Je hebt het niet altijd in de hand een bevalling, het ene kindje is nu eenmaal wat sneller als de ander ter wereld, en die mensen moeten het op dat moment ook zonder verloskundige/arts/gyn doen, daarna gaan die meestal wel door naar ziekenhuis/dokter.
Deze vrouw die vanwege een traumatische keizersnede (waar we verdere details ook niet van weten) waarschijnlijk heel erg onzeker geworden is voor de 2de bevalling aangezien ze liever hadden dat ze terug in het ziekenhuis zou bevallen voor mogelijke complicaties.
Ze koos een weg die voor vele idd beetje angstaanvallend is, bevallen zonder enige hulp, alleen met je partner (de tijd die ze erover deed lijkt me niet echt prettig te noemen en ook niet echt gezond)
Maar er zijn vast landen waar men ook zo bevalt, waar dit doodnormaal is, en die mensen hebben naar alle waarschijnlijkheid ook niet eens internet, waar in dit geval wel alle info vandaan gehaald is, ze kon in preciepe terug vallen op de mensen van de mails/forums/contacten, al wil ik daarmee niet zeggen dat nou zo slim en verantwoordelijk is.
En wat die band betrefd ik kan me er iets bij voorstellen, bij de ene neem ik aan dat ze onder narcose ofzo geweest is en dan voel je idd de "pijn"niet zoals bij een normale bevalling.
Zij heeft tenslotte tijdens deze "sexueel geaarde"op haar geheel eigen wijse met info van het world wide web samen met haar Partner haar kind gebaard... Op een voor hun zo bijzondere mannier met voor hun gelukkig goede afloop.
Wat natuurlijk niet inhoud dat ze ineens niet meer van haar andere zoon houd die toevallig via een keizersnede geboren is.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...