voeg me maar ff toe op msn , ik heb hem wel voor jequote:Op maandag 11 april 2005 21:28 schreef m@x het volgende:
Jammer Lois, ik was wel benieuwd naar het resultaat.
Bedankt voor het compliment Joene![]()
Idd, echt zoooo passé!quote:Op maandag 11 april 2005 21:28 schreef Lois het volgende:
Zo fototopic is weer schoon, dit soort dingen zijn not done!
Geintje moet kunnenquote:Op maandag 11 april 2005 21:31 schreef Githa het volgende:
achjaaa wat mensen uit verveling al wel niet gaan doen![]()
JE ZUS , ik mag toch wel even toelichten dat het een geintje is aangebakerde muts.quote:Op maandag 11 april 2005 21:34 schreef Lois het volgende:
Ja en nu is er wel weer genoeg over geluld, klaar over en niet meer doen.
P U N T
en wat heeft Karin hier nu weer mee te maken???quote:Op maandag 11 april 2005 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
JE ZUS , ik mag toch wel even toelichten dat het een geintje is aangebakerde muts.
quote:Op maandag 11 april 2005 21:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
en wat heeft Karin hier nu weer mee te maken???![]()
Waaroverquote:Op maandag 11 april 2005 21:47 schreef Karin het volgende:
Pffff schrok alweer
Maargoed alles is weggehaald, kunnen we er nu over ophouden?
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
Is het goed als ik wat geld van Lois Lane?![]()
![]()
En graag een beetje snel want ik ben inmiddels nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het gewoon eerst even vragen daar bij Ouders online. Als dat eronder staat, dan moet je volgens mij wel toestemming hebben.
Wat je wel kan doen is zelf een soort van samenvattinkje maken met een linkje naar het artikel. Dan gaan mensen vast wel lezen en kan de discussie hier.
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En graag een beetje snel want ik ben inmiddels nieuwsgierig geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |