Je zou er anders over kunnen denken om ook eens in de flist groep aanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:53 schreef Merisse het volgende:
Xanthe, ja ik had gehoopt op meer reacties... Jammer.
Telt rustig mee, hoeveel nachtjes slapen het nog zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:17 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Maar goed, 23 juni komt eraan, 12 days counting down....
Merisse, ik hoop dat ze jouw gewoon in de test groep zetten met aspirine en heparine.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:53 schreef Merisse het volgende:
Piglet! Ik mag a.s. woensdag al naar het AMC mbt die ALIFE studie!
Studie heeft als doel te kijken of antistollingsmiddelen helpen om een miskraam te voorkomen. Er worden driehonderd zwangeren onderzocht die verdeeld worden over drie groepen. De eerste groep krijgt geen behandeling. De tweede groep krijgt alleen aspirine en de derde honderd vrouwen krijgen zowel aspirine als heparine.
Jullie snappen natuurlijk ook wel dat ik bij die laatste groep wil horen! Hopelijk kan ik dat vragen (eisen?). Maar goed ik kan altijd volgende week eens gaan luisteren. Ik hoef niks natuurlijk.
Xanthe, ja ik had gehoopt op meer reacties... Jammer.
Lieve Jolenequote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:27 schreef jolene het volgende:
[..]
Telt rustig mee, hoeveel nachtjes slapen het nog zijn.
LW, hoe laat moet je er eigenlijk heen.
Knuffel![]()
![]()
![]()
Dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:06 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Lieve Jolene![]()
![]()
Vind ut fijn dat je zo met me meetelt...nu nog maar 11 nachtjes!![]()
Ik heb de afspraak om 10.10 uur, maar moet er iets eerder zijn ivm maken van een nieuw ponskaartje en dat moet bij een centrale balie beneden in de aankomsthal, en aangezien half Gelderland altijd in het ziekenhuis is.....De assistente van de gyn-poli had al gezegd om daar wat extra tijd voor uit te trekken, dus ik zorg dat ik er om 9.45 uur ben.
Heb wel gehoord (van die collega die mijn gyn toevallig kende) dat dit ziekenhuis goed staat aangeschreven op gyn/fertil.-gebied en ze hebben een samenwerkingsverband met UMC in Utrecht. Dus ook dat scheelt weer spanning.
Ik ga er ook volslagen ''blanco'' naartoe, zonder verwachtingen maar wel met alles rekeninghoudend. Kan het alleen maar meevallen.
![]()
LW
Als dat zo is dat je niet weet in welke groep je zit denk ik NIET dat ik meedoe, dan ga ik zelf asprine slikken of ga naar een commerciele kliniek en betaal ik er wel voor. Kom nou, dit is mijn laatste kans om nog ooit een kind te krijgen, ik kan me het gewoon niet veroorloven om placebo's te gaan slikken zodat zij vergelijkingmateriaal hebben. No way!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:32 schreef jolene het volgende:
Net als LadyS, geloof ik dat je niet zelf mag kiezen. en je krijgt ook pas bij afloop te horen in welke groep je zat.
Oei wat spannend zegquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:53 schreef Merisse het volgende:
Piglet! Ik mag a.s. woensdag al naar het AMC mbt die ALIFE studie!
Studie heeft als doel te kijken of antistollingsmiddelen helpen om een miskraam te voorkomen. Er worden driehonderd zwangeren onderzocht die verdeeld worden over drie groepen. De eerste groep krijgt geen behandeling. De tweede groep krijgt alleen aspirine en de derde honderd vrouwen krijgen zowel aspirine als heparine.
Jullie snappen natuurlijk ook wel dat ik bij die laatste groep wil horen! Hopelijk kan ik dat vragen (eisen?). Maar goed ik kan altijd volgende week eens gaan luisteren. Ik hoef niks natuurlijk.
Tja, ik ben ook bang dat dat zo is. Onderzoeken worden vaak dubbel-blind gedaan. Dat houdt in dat zowel de onderzoeker als jij van te voren en tijdens het onderzoek niet weet wat er gegeven wordt. Dit is om de toetsresultaten echt zuiver te houden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:17 schreef Merisse het volgende:
[..]
Als dat zo is dat je niet weet in welke groep je zit denk ik NIET dat ik meedoe, dan ga ik zelf asprine slikken of ga naar een commerciele kliniek en betaal ik er wel voor. Kom nou, dit is mijn laatste kans om nog ooit een kind te krijgen, ik kan me het gewoon niet veroorloven om placebo's te gaan slikken zodat zij vergelijkingmateriaal hebben. No way!
wordt daar zoooo kwaad en verdrietig van
Leuk dat je ook post Spooky4u !!! Misschien dat je ook zin hebt om af en toe te posten in zwangerschap en geboorte, vinnik persoonlijk altijd errug leuk als er ook wat a.s. papsjes rondwandelenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
Dag Dames,
Ik ben dus het Githamannetje.![]()
Ik bedank jullie ook voor alle felicitaties en we zijn hier echt erg happy.
Toch wel een erg leuk gezicht, al die jompeldingen voor ons kindje.
nogmaals gefeliciteerd, toch leuk om dat te doen tegen persoon irl op fokquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
Dag Dames,
Ook gefeliciteerd...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
Dag Dames,
Merisse ga er gewoon woensdag heen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:17 schreef Merisse het volgende:
[..]
Als dat zo is dat je niet weet in welke groep je zit denk ik NIET dat ik meedoe, dan ga ik zelf asprine slikken of ga naar een commerciele kliniek en betaal ik er wel voor. Kom nou, dit is mijn laatste kans om nog ooit een kind te krijgen, ik kan me het gewoon niet veroorloven om placebo's te gaan slikken zodat zij vergelijkingmateriaal hebben. No way!
wordt daar zoooo kwaad en verdrietig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |