dat ze leren dingen zelf uit te vogelen vinden we heel belangrijk, met kanttekening dat we teveel druk ook niet tof vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:45 schreef Marrije het volgende:
Wat ontzettend leuk zeg, jouw kind, dat spel en hoe ze het speelt en hoe geduldig jouw man wacht op haar inzicht. Erg leuk om te zien.
ja! absoluutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:08 schreef Marrije het volgende:
Nu je het spel hebt en zij ermee speelt, vind je het een aanrader?
de ene is denk ik camelot junior en de andere de gewone (wij hebben nu de junior). ik denk dat het uitmaakt in de opdrachtjes (het niveau)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:20 schreef Marrije het volgende:
Op de ene doos staat 4-8 en op de andere 4 - 99.....?
Sorry voor de oftopic, ik wil het ook wel via dm/pm doen hoor.
nog even op het pak gekeken en wij hebben ook die van 4-99 (en 1+)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef simmu het volgende:
[..]
de ene is denk ik camelot junior en de andere de gewone (wij hebben nu de junior). ik denk dat het uitmaakt in de opdrachtjes (het niveau)
da's iig de onzequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef Marrije het volgende:
Op bol.com staat een camelot jr van 4-99.
huh, verkopen ze die van jullie Selene? arm kind, weg kadootjequote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:46 schreef Asyniur het volgende:
Even een schopje en tegelijkertijd een dringende oproep aan degene die onze baby heeft meegenomen:
BRENG TERUG!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |