quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:11 schreef E.T. het volgende:
Ze heeft wel van de week ontdekt dat de commode best hoog is als je je laat vallen (papa keek even de andere kant op en *boem*) maar alleen een beetje gehuild van de schrik en 't was zo weer over
zo'n spuit pleister? Die drogen op als een soort sileconenlaagje en krabbel je er niet zomaar vanafquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef livelink het volgende:
Suus, wat kijk jij blij met je ei! Leuk voor je.
Tips gevraagd !! Job heeft op zijn wang nog één ontstoken waterpok, waar hij maar aan blijft krabben en die dus ook totaal niet geneest. Overdag kan ik hem wel afleiden als ik zie dat hij aan het krabben is, maar 's avonds en 's nachts in bed doet hij het ook. Ik ging hem net wakker maken voor zijn antibiotica en het was weer één groot bloedbad op zijn wang. Pleisters heb ik al geprobeerd, maar die trekt hij er meteen af. Ik ga hem nu maar nu hij half slaapt er een pleister opplakken, maar als iemand een goede tip heeft om hier mee om te gaan hou ik me aanbevolen.
Volgens mij gewoon van hansaplastquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:23 schreef livelink het volgende:
Spuitpleisters, die kende ik niet. Ik zal eens kijken of ik die bij onze apotheek kan krijgen morgen. Dat klinkt in ieder geval wel beter dan zo'n gewone pleister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |