abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2005 @ 12:59:44 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_25681443
Nou hier is het water nooit de grond in getrokken of verdampt met de houten zandbak Na de winter hadden we wel een prive champinonnenkwekerijtje

Op de deksel van de schelp ligt altijd een tegel.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_25681563
hier staan wat algemene tips over hygiene en veiligheid bij zandbakken.

Isa heeft laatst bij een vriendin van mij in de zandbak gespeeld, ze vond het echt heerlijk. Begon vastberaden met scheppen, met een blik van "die gaan we helemaal leeg halen". Zij hebben hun zandbak ingegraven in de tuin (tussen tegels), en dat bleek erg handig, want aan het eind kon al het zand dat Isa er zo noest uit had staan scheppen er heel makkelijk weer ingeveegd worden.
mooi he, alles
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:06:41 #53
30488 coolbabe
My little pwny
pi_25681622
Wilyan Wat een pech mannetje!

Wij hebben een schelp maar dat plastic kan slecht tegen de zon, het droogt uit en dan maak je er zó een gat in, met enge punten enzo *ril*
Wij gaan dit jaar dus voor een houten zandbak.

Danosa, die polsbandjes kun je bij V&D, Prenatal en ik dacht ook de Hema kopen.
Ik heb nog wel eens een verontwaardigde man voor mijn neus gehad, ik liep erbij of ik mijn hond uit aan het laten was.
"Lever aan een lijntje dan onder een auto" zei ik, daar had hij niks tegenin te brengen.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_25681644
die houten zijn vaak wat groter, je moet er wel plaats voor hebben E.T. ik wil trouwens ook graag een houten. de schelp was echt een tijdelijke oplossing, om toch iets zandbakkerigs te hebben, maar ik vind 'm wel erg klein en dus ook niet praktisch met dat broeierige. onze tuin moet toch nog helemaal opgeknapt, dan kan zo'n houten wel ergens ertussen gedesigned worden.

las net pas de perikelen van Wilyan, oei! hij zal zelf ook wel flink geschrokken zijn denk ik? hopelijk is z'n gezicht snel 'uitgedeukt' . dat opsluiten op de wc heb ik als kind ook eens gedaan (en nooit weer...). wat ellendig he.
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2005 @ 13:20:46 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25681903
dat wat coolbabe zegt is inderdaad waar. ik had een kei op de deksel gelegd en die is er halverwege de zomer doorheen gezakt.
pi_25690589
Oei Wilyan, wat een pech zo 3x achter elkaar...
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:19:58 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_25692085
Sow.... Liam heeft zijn 4e prik gehad.... die dingen zijn goe-hoed! Nergens last van gehad!
Liam is 5 cm gegroeid en is nu 78, 5 cm en hij is een kilo aangekomen en weegt nu bijna 10 kilo
De arts was erg over hem te spreken, hij doet het goed en ze vond het wel wat dat ie al een paar woordjes zegt. Hij heeft nog even voorgedaan hoe je "poes" zegt
stormy waters...
sailin'
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:25:58 #58
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25692245
Goed zo, Liam . Is vooral leuk als je kinderen ook laten zien wat ze kunnen. Het is op zich natuurlijk niet zo belangrijk maar als ouder maakt het je toch wel trots.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:29:45 #59
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25692351
he bedankt voor de linkjes voor de glijbanen die van 20 euro is volgens mij te klein want kyllian is zelf al 101 cm en die glijbaan 77 dan kan hij er volgens mij zo op ga liggen
miss-D die bedoelde ik inderdaad

jeetje wilyan wat heb jij een pech zeg gaat het weer een beetje met je ?
liam grote vent ...

ik vind die schelpzandbak ook niks die vanons was helemaal vol geregent en er zaten allemaal larven in en het stonk een uur in de wind bleh...echt smerig..
  Jubileum moderator woensdag 23 maart 2005 @ 20:32:22 #60
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25692440
Ach Jonnetje wat zul jij geschrokken zijn steeds. Wat zielig allemaal schaafwonden.

Wij zijn nog steeds onvoorstelbaar blij met onze zand/water tafel. Voornamelijk zand zit er nu in en ze spelen er allebei zoet mee. Eva vind niks leuker dan vormpjes vullen "neerleggen, zand scheppen, omdraaien en ooooh mooi zeggen" en Iris heeft vooral veel lol in zand in een bakje doen, dan in een ander bakje overgieten, en het vervolgens in een emmer te gooien.

We zijn vandaag gebeld door het ziekenhuis, Eva wordt as. woensdag al geopereerd.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:43:00 #61
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25692750
zo dat is snel zeg voor eva
leuk dat ze daar zo mee bezig kunnen zijn met die zand/water tafel klinkt ook heel leuk
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:17:33 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_25693686
das lekker Lois!

Och, wat sneu voor Wilyan, ik lees het nu pas...
stormy waters...
sailin'
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:41:58 #63
103793 kozakken
Living the life
pi_25694387
Oeh... Jonnetje... Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. (alhoewel je waarschijnlijk nog een paar verjaardagen stof hebt om dit verhaal weer boven water te halen en )

Lois, wat goed en spannend nieuws! Ik zal voor jullie duimen.

Qua zandbak (terwijl Jonne natuurlijk nog niet eens aan zand DENKT!! ) heb ik vorig jaar voor mijn (ja, je hoort het goed, mijn!!) verjaardag een tractorband gekregen. Dus die wordt strakkies maar eens helemaal met zand gevuld.
Als je geluk hebt, heb je een tractorzaak in de buurt waar je vaak wel gebruikte banden mag meenemen.
pi_25694618
Heeft u ze al gezien? Die grote, van kunstof, in felle gekleurde strepen uitgevoerde eieren waarmee AH zijn winkels "opleukt"?

Suus heeft ze een paar dagen geleden al ontdekt.

Elke AH tocht werd opgeleukt met een vrolijk en blij "Eijjjjjj!" vanuit mijn wandelwagen. Als u zich realiseert dat er in elke AH vestiging een ei of 40 a 50 hangt, en Suus ook elk ei begroet met een luid "Eijjjjjj!" kunt u zich wel voorstellen dat een "boodschapje doen" een waar feest is voor madam.

Zo ook vandaag, mama was een beetje in de war en ontdekte omstreeks half 4 dat de aardappelbak leeg was. Suus in haar spijkerjas gesjord, in de wandelwagen gedeponeerd en op naar de AH. De achterwielen waren nog niet door de schuifdeuren heen of er klonk een blij "Eijjjjjj!" uit haar strotje.

Zakje aardappels gepakt ("Eijjjjjj!") en via het pad met koffie ("Eijjjjjj!") langs de koeling ("Eijjjjjj!") richting de kassa´s. Onderweg bij de conserven ("Eijjjjjj!") nog snel een potje wortels en een potje ("Eijjjjjj!") bruine bonen onderin de wagen gepleurd ("Eijjjjjj!") en we waren weer klaar voor vandaag ("Eijjjjjj!").

Staat daar zon AH medewerker, compleet in chiqeu blauw teneu (´]"Eijjjjjj!") vakken te vullen, dus een brutale Luck schiet die knaap aan en vraagt: "Wat doen jullie eigenlijk met ("Eijjjjjj!") die eieren?"

Chique blauw antwoorde: "Hoezo?" en Brutaal Luckje vervolgde: "Nou, mijn dochter ("Eijjjjjj!") kan sinds kort het woordje EI uitspreken ("Eijjjjjj!") en zo´n ei lijkt me wel leuk voor haar!"

Chique blauw twijfelde geen moment, pakte een plintenleertje ("Eijjjjjj!") en sjorde een EI tussen de plafondpanelen vandaan.

Suus pakte het ei gretig aan ("Eijjjjjj!") en ik heb dat kind nog nooit zo zien stralen!

Maar toen...... ("Eijjjjjj!")

Vanachter de peukenbalie kwam een vrouwelijk chique blauw aangerend en die vroeg hoogverontwaardigd wat we in hemelsnaam van plan waren met dat EI. Mijn komische bedoelde "uitbroeien" werd overstemd door een luid en blij "Eijjjjjj!" maar de peukenbaliedame was niet te verleiden voor mijn dochters blijheid. Het EI moest terug!

Alle eieren in deze AH vestiging waren al beloofd aan een basisschool, vertelde vrouwelijk nijdig blauw me ("Eijjjjjj!") en we kregen echt geen ei.

Mijn lichtelijk sarcastisch uitgesproken "moeten ze dan echt alle 50 eieren hebben?" kwam er snibbiger uit dan ik eigenlijk wilde zeggen, maar het nijdige blauw stond al aan het EI van Suus te rukken. Suus was geenzins van plan haar zojuist verkregen buit los te laten ("Eijjjjjj!") en ik zag dat blije trotse smoeltje("Eijjjjjj!") en die pinnige blauwe die aan dat ei stond te rukken en mijn moederinstinct kwam opborrelen.

Mijn kind, mijn broedsel, mijn vlees en bloed, zou met verbaasde lege handjes zitten omdat die amoebe in het blauw haar een ei zou ontrukken? Over mijn lijk!

Ik pakte het EI van Suus af, smeet het ei naar die amoebe en gaf het extra vaart mee met de nodige ziektes als krachtterm.

Suus zat ondertussen jammerlijk te huilen ("Eijjjjjj!""Eijjjjjj!""Eijjjjjj!") en luid vloekend, scheldend en tierend en mededelend dat ik er nooit geen stap meer over de vloer zou zetten beende ik de winkel uit.

Zo´n anderhalve meter schuin voor me klonk een luid snikkend "Eijjjjjj!" en mijn hart brak.....

Ongeveer 20 meter en 20 krachttermen verderop ontdekte ik dat ik zelfs zonder mijn zakje aardappels en 2 potjes conserven afgerekend te hebben de zaak was uitgelopen.

Dat geld wat ik normaal gesproken daarvoor kwijt was geweest heb ik nu uitgegeven bij de Wibra. Suus heeft 2 boekjes, 1 met visjes... en 1... u raadt het al... met de paashaas... en heel veel eieren.....

"Eijjjjjj!"

Kalote AH......

(edit: typo´s)

[ Bericht 2% gewijzigd door Luckepuk op 23-03-2005 23:40:59 ]
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2005 @ 21:55:52 #65
43556 miss_dynastie
pi_25694774
De AH is ook niet echt klantvriendelijk dan
Ik zou trouwens zeker een klachtenbrief of mail sturen hoor, zeker de AH-formule is daar vrij gevoelig voor, schijnt.

[ Bericht 18% gewijzigd door miss_dynastie op 23-03-2005 22:01:00 ]
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:23:11 #66
30488 coolbabe
My little pwny
pi_25697016
Suusje toch eijjjjjjjj
Wat een trut zeg van de AH, laat ze lekker stikken in alle 50 eijeren

Tom houdt niet van korte mouwen, T-shirts die hij niet herkent als "zijne" staan hem ook niet aan. Vanmorgen was het dan ook dik janken toen ik hem een nieuw T-shirt aantrok met korte mouwen. Na een eerste krijsbui omdat hij het shirt niet kende en het niet aanwilde, was hij de hele dag aan het proberen zijn mouwen weer naar beneden te krijgen, steeds met een jankbui als resultaat. Dat kan nog leuk worden deze zomer
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 maart 2005 @ 23:27:28 #67
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25697122
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:50 schreef Luckepuk het volgende:
hilarisch verhaal
Had wat voor meijjjjjjjjjjjjjjj geweest...
Ze had 'm toch echt niet terug gekregen "Moet u maar even met hem *wijst* overleggen" en vervolgens door stiefelen.
pi_25697569
Ik stond bijna op het punt om te gaan meppen.. en ik vond een vloekende mama al niet echt pedagogisch verantwoord voor mijn dochter.. laat staan een meppende... heb dus eieren ( ) voor mijn geld gekozen en heb het ei naar de peukendame gegooid.... alles beter dan een peukendame in de kreukels en een mama met suus op het bureau......

Inmiddels zijn er meerderen die morgen bij hun eigen plaatselijke AH op pad gaan voor eieren voor Suus... als het allemaal lukt mag ik wel gaan uitbreken, dan passen ze niet eens in haar kamer!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 maart 2005 @ 23:45:01 #69
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25697611
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:43 schreef Luckepuk het volgende:
Ik stond bijna op het punt om te gaan meppen.. en ik vond een vloekende mama al niet echt pedagogisch verantwoord voor mijn dochter.. laat staan een meppende...
Dat moet je ruim zien 'Kom op voor je normen en waarden mijn dochter'
pi_25698293
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:50 schreef Luckepuk het volgende:
Heeft u ze al gezien? Die grote, van kunstof, in felle gekleurde strepen uitgevoerde eieren waarmee AH zijn winkels "opleukt"?

Suus heeft ze een paar dagen geleden al ontdekt.

Elke AH tocht werd opgeleukt met een vrolijk en blij "Eijjjjjj!" vanuit mijn wandelwagen. Als u zich realiseert dat er in elke AH vestiging een ei of 40 a 50 hangt, en Suus ook elk ei begroet met een luid "Eijjjjjj!" kunt u zich wel voorstellen dat een "boodschapje doen" een waar feest is voor madam.

Zo ook vandaag, mama was een beetje in de war en ontdekte omstreeks half 4 dat de aardappelbak leeg was. Suus in haar spijkerjas gesjord, in de wandelwagen gedeponeerd en op naar de AH. De achterwielen waren nog niet door de schuifdeuren heen of er klonk een blij "Eijjjjjj!" uit haar strotje.

Zakje aardappels gepakt ("Eijjjjjj!") en via het pad met koffie ("Eijjjjjj!") langs de koeling ("Eijjjjjj!") richting de kassa´s. Onderweg bij de conserven ("Eijjjjjj!") nog snel een potje wortels en een potje ("Eijjjjjj!") bruine bonen onderin de wagen gepleurd ("Eijjjjjj!") en we waren weer klaar voor vandaag ("Eijjjjjj!").

Staat daar zon AH medewerker, compleet in chiqeu blauw teneu (´]"Eijjjjjj!") vakken te vullen, dus een brutale Luck schiet die knaap aan en vraagt: "Wat doen jullie eigenlijk met ("Eijjjjjj!") die eieren?"

Chique blauw antwoorde: "Hoezo?" en Brutaal Luckje vervolgde: "Nou, mijn dochter ("Eijjjjjj!") kan sinds kort het woordje EI uitspreken ("Eijjjjjj!") en zo´n ei lijkt me wel leuk voor haar!"

Chique blauw twijfelde geen moment, pakte een plintenleertje ("Eijjjjjj!") en sjorde een EI tussen de plafondpanelen vandaan.

Suus pakte het ei gretig aan ("Eijjjjjj!") en ik heb dat kind nog nooit zo zien stralen!

Maar toen...... ("Eijjjjjj!")

Vanachter de peukenbalie kwam een vrouwelijk chique blauw aangerend en die vroeg hoogverontwaardigd wat we in hemelsnaam van plan waren met dat EI. Mijn komische bedoelde "uitbroeien" werd overstemd door een luid en blij "Eijjjjjj!" maar de peukenbaliedame was niet te verleiden voor mijn dochters blijheid. Het EI moest terug!

Alle eieren in deze AH vestiging waren al beloofd aan een basisschool, vertelde vrouwelijk nijdig blauw me ("Eijjjjjj!") en we kregen echt geen ei.

Mijn lichtelijk sarcastisch uitgesproken "moeten ze dan echt alle 50 eieren hebben?" kwam er snibbiger uit dan ik eigenlijk wilde zeggen, maar het nijdige blauw stond al aan het EI van Suus te rukken. Suus was geenzins van plan haar zojuist verkregen buit los te laten ("Eijjjjjj!") en ik zag dat blije trotse smoeltje("Eijjjjjj!") en die pinnige blauwe die aan dat ei stond te rukken en mijn moederinstinct kwam opborrelen.

Mijn kind, mijn broedsel, mijn vlees en bloed, zou met verbaasde lege handjes zitten omdat die amoebe in het blauw haar een ei zou ontrukken? Over mijn lijk!

Ik pakte het EI van Suus af, smeet het ei naar die amoebe en gaf het extra vaart mee met de nodige ziektes als krachtterm.

Suus zat ondertussen jammerlijk te huilen ("Eijjjjjj!""Eijjjjjj!""Eijjjjjj!") en luid vloekend, scheldend en tierend en mededelend dat ik er nooit geen stap meer over de vloer zou zetten beende ik de winkel uit.

Zo´n anderhalve meter schuin voor me klonk een luid snikkend "Eijjjjjj!" en mijn hart brak.....

Ongeveer 20 meter en 20 krachttermen verderop ontdekte ik dat ik zelfs zonder mijn zakje aardappels en 2 potjes conserven afgerekend te hebben de zaak was uitgelopen.

Dat geld wat ik normaal gesproken daarvoor kwijt was geweest heb ik nu uitgegeven bij de Wibra. Suus heeft 2 boekjes, 1 met visjes... en 1... u raadt het al... met de paashaas... en heel veel eieren.....

"Eijjjjjj!"

Kalote AH......

(edit: typo´s)
pi_25702199
Eijjjj!

Dat die meneer die 'm had afgeknipt niet ingreep zeg
Coolbeep: Dat worden leuke foto's van de zomer (hopelijk went ie er snel aan)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 10:27:33 #72
7074 moussy
kuttekop
pi_25702275
Mooi dat ik de andere 49 eijjjjjjjjjjjjeren op een donker plekje bezorgd had bij het mantelpakje eijjjjjjj 50 was mee naar huis gegaan, hoe dan ook!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 24 maart 2005 @ 11:27:06 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_25703181
Ow, Luck, wat erg! Ik zou hem toch hebben meegenomen denk ik, en idd gewezeb hebben op die meneer die hem gegeven had. Maar het is voornamelijk belachelijk hoe dat mens reageerde! Jezus!
stormy waters...
sailin'
pi_25705740
He Belana fijn dat de Liam ook geen last had van de prik

Luckepuck ik leg (nee geen ei) in een deuk om je verhaal. Maar triest is t wel natuurlijk. Wat een ka u tee wijf zeg blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25705754
Tom ik hoop voor jou dat t een koude zomer word
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25710095
Ah Suuuuus, wat sneu, dat kunnen ze niet maken hoor bij die AH, eens gegeven blijft gegeven... echt heel lullig... en wat moet een basisschool na de pasen met al die eieren? Naja... Lekker lullig iig...
En stuur je verhaaltje maar even naar het hoofdkantoor van de AH, ben benieuwd wat ze er daar van zeggen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25710113
Suus! Geweldig dat je zo gek bent van eijjjjjjjjjjjjjjeren!
Maar allemachtig zeg wat een stom mens! Ik zou gewoon je verhaal als klachtenbrief/mail naar AH sturen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Michiel heeft het voor elkaar gekregen om de foto's van zijn gsm op de pc te krijgen..

Ik heb dus foto's van hoe Wilyan er vandeweek als indiaantje, en hoe hij er gister uitzag.
Foto's van gsm, dus niet de beste kwaliteit.

Als indiaantje:

Deze foto's zijn 's avonds gemaakt, toen was het al weer redelijk afgezakt. Maar je kunt bij de bovenste foto nog goed zien dat de strepen bóven zijn oogjes beginnen.

En eergister(dinsdag)avond bij het eten..

Even naar buiten kijken..

Op z'n bovenlip zit nu een hele dikke korst, op zijn neus zitten allemaal streepjes-korstjes en op zijn hoofd is het een klein beetje blauw en heeft hij wat krasjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jonnetje op 24-03-2005 16:56:16 ]
W ~ H ~ T
pi_25710405
Ach gossie, Wilyan, wat zie je er zielig uit
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:11:20 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25710768
Oh, Jonnetje. Het ziet er veel erger uit dan ik gedacht had. Kan me voorstellen hoe geschrokken je was alle keren.
Arme Wilyan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:14:11 #80
30488 coolbabe
My little pwny
pi_25710843
Jeetje wat ziet dat er rot uit zeg
Arme knul
pi_25710864
En ik als ontaarde moeder maak er ook nog altijd foto's van....
W ~ H ~ T
  donderdag 24 maart 2005 @ 17:48:52 #82
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_25711782
Wilyan, knul met de lieve krulletjes: wat zie jij er gehavend uit zeg !!

Oja, leuk filmpje Mous !

En Luckepuck: wat een rotmens zeg van de AppieGein.. Hoe durft ze zeg!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:06:38 #83
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25713631
Wilyan, jeetje!!!
En Lycos bedoelde het nog wel zo lief..
En die stomme grindtegels ook
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:42:52 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_25714479
Och Wilyan... arm ventje!
stormy waters...
sailin'
pi_25714611
Ah Wilyan

Tom hoopt dus op een niet al te warme zomer

En hoe is het met de Eijjjjj jerstory Luckepuck, nog een Eijjjjjjjj te pakken gekregen?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_25714787
Wyllian jongen auw!!! Wat een pech heb jij gehad zeg!
Zo'n neusje heeft Janneke sinds gisteren ook. Ze ging in de tuin van de glijbaan maar bij t opstaan had ze nog teveel vaart en viel met dr neusje op de grinttegels. Even huilen en over. Niet veel te zien. Savonds werd het erger en nu heeft ze net zo'n neusje als Wyllian. Ze is inmiddels snotverkouden en t snot bijt aan dr neusje.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:20:26 #87
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25715109
wilyan ventje toch ik schrik van je gezichtje hopelijk heb je er niet al e veel last van ..
luckepuck wat een takkewijf zeg die had ik echt met dat ei geslagen
ik heb de glijbaan besteld hij was nu nog in de aanbieding ook 25 euro wat een mazzel heb ik toch ben helemaal blij
ah janneke ook al een zeer neusje hopelijk doet het niet te veel pijn hoor
  Jubileum moderator donderdag 24 maart 2005 @ 20:25:24 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25715213
Agos arme Wilyan, dat ziet er veel erger uit als ik me had kunnen voorstellen.

Irisje is ziek, ze is al vanaf vanmorgen 7 uur zeker elk half uur aan het spugen. Zo sneu, ze waarschuwt zelf van tevoren "puuugeh mama" en gaat netjes voorover zitten of staan.
Wat ik echt heel zielig vind is dat ze inmiddels al uren alleen maar een beetje slijm of schuim spuugt, haar maagje is allang al leeg.
Ik heb net het recept voor ORS van Karin gekregen, dat gaan we strakjes maar elke 5 minuutjes geven. Stom hoor, doordat ze zo klein is heb je de neiging om gelijk de huisartsenpost te bellen maar zoals Jeroen al nuchter zei: "die zeggen hetzelfde als Karin" en dat is natuurlijk zo.

Luck, ik heb genoten van je ei verhaal hoewel ik de afloop echt bijzonder triest vond. Wat een tutto zeg, zeker iemand zonder kinderen.
Eva was ook zo weg van die eieren, die wilde ze van de week allemaal een kusje geven. Dat was op zich nog leuk bij diegene op ooghoogte, maar die eitjes aan het plafond werden na 5 keer toch wat zwaar voor mama.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25715264
Beterschap Lois met Iris. Je kan van die domperidom zetpillen krijgen bij de apotheek tegen het spugen. Toen Bo zoveel spuugde hebben we die ook gebruikt en het hielp echt goed.

Phileine hoe is t met het handje van Isa?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25715768
Wilyan, manneke toch dat ziet er inderdaad naarder uit dan ik had verwacht. Wat zul je geschrokken zijn zeg.

Wat een takke-appie-mevrouw zeg
Dat ei had echt meegegaan naar huis. Gegeven is gegeven!
Alhoewel het een leuk kostelijk verhaal is om te lezen vind ik het schreinend dat een volwassene zo moet reageren over een ei.

He getver Lois, nou is Iris ook nog ziek. Heb je enig idee wat Iris mankeert? Iets verkeerds gegeten of buikgriep?

Eigenzinnige Tom
Het hoort vast ook wel bij hun leeftijd. Jadey wil niet meer in har badje als er ook maar iets van schuim in zit. Dan blijft het resoluut nee en ik krijg het ook niet voor elkaar om haar erin te krijgen, ze krsijt de hele buurt bij elkaar.
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:24:42 #91
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25716720
Even over die polsbandjes, Freek kreeg die bij de eerste keer dragen al los... 't is maar een simpel klittenbandje tenslotte . Nu heeft ie een tuigje (voor in de kinderstoel) onder zijn jas, en daaraan heb ik het polsbandje gefrut.

En een commentaar dat ik krijg, ongelofelijk! Heel soms kom ik iemand tegen die ook een Freekje heeft, die vinden het dan een wereldidee
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_25716944
Mijn Freek, wat doe je?!
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:42:37 #93
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25717218
Hem in leven houden
pi_25717411
hihi vandaag hoorde ik iemand heel hard 'Freek!!!' roepen en achter een ventje aan rennen, een wandelwagen tijdelijk even terzijde schuivend, en rara aan wie ik moest denken... maar geen tuigje dus je was 't vast niet Leah.

oeh Wilyan wat ziet dat er heftig uit zeg! en Janneke ook al een kapotte neus, beterschap allebei!

arme Iris, zoveel spugen.... veel beterschap meissie!

Tom!
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:53:30 #95
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25717576
Zoveel jongetjes heten er niet Freek tegenwoordig dus het had best gekund, en de door jou beschreven situatie deed zich vandaag ook voor! Buiten de psz, dus Freek had zijn harnas even niet aan.
Maar volgens mij woon jij heel ergens anders als ik , wel grappig dat er ergens anders dus een moeder hetzelfde probleem met een Freek heeft.

Hadden we hem nou maar Sjoerd genoemd .
  FOK!fossiel vrijdag 25 maart 2005 @ 19:53:29 #96
2628 Karin
pi_25740234
Ach Wilyan wat zie je eruit jongen
Hoe is het er nu mee?
  Jubileum moderator vrijdag 25 maart 2005 @ 20:14:23 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25740773
Ik zie nu pas het verhaal van Tom en zijn korte mouwen Herkenbaar!! Elke zomer hebben wij een paar dagen strijd met Eva en dan is ze het weer gewend. Vervolgens gaan we diezelfde strijd weer aan als het weer lange mouwentijd is.....

Met Iris gaat het iets beter. Gisteravond werd het spugen toch nog zo hevig dat we de HAP hebben gebeld maar die raden Domperidon eigenlijk af voor zulke kleintjes, ook omdat het misschien symptomen gaat onderdrukken van wat mogelijk iets ernstigs zou kunnen zijn. Ze wilden dus liever niet dat we dat gaven omdat als Iris zou verergeren het de diagnose zou bemoeilijken. Daar waren we wel blij mee want ik heb het niet zo op al die medicijnen.
Affijn na 12 uur vannacht viel ze eindelijk in slaap en heeft ze alleen vanmorgen nog gespuugd. Ze heeft nu wel 40+ koorts maar paracetamol geven gaat zo lastig met al die diarree dus we laten haar maar even uitkoortsen terwijl we haar goed in de gaten houden.
Mijn ouders hebben Eva opgehaald vandaag zodat Iris en ik een heerlijk kroelknuffeldagje samen hadden. Ze leek wel aan me vastgelijmd, ik kon nog net alleen plassen maar verder zat en lag ze de hele dag op me.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25741194
Lekker dan hè Lois dat geknuffel. Het gaat allemaal al zo snel, ze willen alles zelf doen.
40 Graden koorst is nog steeds wel hoog hoor, maar je hebt er inderdaad niks aan als ze een paracetamolletje zo weer half uitpoept. ff uitzieken dus...en mama lekker genieten van het gekroel
pi_25741256
Ach Irisje toch
Beterschap meissie (het enige "voordeel" aan het ziekzijn van die kleintjes is dat ze zo heerlijk bij je komen knuffelen, maar 1 dag is lang zat he)

Sven gaat sinds vandaag eindelijk staan zonder zichzelf ergens aan op te trekken
Hij heeft met alles een rare volgorde gehad, eerst optrekken, rond de tafel lopen, toen pas kruipen en daarna uitzichzelf gaan zitten ....... vervolgens ging hij met 18 maanden eindelijk lopen, en nu dus staan

Vanmorgen had hij trouwens een "buitje onredelijk niet te begrijpen, kweetnietwat hij wilde" en die eindigde met een valpartij en een tand door de lip Moeders kan gaan wennen aan wondjes, valpartijen e.d. vrees ik!

Verder hebben we dubbel gelegen, want in het kader van nadoen, wil hij nu "sping" "sping" (dat is Svens voor springen, dat doen de teletubbies namelijk ook ) alleen .... hij kan het niet Hij komt nog niet van de grond, maar de beweging is er
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:52:38 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25741923
Iris, je hebt nu wel lang genoeg gespuugd hoor.. Het wordt nu tijd dat je beter wordt!
Hoe is het eigenlijk met Bram?

Saskia heeft ook weer 'iets'. Naja, het is in elk geval heel veel hoesten en dan vooral 's avonds. Door het hoesten gaat d'r keel pijn doen en daar moet ze van huilen waardoor ze weer moet hoesten.. Tijmsiroop helpt niet, slokje water wil ze niet.. Ik was even met haar op ons bed gaan liggen zodat ze even tot rust kon komen, geen hoestje gehoord en binnen no-time lag ze te slapen.. Ik loop haar kamertje in en ze begint weer te hoesten De luieremmer net maar weggezet en paracetamolletje gegeven zodat de pijn in d'r keel wat minder is en ze lijkt nu wat rustiger te worden.. Als ze maar eenmaal goed in slaap is.. Maar als dit zo blijft gaan we toch maar weer eens langs de huisarts

En we hebben d'r eerste schoolfoto
Vorige week is de fotograaf op het kdv geweest en ze staat er op zoals ze is. Heerlijk bekend vaag glimlachje om d'r mond.. verder hartstikke serieus kijken.. En deze doos-mama heeft natuurljk gewoon het hele setje gekocht (a 11,50.. maar WEL inclusief sleutelhanger ) Zal morgen eens kijken of ik een foto van de foto kan maken (geen scanner hier)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')