abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:22:36 #251
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25002821
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:18 schreef Troel het volgende:
Ik verwacht nu op zijn minst een meet met de mensen die niet bij die andere meet waren.

Onder het mom van: ik mocht niet op jouw feestje komen, jij ook niet op het mijne!

Tja, kwam ik bij de kleuters ook dagelijks tegen!

sorry, ik bescheur me hier van het lachen om dit gezeur/gezeik
dat feestje is er toch ook geweest en Melonovy heeft het georganiseerd, het feestje waarop iedereen welkom was
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:26:46 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25002888
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:20 schreef Loena-tik- het volgende:
Nee LadyS zegt ook eens wat, vind dit ook stemmingmakerij van jouw kant BE, waarom haal je dat postje er uit er staan er hier inmiddels tientallen die citeerwaardig zijn
Dan is dat maar zo!
Ik zie hier niet anders! Steken onder water, ons kent ons postjes en het meest walgelijke en trieste gedrag dat ik hier ooit gezien heb!
Ik zit werkelijk met open mond te kijken en wat mij betreft doeken ze OUD per direct op!
Wat een misselijk stel bij elkaar zeg!
pi_25002910
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan is dat maar zo!
Ik zie hier niet anders! Steken onder water, ons kent ons postjes en het meest walgelijke en trieste gedrag dat ik hier ooit gezien heb!
Ik zit werkelijk met open mond te kijken en wat mij betreft doeken ze OUD per direct op!
Maar dan ben je je baantje kwijt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:38:29 #254
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25003080
Ja laten we het weer over die meeting gaan hebben, volgens mij is er al uitgelegd hoe het zat en dat er gewoon niet over nagedacht was. Ik begrijp het zelfs en vind het jammer dat het zo gegaan is.

Ik ben iemand die patent op ellende in d'r leven heeft en ik vind van mezelf dat ik flink kan zeiken. Het is echter wel zo dat, hormonen en het feit dat ik nu zelf moeder ben heel veel bij me naar boven heeft gebracht. Dingen waar ik niet rechtstreeks met mensen over zou praten en wat ik hier wel kwijt kon/kan. Ik kan overigens wel normaal op andere mensen reageren en wil mensen graag blij maken/helpen zonder dat ik nadenk over m'n postaantal of wat dan ook. Ook heb ik zelf lieve mensen leren kennen, m'n eigenste Flevokliekje Sugar met wie ik leuk kan winkelen en jawel! Moussy die gewoon een buggy naar me op stuurt. Ik zou het jammer vinden als dit niet zou bestaan en ik deze dingen en mensen mis zou zijn gelopen in mijn leven.

Ik kon het ook ff een tijdje niet meer zien hier maar ik wilde ook niet ergens anders lullen want ik vind andere mensen en andere dingen hier wel leuk. Snap dan ook niet waar al dat gedoe voor nodig is. Als je het hier niet leuk vindt, hoef je hier toch niet te zijn?
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:38:36 #255
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25003083
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan is dat maar zo!
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:39:36 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_25003097
Maar even serieus, moet elke meet nou van te voren aangekondigd worden dan? Moet altijd iedereen op elke meet zijn of uitgenodigd worden?

Want dan zal ik mijn lijstje van de komende maand straks posten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_25003126
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:39 schreef Troel het volgende:
Maar even serieus, moet elke meet nou van te voren aangekondigd worden dan? Moet altijd iedereen op elke meet zijn of uitgenodigd worden?

ik wordt nooit uitgenodigt , oja ik meet niet
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 10:43:23 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25003148
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:39 schreef Troel het volgende:

helemaal mee eens
pi_25003156
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:04 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik haal mijn man erbij hoor

Lezen is ook een kunst..... zielig figuur

* einde van [OUD] voorziet
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:45:18 #260
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25003184
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:43 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

* einde van [OUD] voorziet
Is dat dan waar het omgaat?
pi_25003240
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:45 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Is dat dan waar het omgaat?
Zeg ik dat? fijn dat er woorden in je toetsenbord gelegd worden

BE zegt dat!

Maar ik kan me het wel voorstellen, eigenlijk....

@ BE: er verdwijnen om onverklaarbare reden ineens posts (ook onschuldige posts)
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:48:19 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25003252
Mededeling: ik verwijder alle off-topic zeik posts
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:47 schreef Five_Horizons het volgende:
@ BE: er verdwijnen om onverklaarbare reden ineens posts (ook onschuldige posts)
Volgens mij heb ik alleen maar posts weggehaald die niets met de discussie van doen hadden...
pi_25003257
Word nu de meet er weer bij gehaald, jemig ik was zo blij dat ik dat "relletje"gemist had omdat ik op vakantie was. Er was 1 vent en dat was die van mij, moeten de andere mannen zich dan ook buitengesloten voelen omdat hun niet uit genodigd zijn en mijn vent wel?
pi_25003282
Hallo, ik kom BE even koffie en een valiumpje brengen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_25003286
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
kan je beter reactie 50 - einde verwijderen
oja ., verwijder ook je eigen posts ff
pi_25003288
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, oke deze mag ook weg hoor
pi_25003303
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:48 schreef Anitra het volgende:
Word nu de meet er weer bij gehaald, jemig ik was zo blij dat ik dat "relletje"gemist had omdat ik op vakantie was. Er was 1 vent en dat was die van mij, moeten de andere mannen zich dan ook buitengesloten voelen omdat hun niet uit genodigd zijn en mijn vent wel?
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 10:50:26 #268
7074 moussy
kuttekop
pi_25003307
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:49 schreef MUUS het volgende:
Hallo, ik kom BE even koffie en een valiumpje brengen.
ik schuif een peuk bij.

Loena, five, moet oud stuk of zo?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_25003326
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:50 schreef moussy het volgende:

[..]

ik schuif een peuk bij.

Ah!

"Wij" let wel: wij zijn twee aparte personen, toevallig met elkaar getrouwd, maar met twee eigen meningen

Nu hebben "wij" het gedaan?

Er mag toch wel op tafel komen wat mensen er van vinden?
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:54:44 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_25003365
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:50 schreef moussy het volgende:

[..]

ik schuif een peuk bij.

oud IS al stuk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:55:29 #271
30488 coolbabe
My little pwny
pi_25003376
ga het maken dan ipv met z`n allen zo te zeiken om het zeiken *zucht*
*weer terugkruipt in hoekje*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_25003413
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:55 schreef coolbabe het volgende:
geef je ook applaus?
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 10:58:57 #273
7074 moussy
kuttekop
pi_25003427
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:51 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ah!

"Wij" let wel: wij zijn twee aparte personen, toevallig met elkaar getrouwd, maar met twee eigen meningen

Nu hebben "wij" het gedaan?

Er mag toch wel op tafel komen wat mensen er van vinden?
jullie komen hier nu alleen maar om te zeiken in oud, verder zie ik weinig postjes van jullie hand in oud.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:59:38 #274
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_25003443
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:54 schreef Troel het volgende: oud IS al stuk.
Nee hoor, hier doet-ie het nog prima

Ik post als ik zin heb, ik reageer niet als ik geen zin heb, soms erger ik me in stilte als iets me niet aan staat en negeer een hoop mierreneukkerij.
Kortom: ik maak nog steeds gebruik van deze - voor mij - plezierige manier van communicatie. En ach, ook deze "rel" zal wel weer voorbij gaan, en dan komt er binnenkort weer wat nieuws.
Het zal me eerlijk gezegd jeuken

En... oh ja... ik vind jullie (bijna) allemaal lief
... ♥ ik mis je ♥
pi_25003507
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:55 schreef coolbabe het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar.... da's zo moeilijk, al die hormonen en emoooosies enzow! .

.

Ik heb wel eens het idee dat OUD een té hechte kliek is. Net zoals IRL komen sommige mensen je de strot uit als je ze te vaak ziet en dan kan je niets meer verdragen van de ander. Bij het laten van een scheet spat de boel dan al uit elkaar.

En zo gaat het hier nu ook...
"Ik zei wat over haar kind z'n aambeien, maar zij zei niks over de nieuwe rolschaatsen van mijn kind! ."
"Ik had een nieuwe jurk en daar werd niets over gezegd! Is het een lelijk ding ofzo? En ik heb nog wel zo meegeleefd toen jij maagzuur had! !!!!"

Zeg nou zelf... gaat nergens over he? Maar let's face it, soms heb je niets te zeggen tegen een ander, omdat je niks te melden hebt over het bericht of je hebt gewoon geen zin. Het is net het echte leven hier! .

Neem wat afstand allemaal! En over het geklaag: mja, IRL meld je ook niet ELKE klacht aan IEDEREEN toch? Nee, want da's irritant...

Bovenstaande post is door een user gepost en niet door een mod
Oi!
pi_25003565
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:58 schreef moussy het volgende:

[..]

jullie komen hier nu alleen maar om te zeiken in oud, verder zie ik weinig postjes van jullie hand in oud.
Oh, oké....

Reageren is alleen mogelijk wanneer je stats zo hoog mogelijk zijn
Raar he? Dat mensen niet posten als dit hele probleem speelt en mensen geen zin hebben in *koetsiekoetsiekoe*....

Daarnaast (ik ben geen [OUD]-meubel, uiteraard, gelukkig niet) mag iedereen een mening hebben, zeker als je weet wat er speelt.....
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:06:03 #277
30488 coolbabe
My little pwny
pi_25003566
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:58 schreef Joene het volgende:

[..]

geef je ook applaus?
Indien nodig ben ik daar eventueel, onder voorbehoud, wel toe bereid
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Admin woensdag 9 februari 2005 @ 11:11:19 #278
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25003656
Ik begrijp niet hoe ik het allemaal overleefd heb hoor, 3 zwangerschappen, 3 kinderen redelijk groot gebracht,
ik had geen forum ter beschikking waar ik iedere scheet, aambei of hormoon kon bespreken,
ik wil klagen en pijpzeiken met terugwerkende kracht!!!!

O, en dames,
blijf niet te lang zwelgen in dat hormonen gedoe, er komt een dag dat alles weer "normaal" is, en dan kun jeje niet meer beroepen op je hormonen ( het kutste excuus dat ik ooit ghoord heb) en als je te lang gewend bent geraakt aan dat hormonen gezeur, word je gewoon een zeikwijf,
zo een met zon zuur bekkie en smal mondje.
Kijk eens naar buiten?
Zonnetje schijnt, ga naar buiten met je dikke buik of met je kind.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_25003731
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef yvonne het volgende:
Ik begrijp niet hoe ik het allemaal overleefd heb hoor, 3 zwangerschappen, 3 kinderen redelijk groot gebracht,
ik had geen forum ter beschikking waar ik iedere scheet, aambei of hormoon kon bespreken,
Je had toen wel een leven?
pi_25003749
Even een ideetje opperen en dan hou ik hier over op, want de discussie is inmiddels weer ontzettend aan het verzanden in 'oud zeer' en dergelijke

Kunnen we niet afspreken dat er bijv. de komende 2 weken heel streng gemodereerd gaat worden (wel even van tevoren aankondigen hè, anders hebben we zo weer een nieuwe rel aan onze broek hangen ). Dus alle offtopic gelul en dagboekverhalen worden aangepast of verwijderd uit alle topics. Na die 2 weken kunnen we hier in het modtopic evalueren hoe we het vinden. Is de sfeer er door verbeterd? Heeft het moederstopic nog bestaansrecht? Zijn er mensen boos en beledigd weggelopen (en zo ja: missen we ze )? Etc.
Ideetje?
pi_25003770
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef yvonne het volgende:

O, en dames,
blijf niet te lang zwelgen in dat hormonen gedoe, er komt een dag dat alles weer "normaal" is, en dan kun jeje niet meer beroepen op je hormonen ( het kutste excuus dat ik ooit ghoord heb) en als je te lang gewend bent geraakt aan dat hormonen gezeur, word je gewoon een zeikwijf,
zo een met zon zuur bekkie en smal mondje.
Kijk eens naar buiten?
Zonnetje schijnt, ga naar buiten met je dikke buik of met je kind.
Dat zei ik toch ook al, stomme trut! . Je jat zelfs mijn scheten, aambeien en hormonen! .

Maar serieus, ik denk ook dat sommige users hier eens wat vaker buiten OUD zouden moeten komen. Veel hier zitten zo vastgeroest op deze plek en iedereen zit zo op elkaars lip..
Oi!
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:23:07 #282
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25003798
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:20 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dat zei ik toch ook al, stomme trut! . Je jat zelfs mijn scheten, aambeien en hormonen! .

Maar serieus, ik denk ook dat sommige users hier eens wat vaker buiten OUD zouden moeten komen. Veel hier zitten zo vastgeroest op deze plek en iedereen zit zo op elkaars lip..
Vergeet voor het gemak even dat dit voor je post ook al 25x gezegd is door andere.
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:30:52 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25003879
Dat is mss wel een goed idee Piglet!

Mag ik ook een ideetje opperen...
Ik heb dit nog niet met Karin of Lois kunnen bespreken, maar ik wil toch alvast wat meningen peilen...

Een van de 'tegenwerpingen' tegen een apart OUD forum destijds was dat men bang was voor versnippering, dat het niet meer makkelijk bij te houden zou zijn als je niet heel veel tijd had.

De laatste tijd is er de trend om voor elk nieuw babietje een apart topic te openen. met als gevolg dat die topics naast elkaar blijven lopen tot ze dicht gaan. Het nieuws over die babietjes wordt daar gepost, de foto's ook, hoe het met de nieuwe mama gaat etc. etc.

Wat je hierdoor ziet is dat bijvoorbeeld het centrale babietjes topic een heel stuk minder snel loopt.

Ik weet van mezelf dat ik niet altijd de puf heb om al die aparte topics af te gaan lopen dus ik kom vaak niet verder dan daar in eerste instantie te feliciteren en verder kom ik er zelden nog.

Hierdoor verlies je dus heel snel de 'feeling' met een aantal mensen.
Ik denk dat deze versnippering ook voor een groot deel bijdraagt aan de versnippering van OUD enerzijds en de kliekvorming anderzijds... Je bent nou eenmaal sneller geneigd een topic door te lezen van iemand waar je net even wat meer mee hebt.

Is het een idee om die aparte topics af te schaffen en het geboorte nieuws gewoon weer lekker in het babietjes topic te posten! Zien we daar ook weer eens wat foto's, wat nieuwtjes en praatjes en men komt elkaar tenminste ook weer eens gewoon tegen...
pi_25003966
Centraal is ruk
pi_25004006
Weet iemand nog wel waar het over gaat?

Als ik het goed begrijp is de aanleiding het geklaag en gezemel geweest. Wie zijn wij wel niet met z'n allen om te bepalen dat hier niet geklaagd mag worden? Tuurlijk, ik erger me er ook aan, een zwangerschap hoort iets moois te zijn en de kwaaltjes maken het alleen maar completer, een baby huilt nou eenmaal, slaap niet gelijk door, maar dan nog is het niet aan mij of wie dan ook om te zeggen dat het hier niet neergezet mag worden. Je kan ook best proberen om er een meer positiever blik op te werpen, niet gelijk afsnauwen, maar vriendelijk blijven.

Ik zit sommige reacties met open mond te lezen, de arogantie spettert eraf, hebben we dan helemaal geen respect meer voor elkaar? Ik ben allergisch voor alle Oh's en Ah's, knuffels en kusjes aan iedereen, maar het hoeft ook niet door te slaan in snauwen toch?
pi_25004038
Ik vind die aparte topics juist zo leuk! En als die vol is gaan ze altijd gewoon verder in het babietjestopic. Er is,volgens mij, nooit een deel 2, met uitzondering van Danyel natuurlijk, gemaakt. Dus ik weet niet of dat het verschil maakt.
Ik scroll er altijd snel doorheen op zoek naar een fotootjes of een post van de vader/moeder/iemand-anders-die-dingen doorgeeft om te kijken hoe het gaat met ze
pi_25004150
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:54 schreef Troel het volgende:
oud IS al stuk.
Vergeleken met hoe het was toen ik erbij kwam vorig jaar wel . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_25004154
Dat doe ik dus ook. Als die topics vol zijn of naar beneden gezakt zijn en de moeder post dan in babietjes of moeders dan gaan de foto's meestal naar het fototopic. Want daar is het foto topic toch voor? En dan krijg dus het gezuer weer van moeten de foto's bij de babietjes topic of in het fototopic, tot hoelang mag je je kind posten in het babietjes topic en wanneer moet je dan verhuizen naar een ander topic en als je dan dreumes bent, mag je dan je foto plaatsen in dreumes of moet je dan wel naar het fototopic. En dan is dus de gehele grens van het fototopic weg.
  Jubileum moderator woensdag 9 februari 2005 @ 11:55:11 #289
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25004249
Gatverdamme wat is dit een misselijk topic geworden zeg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_25004250
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:42 schreef LadyS het volgende:
Ik vind die aparte topics juist zo leuk! En als die vol is gaan ze altijd gewoon verder in het babietjestopic. Er is,volgens mij, nooit een deel 2, met uitzondering van Danyel natuurlijk, gemaakt. Dus ik weet niet of dat het verschil maakt.
Ik scroll er altijd snel doorheen op zoek naar een fotootjes of een post van de vader/moeder/iemand-anders-die-dingen doorgeeft om te kijken hoe het gaat met ze
* melonovy is het helemaal met LadyS eensch!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25004299
Wat grappig, ik vind die aparte topics juist niet nodig. Maar ik ben dan ook zeer behoudend, wij hadden dat vroegah niet Ik kan alle verschillende topics niet bijhouden omdat ik weinig tijd heb. En daarom kom ik dus niet in hoe gaat het met hupeldepup, en kom alleen maar om de foto's/bevallingsverhaal in de geboorte aankondigingen. Wat mij betreft mag dit alles dus gebundeld worden in Het Grote Kleine Babietjestopic.

En over foto's plaatsen, als het bij je bericht hoort kan je best in babietjes of dreumes je foto plakken hoor. Lijkt toch juist ook leuk, al die verhalen met af en toe een prachtig kindje er tussendoor! Echt spams, fotoverslagen van een dagje uit kunnen dan weer in het fototopic.
pi_25004427
Misschien kun je een middenweg zoeken. Wanneer er een baby geboren is, kun je in een apart topicvoor de baby je feliciaties kwijt, en een enkele foto vind ik er ook wel op zn plaats. Maar het bevallingsverhaal, de kraamtijd, en de praatjes over de periode kunnen dan weer prima in het babytjes topic. En foto's in het fototopic.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25004431
Misschien dat er iets te zeggen is voor een compromis BE? Ik vind de aparte topics namelijk reuze handig om in 1 oogopslag te zien dat er weer een nieuwe baby geboren is (ik lees Z&G nog maar sporadisch). Maar we zouden kunnen afspreken dat het topic gebruikt wordt voor de aankondiging, de felicittaties, de eerste foto's en de eerste reactie van de verse mama. Dan slotje er op en vervolgverhalen en -foto's in de betreffende topics.

Voordeel is dan ook dat andere verhalen/vragen in Z&G niet overspoeld worden door het felicitatiegeweld
pi_25004505
Goed idee Piglet
Het voelt goed hè?
A je to!
  Moderator woensdag 9 februari 2005 @ 12:11:50 #295
5428 crew  miss_sly
pi_25004533
Jeuh, wat een gezeik
Is het nou werkelijk zo moeilijk om normaal met elkaar om te gaan, te accepteren dat iedereen anders is, over posts heen te lezen die je niet aanstaan en niet te verwachten dat iedereen precies zo en op dat moment reageert als je zelf zou willen als je iets hebt gepost?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25004676
Jaaaawel.... reldag is dus doorgegaan!
Zo leer je elkaar wel kennen in ieder geval... hoef ik al die aparte topics niet door.
Wel frapant dat het vaak dezelfde zijn die hier in Mod snel reageren en hun woordje klaar hebben maar in andere topics amper te zien of te lezen zijn ....

En verder ben ik het met Danosa eens:
Ik zit sommige reacties met open mond te lezen, de arogantie spettert eraf, hebben we dan helemaal geen respect meer voor elkaar? Ik ben allergisch voor alle Oh's en Ah's, knuffels en kusjes aan iedereen, maar het hoeft ook niet door te slaan in snauwen toch?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_25004714
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 10:18 schreef Troel het volgende:
sorry, ik bescheur me hier van het lachen om dit gezeur/gezeik
Ik kan er gelukkig ook allemaal om lachen..... het brengt weer wat extra's met zich mee en dat op een normale doordeweekse donderdag

Trouwens ik ga huilen denk ik, voel me nl nogal buitengesloten.... Ik ben nog nooit uitgenodigd voor een Meet. (heb mezelf ook nog nooit uitgenodigd hoor daar niet van)
Zal eens een meet voorstellen voor de streepjeswachters....
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_25004828
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:10 schreef melonovy het volgende:
Goed idee Piglet
Jij zegt soms ook wijze dingen hè
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 12:31:23 #299
43556 miss_dynastie
pi_25004852
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik kan er gelukkig ook allemaal om lachen..... het brengt weer wat extra's met zich mee en dat op een normale doordeweekse donderdag
Woensdag
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:31:38 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25004857
Fijn dat er nog mensen zijn die er wel kom kunnen lachen...
Dat lachen is me hier redelijk aan het vergaan hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')