abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:57:04 #101
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25742045
Iris toch zo ziekjes snel beter worden hoor...

Heeft Saskia iets op haar kamer waar ze alergies voor is ofzo?
bij jullie op de kamer geen last van hebben en op haar eigen kamertje wel?

sven lekker springen kyllian krijgt nu wel zijn voeten van de grond maar het is net een paard hij komt zo hard met zijn voeten op de grond maar dan hebben wij ook een houten vloer
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:23:46 #102
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25742937
Ok, het was wel een half uur stil
heb dus net weer 20 minuten met een kind op m'n borst op bed gelegen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 21:26:57 #103
3011 E.T.
pi_25743061
Babyfeet, daar zaten wij dus ook al aan te denken.. maar er is niks veranderd de afgelopen weken op haar kamertje.. Om te beginnen hebben we dus maar wel alvast de luieremmer weggehaald, wie weet zit er in die geparfumeerde zakjes van etos wel een stofje dat kriebelt bij haar (die hebben we nog niet zo lang). Kwestie van uitproberen nu..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:14:26 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_25746162
ET, wat vervelend! Liam heeft het soms ook en wat hier wel helpt is een handdoek onder zijnmatras zodat ie wat hoger ligt, verder heeft het ook onaanwijsbare redenen. sterkte!

Sven, wat goed! En wat komisch die volgorde van dingen doen
Liam gaat wel al staan vanuit zitten, doet ie in bad en in de box, maar lopen... das toch niet echt aan hem besteed. Hij heeft een paar pogingen gedaan, maar blijbaar beviel het niet
Praten interesseerd hem veel meer, er komen bijna dagelijks woordjes bij: vis, bert (van ernie) wasda (wat is dat) die, dat...hij heeft er erg schik in
Tanden door de lip...mmmm...komt ook akelig bekend voor, ik denk dat Liam er al een stuk of 5 heeft gehad dan wil hij te snel kruipen en gaat op zijn platte. Meestal kruipt ie nog zo verder ook
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:11:30 #105
3011 E.T.
pi_25752940
Belana, ze ligt al met een telefoonboek onder haar matras zodat ze niet zo'n last van het snot heeft. Naja.. we zien wel.

Grappig dat Liam meer gaat praten.. Hier af en toe wat klanken die verstaanbaar kunnen zijn en die ze ook bewust lijkt te zeggen (opa is opeens nieuw en roept ze de hele dag door) maar Saskia d'r focus ligt echt op het lopen. Kleine stukjes oversteken doet ze nu zonder uitzondering los en naar iemand toe lopen die haar roept doet ze ook los (als het tenminste max. 10 stappen oid is) Ze tast alles af of ze er los naartoe kan lopen of dat ze voor de zekerheid gaat kruipen.
En dat trotse koppie als ze los naar je toe loopt

Tanden door de lip hebben we gelukkig nog geen ervaring mee.. Ze heeft wel van de week ontdekt dat de commode best hoog is als je je laat vallen (papa keek even de andere kant op en *boem*) maar alleen een beetje gehuild van de schrik en 't was zo weer over
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 maart 2005 @ 11:33:10 #106
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25753351
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:11 schreef E.T. het volgende:
Ze heeft wel van de week ontdekt dat de commode best hoog is als je je laat vallen (papa keek even de andere kant op en *boem*) maar alleen een beetje gehuild van de schrik en 't was zo weer over

Papa greep 'r nog... Half...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:33:39 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_25753361
Gaat het inmiddels wel wat beter al ET?

Ja, grappig is dat hoe die kleintjes zich blijkbaar op 1 ding concentreren om te ontwikkelen, heel mooi om te zien. Het is overigens niet alsof Liam alles spontaan zegt, hij zegt veel na en soms spontaan.
Oe, van de commode af gevallen, dat had ik van de week ook bijna.... ik schrok me de T... zeg! Was swets niet geschrokken? Ze zijn ook zo watervlug he!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:47:05 #108
3011 E.T.
pi_25753653
Saskia houdt 't voorlopig nog bij d'r onbegrijpbare taaltje (waarin ze dus echt 5 kwartier in een uur lult) met af en toe iets verstaanbaars ertussen door.
Toch verlang ik af en toe wel naar de tijd waarin ze iets duidelijk kan maken, lijkt me wel makkelijk. (hoewel 'etuh' ondertussen wel goed gaat )

Wel grappig dat Liam en Saskia tot nu toe steeds gelijk op gingen en nu allebei een andere afslag lijken te nemen
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:03:00 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_25756535
Ze kunnen iig allebei 5 kwartier in een uur lullen in een brabbeltaaltje zo lief!!
Wijst Saskia naar dingen die ze wil? Dat doet Liam sinds een paar weken, wijzen en heel hard "dies" roepen of "dat", dat maakt het wel makkelijker. Maar het kan daarmee ook een enorme dwingeland zijn tegenwoordig Het "nee" viert hier hoogtij
stormy waters...
sailin'
pi_25767842
"Bleijjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!"

Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  zaterdag 26 maart 2005 @ 22:04:58 #111
3011 E.T.
pi_25767913
jahaaaaaaaaaaa
Suus heeft een ejjjj!!

(hoe ben je er nu aangekomen?)
pi_25768074
Mannetje van internetdinnetje werkt als leverancier en die moest bij hun plaatselijke AH iets afleveren... en heeft er 2 (het kleine formaat gelukkig! ) gevraagd! En vandaag kwam zij ook naar kidzcity, dus Suus heeft 2 maal een eijjjjjjjjjjjj!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 22:27:07 #113
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25768508
wat geweldig zeg suus ik ben heel bleijjjj voor je
  zaterdag 26 maart 2005 @ 22:50:51 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_25769126
Suus!!! wat goed!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:15:01 #115
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25769798
Suus, wat kijk jij blij met je ei! Leuk voor je.

Tips gevraagd !! Job heeft op zijn wang nog één ontstoken waterpok, waar hij maar aan blijft krabben en die dus ook totaal niet geneest. Overdag kan ik hem wel afleiden als ik zie dat hij aan het krabben is, maar 's avonds en 's nachts in bed doet hij het ook. Ik ging hem net wakker maken voor zijn antibiotica en het was weer één groot bloedbad op zijn wang. Pleisters heb ik al geprobeerd, maar die trekt hij er meteen af. Ik ga hem nu maar nu hij half slaapt er een pleister opplakken, maar als iemand een goede tip heeft om hier mee om te gaan hou ik me aanbevolen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_25769865
handschoentjes aan zal die wel niet meer pikken he? Kheb geen idee verders.. ik hoop dat die pleister in zijn slaap zal werken
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:18:52 #117
37150 livelink
pi_25769919
Nee, handschoentjes trekt hij meteen uit. Zijn nagels heb ik al kortgeknipt. Misschien moet ik ze nog korter knippen, maar dat vind ik vrij eng om te doen.
pi_25769930
Misschien een gek idee, maar een pleistertje op zijn andere wang plakken. Zodat hij daar iets te pulken heeft?
Ik zou het anders ook even niet weten.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 maart 2005 @ 23:21:08 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25769986
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef livelink het volgende:
Suus, wat kijk jij blij met je ei! Leuk voor je.

Tips gevraagd !! Job heeft op zijn wang nog één ontstoken waterpok, waar hij maar aan blijft krabben en die dus ook totaal niet geneest. Overdag kan ik hem wel afleiden als ik zie dat hij aan het krabben is, maar 's avonds en 's nachts in bed doet hij het ook. Ik ging hem net wakker maken voor zijn antibiotica en het was weer één groot bloedbad op zijn wang. Pleisters heb ik al geprobeerd, maar die trekt hij er meteen af. Ik ga hem nu maar nu hij half slaapt er een pleister opplakken, maar als iemand een goede tip heeft om hier mee om te gaan hou ik me aanbevolen.
zo'n spuit pleister? Die drogen op als een soort sileconenlaagje en krabbel je er niet zomaar vanaf
pi_25769989
Ow dat vind ik wel een goeie Jessie! Soort van omgekeerde psycholodinges!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:22:04 #121
37150 livelink
pi_25770006
Ik kan het allicht proberen, Jessie. Ik baal er ook zo van, want hij zit nu al sinds maandag aan de antibiotica, 3x per dag en op deze manier schiet dat natuurlijk ook niet op, met zo'n ontstoken waterpok die maar geirriteerd blijft. En juist omdat hij open is, kan ik er ook geen zalf op doen. Ik was van plan om dinsdag toch maar weer met hem naar de huisarts te gaan, want hoewel hij niet meer zo ziek is, knapt hij toch niet echt helemaal op. Misschien heeft de huisarts nog wel een goed idee.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:23:09 #122
37150 livelink
pi_25770044
Spuitpleisters, die kende ik niet. Ik zal eens kijken of ik die bij onze apotheek kan krijgen morgen. Dat klinkt in ieder geval wel beter dan zo'n gewone pleister.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 maart 2005 @ 23:24:14 #123
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25770072
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:23 schreef livelink het volgende:
Spuitpleisters, die kende ik niet. Ik zal eens kijken of ik die bij onze apotheek kan krijgen morgen. Dat klinkt in ieder geval wel beter dan zo'n gewone pleister.
Volgens mij gewoon van hansaplast
pi_25770142

Pleisterspray! 6.10 euro op www.drogisterij.net
pi_25770170
Das van dat doorzichtige spul. Dat had ik vroeger toen ik klein was altijd En als je je knie dan gestrekt had en je spoot het erop en je wilde daarna je knie buigen dan deed dat zeer Jaja ik was (was ja) een watje
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:35:09 #126
37150 livelink
pi_25770360
Goh, het bestaat dus al vrij lang. Ik had er serieus nog nooit van gehoord. Voordeel van de wang is dat daar niks aan te strekken valt, dus dat valt weer mee.

De pleister op zijn wang zit erop. Het leek erop dat hij gewoon verder ging slapen, dus wie weet gaat dat goed vannacht.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:39:31 #127
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25770453
Die pleisterspray prikt als de hel kwam ik van de week proefondervindelijk achter gelukkig op mezelf.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † zondag 27 maart 2005 @ 10:53:30 #128
43556 miss_dynastie
pi_25775803
En je moet het er ook niet te dik opsprayen, dan kun je het er makkelijker vanaf trekken ja, ook uit eigen ervaring ja
  FOK!fossiel zondag 27 maart 2005 @ 18:49:18 #129
2628 Karin
pi_25786077
Jaaa ze heeft een ei Wat fijn Suus!
pi_25788257
Ik word echt gek van t niet willen slapen van Janneke. We zijn nu alweer een uur bezig
En t komt niet door t tijdverschil, want vanmiddag heeft ze helemaal niet geslapen. Ivm bezoekje aan oma. Nou ja misschien juist wel daar door. Getver ik ben er helemaal geirriteerd van. En Geer ook al. Ik heb nu maar gezegd dat als ze nu niet ophoud ik dr speentjes afpak. Ze is wel stil nu, maar voor hoelang. En ga ik als ze huilt echt die speentjes wel afpakken? Grrrr wat kan je je soms machteloos voelen. En Bo, die snurkt er gelukkig doorheen. Slapen ze samen op 1 kamer. En Janneke gilt echt heel hard als ze huilt. Slaapt mevrouwtje er gewoon doorheen Maar terwijl ik driftig zit te tikken, is ze nu wel stil.... Hopelijk slaapt ze lekker uit morgen ( keep dreaming mama )
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 27 maart 2005 @ 20:28:30 #131
37150 livelink
pi_25788554
Moeilijk hoor, Jessie. Kon ze maar zeggen wat er aan de hand was. Ik begrijp de relatie met het weghalen van de speentjes niet helemaal, maar dat komt vast omdat zowel Katja als Job geen speen hebben.
Hopelijk slaapt ze nu. Sterkte.
pi_25788594
Nee die relatie is er ook niet. Beetje uit machteloosheid ofzo. Ook absoluut geen pedagogische invalshoek . Maar ze is nog stil.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 27 maart 2005 @ 21:22:59 #133
3011 E.T.
pi_25790166
Jessie, ik ben er achter wat bij Saskia het beroerde (in)slapen bezorgt (volgens mij)..
Een te drukke dag met te weinig slaap overdag.

Saskia heeft vaak zo'n rot-avond als ze naar het kdv is geweest en daar maar een keer heeft geslapen. Daar waren we sinds kort mee begonnen, maar ik ga ze daar weer vragen of ze Saskia weer gewoon 2x willen laten slapen daar. Thuis redt ze het wel op 1 slaapje, maar daar zijn er toch te veel prikkels en indrukken e.d.

Wellicht dat Janneke ook te veel prikkels en indrukken heeft gehad icm te weinig slaap die dag, dat ze daarom moeilijk (in)slaapt?
pi_25792893
Ja ET toevallig hadden we het hier vanavond over. Bij Bo was dat destijds ook zo. Je zegt en denkt snel. O ze heeft weinig geslapen dan slaapt ze vanavond lekker. Maar al die prikkels van die dag krijgt ze niet rustig verwerkt in dat koppie. Toen we dit zo bespraken werd het in ons koppie ook gelijk rustiger En nu ik dit van jou weer zo lees bevestigd me dit vooral. Fijn!! Juist het niet weten wat er is, het blijven huilen, maar zien dat er geen pijn is frustreerd gewoon. Je weet gewoon niet meer wat je moet doen. Bij Bo hielp uit laten huilen (duurde wel lang, maar enige wat hielp) Bij Janneke is dit nu moeilijker omdat Bo bij dr slaapt. Maar t belangrijkste is dus inderdaad zorgen voor slaap overdag en niet teveel prikkels. (die meiden hebben soms gewoon geen rem met dingen ondernemen, volgens mij kan Saskia daar ook wel wat van )
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 27 maart 2005 @ 22:51:34 #135
3011 E.T.
pi_25793057
Saskia wil ook alles zien en meemaken idd

Bij ons viel afgelopen vrijdag het kwartje nadat we weer een paar uur in de weer waren geweest..
Ik vond dat gevoel ook wel lekker dat ik nu een idee heb wat er aan de hand zou kunnen zijn en wat we daaraan kunnen doen om te voorkomen in de toekomst. Het wordt voor de leidsters wel ff zoeken wanneer ze haar nou moeten laten slapen ('s middags ging ze al een tijdje niet meer zo lekker slapen).. maar daar komen we wel uit

uit laten huilen werkt hier trouwens ook niet.. Als ze na een paar minuten nog huilt kan ik er maar beter naar toe gaan en bij me nemen... anders krijst ze zichzelf helemaal overstuur
pi_25793264
Ja moeilijk he. Als ik ze hier bij me neemt dan word ze wel rustig. Tot ik haar weer neerleg. En dan word het gewoon driftig huilen. Tot ik haar weer pak enz. Gelukkig is ze wel lekker blijven slapen nu.
En wat ik ook merk is dat ik bij Bo veel meer in haar tempo mee kon gaan. Janneke moet ik vaak toch aanpassen aan Bo. En dat is best wel eens zielig. Als Bo smiddags naar school moet . Dan moet ik haar rond half 1 kwart voor 1 brengen. Eigenlijk is Janneke dan al moe, maar ze kan pas daarna gaan slapen. En om kwart over 3 is Bo weer klaar. Dus 3 uur halen en dan slaapt ze soms nog. Nou ja ze gaat er niet dood van, maar toch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 27 maart 2005 @ 23:37:38 #137
3011 E.T.
pi_25794487
Misschien janneke in de wandelwagen meenemen?
Op standje rust zetten, zonnekap omhoog.. Dan ziet ze minder en heel misschien valt ze in slaap.
En anders 'slaap je niet, dan rust je toch' .. In elk geval meer dan dat ze moet lopen..

Maar ja, misschien wil Janneke wel helemaal niet meer in de wandelwagen of heb je dit allang al geprobeerd.. Ik roep ook maar wat tenslotte
pi_25794607
Ja ik neem haar in de buggy mee. Op school aangekomen gaat ze dan weer druk doen. Meedoen met de grote zus, uitsloven en keihard huilen als ze mee naar huis moet En heel soms valt ze in slaap in de buggy op de terugweg. Eruit halen en overleggen werkt niet. Ze word dan toch wakker en denk vreemd genoeg dat ze dan al heel lang geslapen heeft en slaapt dan dus niet meer. Meestal loop ik dan een extra rondje (daar gaat me planning ) of ik laat haar binnen in de buggy liggen. En dan word ze alsnog wakker.
En tegenwoordig is mama helpen de buggy duwen ook erg leuk. Dan hebben we Bo gehaald. Die wil dan in de buggy zitten en Janneke duwt. Wel komisch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25794742
Hè vervelend Jessie. Hier in de strat worden kindertjes wel eens door 1 ouder naar school gebracht. Is dit misschien bij jullie ook een optie? Is er een moedertje (of vader natuurlijk) die Bo zo vertrouwd dat ze met deze ouder mee kan naar school of naar huis? En kan Janneke misschien niet voor Bo naar school wordt gebracht slapen? Ja ik weet het, dat moet ze ook maar net willen. Slapen is hier tegenwoordig ook russisch roulette, soms brengen we Jadey gewoon op bed ook als ze het niet wil (in het kader van ik wil alles zien en beleven) maar na een flink potje huilen valt ze toch in slaap.
pi_25794878
Nee is niet echt een optie. (Bo heeft nog steeds moeite met het afscheid nemen) En de ouders zijn er ook niet die dat willen/kunnen. De meeste hebben er wel meer als 1 bedenk ik me (vaak een wat oudere broer en zus, die dan ook gebracht en gehaald moet worden) Het is gewoon even doorbijten. En zussen zijn heeft gelukkig ook voordelen hoor
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25794921
En hoe lullig ook, toch ben ik blij te lezen niet de enige te zijn met een moeilijk slapend kind. Verstandelijk weet je dat wel natuurlijk. Maar net als vanavond denk ik echt dat ik de enige ben op de wereld wiens kind niet slaapt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25800226
Vanacht weer feest geweest. Uiteindelijk Bo maar tussenin genomen en de 5, 10 enz methode weer gedaan. Na het 2e kwartier sliep ze
En dan nu zijn ze beide zo fris en fruitig als het maar zijn kan
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 11:52:31 #143
43556 miss_dynastie
pi_25801796
Jessie

Toot, waar zit je? Hoe is het met Daantje????
pi_25802663
haaaaaaaaaaaaaaaiiiiiii!!!

Ik kon al wweeeeeeeeken niet op fok terecht, ben er weer dankzij Karin en haar linkje....eerst effe gauw in de tuin werken en later bijlezen en zo!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 13:16:20 #145
43556 miss_dynastie
pi_25803745
Heeee, daar ben je weer
  FOK!fossiel maandag 28 maart 2005 @ 14:16:31 #146
2628 Karin
pi_25805326
Nee helaas ben je niet de enige met een slecht slapend kind Jessie. Meneer ligt nu al een uur in zijn bed te keten. Gisteren heb ik hem er na 1,5 uur maar uitgehaald, slapen ging hij toch niet.
En dan is het evengoed 's avonds ook soms flink feest. Soms is het pas tegen half 10 voordat hij echt slaapt. En dan 's nachts meestal nog een paar keer wakker. Maar gelukkig gaat hij dan wel weer snel slapen, even beetje water, speentje er weer in en hij slaapt weer.
Maargoed wij zitten nu dus flink te klooien met het middagdutje. Vraag me af hoe lang hij dat nog blijft doen. Het rare is wel dat als hij wel een middagdutje doet het meteen 2,5 tot 3 uur slapen is. Het is niet een uurtje ofzo wat hij dus niet meer nodig heeft.
  maandag 28 maart 2005 @ 14:32:26 #147
37150 livelink
pi_25805654
Katja zit nu net in de periode dat ze geen middagslaapjes meer doet. Eigenlijk pas sinds ze 3 jaar is. Ze wil gewoon echt niet meer in bed, maar het is me nu al een paar keer gebeurd dat ze 's middags rond 17.00 in haar stoel of op de bank in slaap valt. Eigenlijk heeft ze er dus nog wel behoefte aan.
Wat dat betreft is het inderdaad wat aanklooien. Op het kdv slaapt ze af en toe nog wel 's middags als ze het zelf aangeeft.

Vannacht heb ik ook lopen spoken met die twee. Om 04.00 begon Katja te roepen en maakte meteen Job wakker. Mijn vriend is op vakantie, dus ik ben alleen. Ik rook een brandlucht en ben het hele huis doorgegaan om te kijken of er ergens iets aan het smeulen was. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat het van buiten moest komen, maar toen was ik alweer klaarwakker en de kinderen ook. Pas om 05.30 sliepen we allemaal weer. Vanochtend hoorde ik op het journaal dat het van de Paasvuren uit Duitsland kwam .
  Jubileum moderator maandag 28 maart 2005 @ 20:46:10 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25814601
Die brandlucht was inderdaad erg aanwezig vanmorgen. Ik was blij dat het even ging regenen, toen was het ergste hier gelijk wel weg.

Slecht slapen, ja ach daar kunnen wij ook wel over meepraten. Iris slaapt nog 1 keer per dag, ik zorg ervoor dat het normaliter niet meer dan 2 a 2,5 uur is (behalve als ze ziek is) want anders wil ze 's avonds niet meer slapen. Er zijn dagen dat ze 's avonds zo overprikkeld is dat ze niet zelf in slaap kan komen. Ze kan dat "het knopje niet omzetten" zoals wij het noemen en wat meestal wel helpt is haar bij ons nemen in ons bed, dan ontspant ze beter en is ze zo in slaap. Soms heeft ze 's nachts enge dromen ofzoiets, ze huilt dan vreselijk en dan nemen we haar ook tussen ons in en dan slaapt ze weer verder.

Eva slaapt tegenwoordig ook bijna niet meer 's middags, iets wat voor mij meer wennen is als voor haarzelf. Ze slaapt dan wel lekker vroeg 's avonds, rond half 8 tot (als we mazzel hebben) een uur of half 7 de volgende morgen. Bij Eva is het heel normaal om 's nachts nog een paar uur te kletsen/zingen/lachen maar daar hoeven we meestal ons bed niet voor uit, ze gaat zelf weer slapen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 28 maart 2005 @ 21:20:18 #149
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25815512
Jeetje wat vervelend allemaal met jullie kinderen die niet willen slapen sáavonds...
ik kan helemaal niet uit ervaring spreken maar het lijkt me echt heel vervelend ..
veel succes allemaal..

ik heb gelukkig alleen het probleem dat kyllian niet naar bed wilt omdat het nog niet donker is..
maar dat vonden wij vroeger ook nooit leuk maar na 5 minuten sliep hij dus moe zat
kyllian doet eigenlijk vanaf zijn 2 jaar al geen middag slaapje meer hij wilde er ook bij horen
in het begin zag je dat hij moe werd en dan deed je hem het bed in maar nu hoef je het echt niet te proberen hoor
pi_25827124
Wij gaan hier vanmiddag even langs de HA..

Wilyan heeft het hele weekend al dat hij aan het eind van de dag zomaar begint te huilen. Nu zijn we er achter gekomen dat hij dan plast/geplast heeft.
Het rare is dat er verder niks maar dan ook hélemaal niks te zien is. Je kunt verder niet zien dat zijn plas schrijnt, dat het zeg maar rood of open ofzo is. Gewoon een mooi roze velletje.

Het eerste wat ik dus zei was dat het plassen hem wel eens zeer kon doen..
Waar je dan aan denkt: Geen koorts, niet ziekjes ofzo, hij speelt gewoon en heeft verder nergens last van.
-> Blaasontsteking?

Ik heb zelf een lang verleden van blaasontstekingen en erger. Ik heb een niersteen en toen ik een jaar of vier was zijn mijn urinewegen opgerekt, dit omdat dan de blaasontstekingen dan beter weg konden. Dus op zich, ik weet wat het is..

Ik had zelf zoiets van: niet te moeilijk doen, ik bel wel even, kijk of ik een plaszakje ofzo kan krijgen en probeer wel wat op te vangen zodat ze dat kunnen na kijken.
Maar ik moest maar even met Wilyan langs komen.
W ~ H ~ T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')