Oma bixquote:Op donderdag 7 april 2005 23:38 schreef bixister het volgende:
joene als er íemand een oud wijf is...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 08:59 schreef renzell het volgende:
(PPS- hoe doe je dat met die kleine lettertjes eigenlijk?)
| 1 | [sub]hier je text[/sub] |
| 1 | [sup]hier je text[/sup] |
is goed dan vraag ik het daar nog eens iig bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is Bar_en_Mar, je kan je vraag wrsch beter stellen in FB, aangezien daar de mensen zitten die zicht met dit soort dingen bezig houden.
en ik vraag me af wat je zo leuk vindt aan de topictitel... niets bijzonders aan toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet elke keer (glim)lachen als ik de topictitel zieMijn collega's vragen zich de hele morgen al af wat er nu zo leuk is aan mij werk...
waarom kom je hier telkens zaniken als er wat problemen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:58 schreef ShaoliN het volgende:
Maar hoe zit het nou Beh? Tief je nou op of niet?
dat doet toch iedereen hierquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:12 schreef Neva het volgende:
[..]
waarom kom je hier telkens zaniken als er wat problemen zijn
Pas jij op, anders kom ik hem helpen hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:12 schreef Neva het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
Pas jij op, anders kom ik hem helpen hoor![]()
Gewoon interesse hoor. Wie weet kan ik BE wel opvolgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:12 schreef Neva het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |