gelukkig niet shaolin. ik leef in een hoger tempo dan dit forum.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:53 schreef ShaoliN het volgende:
Ongelooflijk dat een stel "volwassen" niet in staat is om te beseffen dat het een internetforum is. Niet je leven.
Ik vind het onvoorstelbaar dat mensen zo emotioneel kunnen worden van een paar lettertjes op het beeldscherm.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gelukkig niet shaolin. ik leef in een hoger tempo dan dit forum.
dan het speeltuinbankje er uitquote:Op woensdag 9 februari 2005 07:15 schreef m@x het volgende:
Van mij mag de nieuwe moeders, zeker gezien de reactie van lady-wrb, blijven bestaan. Net als Piglet vind ik die reactie tekenend voor de sfeer die op het bankje heerst. Iedereen n.a.v. de vorige rel zo hard heeft geroepen dat het bankje geen kliekje meer is heeft het duidelijk mis gehad.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:55 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb zet de popcorn en cola weer klaar
O ja die meeting,quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:12 schreef pluisje het volgende:
Het was toch juist de bedoeling om eens te zeggen wat je vindt?
Dan zeg ik, en met mij ook anderen, dat die meeting niet echt netjes is, en dan ben je een truttedoos?
Nee, het moet nog gekker worden
De reden dat ik nauwelijks meer post hier is omdat het me meer ergernis oplevert dan plezier. Komt niet alleen door de meeting, ik heb zo'n beetje al mijn redenen wel in dit topic voorbij zien komen.
Kliekjes, negatieve houdingen, steken onder water en een hoop roddel en achterklap. Ik word er niet vrolijk van.
en als goep 3-er haal je je schouders op en ga je met een ander spelenquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
O ja die meeting,Daar had ik ook iets over gehoord. Een aantal figuren die helemaal over de zeik gaan omdat ze niks weten van een feestje van een aantal andere figuren.
Echt in groep 3 had ik ook wel eens zulke discussies.
Geheime feestjes..... :dquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:34 schreef pluisje het volgende:
Ja, maar in groep 4 waren jullie al zo volwassen om geen geheime feestjes meer te geven?
Leer er mee leven, er zullen altijd feestjes zijn die "geheim" blijven voor mensenquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:34 schreef pluisje het volgende:
Ja, maar in groep 4 waren jullie al zo volwassen om geen geheime feestjes meer te geven?
En mensen die er vervolgens kritiek op hebben waarschijnlijk ook welquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Leer er mee leven, er zullen altijd feestjes zijn die "geheim" blijven voor mensen
quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:41 schreef LadyS het volgende:
jezus...
misschien is dit gezeik wel de reden dat je niet bent uitgenodigd, pluisje
Jammer, zon stuiterbal met krullen is best coolquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:42 schreef moussy het volgende:
Ik heb geen idee meer waar het moet, maar, Cas is net zelf van de bank af gegaan, zonder gestuiter
hmmmmmm ik ben dus verkeerd overgekomen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
dan het speeltuinbankje er uit
ik vond het ook een rare reactie, en ja, ik ben een bankhanger, omdat ik me in de centrale topics helemaal niet thuis voelmaar daar dus ook niet meer
je mag het er dus blijkbaar alleen maar over slappe ouwehoerpraatjes hebben? Want de verse moeders "mogen" er niet kleppen over babietjes, lulpraatjes, voeding en weet ik ut. En ik doe dat juist daar, maar dan over een peuter en kleuter
Pardonquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:41 schreef LadyS het volgende:
jezus...
misschien is dit gezeik wel de reden dat je niet bent uitgenodigd, pluisje
het was om aan te geven dat je, vind ik, nu wel erg aan het antfucken bent over "geheime feestjes" enzoquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:48 schreef pluisje het volgende:
[..]
Pardon
Ik geloof niet dat ik al "zeurde" voordat die meeting er was?
Wat een ongelooflijk lage opmerking zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |