Jessie, ik ben niet bang dat ze omvalt want ze is vaak heel druk erin en er is geen beweging in te krijgen. Ik heb er zelfs een keer (terwijl er iemand achterstond) tegen aan geduwd met m'n voet om te kijken of ze zou kieperen maar er gebeurde helemaal niks. Ze is wel druk maar meer met spelen eigenlijk, ze wiebelt er niet zo veel in en ik sta er precies voor. Dus denk niet dat er wat gebeurd.
Oeh Janneke op die hakjes. Ze gaat steeds meer op Bo lijken Jessie, ze beweegt hetzelfde vind ik (houding bij het lopen bedoel ik, niet die vage hurkbeweging )
Ik heb ook weer eens een filmpje van Judith. Ik kan alleen niet direct er naartoe linken. Het staat hier. Bij een van de laatste reacties uit dat topic.
"Het meeste werk is onbegonnen werk ...eenmaal begonnen wordt het al snel minder" - [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
(indien er een melding komt dat mijn homepage over zijn datalimiet heen is, kunnen de filmpjes pas weer over 24 uur bekeken worden, en dat gebeurt rap!)
Oh, Luckepuk, wat zegt ze dat Eijj schattig; eigenlijk precies zoals jij het omschreef. En wat is ze er heerlijk blij mee. Ik ben rond de Pasen niet naar de AH geweest, maar nu ik zie hoe groot die eieren zijn denk ik dat ik Katja er ook helemaal weg van zou zijn geweest.
Grijs, het geluid doet het bij mij niet, maar wel keurig hoor, zoals Judith ze weer in de zak stopt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Het duurde wel erg lang om te laden, maar dan heb je ook wat. Ik dacht in het begin heel even dat hij zelf in de pan zat , maar dat was gezichtsbedrog. Heerlijk als je kind zo onbevangen lekker zijn gang kan gaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik denk dat het sneller gaat als je hem eerst opslaat. Het laden duurt anders inderdaad erg lang Lois, het was de inhoud van wraps en Dylan de kliko vond het wel lekker
En Suus wat heb jij een ongelooflijk stoer ei! Waar heb je die vandaan?