andere kant te snel.
  Jubileum moderator donderdag 7 april 2005 @ 22:05:48 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26058322
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:03 schreef easy-going het volgende:

[..]

sorry hoor, ben ik weer ff:

euhh, nu word ze weer als slachtoffer getypeerd (terwijl ze zelf al aangaf er niet mee te zitten)
Je hebt gelijk, mijn excuses en ik zal het editten.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 7 april 2005 @ 22:06:54 #15
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26058346
Ik denk dat je dat ook niet moet willen. Jullie modereren, dus jullie beslissen wat wel en niet kan.
Als iemand daar echt ernstige problemen mee heeft, we leven in een vrij land, zoek je lekker een ander forum .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:07:07 #16
43556 miss_dynastie
pi_26058352
quote:

[..]

En dat vind ik dus onzin.
Je doet het er maar mee.
Wat niet wil zeggen dat mods niks hoeven te doen en niet hoeven te editten en waar niet mee te praten valt (maar dat is hier zeker niet het geval in dit subforum!), maar wat wel wil zeggen dat er (gedrags)regels zijn, waarvan een is: gedraag je zoals je in het echie ook zou doen. Let's face it, als ik gekwetst word in het echie, mail ik ook niet met de modjes van OUD

Bovendien denk ik dat OUD het enige forum is dat zo meegaand is met gevoelens.
pi_26058367
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:03 schreef moussy het volgende:
Ga modden onder 1 naam, ben je van dit getrut af, want dan is het gewoon een groot raadsel wie er gemod heeft denken jullie dan wel aan de schrijfwijze?!
dat zei ik gisteren ook al!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  donderdag 7 april 2005 @ 22:07:55 #18
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26058379
De users bedoel ik dan hè?
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:08:21 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_26058395
Kan iemand ff een topic openen in feedback dat fok te traag is om te rellen

Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)"

Nou weet ik niet meer wat ik wilde tikken

Ik snap trouwens niet dat het "maar" internet is. Ik kan soms wel eens jankend achter mn pc liggen hoor. Maar dat is maar 1x gebeurt met een ruzie, anders was het om troost en lieve woordjes.
pi_26058398
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:04 schreef Lois het volgende:

[..]

Precies, je begrijpt mijn punt. Daarom deed ik ook net alsof ik zo vreselijk in de war was. Het is nl. zo onduidelijk, je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken.
Klopt en richtlijnen zijn moeilijk te maken wat betreft bewoordingen enzo.

en ik vind echt dat jullie het goed doen , en ja de ene keer wordt er te vroeg ingegrepen mijns inziens en de andere keer te laat , maar zoals al aangegeven je krijgt het nooit ieder naar de zin

Je bent en blijft een mens !
pi_26058434
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:05 schreef Karin het volgende:

[..]

Dat is zeker zo, en dat hoort er ook een beetje bij.
Maar ik vind het best wel verwarrend dat we van de ene kant horen dat we te laat ingrijpen en de andere kant te snel.
Karin het is toch ook moeilijk bij een bepaalde discussie vind ik soms te snel , en bij weer een andere misschien te laat. ik ben zelf wel voor "open" topics gewoon laten gaan . maar dat zal je mailbox niet waarderen
pi_26058444
stomme quoteknop
deze post mag gewist worden
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:11:06 #23
43556 miss_dynastie
pi_26058475
Ja, maar ook al komt er een speciale OUD-mod, dan nog weet je dat BE meer aanwezig is, lijkt me? Bovendien heeft elke mod zijn eigen stijl, etc.
pi_26058537
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dat vind ik dus onzin.
Je doet het er maar mee.
Wat niet wil zeggen dat mods niks hoeven te doen en niet hoeven te editten en waar niet mee te praten valt (maar dat is hier zeker niet het geval in dit subforum!), maar wat wel wil zeggen dat er (gedrags)regels zijn, waarvan een is: gedraag je zoals je in het echie ook zou doen. Let's face it, als ik gekwetst word in het echie, mail ik ook niet met de modjes van OUD

Ja zo denk jij misschien , maar zoals ik hier deze discussie ook weer lees denkt de rest niet .

Ik denk ook , kom maar op met die rel geef elkaar een grote bek , en morgen ochtend sta je blij op en geeft elkaar een Zo zou het moeten zijn en ja er zijn hier mensen die elkaar niet liggen maar dat hou je , diegene die zich buiten een groepje gesloten voelen ja kan , Face it.
  donderdag 7 april 2005 @ 22:14:48 #25
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26058580
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:08 schreef moussy het volgende:

Ik snap trouwens niet dat het "maar" internet is. Ik kan soms wel eens jankend achter mn pc liggen hoor. Maar dat is maar 1x gebeurt met een ruzie, anders was het om troost en lieve woordjes.
Ik bedoel meer iemand zoals Anitra, die zoveel en vaak post dat ik me afvraag of het wel gezond is als je zo met een forum bezig bent. Ik heb ook heel veel aan bepaalde mensen via internet, maar als mijn partner de gevolgen moet dragen van mijn discussies hier (want zo werd het gisteren gezegd) dan vind ik dat wel heel ver gaan. Vandaar mijn "het is maar internet" uitspraak.
  Jubileum moderator donderdag 7 april 2005 @ 22:14:59 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26058588
BE is er inderdaad meer omdat die wel de mazzel heeft dat ze mag internetten onder werktijd. Daardoor loopt ze het inderdaad vaker op. Het is juist die verdeling, BE overdag, ik vroeg in de avond, en Karin deels overdag deels 's avonds laat, die het team zo goed maakt vind ik.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:15:03 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_26058590
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:13 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik denk ook , kom maar op met die rel geef elkaar een grote bek , en morgen ochtend sta je blij op en geeft elkaar een Zo zou het moeten zijn en ja er zijn hier mensen die elkaar niet liggen maar dat hou je , diegene die zich buiten een groepje gesloten voelen ja kan , Face it.
jaaaaaa, zo ben jij, zo ben ik, maar 80% van fok niet. Die gaan lopen jankzakkeren en oud zeer oprakelen.
  Jubileum moderator donderdag 7 april 2005 @ 22:16:13 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26058618
quote:

[..]

Ja zo denk jij misschien , maar zoals ik hier deze discussie ook weer lees denkt de rest niet .

Volgens mij kunnen alleen mannen zo ruzie maken en mous
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26058681
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:14 schreef Lois het volgende:
BE is er inderdaad meer omdat die wel de mazzel heeft dat ze mag internetten onder werktijd. Daardoor loopt ze het inderdaad vaker op. Het is juist die verdeling, BE overdag, ik vroeg in de avond, en Karin deels overdag deels 's avonds laat, die het team zo goed maakt vind ik.
Probeer dan ook met het team de last te dragen , en te accepteren dat er een stel jankzakken zijn die steeds tegen het zelfde muurtje aanschoppen en leg dat of naast je neer of los het op door misschien naar hun wensen te modereren waardoor je dan exact de gespiegelde zijde van de medaille krijgt en weer nieuwe andere jankzakken in je mail hebt. Jullie als mod zullen het nooiit maar dan ook echt nooit goed doen in ieders ogen.
  FOK!fossiel donderdag 7 april 2005 @ 22:19:04 #30
2628 Karin
pi_26058704
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:09 schreef Joene het volgende:

[..]

Karin het is toch ook moeilijk bij een bepaalde discussie vind ik soms te snel , en bij weer een andere misschien te laat. ik ben zelf wel voor "open" topics gewoon laten gaan . maar dat zal je mailbox niet waarderen
Je hebt gelijk en daarom vind ik de opbouwende kritiek altijd erg prettig. Ik hoop er wat uit te halen voor een volgende keer wou nog eventuele volgende keer typen
Ik ben ook wat meer van de topics wat laten gaan maar inderdaad dat is de vorige keren wat minder goed bevallen.
  donderdag 7 april 2005 @ 22:19:06 #31
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26058705
quote:

[..]

Tja, een beetje te veel vind ik zelf en hier doel ik niet alleen op de modjes(die misschien wel op de laatste plaats) er wordt hier zo veel gevrijwaard op gevoelens en ja daar zijn ze weer HORMOOOOOOOOOOOOOOOOONEN!!! "Nee, meisjes we kunnen het Truus niet aanrekenen want....(vul hier een willekeurige kutsmoes in)" Dus die hele likkende, aaiende bende om Truus heen maakt dat we door de bomen het bos niet meer zien. De hele zooi wordt compleet uit zijn verband gerukt....

Maar goed ik val in de herhaling geloof ik
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_26058708
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:16 schreef Lois het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen alleen mannen zo ruzie maken en mous
Mn vriendin heeft er ook wat moeite mee
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:19:32 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_26058720
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:14 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik bedoel meer iemand zoals Anitra, die zoveel en vaak post dat ik me afvraag of het wel gezond is als je zo met een forum bezig bent. Ik heb ook heel veel aan bepaalde mensen via internet, maar als mijn partner de gevolgen moet dragen van mijn discussies hier (want zo werd het gisteren gezegd) dan vind ik dat wel heel ver gaan. Vandaar mijn "het is maar internet" uitspraak.
tja.... maar ja... uit haar posts te lezen leeft ze haast voor internet. Dat zal wel voort komen uit ziekte en zeer, maar ideaal lijkt het me niet. Het is een beetje dubbel denk ik.

Maar goed, ik meld me af, kom écht helemaal niet meer terug of zet mn pc uit, klaar
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:20:50 #34
43556 miss_dynastie
pi_26058762
quote:

[..]

Hoe bedoel je? Wat mij betreft mogen ze het lekker laten gaan, hoor.

Ik laat me (niet meer) zo gauw kwetsen, ik heb me Fok! ook veel te persoonlijk aangetrokken, even afstand nemen werkt dan echt het beste
  donderdag 7 april 2005 @ 22:21:52 #35
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26058793
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:19 schreef moussy het volgende:

[..]

Maar goed, ik meld me af, kom écht helemaal niet meer terug of zet mn pc uit, klaar
Deze begrijp ik niet helemaal.
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:22:39 #36
43556 miss_dynastie
pi_26058818
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:19 schreef Loena-tik- het volgende:
Tja, een beetje te veel vind ik zelf
Ja, maar.... ik zeg ook niet dat ik vind dat het ook per se zou moeten of zo
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:22:43 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_26058821
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:21 schreef Leah het volgende:

[..]

Deze begrijp ik niet helemaal.
Ik ga zelf weg als ik alles en iedereen zat ben.

edit= ff iets aangepast om niet opnieuw te beginnen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Lois op 07-04-2005 22:25:51 ]
pi_26058851
Toch geweldig dat er voor mij gepraat word.

Waarom word ik nu naar voren geschoven?
Er zijn zat mensen die veel meer posten dan mij.
Er zijn meerdere mensen die zich door woorden op een beeldscherm gekwetst kunnen voelen
En zo ken ik nog wel ff door gaan.
  donderdag 7 april 2005 @ 22:24:19 #39
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26058861
Ah zo . Als ik dat aan die van mij zou vragen ging de pc vandaag de deur nog uit .
pi_26058864
Weet je, sommige mannen komen hier echt uit zichzelf. Die ruiken een rel van kilometers afstand
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:24:49 #41
43556 miss_dynastie
pi_26058872
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:18 schreef Joene het volgende:
Probeer dan ook met het team de last te dragen , en te accepteren <knip>
Maar dat lijkt me ook héél moeilijk als je je de dingen persoonlijk aantrekt, zoals Lois al eerder aangaf.
pi_26058879
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wat mij betreft mogen ze het lekker laten gaan, hoor.

Ik laat me (niet meer) zo gauw kwetsen, ik heb me Fok! ook veel te persoonlijk aangetrokken, even afstand nemen werkt dan echt het beste
Van jou wel, er is bijvoorbeeld een user hier , die door het minst of geringste helemaal op het vinketouw zit. en dan denk ik , joh stel je niet aan en ga door.
  donderdag 7 april 2005 @ 22:26:32 #43
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26058912
even aankijken en voordeel van de twijfel gunnen leah oke?

[ Bericht 77% gewijzigd door Lois op 07-04-2005 22:29:09 ]
pi_26058920
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat lijkt me ook héél moeilijk als je je de dingen persoonlijk aantrekt, zoals Lois al eerder aangaf.
als je je dingen persoonlijk aantrekt , kan je niet objectief modereren kan je je functie dus niet vervullen.

Wat overigens niet wegneemt dat ik lois een prima mod vind.
pi_26058983
-edit-

(topic van leah is ook aangepast, dus haal ik het hier ook maar weg)
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:29:13 #46
43556 miss_dynastie
pi_26058986
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:25 schreef Joene het volgende:

[..]

Van jou wel, er is bijvoorbeeld een user hier , die door het minst of geringste helemaal op het vinketouw zit. en dan denk ik , joh stel je niet aan en ga door.
Ja, dat weet ik, en daar ben ik het dus niet mee eens (met die user dus)
  donderdag 7 april 2005 @ 22:31:00 #47
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26059034
Sorry Lois, vergat ik het weer *niet quoten Loena, niet quoten *
Hyves!
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:31:04 #48
43556 miss_dynastie
pi_26059036
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:30 schreef Joene het volgende:
anders post je het ff 3 x
Ja, sorry, weet ook niet wat er misging
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:31:49 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_26059056
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:24 schreef Leah het volgende:
Ah zo . Als ik dat aan die van mij zou vragen ging de pc vandaag de deur nog uit .
als die van mij zich er mee gaat bemoeien heeft ie na 1 post een perm ban
  donderdag 7 april 2005 @ 22:31:55 #50
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26059059
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:26 schreef Leah het volgende:
even aankijken en voordeel van de twijfel gunnen leah oke?
Goed hoor
  Jubileum moderator donderdag 7 april 2005 @ 22:31:59 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26059061
Geeft niks Loena, moest mijn wisknopje toch al gebruiken bij miss D.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26059109
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, sorry, weet ook niet wat er misging
ik ook niet zag er vreemd uit
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:37:29 #53
43556 miss_dynastie
pi_26059225
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:23 schreef Anitra het volgende:
Omdat jij het meest treffende en recente voorbeeld bent, neem ik aan.
Bovendien ben jij degene die deze discussie, het functioneren van de mods, hebt aangezwengeld, door te zeggen dat met name BE niet goed en eerlijk functioneert. Het is dan logisch dat mensen om dat te beoordelen ook naar jouw (post)gedrag kijken.
  donderdag 7 april 2005 @ 22:38:04 #54
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26059245
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:23 schreef Anitra het volgende:
Toch geweldig dat er voor mij gepraat word.

Er zijn zat mensen die veel meer posten dan mij.
Er zijn meerdere mensen die zich door woorden op een beeldscherm gekwetst kunnen voelen
En zo ken ik nog wel ff door gaan.
*ik bedoel dit echt niet lullig!*

Het spijt me, maar dat is toch ook wel een beetje het risico van zoveel over jezelf prijsgeven op internet. Mensen reageren daarop.
  donderdag 7 april 2005 @ 22:38:58 #55
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26059266
Maar goed hoe verder? Nadenken gaat...(au doet zeer)
Hyves!
pi_26059277
Toch wel grappig dat de vrouwen aangevallen worden als hun vent hun komt 'helpen', maar niemand zijn bek open trekt als er mods uit andere fora hier hun gezicht ineens laten zien
  donderdag 7 april 2005 @ 22:39:49 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26059295
quote:
Let's face it, als ik gekwetst word in het echie, mail ik ook niet met de modjes van OUD
Miss_D...
Zou je alsjeblieft zo vriendelijk kunnen zijn en uitleggen wat je hiermee bedoelt?
Ik gok dat het een algemene opmerking is omdat je weet dat er mensen zijn die af en toe met de modjes mailen als er problemen zijn.

Er zijn mensen die dusdanig paranoia zijn dat men nu ook al denkt dat wij mail van modjes gewoon fijn onderling distribueren rond andere users. Zou je even kunnen uitleggen dat dat toch echt niet het geval is. Thanks.
pi_26059318
Nuance. Ik haat Nuance.
  Jubileum moderator donderdag 7 april 2005 @ 22:40:47 #59
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26059327
BE
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26059357
Hier geef ik al tijden niks meer bloot van mezelf hier
Alleen op mijn eigen log en als mensen dat hier heen halen is niet mijn probleem.
pi_26059374
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er zijn mensen die dusdanig paranoia zijn dat men nu ook al denkt dat wij mail van modjes gewoon fijn onderling distribueren rond andere users.
Als diegene jullie niet geloven wiens probleem is dat?
  donderdag 7 april 2005 @ 22:42:14 #62
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26059376
Loena, ik denk echt dat het niet veel zin heeft om daar over na te denken . Uit alle voorgaande discussies kwam de conclusie dat er een strenger modbeleid moest komen, Dat gebeurt, en weer is het niet naar ieders zin. Dat zal niet anders worden, denk ik.
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:43:14 #63
43556 miss_dynastie
pi_26059398
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
Miss_D...
Wat ik probeerde te zeggen , is dat gisteren een user in het naamtopic meldde dat er een mailtje verstuurd was naar de modjes, omdat ze zich gekwetst voelde door een andere user.
Dan zeg ik: kom nou toch, los dat zelf ff op in plaats van te gaan 'klikken', want in het dagelijks leven mail je doorgaans ook geen mod om te vertellen dat je gekwetst bent door de buurvrouw en of die mod dat even op wil lossen. Zo duidelijker
pi_26059409
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Anitra het volgende:
Alleen op mijn eigen log en als mensen dat hier heen halen is niet mijn probleem.
Misschien heb je al "teveel"opgenomen , maar waarom trek je het je aan als mensen je een zeikwijf vinden ? begin je in het echt ook te peeuwen als iemand zoiets tegen je zegt?
  donderdag 7 april 2005 @ 22:44:43 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26059438
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[...]
Thanks, dat was alles dat we nodig hadden!
pi_26059448
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat ik probeerde te zeggen , is dat gisteren een user in het naamtopic meldde dat er een mailtje verstuurd was naar de modjes, omdat ze zich gekwetst voelde door een andere user.
Dan zeg ik: kom nou toch, los dat zelf ff op in plaats van te gaan 'klikken', want in het dagelijks leven mail je doorgaans ook geen mod om te vertellen dat je gekwetst bent door de buurvrouw en of die mod dat even op wil lossen. Zo duidelijker
Zet je in het dagelijks leven wel een topic report als jij ziet dat de ene buurvrouw de andere uitscheldt
  donderdag 7 april 2005 @ 22:45:16 #67
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26059451
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Omdat jij het meest treffende en recente voorbeeld bent, neem ik aan.
Bovendien ben jij degene die deze discussie, het functioneren van de mods, hebt aangezwengeld, door te zeggen dat met name BE niet goed en eerlijk functioneert. Het is dan logisch dat mensen om dat te beoordelen ook naar jouw (post)gedrag kijken.
Nee echt heel logisch Omdat Anitra opmerkingen plaatst naar BE wordt ze nu naar voren geschoven als zondebok omdat ze wel heel erg veel achter de computer zit. Ik snap hem niet
Hyves!
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:46:00 #68
43556 miss_dynastie
pi_26059469
quote:
Ten eerste heb ik niet echt het idee dat er zaken van de weblog naar hier zijn gehaald.
Ten tweede zou dat, als dat gebeurd zou zijn, niet zo gek zijn, omdat je zelf post: 'klik hier' voor mijn verhaal met een directe link naar je weblog.

Ik wil je niet aanvallen, maar hoop wel dat je de dingen in perspectief zult gaan zien.
pi_26059470
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef beefcake het volgende:

[..]

Zet je in het dagelijks leven wel een topic report als jij ziet dat de ene buurvrouw de andere uitscheldt
Nee dat onthou je dan voor bij de thee
  donderdag 7 april 2005 @ 22:46:06 #70
1087 Merisse
broddeltante
pi_26059472
Tjezes zeg, hou eens op met dat Anitra-bashen, stelletje kleuters!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  FOK!fossiel donderdag 7 april 2005 @ 22:46:26 #71
2628 Karin
pi_26059479
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef beefcake het volgende:
Toch wel grappig dat de vrouwen aangevallen worden als hun vent hun komt 'helpen', maar niemand zijn bek open trekt als er mods uit andere fora hier hun gezicht ineens laten zien
Ja maar dat is hetzelfde als de rest van de users die zich hier alleen laten zien bij de rellen, het modtopic staat gewoon vaak bovenin de actieve topoics.
  donderdag 7 april 2005 @ 22:46:33 #72
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26059485
quote:
Blijkbaar geef je meer bloot van jezelf als je denkt, en als mensen dingen van je log hierheen halen, is dat wèl jouw probleem, het is immers jouw log, toegankelijk voor iedereen, want het staat in je sig.
pi_26059508
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:46 schreef Merisse het volgende:
Tjezes zeg, hou eens op met dat Anitra-bashen, stelletje kleuters!
Joh laat iemand is voorzich zelf opkomen, wordt je hard van
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:47:16 #74
43556 miss_dynastie
pi_26059513
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef beefcake het volgende:

[..]

Nee, dan zeg ik daar direct wat van, als het om zo'n soort opmerking zou gaan.
Ik heb er hier voor gekozen om dat niet te doen, aangezien dat deze hele discussie zou veroorzaken.
pi_26059562
Mijn log staat al maanden er niet meer in.
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:49:31 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_26059568
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:46 schreef Leah het volgende:

[..]

Blijkbaar geef je meer bloot van jezelf als je denkt, en als mensen dingen van je log hierheen halen, is dat wèl jouw probleem, het is immers jouw log, toegankelijk voor iedereen, want het staat in je sig.
euhm, er is ook al tig x gepost van lees dan hier *klik* of kijk hier *klik*
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:50:03 #77
43556 miss_dynastie
pi_26059580
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Nee echt heel logisch Omdat Anitra opmerkingen plaatst naar BE wordt ze nu naar voren geschoven als zondebok omdat ze wel heel erg veel achter de computer zit. Ik snap hem niet
Ik zeg toch helemaal niet dat het fout is dat Anitra veel computert
Dat moet ze zelf weten.
Maar als je dingen post en een discussie aangaat, heb je kans op -ook minder leuke- respons.
That's all.
pi_26059592
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:49 schreef Anitra het volgende:
Mijn log staat al maanden er niet meer in.
alleen als je wat te "melden"hebt schrijf je lees hier mijn verhaal : http://link.nl/
  donderdag 7 april 2005 @ 22:50:41 #79
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26059605
Nu je het zegt, sorry, zie ik nu pas.
pi_26059664
Het is vorige week 1x voor gekomen dat ik zei van kijk daar omdat er gevraagd was hoe het was gegaan.
Van de rest heb ik dat nooit gedaan.
  FOK!fossiel donderdag 7 april 2005 @ 22:53:34 #81
2628 Karin
pi_26059699
quote:
Is er dan wat hierheen gehaald?
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:54:47 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_26059733
Is dit nu het grote anitra topic of het mod topic?

tis weer gelukt, dinges heeft weer alle aandacht, hoe doet ze het?!
  donderdag 7 april 2005 @ 22:55:21 #83
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26059751
Al wil je dat dagelijks doen, prima toch? Maar wees je er dan wel van bewust dat mensen daar ook wat mee kunnen doen. Overigens gaat daar de hele discussie niet over, Het gaat erover dat jij je blijkbaar erg gekwetst voelt, maar dat je daar zelf ook wat aan zou kunnen doen om dat te voorkomen.
  donderdag 7 april 2005 @ 22:57:18 #84
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26059810
Mous je zuigt.

Denk je nou werkelijk dat Anitra er op zit te wachten om wederom onder vuur genomen te worden?
Hyves!
pi_26059818
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:54 schreef moussy het volgende:
Is dit nu het grote anitra topic of het mod topic?

tis weer gelukt, dinges heeft weer alle aandacht, hoe doet ze het?!
slachtoffer rol
  Jubileum moderator donderdag 7 april 2005 @ 22:58:24 #86
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26059844
Zullen we achter dit onderwerp ook een punt zetten mensen? Het wordt een herhaling van zetten zo.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26059851
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Mous je zuigt.
Nuttige opmerking , overigens "zuigen" hoort ook een beetje bij het spel.
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 22:58:56 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_26059862
quote:
Mous je zuigt.

Denk je nou werkelijk dat Anitra er op zit te wachten om wederom onder vuur genomen te worden?
Peet is blij met me

Ze begint zelf toch weer mee te teuten, dan moet ze dr neus en schouders ophalen, haar naar achter gooien en denken dat iedereen de dikke schijt kan krijgen.
pi_26059870
Kan iemand mij tussendoor ff helpen aan de link van het filmpjes topic? kannumnievinduh....
pi_26059872
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Lois het volgende:
Zullen we achter dit onderwerp ook een punt zetten mensen? Het wordt een herhaling van zetten zo.
Schaakmat?
  donderdag 7 april 2005 @ 22:59:30 #91
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26059880
quote:

Vast niet, maar ze zou ook de discussie gewoon aan kunnen gaan, en dat doet ze niet.
  Jubileum moderator donderdag 7 april 2005 @ 22:59:50 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26059888
Ja P U N T

Nu is het genoeg!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26059900
LOIS boos
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2005 @ 23:00:28 #94
43556 miss_dynastie
  donderdag 7 april 2005 @ 23:02:47 #95
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26059962
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef moussy het volgende:

[..]

Peet is blij met me
Niet nu toch?
Hyves!
pi_26059970
Thanks Miss_D!
pi_26060667
Karin, Lois, BE. Mijn tip: gooi het OUD-forum een nachtje dicht. Een mooie combinatie van streng ingrijpen en hands-off beleid waarbij iedereen vanavond op tijd naar bed gaan. Veel zinnigs zal er niet worden gemist denk ik qua posten vannacht. En morgen iedereen weer fris op en met schaamrood op de kaken lieve en gezellige oud-dingetjes posten en een bloemetje voor de mensen die hier hun ziel in zaligheid in steken.
opgelost.
mooi he, alles
pi_26060710
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef phileine het volgende:
Karin, Lois, BE. Mijn tip: gooi het OUD-forum een nachtje dicht. Een mooie combinatie van streng ingrijpen en hands-off beleid waarbij iedereen vanavond op tijd naar bed gaan. Veel zinnigs zal er niet worden gemist denk ik qua posten vannacht. En morgen iedereen weer fris op en met schaamrood op de kaken lieve en gezellige oud-dingetjes posten en een bloemetje voor de mensen die hier hun ziel in zaligheid in steken.
opgelost.
zoals ik dus al eerder zei , ff rellen en morgen weer vrolijk op ,maar dat kan niet bij vrouwen
  FOK!fossiel donderdag 7 april 2005 @ 23:32:46 #99
2628 Karin
pi_26060861
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef phileine het volgende:
opgelost.
Op zich een goed idee om eens een keertje te doen. Alhoewel ik vind dat het wel meevalt en dit niet echt nodig is nu. Maar hou het zeker in mijn achterhoofd (weet niet eens of dit technisch kan).
Ik ga lekker naar bed en ik hoop dat iedereen lekker slaapt aankomende nacht en morgen weer fris tegen dingen aankijkt. Tot morgenavond.
pi_26061009
joene als er íemand een oud wijf is...
pi_26061172
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:38 schreef bixister het volgende:
joene als er íemand een oud wijf is...
Oma bix
pi_26061263
dementerend en al he!
pi_26061778
Gewoon alle users een OUD-ban geven. Of kan dat niet in 1 handeling?

ben ook weer 5 pagina's bijgelezen... maar iedereen gaat nu slapen blijkbaar trusten
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2005 @ 08:55:03 #104
81992 Githa
pi_26065138
edit: laat maar....er was al een stop.
  vrijdag 8 april 2005 @ 08:59:13 #105
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26065198
Doe maar niet heel OUD een nachtje dichtgooien hoor, dan kan ik namelijk niet meer online bevallen!

(PS- er staat een knipoog, maar eigenlijk meen ik het toch wel serieus!)

(PPS- hoe doe je dat met die kleine lettertjes eigenlijk?)
  Jubileum moderator vrijdag 8 april 2005 @ 09:05:55 #106
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26065286
Online bevallen willen we natuurlijk niet missen

Alle codes van het forum vind je hier Renzell: SML/ UBB/ HTML [centraal]
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:05:55 #107
23609 The_W
I do....
pi_26065287
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 08:59 schreef renzell het volgende:

(PPS- hoe doe je dat met die kleine lettertjes eigenlijk?)
1[sub]hier je text[/sub]

of

1[sup]hier je text[/sup]
Come on, Come on
Don't be shy, it's only U and I
Isn't that what U want? Oh yeah
Oh here I come.....
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:15:25 #108
105888 renzell
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:23:14 #109
105888 renzell
pi_26065584
even een kleine test
Renzell gaat snel bevallen!!!
moet ik overal spaties tussen frotten?
of is dat niet nodig?

Jezus, wat ben ik een computernerd zeg!
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:24:11 #110
105888 renzell
  vrijdag 8 april 2005 @ 10:39:05 #111
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26067021
Renzell, echt waar?
Moeten we de jompels alvast klaarzetten in het Z&G-topic?
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:35:14 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26068313

Volgens mij was dit alleen maar even oefenen voor als ze écht bijna gaat bevallen... toch?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26068405
ik krijg telkens als ik wil posten de tekst te zien dat het forum een database opschoning krijgt .....
of ik even wil wachten en het later opnieuw wil proberen...

het is best wel beetje irritant doordat ik ook telkens alle teksten kwijt ben (gelukkig heb ik de ctrl v toets)
en net kreeg ik de melding dat ik hier geen toegang heb
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 8 april 2005 @ 11:45:56 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26068575
Ik weet niet wat er aan de hand is Bar_en_Mar, je kan je vraag wrsch beter stellen in FB, aangezien daar de mensen zitten die zicht met dit soort dingen bezig houden.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 april 2005 @ 11:49:16 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_26068653
Ik moet elke keer (glim)lachen als ik de topictitel zie Mijn collega's vragen zich de hele morgen al af wat er nu zo leuk is aan mij werk...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_26068906
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is Bar_en_Mar, je kan je vraag wrsch beter stellen in FB, aangezien daar de mensen zitten die zicht met dit soort dingen bezig houden.
is goed dan vraag ik het daar nog eens iig bedankt
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 8 april 2005 @ 15:18:00 #117
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26073526
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet elke keer (glim)lachen als ik de topictitel zie Mijn collega's vragen zich de hele morgen al af wat er nu zo leuk is aan mij werk...
en ik vraag me af wat je zo leuk vindt aan de topictitel... niets bijzonders aan toch?
Het voelt goed hè?
A je to!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 april 2005 @ 15:34:08 #118
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_26073870
gewoon eigenlijk een melig binnenpretje gebaseerd op 'voor al uw vragen'

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjeen op 08-04-2005 15:34:52 (Grammatica is niet mijn sterkste kant) ]
  vrijdag 8 april 2005 @ 17:58:45 #119
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_26077181
Maar hoe zit het nou Beh? Tief je nou op of niet?
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:12:27 #120
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26077486
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:58 schreef ShaoliN het volgende:
waarom kom je hier telkens zaniken als er wat problemen zijn
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2005 @ 18:13:08 #121
7074 moussy
kuttekop
pi_26077504
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:12 schreef Neva het volgende:

[..]

dat doet toch iedereen hier
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:13:51 #122
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26077523
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:13 schreef moussy het volgende:

[..]

dat doet toch iedereen hier

je snapt wel wat ik bedoel
pi_26077535
quote:

[..]

Pas jij op, anders kom ik hem helpen hoor
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:15:23 #124
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26077561
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:14 schreef beefcake het volgende:

[..]

Pas jij op, anders kom ik hem helpen hoor

Valt mij gewoon op als er gemuts is hier komt die hier posten en zaniken en anders hoor/lees je hem nooit hier is serieus een vraag
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:16:29 #125
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_26077591
quote:

[..]

Gewoon interesse hoor. Wie weet kan ik BE wel opvolgen. .
  vrijdag 8 april 2005 @ 18:21:44 #126
24361 Neva
Mania lovin'
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:29:16 #127
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_26079598
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 18:15 schreef Neva het volgende:

[..]

Valt mij gewoon op als er gemuts is hier komt die hier posten en zaniken en anders hoor/lees je hem nooit hier is serieus een vraag
Hehe, dat zijn de enige leuke momenten. Voor de rest is het een saai knaken forum.
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:34:04 #128
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_26079728
Knakenforum is een woord
pi_26079767
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 19:34 schreef ShaoliN het volgende:
Knakenforum is een woord
Verdorie, dat was ik dus. Log eens uit als je op mijn pc hebt gezeten
  vrijdag 8 april 2005 @ 21:30:48 #130
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_26083034
wie kan mij uitleggen hoe ik fotos online krijg om ze te plaatsen in het fototopic Snap het echt niet. Ze staan trouwens al wel in de pc.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_26084112
gnoompje je hoeft je daar (bij imageshack) niet te registreren zie ik, je kunt in dat startscherm bij 'browse' op je eigen pc een foto selecteren en dan op 'host it' klikken. vervolgens krijg je een verkleinde versie van je foto te zien. als je daar 1x op klikt verschijnt de grote versie. klik daar met je rechtermuisknop op en dan verschijnt er een schermpje met onderin 'properties' (of 'eigenschappen') -> aanklikken (met linkermuisknop) en de sliert tekst die dan achter 'address: (url)' verschijnt is de tekst die je in je reactie in het fototopic tussen de genoemde [img ] en [/img ] codes moet plakken (zonder de spaties). het klinkt ingewikkelder dan 't is hoor. succes ermee!

[edit]o wacht, op de pagina met 't kleine fotootje staan ook een aantal balkjes met allerlei codes erin. de onderste is de URL die je hier kunt gebruiken (dus tussen de IMG -codes kunt plaatsen).
pi_26084178
Imageshack plakt ze trouwens zelf al in codes! Je moet dat stukje code pakken wat begint met [ img ] en die dan hier in plakken!
pi_26084608
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:58 schreef ShaoliN het volgende:
Ben ik nou de enige die het raar vind dat dit getollereerd wordt ?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:31:18 #134
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26084683
Ze zullen elkaar wel kennen Jessie (hoop ik dan toch).
  vrijdag 8 april 2005 @ 22:35:39 #135
393 phileine
española
pi_26084796
Ik denk eerder dat men geen zin heeft in wéér gezeik over partijdigheid, dat dit alléén maar gewijzigd zou worden omdat het om een modje ging en bladiebladiebla daar zijn we weer...
Het is toch al lang bekend dat je hier als modje een veel dikkere huid moet hebben dan de rest van de users? Dat schijnt part of the job te zijn. Hadden ze maar geen mod moeten worden of zoiets.
mooi he, alles
pi_26084832
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
volgens mij was 't een geintje jessie.
  zaterdag 9 april 2005 @ 01:00:04 #137
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_26088417
Wat en gezeik om niks allemaal.

Lees Danyels dagboek eens en ga je dan eens zitten schamen met zijn allen.

Relativeren is dan niet zo moeilijk meer.
  zaterdag 9 april 2005 @ 07:14:05 #138
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26090654
Wat heeft Danyel daar nou mee te maken?
patat ftw :)
  zaterdag 9 april 2005 @ 08:41:26 #139
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26090844
Ik denk dat Ayla bedoelt dat er veel ergere dingen zijn dan een ruzie op een forum. En ze heeft nog groot gelijk ook!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 9 april 2005 @ 08:52:43 #140
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_26090891
Goeiemorgen.

Dat bedoel ik inderdaad Max, vooral die ruzies om niks hier steeds, ik post dan wel niet vaak, maar lees iedere dag dapper ouders mee, en vond het altijd een heel prettig forum.

Tot dat gezeik iedere keer weer de kop opsteekt en men daarna toch een poos anders gaat posten, ineens allemaal lief zijn of over kliekjes beginnen enz.

Relatieveer toch een beetje en sla die posten waar je je aan ergert gewoon over.
pi_26092511
quote:

[..]

Is het policy-overschrijdend dan?

zaterdag 9 april 2005 @ 12:45:12 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26094225
quote:
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:31 schreef Leah het volgende:
Ze zullen elkaar wel kennen Jessie (hoop ik dan toch).
Ehm nee. Ja, in de zin van 'ik weet wie het zegt, dus ik reageer er maar gewoon niet op...'
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:37 schreef bixister het volgende:
volgens mij was 't een geintje jessie.
Nou, nee hoor...
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 11:23 schreef beefcake het volgende:
Is het policy-overschrijdend dan?

[afbeelding]
Nope... vandaar dat het er dus ook gewoon nog staat.
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef phileine het volgende:
Ik denk eerder dat men geen zin heeft in wéér gezeik over partijdigheid, dat dit alléén maar gewijzigd zou worden omdat het om een modje ging en bladiebladiebla daar zijn we weer...
Het is toch al lang bekend dat je hier als modje een veel dikkere huid moet hebben dan de rest van de users? Dat schijnt part of the job te zijn. Hadden ze maar geen mod moeten worden of zoiets.
Wat Phileine zegt dus...
Het is ten eerste een loze opmerking en daarnaast, ik haal sowieso geen opmerkingen over mezelf weg, dat zou 'misbruik van macht' zijn.
  zondag 10 april 2005 @ 18:08:00 #143
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26127165
Hoi BE

Euh..
Bij het overzicht van de smileys staat er *-) bij de -smiley.
Dat moet dus 8 - ) zijn.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zondag 10 april 2005 @ 19:37:01 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26129514
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:08 schreef Bupatih het volgende:
Hoi BE

Euh..
Bij het overzicht van de smileys staat er *-) bij de -smiley.
Dat moet dus 8 - ) zijn.
Bupa!
Ik ga het gelijk even veranderen.

Thanks babe!
  zondag 10 april 2005 @ 19:57:30 #145
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26130122
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bupa!
Ik ga het gelijk even veranderen.

Thanks babe!
Alles om jou te helpen, BE
  maandag 11 april 2005 @ 21:08:26 #146
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26156711
Kids Fototopic, deel 45 vind het nogal topic verneukerij van Joene en RemCow
pi_26156766
edit= zo gaan we hier niet met elkaar om

[ Bericht 90% gewijzigd door Lois op 11-04-2005 21:25:17 ]
  maandag 11 april 2005 @ 21:12:01 #148
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26156793
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:10 schreef Joene het volgende:

niet quoten
Zijn geen geintjes ga maar fijn spelen in onzin

[ Bericht 15% gewijzigd door Lois op 11-04-2005 21:25:53 ]
pi_26156823
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef Neva het volgende:

[..]

en ga jij lekker de kont van lois karin of be kussen!
pi_26156859
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef Neva het volgende:

[..]

Moet toch zeggen dat de overeenkomst na bewerking wel super was...
  maandag 11 april 2005 @ 21:16:44 #151
3142 m@x
pi_26156915
Nee dat doen we dus niet =edit Lois

[ Bericht 91% gewijzigd door Lois op 11-04-2005 21:19:17 ]
pi_26156971
edit=weg

[ Bericht 97% gewijzigd door Lois op 11-04-2005 21:20:57 ]
  maandag 11 april 2005 @ 21:28:26 #153
3142 m@x
pi_26157224
Jammer Lois, ik was wel benieuwd naar het resultaat.

Bedankt voor het compliment Joene
  Jubileum moderator maandag 11 april 2005 @ 21:28:31 #154
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26157227
Zo fototopic is weer schoon, dit soort dingen zijn not done!
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 21:31:58 #155
81992 Githa
pi_26157311
achjaaa wat mensen uit verveling al wel niet gaan doen
pi_26157334
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:28 schreef m@x het volgende:
Jammer Lois, ik was wel benieuwd naar het resultaat.

Bedankt voor het compliment Joene
voeg me maar ff toe op msn , ik heb hem wel voor je
pi_26157341
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:28 schreef Lois het volgende:
Zo fototopic is weer schoon, dit soort dingen zijn not done!
Idd, echt zoooo passé!
pi_26157362
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:31 schreef Githa het volgende:
achjaaa wat mensen uit verveling al wel niet gaan doen
Geintje moet kunnen
  Jubileum moderator maandag 11 april 2005 @ 21:34:18 #159
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26157380
Ja en nu is er wel weer genoeg over geluld, klaar over en niet meer doen.

P U N T
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26157408
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:34 schreef Lois het volgende:
Ja en nu is er wel weer genoeg over geluld, klaar over en niet meer doen.

P U N T
JE ZUS , ik mag toch wel even toelichten dat het een geintje is aangebakerde muts.
pi_26157429
U I T
pi_26157586
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:35 schreef Joene het volgende:

[..]

JE ZUS , ik mag toch wel even toelichten dat het een geintje is aangebakerde muts.
en wat heeft Karin hier nu weer mee te maken???

maandag 11 april 2005 @ 21:44:13 #163
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26157619
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:42 schreef easy-going het volgende:

[..]

en wat heeft Karin hier nu weer mee te maken???

Easy, vind jij Karin een aangebakerde muts?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 21:45:29 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_26157648
jezus gaat lekker hier
  maandag 11 april 2005 @ 21:45:33 #165
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26157651
je zus als in karin is de zus van lois
  FOK!fossiel maandag 11 april 2005 @ 21:47:40 #166
2628 Karin
pi_26157704
Pffff schrok alweer

Maargoed alles is weggehaald, kunnen we er nu over ophouden?
pi_26157918
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:47 schreef Karin het volgende:
Pffff schrok alweer

Maargoed alles is weggehaald, kunnen we er nu over ophouden?
Waarover
pi_26189654
Be,karin of loïs,volgens mij kunnen cherry 19 en also starring uit het lijstje bij het 2e streepjestopic.
Groetjes,Minoes
  woensdag 13 april 2005 @ 10:30:44 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26189703
Idd. Ik zie het. Alsostarring staat er 2 keer in. En Cherry kan er iid ook uit.
Ik ga het gelijk even doen.
  woensdag 13 april 2005 @ 15:15:42 #170
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26197006
Mag in het lijstje van zwangerschap en geboorte achter Lautie dat hij papa wordt? Alvast bedankt dames!! Groetjes
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 13 april 2005 @ 15:33:07 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26197456
Gedaan. Hoewel we dit eigenlijk alleen doen bij de papa's die er alleen in staan en bij degenen waar het een beetje onduidelijk is zoals 'buurvrouw-nogwat'.
Maar goed, het staat erbij.
  woensdag 13 april 2005 @ 16:13:30 #172
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26198521
Dankjewel Brighteyes
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_26205802
Waarom is mijn post weggehaald? Misschien weet ze ook niet dat sigaretten schadelijk zijn voor zijn longen?
  FOK!fossiel woensdag 13 april 2005 @ 21:32:32 #174
2628 Karin
pi_26205913
Ach komop zeg! Dat kan je zelf toch ook wel bedenken

Anitra is de laatste tijd wel genoeg aangevallen dacht ik zo. En dit is gewoon niet de manier zoals wij willen dat er hier met elkaar omgegaan wordt.
pi_26206054
Ach komop zeg! Dat ze haar kleine verplicht te roken is minder erg dan dat ze daarop aangevallen wordt?

En als ze er niet tegen kan had ze beter verzwegen dat ze haar kind aan het vergiftigen is.
  Jubileum moderator woensdag 13 april 2005 @ 21:47:09 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26206406
Missje je hebt jouw standpunt zo langzamerhand toch wel duidelijk gemaakt denk ik zo? Om nu continue iemand aan te vallen is zo laag bij de grond. Jouw standpunt is duidelijk, Anitra's keuzes inmiddels ook, laat het gaan.
Ik wil niet dat dit de nieuwste rage wordt om iemand om zijn of haar keuzes continue de grond in te stampen, is dat duidelijk?
Posts hierover worden dus zonder pardon verwijderd.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26206484
Ok, het spijt me dat die keuze me nogal doet walgen. Arme (D)jullian...
Maar ik zwijg al.
  Jubileum moderator woensdag 13 april 2005 @ 21:51:23 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26206565
Ja maar nu weten we het wel Miss oke? Jouw mening is duidelijk, maar genoeg is genoeg.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 13 april 2005 @ 21:57:53 #179
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26206811
Is het goed als ik wat geld van Lois Lane?

pi_26206821
Hij heet Djulian trouwens.
  woensdag 13 april 2005 @ 21:58:28 #181
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26206833
Sorry
Ik ben al weg.
  Jubileum moderator woensdag 13 april 2005 @ 21:59:09 #182
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26206864
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
Is het goed als ik wat geld van Lois Lane?

!!!!
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 13 april 2005 @ 22:00:04 #183
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26206904
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:59 schreef Lois het volgende:

[..]

!!!!
Goedgekeurd?
  woensdag 13 april 2005 @ 22:06:56 #184
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26207126
Wat ik me afvroeg, ik heb op een ander forum een column gelezen die ik ronduit schokkend vond, mag ik die dan hier neer zetten om te peilen hoe de reacties hier zijn?
  Jubileum moderator woensdag 13 april 2005 @ 22:09:29 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26207198
Dat ligt een beetje aan het copyright verhaal Leah, maar met een goede bronvermelding moet het wel kunnen denk ik.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 13 april 2005 @ 22:21:42 #186
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26207609
Copyright © 1996-2005 Ouders Online, alle rechten voorbehouden ,

dit staat eronder. Maar ik trof het verhaal ook aan op de site van een vrouwenblad, en in het blad zelf. Zou het mogen?
  woensdag 13 april 2005 @ 22:25:33 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26207736
Ik zou het gewoon eerst even vragen daar bij Ouders online. Als dat eronder staat, dan moet je volgens mij wel toestemming hebben.

Wat je wel kan doen is zelf een soort van samenvattinkje maken met een linkje naar het artikel. Dan gaan mensen vast wel lezen en kan de discussie hier.
  woensdag 13 april 2005 @ 22:26:42 #188
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26207778
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het gewoon eerst even vragen daar bij Ouders online. Als dat eronder staat, dan moet je volgens mij wel toestemming hebben.

Wat je wel kan doen is zelf een soort van samenvattinkje maken met een linkje naar het artikel. Dan gaan mensen vast wel lezen en kan de discussie hier.
En graag een beetje snel want ik ben inmiddels nieuwsgierig geworden
  woensdag 13 april 2005 @ 22:26:54 #189
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26207783
Kijk, da's nog eens slim bedacht Dat zal ik doen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 april 2005 @ 22:27:37 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_26207809
En anders ik wel en ik had mezelf eigenlijk net beloofd om naar bed te gaan...
  woensdag 13 april 2005 @ 22:27:59 #191
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26207817
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

En graag een beetje snel want ik ben inmiddels nieuwsgierig geworden

U vraagt, wij draaien
  woensdag 13 april 2005 @ 22:28:27 #192
103793 kozakken
Living the life
pi_26207836
Ik ook!!
pi_26208099
Ik heb volgens mij enig idee over welk artikel dit gaat.. en dan is het een ronduit schokkend verhaal
pi_26208548
Kan een van de mods mijn link misschien veranderen in zo´n aanklikbaar woord? Tis nou zo´n lang forumlayoutvern**kend iets geworden?

De thuisbevalling als hoogste goed?
  woensdag 13 april 2005 @ 22:52:39 #195
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26208596
Tis niet heel moeilijk om het zelf te doen hoor:

[ url=hierdeURL]hierhetwoord[/ url]

Zonder spaties natuurlijk
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_26208671
oke, gaan we proberen!
  woensdag 13 april 2005 @ 22:56:26 #197
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26208700
Je kunt het
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_26208769
jahaa!!!!! Tis gleukt!! Thanks Spin!

Ik had het al eens eerder gedaan, *wijst naar signature* maar wist niet meer waar ik dat toen had gezien, en bedenk me net dat ik dus ook gewoon in mijn profiel had kunnen spieken!
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 10:23:54 #199
7074 moussy
kuttekop
pi_26216041
weet iemand waar het aanbiedingen topic is gebleven?
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 10:26:53 #200
43556 miss_dynastie
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2005 @ 10:28:01 #201
7074 moussy
kuttekop
pi_26216120
had hem al gevonden, ik bedacht me dat ik met dat google fok ding kon zoeken Maar iig bedankt
pi_26235550
in Zwangerschap en geboorte deel 134 zag ik dat iemand vroeg of Lois (of was het nu Karin? ) soms ook wanadoo had mbt de echo van JeLief die niet zichtbaar was.

Nu heb ik al de hele dag dat er schermpjes oppoppen dat een externe verbinding iets in wil laden van photobucket en toen ging er bij mij een lampje branden. Hier dus ook wanadoo en alles wat gehost wordt door photobucket laad ie niet in! (de usericon van moussy boven mij dus ook niet!)

Wie ziet de usericon van Moussy wel en voor diegene die um niet zien, toevallig ook wanadoo? Anders ga ik namelijk eens even een vinger opsteken bij de wanadoo helpdesk!
pi_26235815
Hier ook wanadoo en Karin en Lois hebben ook wanadoo. Volgens mij heeft Jonnetje dat ook want die ziet ze ook niet.
Dus denk idd dat het wanadoo is
helpdesk van wanadoo is trouwens al om 21 uur dicht en daar houden ze zich strikt aan
pi_26235910
Volgens mij is SnelHelp nog wel te bereiken? Zal eens proberen, kijken of er iemand thuis is!
pi_26243037
Hier idd ook Wanadoo en geen foto's van photobucket kunnen zien.

En nu zijn we écht zielig....
Want meer dan de helft van de foto's die er nu geplaatst zijn in het foto-topic worden gehost door photobucket.. En nou kunnen we erg weinig mooie beebjes en kids bekijken.
W ~ H ~ T
pi_26243145
Wij hebben @home en ik kan ook maar weinig foto's zien... Ik denk dus niet dat het een specifiek Wanadoo-probleem is...
  vrijdag 15 april 2005 @ 11:04:08 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26243178
Ik keek net, want ik kan ze normaal wel zien, en er is iig op dit moment onderhoud bij Photobucket...
  zondag 17 april 2005 @ 10:54:55 #208
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26290905
handig linkje voor in het handige topic overzicht of om bij je favorieten te zetten: Het Officiële Fok!woordenboek
Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel zondag 17 april 2005 @ 20:49:58 #209
2628 Karin
pi_26306183
Ik vind het ondertussen knap irritant worden dat ik zoveel foto's niet kan zien Geen idee wat het probleem is en wat ik eraan kan doen.

Heb even een balletje in het adminforum opgegooid, of er daar iets over bekend is.

[ Bericht 19% gewijzigd door Karin op 17-04-2005 20:58:49 ]
pi_26307080
Ik zie ze nu weer wel overal Karin, raar inderdaad...
  maandag 18 april 2005 @ 00:31:47 #211
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_26312639
Er schijnt een groot probleem Euronet, waaronder bijvoorbeeld Wanadoo valt, te zijn, zitten jullie daar misschien bij?
  maandag 18 april 2005 @ 19:35:19 #212
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26330277
Valt @home daar ook onder toevallig? Kan ook bijna geen foto's meer zien.
  † In Memoriam † maandag 18 april 2005 @ 19:45:32 #213
81992 Githa
pi_26330536
ik heb ook @home maar kan alles prima zien, lijkt me niet dus Dutchie
pi_26332619
Misschien dat het regiogebonden is? En niet providergebonden? Tenslotte kan ik met wanadoo wel weer alles zien?
  maandag 18 april 2005 @ 23:35:07 #215
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26337034
Heeft ook @Home en nooit geen last, hebben sommige mensen misschien een te active fire-wall.
pi_26337247
Hier Wanadoo...
En ik kan nog steeds geen foto's van photobucket zien...
W ~ H ~ T
pi_26337277
quote:
Op zondag 17 april 2005 20:49 schreef Karin het volgende:
Ik vind het ondertussen knap irritant worden dat ik zoveel foto's niet kan zien Geen idee wat het probleem is en wat ik eraan kan doen.

Heb even een balletje in het adminforum opgegooid, of er daar iets over bekend is.
Ik kan zelf de smileys van Anglefire nooit gebruiken, maar als Lois ze gebruikt (bv. de blauwe jompelsmiley) dan zie ik m wel! Als ik ze gebruik krijg ik zo'n Angelfire afbeelding in beeld.

Foto's gaat over het algemeen wel goed bij mij.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 18 april 2005 @ 23:49:24 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26337506
Niet om weer met de eeuwige dooddoener aan te komen, maar mss is het een idee om hier een topic over te openen in FB of mss zelfs DIG. Daar zitten ten slotte een heleboel wizkids die mss wel weten waar het vandaan komt.

Achter de schermen weet men iig ook niet waar het aan ligt. Het lijkt ook niet echt een fok probleem te zijn, maar ergens anders te liggen.
pi_26339977
Op heel internet zijn een boel foto's niet te zien. Dus het ligt niet alleen aan fok!
Ik ga eens een mail richting wanadoo er aan wagen, misscien hebben hun een idee
  dinsdag 19 april 2005 @ 06:26:36 #220
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26339978
Voordat je gaat mailen Anitra, in Wanadoo & Photobucket? staat een link naar een oplossing op tweakers en een link naar een bericht over het probleem.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:50:13 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26340549
Thanks Dago!
pi_26347217
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 06:26 schreef Dagonet het volgende:
Voordat je gaat mailen Anitra, in Wanadoo & Photobucket? staat een link naar een oplossing op tweakers en een link naar een bericht over het probleem.
Thanks Dagonet!

* Jonnetje heeft nu al razendsnel een heleboel pagina's van het fototopic bijgelezen..
W ~ H ~ T
pi_26348273
Hier doet alles het ook weer!!!
Thanks Dagonet!!
pi_26357346
Uh... Hellup!

Ik heb net een post geplaatst in Creatieve uitspattingen # 8 maar ik kan mijn eigen post niet zien. Als je in de lijst kijkt is het crea-topic wel omhoog gegaan en staat mijn naam er ook als (zeg maar) "laatst gepost".

Kunnen jullie m'n post wel zien?
W ~ H ~ T
  Jubileum moderator dinsdag 19 april 2005 @ 20:38:54 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26357482
Ik zie hem ook niet Jonnetje, wat vreemd.....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:39:13 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26357488
Dat is een heel vaag bugje Jonnetje. Ik heb er even een post onder geplaatst en weer weggehaald. Nu is hij wel zichtbaar, toch?
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:43:41 #227
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26357565
in meerdere topics is dat voorgekomen misschien handig om topic in fb te openen
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:21:53 #228
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_26360156
was zeker de eerste post op een nieuwe pagina? Die valt om 1 of ander reden wel eens weg als er daarna gepost word is hij er gewoon weer. Is een bekende bug
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:25:00 #229
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_26360257
oh ja en zo'n topic zou trouwens in Replique en Frontpage Development vanuit fb word het toch daarnaartoe gegooid
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:37:05 #230
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26360634
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:21 schreef Magneet het volgende:
was zeker de eerste post op een nieuwe pagina? Die valt om 1 of ander reden wel eens weg als er daarna gepost word is hij er gewoon weer. Is een bekende bug
Ook te verhelpen door even te spelen met het aantal posts per pagina.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 20 april 2005 @ 06:55:06 #231
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_26366702
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:37 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ook te verhelpen door even te spelen met het aantal posts per pagina.
en dat daarna op de orifinele terug te zetten ( fixte het bij mij iig )
  FOK!fossiel woensdag 20 april 2005 @ 12:34:09 #232
2628 Karin
pi_26371629
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 06:26 schreef Dagonet het volgende:
Geweldig Ik kan alles weer zien
  woensdag 20 april 2005 @ 12:59:46 #233
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26372427
Ik weet niet ofdat iemand van jullie 3 heeft ge-edit in topic van Armani Mania maar bedankt
  woensdag 20 april 2005 @ 13:04:12 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26372553
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef Neva het volgende:
Ik weet niet ofdat iemand van jullie 3 heeft ge-edit in topic van Armani Mania maar bedankt
It was me, en die persoon heeft een ban.
Was gewoon zonde van het topic...
pi_26424481
Mijn nod van 15 april kan eruit,de nieuwe staat op 7 mei.(bij t 2e streep topic)
Groetjes,Minoes
  woensdag 27 april 2005 @ 23:25:26 #236
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26556985
Hoi
Lois, je bent 1 smiley vergeten:

de = : z smiley.

Zie ook http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley
(Shameless SPAM van mij)

En hier wat uitleg van uitdrukkingen van Fok! in het Het Fok! Woordenboek (misschien handig voor die OUD-users die ooit buiten OUD komen )

Nu ga ik
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 28 april 2005 @ 12:14:33 #237
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26566700
quote:
Op woensdag 27 april 2005 23:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi
Lois, je bent 1 smiley vergeten:

de = : z smiley.

Zie ook http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley
(Shameless SPAM van mij)

En hier wat uitleg van uitdrukkingen van Fok! in het Het Fok! Woordenboek (misschien handig voor die OUD-users die ooit buiten OUD komen )

Nu ga ik
Shark, ik heb ze in het 'handigheidjes' topic erbij gezet
Het Fok!Woordenboek heb ik laatst trouwens ook al een keer door een user hier voorbij zien komen. Nu is ie terug te vinden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 28 april 2005 @ 13:07:50 #238
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26568052
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:14 schreef E.T. het volgende:
Shark, ik heb ze in het 'handigheidjes' topic erbij gezet
Het Fok!Woordenboek heb ik laatst trouwens ook al een keer door een user hier voorbij zien komen. Nu is ie terug te vinden
tx! 14.gif
Haal je wel het /<sub> achter de link ff weg, anders werkt de link naar de wiki niet

Er staat nu: http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley</sub>
en er moet staan

http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 28 april 2005 @ 13:10:08 #239
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26568106
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:07 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

tx! 14.gif
Haal je wel het /<sub> achter de link ff weg, anders werkt de link naar de wiki niet

Er staat nu: http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley</sub>
en er moet staan

http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley
Er stond 13.gif
  donderdag 28 april 2005 @ 13:44:55 #240
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26569069
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
Er stond 13.gif
Nee hoor
(ik was ff confuus van het invoeren van het woordenboek en haalde ze door elkaar 13.gif )
  donderdag 28 april 2005 @ 19:50:27 #241
3011 E.T.
pi_26578311
14.gif
Tnx Shark!
Ik heb 't aangepast
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26614719
Hoe maak ik de Jompeldames oranje?? weet niet hoe het moet, wie helpt me??

Thanx alvast
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:25:05 #243
3011 E.T.
pi_26614758
Als je iemand ziet die ze gebruikt, kijk dan even met quote.
Ik kan ze zo 1,2,3 niet vinden, maar het zal een plaatje zijn dat met [img] /img wordt gebruikt
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:53:35 #244
3142 m@x
pi_26615224
Ik heb hem nog niet in het oranje gezien, maar deze is ook wel toepasselijk:

zaterdag 30 april 2005 @ 10:58:12 #245
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26615326
Of je neemt gewoon de Pippi voor het nodige oranje
  zaterdag 30 april 2005 @ 11:06:56 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26615490
Ik heb even gekeken op Gathering of smilies maar daar staat hij ook niet tussen...
pi_26616439
Hoe werkt dat My Active Topics nu eigenlijk? Als er gepost is in een topic waar jij ook in hebt gepost dan hoort ie toch naar boven te gaan? Ik heb ooit ook gepost in Dingen die je nooit meer wilt horen en daars vandaag ook in gepost, maar hij staat niet in My Active Topics. Of snap ik dat My Active Topics nu helemaal verkeerd?
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:20:10 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26616677
Ja, dat zou wel de bedoeling moeten zijn, maar mss zit er ergens een bugje in de software...
  zaterdag 30 april 2005 @ 13:59:40 #249
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26618360
Oranje boven, Oranje boven
Leve de Koninging
  zaterdag 30 april 2005 @ 15:12:07 #250
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26619430
Rottdog toe de reskjieuw!!!!!!!!!!

ik wil trouwens niet zeuren, maar het is koningin en niet koninging. ik zou er een spraakgebrek aan overhouden zeg.
  zaterdag 30 april 2005 @ 16:01:45 #251
3011 E.T.
pi_26620184
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 12:04 schreef Luckepuk het volgende:
Hoe werkt dat My Active Topics nu eigenlijk? Als er gepost is in een topic waar jij ook in hebt gepost dan hoort ie toch naar boven te gaan? Ik heb ooit ook gepost in Dingen die je nooit meer wilt horen en daars vandaag ook in gepost, maar hij staat niet in My Active Topics. Of snap ik dat My Active Topics nu helemaal verkeerd?
Topics van voor 1-1-2005 worden niet weergegeven (om de load op de server te verminderen). Als er een nieuwe database-server geplaatst is komt dit (geloof ik) wel weer terug.
pi_26622015
Bedankt voor het Oranje Jompelmeisje!!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26623505
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 16:01 schreef E.T. het volgende:

[..]

Topics van voor 1-1-2005 worden niet weergegeven (om de load op de server te verminderen). Als er een nieuwe database-server geplaatst is komt dit (geloof ik) wel weer terug.
Aha! Dan komt dat dus daardoor! Thanks!
  zondag 1 mei 2005 @ 00:03:58 #254
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26632664
quote:
Op donderdag 28 april 2005 19:50 schreef E.T. het volgende:
14.gif
Tnx Shark!
Ik heb 't aangepast
En ik had er nog een vergeten, en omdat ik jou lijst en die van Isabeau gebruikte... jullie dus ook:

= } )
  Jubileum moderator zondag 1 mei 2005 @ 20:32:33 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26648336
quote:
Op zondag 1 mei 2005 00:03 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

En ik had er nog een vergeten, en omdat ik jou lijst en die van Isabeau gebruikte... jullie dus ook:

= } )
Tnx Shark
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 mei 2005 @ 21:16:53 #256
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26649487
hadden wij nou ook een bellenblaassopmaak topic ?
de zoekfunctie doet het niet bij mij
alvast bedankt
  Jubileum moderator zondag 1 mei 2005 @ 22:01:31 #257
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26650710
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 1 mei 2005 @ 22:08:08 #258
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26650879
mijn dank is groot
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 10:37:03 #259
43556 miss_dynastie
pi_26660098
In dreumes en peutertopic staat:
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
bij de peuters. Volgens mij is dat inmiddels een kleuter, toch ?
  maandag 2 mei 2005 @ 10:42:28 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26660238
Klopt! Ik heb het aangepast!
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 12:06:41 #261
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26662595
heb je die bellenblaasmengsels ooit op deugdzaamheid getest, lois?
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 12:15:58 #262
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26662940
ik kwam dit tegen en ik vroeg me af of het wat voor hier is, maar ik kon ons eigen vraag en aanbod-topic zo gauw niet vinden [Gratis] Careplus ORS zakjes
  Jubileum moderator maandag 2 mei 2005 @ 19:31:43 #263
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26673825
Mwah het is niet perse iets voor kinderen dus het staat wel prima zo alleen in V&A
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 mei 2005 @ 22:13:02 #264
12588 Lievurd
Doet haar naam eer aan
pi_26679385
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik kwam dit tegen en ik vroeg me af of het wat voor hier is, maar ik kon ons eigen vraag en aanbod-topic zo gauw niet vinden [Gratis] Careplus ORS zakjes
Als iemand hier het wil hebben dan moet ie maar roepen hoor
Hoe dieper het dal, hoe hoger de top.
pi_26691582
Yoran's naam moet Yoram zijn, kan iemand dat veranderen ?
pi_26691672
Gedaan, zag het toevallig...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 09:50:49 #267
5428 crew  miss_sly
pi_26747865
Aangezien de search het niet doet: is er al een topic geweest over hoe en wat mbt temperaturen en de temperatuurcurve die daaruit komt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:05:19 #268
3011 E.T.
pi_26748029
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Aangezien de search het niet doet: is er al een topic geweest over hoe en wat mbt temperaturen en de temperatuurcurve die daaruit komt?
Bij mijn weten is er geen apart topic over (geweest).
Je weet dat de temp.methode uitgebreid beschreven en uitgelegd staat op www.vruchtbaarheid.org ?
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 10:08:28 #269
5428 crew  miss_sly
pi_26748072
Thanks ET, ga ik even daar kijken, misschien vind ik daar een antwoor dop mijn vragen!
pi_26748219
Ik kan nergens het topic foto's van de kinderkamer vinden? klopt dat of kijk ik niet goed
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 10:22:25 #271
5428 crew  miss_sly
pi_26748294
ET, ik bedacht met pas later dat ik mijn opmerking over die linkjes niet in de het tweede-streepje topic had moeten zetten, maa rhier
Ik bedoelde eigenlijk dat enkele links gewoon niet werken, en dat lijkt me niet handig voor de linkjes in de OP. Ik kwam er toevallig achter, omdat ik op zoek ben naar info ivm temperaturen. Vandaar mijn opmerking.
pi_26748354
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:18 schreef Beaker het volgende:
Ik kan nergens het topic foto's van de kinderkamer vinden? klopt dat of kijk ik niet goed
Foto's van de kinderkamer deel 7
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_26748378
quote:
Dank je!!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 11:45:07 #274
5428 crew  miss_sly
pi_26749804
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:05 schreef E.T. het volgende:

[..]

Bij mijn weten is er geen apart topic over (geweest).
Je weet dat de temp.methode uitgebreid beschreven en uitgelegd staat op www.vruchtbaarheid.org ?
Ik heb daar gekeken, maar niet gevonden wat ik zocht. En aangezien ik nooit met temperaturen bezig geweest ben, heb ik daar niet zoveel kaas van gegeten.

Iemand een briljante tip? Mijn beste vriendinnetje heeft ernstig info nodig over de interpretatie van de curve (wat je er aan kunt zien en op welke manier), en ik heb beloofd die voor haar te zoeken.
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:46:54 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26749849
Als er nog geen topic over is, kun je er toch gewoon eentje openen?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 11:49:57 #276
5428 crew  miss_sly
pi_26749921
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef texelonia het volgende:
Als er nog geen topic over is, kun je er toch gewoon eentje openen?
I know
Ik wil alleen niet onnodig een topic openen voor mijn vraagje, als er elders al duidelijke info is. Forumvervuiling enzo
pi_26750669
er is een tijdje geleden uitgebreid over gepost in een 2e-streepjestopic...ik weet alleen niet meer welke .
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 12:41:22 #278
5428 crew  miss_sly
pi_26751189
Dat herinnerde ik me ook, mallemeid
Maar om nu 60 topics a 300 posts door te spitten, vond ik wat veel van het goede
pi_26751298
We hebben het er erover gehad met Githa.
Ik ga ff kijken
pi_26751435
Miss-Sly, in dit topic Wachten op het tweede streepje deel 32 of een deel ervoor hebben we het erover gehad
  Moderator donderdag 5 mei 2005 @ 14:11:05 #281
5428 crew  miss_sly
pi_26753296
jolene, je bent weer eens meer dan geweldig
Precies de info die ik zocht, en die bevestigt wat ik al dacht.
Mijn vriendinnetje heeft een tijdje getempt, heeft keurig die 0,4-0,5 graden verhoging en wordt ongeveer 14 dagen later ongesteld. Die verhoging komt wel pas laat, want ze heeft een lange cyclus.
Nou is ze dinsdag naar een gyn. geweest, die heeft haar temp.-staatjes bekeken en die zegt: aha, ik zie het al, je hebt geen eisprong
Hij wil haar dus aan de clomid zetten, wat ze zelf niet zo vindt, omdat ze erg sterk reageert op hormonen. Dus heb ik haar aangeraden een second opinion te vragen ergens, want ik vind zijn conclusie al zo vaag
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:42:29 #282
3011 E.T.
pi_26755360
ehm.. miss_sly, je gaat nu wel ernstig offtopic hier..
reacties op jouw post zal ik dan ook weghalen..

Misschien toch maar een topic openen?
pi_26763558
ik weet wel dat er al een hele discussie over gevoerd is, maar ik heb dat toen niet echt gevolgd (was veel te vol van en druk met m'n netgeboren Anna). in ieder geval vind ik die 48-uurs-slotjes op nieuwebaby-topics ook maar niks. het zal vast z'n redenen gehad hebben maar ik wil toch nog even pleiten voor 't ongedaan maken van die regel! is toch leuk om zo'n heel topic vol te kunnen maken met de updates over dat nieuwe kleine mensje?
  donderdag 5 mei 2005 @ 21:56:20 #284
3011 E.T.
pi_26763980
De (nieuwe) regels, de historie en andere handige dingen
quote:
*Geboorte-aankondigingen mogen natuurlijk gedaan worden in Z&G OF in een apart topic.
De aparte felicitatie topics voor verse babietjes worden na 2 dagen (48 uur) gesloten. Daarna kunnen de trotse ouders zich vervoegen in het grote kleine babietjestopic.
Aan beide kanten zit wel iets.
Maar er is toch niets op tegen om verdere updates over de nieuwe babietjes in het baby-topic te doen?
  donderdag 5 mei 2005 @ 21:58:08 #285
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26764029
Ja, ik vind het ook heel raar om er een slotje op te zetten na 48 uur. Er werd ook nog volop gereageerd in het Yoram topic! Van mijn mag die regel met onmiddellijke ingang én met terugwerkende kracht ongedaan worden gemaakt.
pi_26764153
kijk, er zijn belangrijker zaken natuurlijk maar ik begrijp de noodzaak van het slotje gewoon niet. (misschien is 't iets heel logisch dat ik over het hoofd zie?) bovendien: een volgelopen 1e felicitatietopic vind ik een veel natuurlijker overstapmoment naar het baby-topic dan zo'n plompverloren 48-uurs-sluiting.
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:23:56 #287
3011 E.T.
pi_26764671
De felicitatietopics zijn (in overleg met de users) bedoelt voor het feliciteren een eerste foto en een eerste reactie van de kersverse vader/moeder. En daarna verder in de 'normale' topics.
Er is voor 48 uur gekozen omdat binnen die termijn 90% van de users wel een keer online is geweest en heeft kunnen feliciteren. (je moet tenslotte ergens dan een tijd stellen)
Het grootste deel van de users was het hier mee eens en we hebben ook al meerdere van deze 48-uurs slotjes gehad zonder klachten.
pi_26767407
Volgens mij was de 48 uur nog niet om. Of kan ik niet rekenen?
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 00:42:09 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26769329
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Volgens mij was de 48 uur nog niet om. Of kan ik niet rekenen?
Volgens mij kan je niet rekenen... Als ik het goed heb, heb je het topic om iets na middernacht geopend op dinsdag, dus iets na middernacht op woensdag is 24 en iets na middernacht op donderdag is 48. Dus het was wat later zelfs.
Ik dacht er vanmorgen al aan en heb hem toen nog even open gelaten omdat het topic idd 's nachts open was en de meeste mensen pas 's ochtends reageerden.

Om nog even een van de redenen te herhalen, het is oa ook gedaan om de wildgroei aan naam-topics in te perken. De index stond toen vol met namen van kindjes en dat werkte niet uitnodigend voor nieuwe mensen en het werkte wel versplinterend. Nu komt alles gewoon lekker bij elkaar.
pi_26771946
Hahahaha ja klopt ik kan niet rekenen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26772237
ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. maar was dat niet een beetje toeval op dat moment, dat er zoveel nieuwe babietjes waren? nou ja, ik kan me er ook echt niet druk over maken hoor, maar ik vond het gisteren ineens zo jammer van het Yoram-topic.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:31:17 #292
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26775186
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:42 schreef Brighteyes het volgende:

Om nog even een van de redenen te herhalen, het is oa ook gedaan om de wildgroei aan naam-topics in te perken. De index stond toen vol met namen van kindjes en dat werkte niet uitnodigend voor nieuwe mensen en het werkte wel versplinterend. Nu komt alles gewoon lekker bij elkaar.
Is het dan niet mogelijk om deze regel iets te veranderen in de zin van "geboorte topics wel, vol = slot = verder in het babytopic" en "verjaardagstopics = niet"

Die wildgroei met geboorte(naam)topics lijkt me ook wel mee te vallen, tis nu niet dat er dagelijks hier meer dan 3 kinderen worden geboren.

Elke nieuw geborene zijn eigen topic, kunnen ma en pa nog even zwijmelen en doorpronken en is ie vol dan is ie vol.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:49:13 #293
3011 E.T.
pi_26775588
Om een herhaling te voorkomen quote ik even de post van BE die ik gister tegenkwam en waarna door diverse users is besloten dat 48 uur wel genoeg is.
Daarna is dat ook een paar keer gebeurd en is er geen reactie op geweest
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is mss wel een goed idee Piglet!

Mag ik ook een ideetje opperen...
Ik heb dit nog niet met Karin of Lois kunnen bespreken, maar ik wil toch alvast wat meningen peilen...

Een van de 'tegenwerpingen' tegen een apart OUD forum destijds was dat men bang was voor versnippering, dat het niet meer makkelijk bij te houden zou zijn als je niet heel veel tijd had.

De laatste tijd is er de trend om voor elk nieuw babietje een apart topic te openen. met als gevolg dat die topics naast elkaar blijven lopen tot ze dicht gaan. Het nieuws over die babietjes wordt daar gepost, de foto's ook, hoe het met de nieuwe mama gaat etc. etc.

Wat je hierdoor ziet is dat bijvoorbeeld het centrale babietjes topic een heel stuk minder snel loopt.

Ik weet van mezelf dat ik niet altijd de puf heb om al die aparte topics af te gaan lopen dus ik kom vaak niet verder dan daar in eerste instantie te feliciteren en verder kom ik er zelden nog.

Hierdoor verlies je dus heel snel de 'feeling' met een aantal mensen.
Ik denk dat deze versnippering ook voor een groot deel bijdraagt aan de versnippering van OUD enerzijds en de kliekvorming anderzijds... Je bent nou eenmaal sneller geneigd een topic door te lezen van iemand waar je net even wat meer mee hebt.

Is het een idee om die aparte topics af te schaffen en het geboorte nieuws gewoon weer lekker in het babietjes topic te posten! Zien we daar ook weer eens wat foto's, wat nieuwtjes en praatjes en men komt elkaar tenminste ook weer eens gewoon tegen...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:18:37 #294
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26777625
Ja, laten we oude koeien uit de sloot gaan halen.
Ik weet wel tijden veranderen, maar deze regel is nog hartstikke nieuw. Dus waarom nu al opnieuw over discussieren?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:24:54 #295
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26786747
Ik ben voor!
Gooi Yoram's topic maar open, dan vertel ik morgen daar wel hoe goed hier alles gaat! Ik ben nu te moe en te 'Pamela' om wakker te blijven...
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:30:56 #296
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26786904
Ben ook voor hoor Gelijk Kians topic ook maar weer open dan, zal ik ook weer es vertellen hoe het hier gaat

Nou even serieus, snap werkelijk niet dat we hierover weer in discussie gaan
Hyves!
  Jubileum moderator vrijdag 6 mei 2005 @ 20:32:27 #297
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26786938
Nee dat snap ik ook niet en laten we er dus nu maar over ophouden.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:24:15 #298
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26788297
Ik ging er ook niet over in discussie, gaf alleen een eventuele middenweg optie aan... wat aangenomen kan worden of afgewezen..
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2005 @ 19:13:12 #299
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26807229
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:30 schreef Loena-tik- het volgende:

Nou even serieus, snap werkelijk niet dat we hierover weer in discussie gaan
misschien omdat men achteraf toch niet zo gelukkig is met de genomen beslissing?
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2005 @ 19:14:21 #300
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26807255
trouwens, als men in dit topic al niet meer in discussie mag gaan over een genomen beslissing, waar dan nog wel?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:57:23 #301
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_26808534
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:14 schreef lady-wrb het volgende:
trouwens, als men in dit topic al niet meer in discussie mag gaan over een genomen beslissing, waar dan nog wel?
Nergens. Je moet gewoon je bek houden. Een dictatuur zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')