dan het speeltuinbankje er uitquote:Op woensdag 9 februari 2005 07:15 schreef m@x het volgende:
Van mij mag de nieuwe moeders, zeker gezien de reactie van lady-wrb, blijven bestaan. Net als Piglet vind ik die reactie tekenend voor de sfeer die op het bankje heerst. Iedereen n.a.v. de vorige rel zo hard heeft geroepen dat het bankje geen kliekje meer is heeft het duidelijk mis gehad.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:55 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb zet de popcorn en cola weer klaar
O ja die meeting,quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:12 schreef pluisje het volgende:
Het was toch juist de bedoeling om eens te zeggen wat je vindt?
Dan zeg ik, en met mij ook anderen, dat die meeting niet echt netjes is, en dan ben je een truttedoos?
Nee, het moet nog gekker worden
De reden dat ik nauwelijks meer post hier is omdat het me meer ergernis oplevert dan plezier. Komt niet alleen door de meeting, ik heb zo'n beetje al mijn redenen wel in dit topic voorbij zien komen.
Kliekjes, negatieve houdingen, steken onder water en een hoop roddel en achterklap. Ik word er niet vrolijk van.
en als goep 3-er haal je je schouders op en ga je met een ander spelenquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
O ja die meeting,Daar had ik ook iets over gehoord. Een aantal figuren die helemaal over de zeik gaan omdat ze niks weten van een feestje van een aantal andere figuren.
Echt in groep 3 had ik ook wel eens zulke discussies.
Geheime feestjes..... :dquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:34 schreef pluisje het volgende:
Ja, maar in groep 4 waren jullie al zo volwassen om geen geheime feestjes meer te geven?
Leer er mee leven, er zullen altijd feestjes zijn die "geheim" blijven voor mensenquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:34 schreef pluisje het volgende:
Ja, maar in groep 4 waren jullie al zo volwassen om geen geheime feestjes meer te geven?
En mensen die er vervolgens kritiek op hebben waarschijnlijk ook welquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Leer er mee leven, er zullen altijd feestjes zijn die "geheim" blijven voor mensen
quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:41 schreef LadyS het volgende:
jezus...
misschien is dit gezeik wel de reden dat je niet bent uitgenodigd, pluisje
Jammer, zon stuiterbal met krullen is best coolquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:42 schreef moussy het volgende:
Ik heb geen idee meer waar het moet, maar, Cas is net zelf van de bank af gegaan, zonder gestuiter
hmmmmmm ik ben dus verkeerd overgekomen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
dan het speeltuinbankje er uit
ik vond het ook een rare reactie, en ja, ik ben een bankhanger, omdat ik me in de centrale topics helemaal niet thuis voelmaar daar dus ook niet meer
je mag het er dus blijkbaar alleen maar over slappe ouwehoerpraatjes hebben? Want de verse moeders "mogen" er niet kleppen over babietjes, lulpraatjes, voeding en weet ik ut. En ik doe dat juist daar, maar dan over een peuter en kleuter
Pardonquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:41 schreef LadyS het volgende:
jezus...
het was om aan te geven dat je, vind ik, nu wel erg aan het antfucken bent over "geheime feestjes" enzoquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:48 schreef pluisje het volgende:
[..]
Pardon
Ik geloof niet dat ik al "zeurde" voordat die meeting er was?
Wat een ongelooflijk lage opmerking zeg
quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:41 schreef LadyS het volgende:
jezus...
Ik ben niet degene die daar over begint hoor, maar als ik naar mijn hoofd geslingerd krijg dat ik een truttedoos ben omdat ik kritiek heb op de manier waarop een meeting georganiseerd wordt, dan heb ik wel de neiging om daarop te reageren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
het was om aan te geven dat je, vind ik, nu wel erg aan het antfucken bent over "geheime feestjes" enzo
Hier maak je toch even een inschattingsfoutje Spinquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:26 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Oh, moet ik hem uitleggen? Nee, ik hou het bij deze hint en dan vertel ik straks dat ik voortaan geen blad meer voor mijn mond ga nemen en dan over een paar maanden kom ik er wel op terug terwijl ik net doe of het over iets anders gaat... Maar dan wel alleen met hints want dat geen blad voor mijn mond nemen heb ik dan nog niet zo onder de knie.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:03 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hier maak je toch even een inschattingsfoutje SpinIk begreep je hint prima hoor, maar op 1 of andere manier moet ik tegenwoordig alleen maar lachen als ik jouw "tegen de hele wereld aanschop reacties lees" zelfs als ze tegen mij gericht zijn. Ik lach erom niets meer niets minder, de rest leg ik nast mij neer, ik weet namelijk van wie het postje afkomstig is...
Hou ze dan ook 'geheim'. Ook ik zat verbaasd naar mijn scherm te kijken toen die meetfoto's ineens opdoken. Van te voren nooit een woord over gesproken op het forum. Bijna 'angstvallig' stilgehouden zou ik zeggen, en dan ineens foto's plaatsen alsof er niks gebeurd is. Hoe flauw is het om een 'verse moedersmeet' te organiseren en er dan net 1 of 2 uit die golf buiten te laten?quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Leer er mee leven, er zullen altijd feestjes zijn die "geheim" blijven voor mensen
Tsjongejonge zeg... we hebben het dieptepunt nu wel bereikt he!quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:41 schreef LadyS het volgende:
jezus...
Ik zou met alle liefde van de wereld willen, maar moet je eens zien wat er dan voor rellen ontstaan... Het gaat er ten slotte toch om wat de users willen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Modereer daar dan op, er zijn drie moderators.
Heeft men bij het registreren dan een contract getekend waar in staat dat er vermeld moet worden wat men in het weekend of prive gaat doen? De aanname dat er bewust mensen zijn buitengesloten is te stom voor worden. De aantijging die je nu doet is gewoon te stom voor woorden. Je hebt helemaal niks te verantwoorden aan andere users. En dat er users gauw op hun teentjes getrapt zijn is hun eigen probleem.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Buhlaat
nou en, jullie zijn de modjes, niet de usersquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou met alle liefde van de wereld willen, maar moet je eens zien wat er dan voor rellen ontstaan... Het gaat er ten slotte toch om wat de users willen.
En als gezeur en gezeik is wat ze willen kunnen wij niet veel anders dan mss af en toe aangeven dat wij het jammer vinden dat de toon die kant op gaat, maar verder...
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dan nog iets... Wat ik echt frappanter dan frappant vind...
Alles wordt hier maar op hormonen gegooid. Iemand vergeten te feliciteren, aanmoedigen of wat dan ook? 'Tsja, sorry. Hormonen.'
Maar als je dan ziet wat een olifanten geheuegen men ineens heeft mbt tot eeuwenoud gezeik...
er werd pas over de meet gesproken toen de meet geweest was, en dan alleen maar met een foto-verslag.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:15 schreef lady-wrb het volgende:
waar staat nou dat die meet geheim was?
Ik niet. Offtopic gelul wordt overal op Fok gemodereerd. Ouders is geen eiland apart.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:07 schreef livelink het volgende:
Oh, sorry, ik had je bovenstaande post nog niet gezien. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je met je handen in je haar zit als moderator hier.
Nee LadyS zegt ook eens wat, vind dit ook stemmingmakerij van jouw kant BE, waarom haal je dat postje er uit er staan er hier inmiddels tientallen die citeerwaardig zijnquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsjongejonge zeg... we hebben het dieptepunt nu wel bereikt he!
Ga zo door meiden! Echt! Leuk!
ik heb een rare kleuterquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:18 schreef Troel het volgende:
Ik verwacht nu op zijn minst een meet met de mensen die niet bij die andere meet waren.
Onder het mom van: ik mocht niet op jouw feestje komen, jij ook niet op het mijne!
Tja, kwam ik bij de kleuters ook dagelijks tegen!
sorry, ik bescheur me hier van het lachen
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:20 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb een rare kleuterhet maakt haar geen flikke uit, want na het geheime feestje en de ruzie spelen ze de volgende dag weer samen
![]()
Ik ben het met je eens dat het offtopic gelul gewoon gemodereerd kan worden, maar ik doelde op al het andere geneuzel hier op dit moment in dit topic.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik niet. Offtopic gelul wordt overal op Fok gemodereerd. Ouders is geen eiland apart.
Hormonen en andere delicate zenuwen zijn geen reden om offtopic gepraat niet af te remmen. Dit is niet wat de users willen BE, men geeft hier duidelijk aan dat ze dit juist niet willen. Als moderator doe je daar dan wat mee, dat is toch de reden dat dit topic open is?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:18 schreef Troel het volgende:
Ik verwacht nu op zijn minst een meet met de mensen die niet bij die andere meet waren.
Onder het mom van: ik mocht niet op jouw feestje komen, jij ook niet op het mijne!
Tja, kwam ik bij de kleuters ook dagelijks tegen!
sorry, ik bescheur me hier van het lachen om dit gezeur/gezeik
Dan is dat maar zo!quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:20 schreef Loena-tik- het volgende:
Nee LadyS zegt ook eens wat, vind dit ook stemmingmakerij van jouw kant BE, waarom haal je dat postje er uit er staan er hier inmiddels tientallen die citeerwaardig zijn![]()
Maar dan ben je je baantje kwijtquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo!
Ik zie hier niet anders! Steken onder water, ons kent ons postjes en het meest walgelijke en trieste gedrag dat ik hier ooit gezien heb!
Ik zit werkelijk met open mond te kijken en wat mij betreft doeken ze OUD per direct op!
Wat een misselijk stel bij elkaar zeg!
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo!
Ik zie hier niet anders! Steken onder water, ons kent ons postjes en het meest walgelijke en trieste gedrag dat ik hier ooit gezien heb!
Ik zit werkelijk met open mond te kijken en wat mij betreft doeken ze OUD per direct op!
Wat een misselijk stel bij elkaar zeg!
ik wordt nooit uitgenodigtquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:39 schreef Troel het volgende:
Maar even serieus, moet elke meet nou van te voren aangekondigd worden dan? Moet altijd iedereen op elke meet zijn of uitgenodigd worden?
Want dan zal ik mijn lijstje van de komende maand straks posten.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:39 schreef Troel het volgende:
Maar even serieus, moet elke meet nou van te voren aangekondigd worden dan? Moet altijd iedereen op elke meet zijn of uitgenodigd worden?
Want dan zal ik mijn lijstje van de komende maand straks posten.
quote:
Zeg ik dat? fijn dat er woorden in je toetsenbord gelegd wordenquote:
Volgens mij heb ik alleen maar posts weggehaald die niets met de discussie van doen hadden...quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:47 schreef Five_Horizons het volgende:
@ BE: er verdwijnen om onverklaarbare reden ineens posts(ook onschuldige posts)
kan je beter reactie 50 - einde verwijderenquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Mededeling: ik verwijder alle off-topic zeik posts
Ah, okequote:Op woensdag 9 februari 2005 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Mededeling: ik verwijder alle off-topic zeik posts
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:48 schreef Anitra het volgende:
Word nu de meet er weer bij gehaald, jemig ik was zo blij dat ik dat "relletje"gemist had omdat ik op vakantie was. Er was 1 vent en dat was die van mij, moeten de andere mannen zich dan ook buitengesloten voelen omdat hun niet uit genodigd zijn en mijn vent wel?
ik schuif een peuk bij.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:49 schreef MUUS het volgende:
Hallo, ik kom BE even koffie en een valiumpje brengen.
Ah!quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:50 schreef moussy het volgende:
[..]
ik schuif een peuk bij.
Loena, five, moet oud stuk of zo?
oud IS al stuk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:50 schreef moussy het volgende:
[..]
ik schuif een peuk bij.
Loena, five, moet oud stuk of zo?
geef je ook applaus?quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:55 schreef coolbabe het volgende:
ga het maken dan ipv met z`n allen zo te zeiken om het zeiken *zucht*
*weer terugkruipt in hoekje*
jullie komen hier nu alleen maar om te zeiken in oud, verder zie ik weinig postjes van jullie hand in oud.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ah!
"Wij" let wel: wij zijn twee aparte personen, toevallig met elkaar getrouwd, maar met twee eigen meningen
Nu hebben "wij" het gedaan?
Er mag toch wel op tafel komen wat mensen er van vinden?
Nee hoor, hier doet-ie het nog primaquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:54 schreef Troel het volgende: oud IS al stuk.
Ja maar, ja maar, ja maar.... da's zo moeilijk, al die hormonen en emoooosies enzow!quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:55 schreef coolbabe het volgende:
ga het maken dan ipv met z`n allen zo te zeiken om het zeiken *zucht*
*weer terugkruipt in hoekje*
Oh, oké....quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:58 schreef moussy het volgende:
[..]
jullie komen hier nu alleen maar om te zeiken in oud, verder zie ik weinig postjes van jullie hand in oud.
Indien nodig ben ik daar eventueel, onder voorbehoud, wel toe bereidquote:
Je had toen wel een leven?quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef yvonne het volgende:
Ik begrijp niet hoe ik het allemaal overleefd heb hoor, 3 zwangerschappen, 3 kinderen redelijk groot gebracht,
ik had geen forum ter beschikking waar ik iedere scheet, aambei of hormoon kon bespreken,
ik wil klagen en pijpzeiken met terugwerkende kracht!!!!
Dat zei ik toch ook al, stomme trut!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef yvonne het volgende:
Ik begrijp niet hoe ik het allemaal overleefd heb hoor, 3 zwangerschappen, 3 kinderen redelijk groot gebracht,
ik had geen forum ter beschikking waar ik iedere scheet, aambei of hormoon kon bespreken,
ik wil klagen en pijpzeiken met terugwerkende kracht!!!!
O, en dames,
blijf niet te lang zwelgen in dat hormonen gedoe, er komt een dag dat alles weer "normaal" is, en dan kun jeje niet meer beroepen op je hormonen ( het kutste excuus dat ik ooit ghoord heb) en als je te lang gewend bent geraakt aan dat hormonen gezeur, word je gewoon een zeikwijf,
zo een met zon zuur bekkie en smal mondje.
Kijk eens naar buiten?
Zonnetje schijnt, ga naar buiten met je dikke buik of met je kind.
Vergeet voor het gemak even dat dit voor je post ook al 25x gezegd is door andere.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook al, stomme trut!. Je jat zelfs mijn scheten, aambeien en hormonen!
.
Maar serieus, ik denk ook dat sommige users hier eens wat vaker buiten OUD zouden moeten komen. Veel hier zitten zo vastgeroest op deze plek en iedereen zit zo op elkaars lip..
Vergeleken met hoe het was toen ik erbij kwam vorig jaar wel . . .quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:54 schreef Troel het volgende:
oud IS al stuk.
* melonovy is het helemaal met LadyS eensch!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:42 schreef LadyS het volgende:
Ik vind die aparte topics juist zo leuk! En als die vol is gaan ze altijd gewoon verder in het babietjestopic. Er is,volgens mij, nooit een deel 2, met uitzondering van Danyel natuurlijk, gemaakt. Dus ik weet niet of dat het verschil maakt.
Ik scroll er altijd snel doorheen op zoek naar een fotootjes of een post van de vader/moeder/iemand-anders-die-dingen doorgeeft om te kijken hoe het gaat met ze
Ik kan er gelukkig ook allemaal om lachen..... het brengt weer wat extra's met zich mee en dat op een normale doordeweekse donderdagquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:18 schreef Troel het volgende:
sorry, ik bescheur me hier van het lachen om dit gezeur/gezeik
Woensdagquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik kan er gelukkig ook allemaal om lachen..... het brengt weer wat extra's met zich mee en dat op een normale doordeweekse donderdag
En dat op een woensdagquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ik kan er gelukkig ook allemaal om lachen..... het brengt weer wat extra's met zich mee en dat op een normale doordeweekse donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |