euhm, er is ook al tig x gepost van lees dan hier *klik* of kijk hier *klik*quote:Op donderdag 7 april 2005 22:46 schreef Leah het volgende:
[..]
Blijkbaar geef je meer bloot van jezelf als je denkt, en als mensen dingen van je log hierheen halen, is dat wèl jouw probleem, het is immers jouw log, toegankelijk voor iedereen, want het staat in je sig.
Ik zeg toch helemaal niet dat het fout is dat Anitra veel computertquote:Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee echt heel logischOmdat Anitra opmerkingen plaatst naar BE wordt ze nu naar voren geschoven als zondebok omdat ze wel heel erg veel achter de computer zit. Ik snap hem niet
alleen als je wat te "melden"hebt schrijf je lees hier mijn verhaal : http://link.nl/quote:Op donderdag 7 april 2005 22:49 schreef Anitra het volgende:
Mijn log staat al maanden er niet meer in.
Is er dan wat hierheen gehaald?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:41 schreef Anitra het volgende:
Hier geef ik al tijden niks meer bloot van mezelf hier
Alleen op mijn eigen log en als mensen dat hier heen halen is niet mijn probleem.
slachtoffer rolquote:Op donderdag 7 april 2005 22:54 schreef moussy het volgende:
Is dit nu het grote anitra topic of het mod topic?
tis weer gelukt, dinges heeft weer alle aandacht, hoe doet ze het?!
Nuttige opmerking , overigens "zuigen" hoort ook een beetje bij het spel.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Mous je zuigt.
Peet is blij met mequote:Op donderdag 7 april 2005 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Mous je zuigt.
Denk je nou werkelijk dat Anitra er op zit te wachten om wederom onder vuur genomen te worden?
Schaakmat?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:58 schreef Lois het volgende:
Zullen we achter dit onderwerp ook een punt zetten mensen? Het wordt een herhaling van zetten zo.
Vast niet, maar ze zou ook de discussie gewoon aan kunnen gaan, en dat doet ze niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Denk je nou werkelijk dat Anitra er op zit te wachten om wederom onder vuur genomen te worden?
zoals ik dus al eerder zei , ff rellen en morgen weer vrolijk op ,maar dat kan niet bij vrouwenquote:Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef phileine het volgende:
Karin, Lois, BE. Mijn tip: gooi het OUD-forum een nachtje dicht. Een mooie combinatie van streng ingrijpen en hands-off beleid waarbij iedereen vanavond op tijd naar bed gaan. Veel zinnigs zal er niet worden gemist denk ik qua posten vannacht. En morgen iedereen weer fris op en met schaamrood op de kaken lieve en gezellige oud-dingetjes posten en een bloemetje voor de mensen die hier hun ziel in zaligheid in steken.
opgelost.
Op zich een goed idee om eens een keertje te doen. Alhoewel ik vind dat het wel meevalt en dit niet echt nodig is nu. Maar hou het zeker in mijn achterhoofd (weet niet eens of dit technisch kan).quote:Op donderdag 7 april 2005 23:26 schreef phileine het volgende:
Karin, Lois, BE. Mijn tip: gooi het OUD-forum een nachtje dicht. Een mooie combinatie van streng ingrijpen en hands-off beleid waarbij iedereen vanavond op tijd naar bed gaan. Veel zinnigs zal er niet worden gemist denk ik qua posten vannacht. En morgen iedereen weer fris op en met schaamrood op de kaken lieve en gezellige oud-dingetjes posten en een bloemetje voor de mensen die hier hun ziel in zaligheid in steken.
opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |