Topics van voor 1-1-2005 worden niet weergegeven (om de load op de server te verminderen). Als er een nieuwe database-server geplaatst is komt dit (geloof ik) wel weer terug.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:04 schreef Luckepuk het volgende:
Hoe werkt dat My Active Topics nu eigenlijk? Als er gepost is in een topic waar jij ook in hebt gepost dan hoort ie toch naar boven te gaan? Ik heb ooit ook gepost in Dingen die je nooit meer wilt horen en daars vandaag ook in gepost, maar hij staat niet in My Active Topics. Of snap ik dat My Active Topics nu helemaal verkeerd?
Aha! Dan komt dat dus daardoor! Thanks!quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Topics van voor 1-1-2005 worden niet weergegeven (om de load op de server te verminderen). Als er een nieuwe database-server geplaatst is komt dit (geloof ik) wel weer terug.
En ik had er nog een vergeten, en omdat ik jou lijst en die van Isabeau gebruikte... jullie dus ook:quote:
Tnx Sharkquote:Op zondag 1 mei 2005 00:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En ik had er nog een vergeten, en omdat ik jou lijst en die van Isabeau gebruikte... jullie dus ook:= } )
Als iemand hier het wil hebben dan moet ie maar roepen hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik kwam dit tegen en ik vroeg me af of het wat voor hier is, maar ik kon ons eigen vraag en aanbod-topic zo gauw niet vinden [Gratis] Careplus ORS zakjes
Bij mijn weten is er geen apart topic over (geweest).quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Aangezien de search het niet doet: is er al een topic geweest over hoe en wat mbt temperaturen en de temperatuurcurve die daaruit komt?
Foto's van de kinderkamer deel 7quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:18 schreef Beaker het volgende:
Ik kan nergens het topic foto's van de kinderkamer vinden? klopt dat of kijk ik niet goed
Dank je!!!quote:
Ik heb daar gekeken, maar niet gevonden wat ik zocht. En aangezien ik nooit met temperaturen bezig geweest ben, heb ik daar niet zoveel kaas van gegeten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
Bij mijn weten is er geen apart topic over (geweest).
Je weet dat de temp.methode uitgebreid beschreven en uitgelegd staat op www.vruchtbaarheid.org ?
I knowquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef texelonia het volgende:
Als er nog geen topic over is, kun je er toch gewoon eentje openen?
Aan beide kanten zit wel iets.quote:*Geboorte-aankondigingen mogen natuurlijk gedaan worden in Z&G OF in een apart topic.
De aparte felicitatie topics voor verse babietjes worden na 2 dagen (48 uur) gesloten. Daarna kunnen de trotse ouders zich vervoegen in het grote kleine babietjestopic.
Volgens mij kan je niet rekenen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:38 schreef jessie het volgende:
Volgens mij was de 48 uur nog niet om. Of kan ik niet rekenen?
Is het dan niet mogelijk om deze regel iets te veranderen in de zin van "geboorte topics wel, vol = slot = verder in het babytopic" en "verjaardagstopics = niet"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:42 schreef Brighteyes het volgende:
Om nog even een van de redenen te herhalen, het is oa ook gedaan om de wildgroei aan naam-topics in te perken. De index stond toen vol met namen van kindjes en dat werkte niet uitnodigend voor nieuwe mensen en het werkte wel versplinterend. Nu komt alles gewoon lekker bij elkaar.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is mss wel een goed idee Piglet!
Mag ik ook een ideetje opperen...
Ik heb dit nog niet met Karin of Lois kunnen bespreken, maar ik wil toch alvast wat meningen peilen...
Een van de 'tegenwerpingen' tegen een apart OUD forum destijds was dat men bang was voor versnippering, dat het niet meer makkelijk bij te houden zou zijn als je niet heel veel tijd had.
De laatste tijd is er de trend om voor elk nieuw babietje een apart topic te openen. met als gevolg dat die topics naast elkaar blijven lopen tot ze dicht gaan. Het nieuws over die babietjes wordt daar gepost, de foto's ook, hoe het met de nieuwe mama gaat etc. etc.
Wat je hierdoor ziet is dat bijvoorbeeld het centrale babietjes topic een heel stuk minder snel loopt.
Ik weet van mezelf dat ik niet altijd de puf heb om al die aparte topics af te gaan lopen dus ik kom vaak niet verder dan daar in eerste instantie te feliciteren en verder kom ik er zelden nog.
Hierdoor verlies je dus heel snel de 'feeling' met een aantal mensen.
Ik denk dat deze versnippering ook voor een groot deel bijdraagt aan de versnippering van OUD enerzijds en de kliekvorming anderzijds... Je bent nou eenmaal sneller geneigd een topic door te lezen van iemand waar je net even wat meer mee hebt.
Is het een idee om die aparte topics af te schaffen en het geboorte nieuws gewoon weer lekker in het babietjes topic te posten! Zien we daar ook weer eens wat foto's, wat nieuwtjes en praatjes en men komt elkaar tenminste ook weer eens gewoon tegen...
misschien omdat men achteraf toch niet zo gelukkig is met de genomen beslissing?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:30 schreef Loena-tik- het volgende:
Nou even serieus, snap werkelijk niet dat we hierover weer in discussie gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |