ik ook nietquote:Op donderdag 7 april 2005 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, sorry, weet ook niet wat er misging
Omdat jij het meest treffende en recente voorbeeld bent, neem ik aan.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:23 schreef Anitra het volgende:
Waarom word ik nu naar voren geschoven?
*ik bedoel dit echt niet lullig!*quote:Op donderdag 7 april 2005 22:23 schreef Anitra het volgende:
Toch geweldig dat er voor mij gepraat word.
Waarom word ik nu naar voren geschoven?
Er zijn zat mensen die veel meer posten dan mij.
Er zijn meerdere mensen die zich door woorden op een beeldscherm gekwetst kunnen voelen
En zo ken ik nog wel ff door gaan.
Miss_D...quote:Op donderdag 7 april 2005 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Let's face it, als ik gekwetst word in het echie, mail ik ook niet met de modjes van OUD
Als diegene jullie niet geloven wiens probleem is dat?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dusdanig paranoia zijn dat men nu ook al denkt dat wij mail van modjes gewoon fijn onderling distribueren rond andere users.
Wat ik probeerde te zeggenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
Miss_D...
Misschien heb je al "teveel"opgenomen , maar waarom trek je het je aan als mensen je een zeikwijf vinden ? begin je in het echt ook te peeuwen als iemand zoiets tegen je zegt?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Anitra het volgende:
Hier geef ik al tijden niks meer bloot van mezelf hier
Alleen op mijn eigen log en als mensen dat hier heen halen is niet mijn probleem.
Thanks, dat was alles dat we nodig hadden!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[...]
Zet je in het dagelijks leven wel een topic report als jij ziet dat de ene buurvrouw de andere uitscheldtquote:Op donderdag 7 april 2005 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ik probeerde te zeggen, is dat gisteren een user in het naamtopic meldde dat er een mailtje verstuurd was naar de modjes, omdat ze zich gekwetst voelde door een andere user.
Dan zeg ik: kom nou toch, los dat zelf ff op in plaats van te gaan 'klikken', want in het dagelijks leven mail je doorgaans ook geen mod om te vertellen dat je gekwetst bent door de buurvrouw en of die mod dat even op wil lossen. Zo duidelijker
Nee echt heel logischquote:Op donderdag 7 april 2005 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat jij het meest treffende en recente voorbeeld bent, neem ik aan.
Bovendien ben jij degene die deze discussie, het functioneren van de mods, hebt aangezwengeld, door te zeggen dat met name BE niet goed en eerlijk functioneert. Het is dan logisch dat mensen om dat te beoordelen ook naar jouw (post)gedrag kijken.
Ten eerste heb ik niet echt het idee dat er zaken van de weblog naar hier zijn gehaald.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Anitra het volgende:
Alleen op mijn eigen log en als mensen dat hier heen halen is niet mijn probleem.
Nee dat onthou je dan voor bij de theequote:Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Zet je in het dagelijks leven wel een topic report als jij ziet dat de ene buurvrouw de andere uitscheldt![]()
Ja maar dat is hetzelfde als de rest van de users die zich hier alleen laten zien bij de rellen, het modtopic staat gewoon vaak bovenin de actieve topoics.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef beefcake het volgende:
Toch wel grappig dat de vrouwen aangevallen worden als hun vent hun komt 'helpen', maar niemand zijn bek open trekt als er mods uit andere fora hier hun gezicht ineens laten zien
Blijkbaar geef je meer bloot van jezelf als je denkt, en als mensen dingen van je log hierheen halen, is dat wčl jouw probleem, het is immers jouw log, toegankelijk voor iedereen, want het staat in je sig.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Anitra het volgende:
Joh laat iemand is voorzich zelf opkomen, wordt je hard vanquote:Op donderdag 7 april 2005 22:46 schreef Merisse het volgende:
Tjezes zeg, hou eens op met dat Anitra-bashen, stelletje kleuters!
Nee, dan zeg ik daar direct wat van, als het om zo'n soort opmerking zou gaan.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Zet je in het dagelijks leven wel een topic report als jij ziet dat de ene buurvrouw de andere uitscheldt![]()
euhm, er is ook al tig x gepost van lees dan hier *klik* of kijk hier *klik*quote:Op donderdag 7 april 2005 22:46 schreef Leah het volgende:
[..]
Blijkbaar geef je meer bloot van jezelf als je denkt, en als mensen dingen van je log hierheen halen, is dat wčl jouw probleem, het is immers jouw log, toegankelijk voor iedereen, want het staat in je sig.
Ik zeg toch helemaal niet dat het fout is dat Anitra veel computertquote:Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee echt heel logischOmdat Anitra opmerkingen plaatst naar BE wordt ze nu naar voren geschoven als zondebok omdat ze wel heel erg veel achter de computer zit. Ik snap hem niet
alleen als je wat te "melden"hebt schrijf je lees hier mijn verhaal : http://link.nl/quote:Op donderdag 7 april 2005 22:49 schreef Anitra het volgende:
Mijn log staat al maanden er niet meer in.
Is er dan wat hierheen gehaald?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Anitra het volgende:
slachtoffer rolquote:Op donderdag 7 april 2005 22:54 schreef moussy het volgende:
Is dit nu het grote anitra topic of het mod topic?
tis weer gelukt, dinges heeft weer alle aandacht, hoe doet ze het?!
Nuttige opmerking , overigens "zuigen" hoort ook een beetje bij het spel.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Mous je zuigt.
Peet is blij met mequote:Op donderdag 7 april 2005 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Mous je zuigt.
Denk je nou werkelijk dat Anitra er op zit te wachten om wederom onder vuur genomen te worden?
Schaakmat?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Lois het volgende:
Zullen we achter dit onderwerp ook een punt zetten mensen? Het wordt een herhaling van zetten zo.
Vast niet, maar ze zou ook de discussie gewoon aan kunnen gaan, en dat doet ze niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Denk je nou werkelijk dat Anitra er op zit te wachten om wederom onder vuur genomen te worden?
zoals ik dus al eerder zei , ff rellen en morgen weer vrolijk op ,maar dat kan niet bij vrouwenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef phileine het volgende:
Karin, Lois, BE. Mijn tip: gooi het OUD-forum een nachtje dicht. Een mooie combinatie van streng ingrijpen en hands-off beleid waarbij iedereen vanavond op tijd naar bed gaan. Veel zinnigs zal er niet worden gemist denk ik qua posten vannacht. En morgen iedereen weer fris op en met schaamrood op de kaken lieve en gezellige oud-dingetjes posten en een bloemetje voor de mensen die hier hun ziel in zaligheid in steken.
opgelost.
Op zich een goed idee om eens een keertje te doen. Alhoewel ik vind dat het wel meevalt en dit niet echt nodig is nu. Maar hou het zeker in mijn achterhoofd (weet niet eens of dit technisch kan).quote:Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef phileine het volgende:
Karin, Lois, BE. Mijn tip: gooi het OUD-forum een nachtje dicht. Een mooie combinatie van streng ingrijpen en hands-off beleid waarbij iedereen vanavond op tijd naar bed gaan. Veel zinnigs zal er niet worden gemist denk ik qua posten vannacht. En morgen iedereen weer fris op en met schaamrood op de kaken lieve en gezellige oud-dingetjes posten en een bloemetje voor de mensen die hier hun ziel in zaligheid in steken.
opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |