Oma bixquote:Op donderdag 7 april 2005 23:38 schreef bixister het volgende:
joene als er íemand een oud wijf is...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:59 schreef renzell het volgende:
(PPS- hoe doe je dat met die kleine lettertjes eigenlijk?)
| 1 | [sub]hier je text[/sub] |
| 1 | [sup]hier je text[/sup] |
is goed dan vraag ik het daar nog eens iig bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is Bar_en_Mar, je kan je vraag wrsch beter stellen in FB, aangezien daar de mensen zitten die zicht met dit soort dingen bezig houden.
en ik vraag me af wat je zo leuk vindt aan de topictitel... niets bijzonders aan toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet elke keer (glim)lachen als ik de topictitel zieMijn collega's vragen zich de hele morgen al af wat er nu zo leuk is aan mij werk...
waarom kom je hier telkens zaniken als er wat problemen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:58 schreef ShaoliN het volgende:
Maar hoe zit het nou Beh? Tief je nou op of niet?
dat doet toch iedereen hierquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:12 schreef Neva het volgende:
[..]
waarom kom je hier telkens zaniken als er wat problemen zijn
Pas jij op, anders kom ik hem helpen hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:12 schreef Neva het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
Pas jij op, anders kom ik hem helpen hoor![]()
Gewoon interesse hoor. Wie weet kan ik BE wel opvolgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:12 schreef Neva het volgende:
[..]
Hehe, dat zijn de enige leuke momenten. Voor de rest is het een saai knaken forum.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:15 schreef Neva het volgende:
[..]
![]()
![]()
Valt mij gewoon op als er gemuts is hier komt die hier posten en zaniken en anders hoor/lees je hem nooit hier is serieus een vraag
Verdorie, dat was ik dus. Log eens uit als je op mijn pc hebt gezetenquote:
Ben ik nou de enige die het raar vind dat dit getollereerd wordt ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:58 schreef ShaoliN het volgende:
Maar hoe zit het nou Beh? Tief je nou op of niet?
volgens mij was 't een geintje jessie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Ben ik nou de enige die het raar vind dat dit getollereerd wordt ?
Is het policy-overschrijdend dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Ehm nee. Ja, in de zin van 'ik weet wie het zegt, dus ik reageer er maar gewoon niet op...'quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:31 schreef Leah het volgende:
Ze zullen elkaar wel kennen Jessie (hoop ik dan toch).
Nou, nee hoor...quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:37 schreef bixister het volgende:
volgens mij was 't een geintje jessie.
Nope... vandaar dat het er dus ook gewoon nog staat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:23 schreef beefcake het volgende:
Is het policy-overschrijdend dan?
[afbeelding]
Wat Phileine zegt dus...quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef phileine het volgende:
Ik denk eerder dat men geen zin heeft in wéér gezeik over partijdigheid, dat dit alléén maar gewijzigd zou worden omdat het om een modje ging en bladiebladiebla daar zijn we weer...
Het is toch al lang bekend dat je hier als modje een veel dikkere huid moet hebben dan de rest van de users? Dat schijnt part of the job te zijn. Hadden ze maar geen mod moeten worden of zoiets.
quote:Op zondag 10 april 2005 18:08 schreef Bupatih het volgende:
Hoi BE
Euh..
Bij het overzicht van de smileys staat er *-) bij de-smiley.
Dat moet dus 8 - ) zijn.
Alles om jou te helpen, BEquote:Op zondag 10 april 2005 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Bupa!
Ik ga het gelijk even veranderen.
Thanks babe!
Zijn geen geintjesquote:
en ga jij lekker de kont van lois karin of be kussen!quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef Neva het volgende:
[..]
Zijn geen geintjesga maar fijn spelen in onzin
![]()
Moet toch zeggen dat de overeenkomst na bewerking wel super was...quote:Op maandag 11 april 2005 21:12 schreef Neva het volgende:
[..]
Zijn geen geintjesga maar fijn spelen in onzin
![]()
voeg me maar ff toe op msn , ik heb hem wel voor jequote:Op maandag 11 april 2005 21:28 schreef m@x het volgende:
Jammer Lois, ik was wel benieuwd naar het resultaat.
Bedankt voor het compliment Joene![]()
Idd, echt zoooo passé!quote:Op maandag 11 april 2005 21:28 schreef Lois het volgende:
Zo fototopic is weer schoon, dit soort dingen zijn not done!
Geintje moet kunnenquote:Op maandag 11 april 2005 21:31 schreef Githa het volgende:
achjaaa wat mensen uit verveling al wel niet gaan doen![]()
JE ZUS , ik mag toch wel even toelichten dat het een geintje is aangebakerde muts.quote:Op maandag 11 april 2005 21:34 schreef Lois het volgende:
Ja en nu is er wel weer genoeg over geluld, klaar over en niet meer doen.
P U N T
en wat heeft Karin hier nu weer mee te maken???quote:Op maandag 11 april 2005 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
JE ZUS , ik mag toch wel even toelichten dat het een geintje is aangebakerde muts.
quote:Op maandag 11 april 2005 21:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
en wat heeft Karin hier nu weer mee te maken???![]()
Waaroverquote:Op maandag 11 april 2005 21:47 schreef Karin het volgende:
Pffff schrok alweer
Maargoed alles is weggehaald, kunnen we er nu over ophouden?
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
Is het goed als ik wat geld van Lois Lane?![]()
![]()
En graag een beetje snel want ik ben inmiddels nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het gewoon eerst even vragen daar bij Ouders online. Als dat eronder staat, dan moet je volgens mij wel toestemming hebben.
Wat je wel kan doen is zelf een soort van samenvattinkje maken met een linkje naar het artikel. Dan gaan mensen vast wel lezen en kan de discussie hier.
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En graag een beetje snel want ik ben inmiddels nieuwsgierig geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |