Maar ik zie jou ook bijna nooit meer voorbij komen hoorquote:Op maandag 7 februari 2005 21:09 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het nog hartstikke leuk!
Proef ik hier enig sarcasme?quote:Sugar - maandag 7 februari 2005 @ 21:09
Ik vind het nog hartstikke leuk!
Tja, dat hakketakken, daar herken ik mijzelf ook wel in. Dat heeft ook een oorzaak ik word gewoon helemaal opstandig van dat gezanik en dat egocentrisme van sommigen.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:42 schreef kozakken het volgende:
Er is de laatste tijd vrij veel gehakketakt, vind ik. En dat geeft mij geen prettig gevoel.
Ik wil ook absoluut niet oordelen over "zware" en "niet zware" ellende. En iedereen is hartstikke welkom om zijn verhaal te doen, maakt niet uit waarover. Maar juist de kleine leuke dingetjes vind ik wel leuk om alle "ellende" mee af te wisselen. Ik denk dat een hoop mensen denken dat ze dat niet tussendoor "mogen" posten, net zoals het een tijdje geleden duidelijk is geworden dat iedereen niet op ELKE foto hoeft te reageren in het fototopic. Ik moet zeggen dat ik ook niet lekker post als er net een heel ernstig verhaal staat van een doodziek kindje maar juist DAT is de charme altijd geweest van deze topics.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:54 schreef Sugar het volgende:
Overigens vind ik juist niet dat er te veel over ditjes en datjes en koetjes en kalfjes wordt geklaagd, maar dat er juist vooral zeer zware ellende wordt gedeeld. Kan ik me moeilijk mee identificeren soms!
Ja en nou ff serieusquote:Op maandag 7 februari 2005 21:28 schreef babyfeet het volgende:
Ik heb er ook een gemaakt die mag weg hoor
Ik vind het hier heel erg leuk .
en ik mag iedereen erg graag.
Dit is BE speaking... Ik kan als BE het hele OUD forum niet meer zienquote:Op maandag 7 februari 2005 22:20 schreef melonovy het volgende:
Ik vraag me trouwens af of die dip in het babytjestopic ontstaan is na die nieuwe-moeders-meet?!?
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:20 schreef melonovy het volgende:
Ik vraag me trouwens af of die dip in het babytjestopic ontstaan is na die nieuwe-moeders-meet?!?
Spijker op z'n kop.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:39 schreef Leah het volgende:
Je mag van mij best posten over pijn, en depressie (bv Knor d'r verhaal staat mij nog levendig voor de geest) maar sommigen lijken niet anders te kunnen, of patent te hebben op de ergste ellende, en dan is er altijd nog wel iemand die het erger heeft...
Daar word ik dan niet zo blij van, en heb zo'n zin om te posten dat je daar misschien zelf ook nog wel wat aan kan doen. Maar dan heb je meteen weer een rel tegenwoordig
Ik vond het oudersforum in het begin best een leuk forumquote:Op maandag 7 februari 2005 22:41 schreef Leah het volgende:
Ik vond het moederstopic in het begin best een leuk topic
Ik vind Z&G de laatste tijd ook echt bal. Tuurlijk mag je lekker mutsen over kwaaltjes, daar zul je mij niet over horen. Maar er worden gewoon zwangeren die op het laatst lopen echt compleet vergeten door al het gezever heen echt jammer!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:26 schreef wim-lex het volgende:
Iig geldt mijn gevoel hierover niet alleen voor het babietjes topic...
Gooi t eruit wat er nog dwars zit. Doe er iets mee.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:42 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Speelt voor mij ook absoluut mee.
Heb ik al gedaan, ik had een goed voornemen voor 2005 weet je nog?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:53 schreef jessie het volgende:
[..]
Gooi t eruit wat er nog dwars zit. Doe er iets mee.
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:03 schreef jessie het volgende:
Nee maar dit lost lekker veel op.
Ik baal van gezeik van "sommige" Als je je aangesproken voelt doe er iets mee. (o en ik voel me niet aangesproken overgens)
Wees dan een wijf met ballen en zegt echt wat je vind. Maar ok, misschien is dat ook niet voor iedereen weggelegd. Maar persoonlijk vind ik dit nogal zwakjes. Kritiek hebben op "sommige"
Hoe kom je daar nu bij? Vind ik niet iigje voelde je dus tóch aangesproken?quote:Op maandag 7 februari 2005 23:08 schreef jessie het volgende:
Maar Moussy, Leah wees eens concreet dan!
Ik wil mezelf wel kewtsbaar opstellen hoor.
Post ik zeikerig?
Kom maarrrrrrrrrrrr kom maaaaaaaaaaaaaaaar
Dit word hier toch besproken met de reden dat er iets goeds uitkomt? Dat komt er toch niet uit als er niks concreets gezegd word?
Niet doen Bar, niet doen,quote:Op maandag 7 februari 2005 23:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
*Alaaf*alaaf&Alaaf
Weet je, jouw reacties maken mij, ook al heb ik een kat-met-een-u-humeur, altijd weer aan het lachen!quote:Op maandag 7 februari 2005 23:26 schreef moussy het volgende:
Ik wil best wel posten wat ik graag zou willen zeggen, maar ik weet zeker dat me dat een ban op gaat leveren
Goh dan ben je niet de enigequote:Op maandag 7 februari 2005 23:30 schreef Reese het volgende:
Jullie willen namen?
Zelfs ik als vast lurkster kan zo een paar namen geven. Anitra, Xanthe en Suzanna zijn bijvoorbeeld users die vrijwel niks anders lijken te kunnen posten dan geklaag...
[disclaimer] Dit is dus niet bedoeld om te rellen[/disclaimer]
He ja, ga in dit topic ook alle aandacht naar te toe trekken. Volgens mij kan je beter het riagg bellen dan hier jammeren, kom je verder meequote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Goh dan ben je niet de enige
Ik irriteer me mateloos aan mezelf![]()
Juist, jij snapt het!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:36 schreef jessie het volgende:
O trek ik nu alle aandacht naar me toe![]()
![]()
![]()
Grapje. Nee maar ik wil alleen maar aangeven dat ik dat dus niet zo ervaar.
Maar ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Ik heb dat een hele poos terug ook in t Pluphy topic geschreven. Dat we Pluph niet moeten vergeten als t weer stiller word. Want zo gaat het vaak. Niet leuk, maar waar.
En ik kan me bv jou gevoel daar ook wel in voorstellen hoor. Je hebt een kuttijd doorgemaakt. En waarschijnlijk voel je je nog regematig kut. Dan post je eens je trots en dat word dan weer niet gezien of gewaardeerd. Bedoel je t zo een beetje?
Das met recht iets waar je als ouder trots op mag zijn! Leuk zeg!quote:
Sommige zien het meer als een soort aanstellerij . . .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:52 schreef jessie het volgende:
Maar ik denk wel dat als je zelf iets vreselijks meegemaakt hebt dat je je best verbitterd kan gaan voelen door de reakties en vooral t ontbreken daarvan door mensen.
En dus post je dat maar allemaal hier op Fok, zodat iedereen daar van mee kan genieten?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:04 schreef Anitra het volgende:
Goh dan ben je niet de enige
Ik irriteer me mateloos aan mezelf![]()
Hoe ken jij mijn vriend dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:59 schreef Reese het volgende:
[..]
En dus post je dat maar allemaal hier op Fok, zodat iedereen daar van mee kan genieten?
Het gaat volgens mij om de balans, en die mis ik soms bij jou. En tuurlijk zit je in de ellende, en heb je veel meegemaakt, maar er zijn volgens mij ook genoeg leuke dingen te vertellen. Je hebt twee prachtige kinderen en een schat van een man.
[disclaimer] wederom niet om te rellen, maar juist een blik van een buitenstaander[/disclaimer]
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:06 schreef Neva het volgende:
knufkuskroel
Ik vind dat beest wel een beetje op je lijken . . .quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vind dat beest wel een beetje op je lijken . . .
speciaal voor jou dan nog een keer ik vind je reactie zwaar kinderachtig en ik begin te kotsen op je reacties tegen mij als je wat tegen me hebt trek je mond open en gooi het eruit!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:20 schreef moussy het volgende:
Nee, laten we dit topic weer dood laten bloeden, er moet gvd maar eens gezegd worden wat er allemaal broeit onder de users ipv dat zeikerige kuskroel gedoe. Je kop in het zand steken lost helemaal geen ruk op!!
en lul niet openlijk over me, maar tegen me ipv je pffwie is er nou kinderachtig
Bij deze dan: 'Je bent een zeikwijf wat alleen maar in haar zelfmedelijden blijft rondwentelen'quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:20 schreef moussy het volgende:
Nee, laten we dit topic weer dood laten bloeden, er moet gvd maar eens gezegd worden wat er allemaal broeit onder de users ipv dat zeikerige kuskroel gedoe. Je kop in het zand steken lost helemaal geen ruk op!!
en lul niet openlijk over me, maar tegen me ipv je pffwie is er nou kinderachtig
dankje als je me nou kende primaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bij deze dan: 'Je bent een zeikwijf wat alleen maar in haar zelfmedelijden blijft rondwentelen'
Enjoy!
OPbokken pisvlek. Ga maar lekker terug naar onzin.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:31 schreef ArmaniMania het volgende:
Godverdomme, de beste rel-topics moet je godverdomme tegenwoordig zoeken, vroeger klikte ik gewoon op ONZ.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
OPbokken pisvlek. Ga maar lekker terug naar onzin.
Neuh, maar het valt me op dat hier een hoog sensatie en kijk eens hoe goed ik ben gehalte is. Ik heb trouwens niks tegen jou, maar het suddert hier al maanden dat er van alles is en iedere keer kakt het weer in, maar er verandert geen drol.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:24 schreef Neva het volgende:
dus het moet maar gaan zoals het jou schikt
ik snap wat je bedoelt denk ik ...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Neuh, maar het valt me op dat hier een hoog sensatie en kijk eens hoe goed ik ben gehalte is. Ik heb trouwens niks tegen jou, maar het suddert hier al maanden dat er van alles is en iedere keer kakt het weer in, maar er verandert geen drol.
Oud is gewoon een grote weblog aan het worden.
en Havoc, ik ben idd een zeikwijf
Breng het dan de volgende keer ffkes zonder kots smileys joh.quote:
Dus vandaag weer geen rel-topic?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Als iedereen hier nou eens volwassen probeert te worden en zich als 'ouders' probeert te gedragen en verder het puberale rel-gedoe even vergeet, zou het misschien nog eens wat worden met dit topic?
Ga allemaal slapen en schaam jullie voor jullie kinderachtige posts in dit topic!
idd, door het ge-oeh en ah, knuf kus kroel gebueren sneeuwen de leuke dingen onder, hebben mensen geen zin meer om de leuke dingen te melden en blijven alleen de shit dingen nog over.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:42 schreef Neva het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt denk ik ...
maar ligt dan toch meer aan de mensen die de oeh's en de aah's geven of begrijp ik je dan toch verkeerd? je bedoelt toch dat je spuug wordt van het ge oeh en ge aah ? of iets negatiefs ?
mee eens maar de manier warop soms is dan ook weer een uiterste dat er wat gezegd wordt ja dat is logisch maar som geeurt dat een beetje kinderachtig en in meerdere topics dat er soms naar mensen wel heel erg kinderachtig wordt gereageerd dat kan wel minder.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef jessie het volgende:
Anitra, Neva,
Ik ervaar t dus niet. Dat er voornamelijk geklaagd word. Maar omdat ik het niet ervaar is het niet zo dat het er niet is. Net als dat een ander het wel ervaart het dan wel zo is. (owww mijn zinsopbouw is ook om je vingers bij af te likken)
Het "nieuwe" moeders topic is wel "klagerig" van inhoud. In mezelf noem ik het "het verkapte klaagbankje" Omdat er ook veel "speeltuinbankjesposts" staan. Maar nogmaals t irriteert me niet. Maar het intreseert me ook niet erg. Dus kom ik er niet vaak.
Ik vind ook dat we de leuke dingen moeten blijven poesten. En volgens mij vind iedereen dat wel als ik dit topic zo lees. Dus laten we dat vooral ook doen.
Maar als er veel gevoelens van onvrede zijn. en blijkbaar zijn die er. Dan moeten die er ook uit. Vind ik dan. En mijn optie is om alles maar eens bij naam te noemen. Maar goed ik val in herhaling geloof ikEr is ook al aangegeven dat men dan juist bang is voor gezeik en gezever. En ook daar zit wat in.
ik wil wel het goede voorbeeld geven maar dat duurt nog wel ff voor er hier een beebje komt en ik daarover kan posten in betreffende topicsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:51 schreef jessie het volgende:
Ja een positieve houding is altijd goed. En benoemen wat je te ver vind gaan. En dan niet 10 dagen later bijvoorbeeld.
En jij weet waar het over gaatquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Als iedereen hier nou eens volwassen probeert te worden en zich als 'ouders' probeert te gedragen en verder het puberale rel-gedoe even vergeet, zou het misschien nog eens wat worden met dit topic?
Ga allemaal slapen en schaam jullie voor jullie kinderachtige posts in dit topic!
Ik noem het "Het Ziek, Zwak en Misselijk Topic"quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef jessie het volgende:
Het "nieuwe" moeders topic is wel "klagerig" van inhoud. In mezelf noem ik het "het verkapte klaagbankje" Omdat er ook veel "speeltuinbankjesposts" staan.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik noem het "Het Ziek, Zwak en Misselijk Topic"
Toen de mama van neefje Niels net zwanger was wees ik haar op OUD maar ze heeft nooit zin gehad hier mee te posten omdat ze nogal geschrokken was van het constante geklaag en gezeur. Het enige kwaaltje waar zij last van had was dat ze geen koffie meer lustte en ze had het gevoel dat ze hier niet op haar plaats zou zijn omdat ze niks te klagen hadZe zei zelfs: "Het lijkt wel of niemand daar blij is met de zwangerschap zo hard proberen ze elkaar te overtreffen in gemopper en geklaag".
Ik noem het, het jankbankjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik noem het "Het Ziek, Zwak en Misselijk Topic"
Oh, die is veel mooier dan de mijnequote:
Mee eenschquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:03 schreef Sugar het volgende:
Maar ik denk wel dat het eigenlijk, éigenlijk een overbodig topic is. Want dit alles kan luchtig ook zijn plek vinden in het Speeltuinbankje en zwaar in andere fora (R & P). Toch?
Ja! Een zwangerschap is iets unieks en daar moet je van genieten! Daar heb je gelijk in, maar ik vind niet dat het nu ten koste gaat voor de aandacht van anderen, het meeleven met Bix en andere LLM van de laatste tijd is dan wel weer een pluim waardig, want dat is wel iets heel positiefs van fok!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Leah het volgende:
Je mag van mij best klagen, echt wel. Maar als het om een redelijk normale zwangerschap gaat, waar je ook nog eens lang op hebt moeten wachten, dan irriteert mij dat mateloos...
Dingen gaan nou eenmaal niet altijd vlekkeloos, en de zwangerschap is een eitje vergeleken met wat daarna komt. Dan kun je twee dingen doen, of daar oeverloos over gaan zeiken, of je erbij neerleggen dat het nou eenmaal zo is, en je realiseren dat het een hele bijzondere tijd is, die echt nooit meer terug komt. Je krijgt toch uiteindelijk een kind omdat je dat leuk vindt?
Bovendien vind ik, dat de zwangeren die op een bepaald moment echt moeten afzien (Bix!) daar behoorlijk door worden ondergesneeuwd.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Leah het volgende:
Je mag van mij best klagen, echt wel. Maar als het om een redelijk normale zwangerschap gaat, waar je ook nog eens lang op hebt moeten wachten, dan irriteert mij dat mateloos...
Dingen gaan nou eenmaal niet altijd vlekkeloos, en de zwangerschap is een eitje vergeleken met wat daarna komt. Dan kun je twee dingen doen, of daar oeverloos over gaan zeiken, of je erbij neerleggen dat het nou eenmaal zo is, en je realiseren dat het een hele bijzondere tijd is, die echt nooit meer terug komt. Je krijgt toch uiteindelijk een kind omdat je dat leuk vindt?
Bovendien vind ik, dat de zwangeren die op een bepaald moment echt moeten afzien (Bix!) daar behoorlijk door worden ondergesneeuwd.
Waar het de meesten hier om gaat is idd denk ik het 'zo nu en dan'... Natuurlijk weet iedereen dat een zwangerschap en ouder worden niet alleen maar rozegeur en maneschijn is, maar op het moment dat een topic hier als dagboek gebruikt word om elke dag te vertellen hoe zwaar het is vind ik mijn persoonlijke mening dus dat te ver gaan en ik denk ook dat het forum daar niet voor bedoeld is...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[...]
Een zwangerschap is idd iets bijzonders maar als je te beroerd bent om ervan te kunnen genieten kan ik me goed inbeelden dat die mensen het zo nu en dan van zich af moeten gooien.
[...]
Je kan niemand tot iets verplichten, maar een kanttekening plaatsen, zoals hier nu gedaan is kan natuurlijk altijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
tja dat is het "fijne"van Internet... en daar word dan wellus op die mannier "misbruik"van gemaakt kun je ook weinig tegen beginnen ben ik bang.
Je moest eens weten...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
lol ik zou haast geneigd zijn om te roepen word zelf lekker zwanger kun je ook keutelen
Doen!quote:en dan ga ik wel oefenen voor de 2de
Wandel ze!quote:Maar ik snap het heel goed hoor, het gaat tenslotte om de sfeer
ik ga ervantussen lekker met Thijs en Dino aan de wandel fijne dag nog mensjes
Dat niet alleen, sommige willen of kunnen sommige dingen die ieder schrijft niet snappen . . .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:52 schreef Anitra het volgende:
Wat ik aan probeer te geven BE is dat als er een vraag over mij gesteld word ik ook antwoord geef en iedereen weet dat het hier alles behalve fun is, dus dan kan je ook een antwoord verwachten in die sfeer, toch? Maar ik schrijf al een aardige tijd alleen over de kids en het meest positief, maar geen hond die er op reageert. Op de positieve dingen word alleen gereageert als je het op een foto laat zien in het foto-topic. Maar als er iemand roept dat haar kind stapjes heeft gedaan, dat een kindje zich zelf optrekt en gaat staan, dat kindjes zwaaien, babbelen en weet ik veel wat nog meer, dan word daar niet op in gegaan. Dan heb je toch ook geen zin meer om positieve dingen te posten?
Oh ja, vind je dat een pluim waard? Ik herinner mij de dag dat Ladybos beviel, ik geloof dat men er `s middags "al" achter kwam dat ze die dag nog niet gepost had en dat terwijl ze de avond daarvoor flink rommelde. Nee dat vind ik echt een pluim waardquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:16 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ja! Een zwangerschap is iets unieks en daar moet je van genieten! Daar heb je gelijk in, maar ik vind niet dat het nu ten koste gaat voor de aandacht van anderen, het meeleven met Bix en andere LLM van de laatste tijd is dan wel weer een pluim waardig, want dat is wel iets heel positiefs van fok!
Amen!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh ja, vind je dat een pluim waard? Ik herinner mij de dag dat Ladybos beviel, ik geloof dat men er `s middags "al" achter kwam dat ze die dag nog niet gepost had en dat terwijl ze de avond daarvoor flink rommelde. Nee dat vind ik echt een pluim waard![]()
Amenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:25 schreef m@x het volgende:
Ik vind het vervelend dat, wanneer je eerlijk zegt wat je ergens van vindt, dit door een aantal mensen wordt opgevat als een aanval of belediging en je gelijk het halve forum over je heen krijgt. Zoals ik van de week al schreef: alles hoeft toch niet alleen maar “kus”, “knuffel”, “kwijl” te zijn?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh ja, vind je dat een pluim waard? Ik herinner mij de dag dat Ladybos beviel, ik geloof dat men er `s middags "al" achter kwam dat ze die dag nog niet gepost had en dat terwijl ze de avond daarvoor flink rommelde. Nee dat vind ik echt een pluim waard![]()
Nou als jij dat een pluim waard vind vind ik het best hoor en dat je hem in je eigen kont wilt steken...be my guestquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:47 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ik vind het meeleven met elkaar in Z&G, vooral naar het einde toe, een pluim waard, en dat voorbeeld van jou vind ik toch wel een beetje zeiken om het zeiken!
Ik kan het niet laten om het even terug te zoeken, ik kan me namelijk wel herinneren dat ik me er rottig om voelde dat ik dr vergeten was...
http://forum.fok.nl/topic/662590/2/50
Dit zijn precies de soort reacties waarom ik niet op het speeltuinbankje post: stel je voor dat ze bij ons gaan posten, dat willen we niet hoor (no offence lady-wrb, maar dit is precies wat ik me herinner van de sfeer die er op het bankje hangt)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
als het gesloten wordt komen straks al die verhalen op het speeltuinbankje en daar moet ik nou weer niet aan denken. geef de nieuwe moeders lekker in hun eigen topic de kans om te klagen over poepluiers, babykots en slapeloze nachten , dan kan ik hetin een keer overslaan als ik er geen behoefte aan heb .
Ja, duhh heel goed van Mel, na de hint van LadyS!!! En hoe het kwam dat ik er niet aan dacht, ik wist al dat Ladybos was bevallen, kliekjes hèquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Ik vind juist dat men met de laatste loodjes zo meeleeft met elkaar. Dat dat bij ladybos die dag wat vergeten werd is inderdaad opgemerkt door Mel. Maar goed dat kan gebeuren. Loena, Snoopy hoe kwam dat bv dat jullie er niet aan dachten?
Jessie, ik denk dat loena en snoopy er niet aan dachten omdat zij niet zelf meer zwanger zijn en dus minder vaak in Z&G komen (maar ik ben geen van 2-en, dus ik praat eigenlijk voor mijn beurtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Ik vind juist dat men met de laatste loodjes zo meeleeft met elkaar. Dat dat bij ladybos die dag wat vergeten werd is inderdaad opgemerkt door Mel. Maar goed dat kan gebeuren. Loena, Snoopy hoe kwam dat bv dat jullie er niet aan dachten?
En word er dan gelijk maar niet meer meegeleefd?
Wat een onzin zeg.
Maar goed ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf srpeken als ik zeg dat ik meeleef met de laatste loodjes mama's. En de ene keer meer als de andere keer. De ene volg ik ook meer als de andere. Soms lees ik veel in dat topic soms minder. Ik kan me zo voorstellen dat anderen dat ook op die manier doen.
Ik dacht dat Ladys t ook vergat. Ik zie dat niet als hint. Als dat wel een hint is rare manier van posten dan. Ook van jou Loena. Van mij mag je alles zeggen hoor. Maar waarom niet zelf beginnen met jompelen. Dan hadden er vast mensen aan gedacht. Beetje een positieve insteek hoor. Moeten er dan hinten gegeven worden zodat een ander gaat beginnen met jompelen? Wat ingewikkeld. Als ik eraan denk moedig ik aan. Als ik er niet aan denk niet. Wat een gezever.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:03 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja, duhh heel goed van Mel, na de hint van LadyS!!! En hoe het kwam dat ik er niet aan dacht, ik wist al dat Ladybos was bevallen, kliekjes hèMaar dat mag hier ik natuurlijk niet zeggen omdat andere mensen die ongeveer een jaar niets van zich hebben laten horen zich dan buitengesloten voelen.
Ik geloof dat ik er nu wel mee naar bed gaquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:14 schreef jessie het volgende:
Ja precies Piglet, zo gaan die dingen. Ik sta er ook niet altijd mee op en ga er ook niet altijd mee naar bed hoor
Bovenalles ik spreek hier namens mijzelf en niet namens wie dan ook. Is het nu weer niet goed, houd ik mijn mond, want ik dacht dat dat de algemeen aangenomen FOK-manier van met dingen omgaan wasquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:12 schreef jessie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ladys t ook vergat. Ik zie dat niet als hint. Als dat wel een hint is rare manier van posten dan. Ook van jou Loena. Van mij mag je alles zeggen hoor. Maar waarom niet zelf beginnen met jompelen. Dan hadden er vast mensen aan gedacht. Beetje een positieve insteek hoor. Moeten er dan hinten gegeven worden zodat een ander gaat beginnen met jompelen? Wat ingewikkeld. Als ik eraan denk moedig ik aan. Als ik er niet aan denk niet. Wat een gezever.
En van mij mag je best zeggen dat je al wist dat ladybos bevallen was. Ik wist ook vast eerder dat Joep er was dan jijZo gaan die dingen toch? En wie heeft een jaar niks van zich laten horen en voelt zich buitengesloten? Is dit een hint is dit cryptisch, wat?
Oh, moet ik hem uitleggen? Nee, ik hou het bij deze hint en dan vertel ik straks dat ik voortaan geen blad meer voor mijn mond ga nemen en dan over een paar maanden kom ik er wel op terug terwijl ik net doe of het over iets anders gaat... Maar dan wel alleen met hints want dat geen blad voor mijn mond nemen heb ik dan nog niet zo onder de knie.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:21 schreef Loena-tik- het volgende:
ehh ja?!
Ja en? Ik spreek jou toch ook aan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Bovenalles ik spreek hier namens mijzelf en niet namens wie dan ook. Is het nu weer niet goed, houd ik mijn mond, want ik dacht dat dat de algemeen aangenomen FOK-manier van met dingen omgaan wasWant ja ik kon dat soort dingen maar beter voor mij houden, net zoals de gezellige foto`s die wij gepost hadden
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Goedennacht allemaal
Na veel nadenken en overwegen heb ik toch besloten om dit topic te openen omdat het voor sommigen een belangrijk punt is wat er momenteel een beetje speelt in dit subforum
In het moderatietopic is een discussie gestart na aanleiding van een gesprek in het babytopic:
[..]
[..]
In het moderatietopic is men erover door gegaan en een aantal users heeft zich er mee bezig gehouden.
Het is god dat zulke dingen besproken kunnen worden onder de mensen van Oud maar waar ik naar toe wil is het volgende;
Zoals vele al is opgevallen is er al een poosje een wat apparte sfeer ontstaan in ouders, men is sneller op de tenen getrapt, er ontstaan steeds sneller rellen en er word ook veel minder positiefs nieuws gepost.
Voor sommige is dit niet zo erg maar voor anderen is het wat minder gezellig.
Tuurlijk kun je niet altijd vrolijk nieuws neerzetten want met kinderen weet je nooit zo goed hoe en wat;
*ze zijn ziek
*ze beginnen te puberen
* ze huilen te veel naar de zin van papa en mama
*ze slapen te weinig
*hoe zit het met voedingen
en ga zo maar even door
Het valt niet mee om een "goede"ouder te zijn, het komt met Ups&Downs en tuurlijk kan het je knap onzeker maken en dan zijn wij er ook om je op te beuren en je bij te staan met goed bedoelde adviezen en eigen ervaringen.
Maar voor sommigen weerhoud de sombere posten om vrolijke posten neer te zetten dus die blijven weg, wat inhoud dat er juist veel sombere posten bijkomen enz enz,
Dus je komt in een visieuze cirkel terrecht, met als gevolg men blijft weg want het is alleen maar slecht...
Daar kunnen we wat aan doen door lekker weer allemaal te gaan posten maakt niet uit over wat maar zo gaat de sombere sfeer in sommige subfora's vanzelf weer weg, maar dat kan ik niet alleen daar zullen we allemaal aan mee moeten werken![]()
Dus mensen wie het beu is om alleen maar sombere berichten te zien post dan maar hoe leuk jij van je kindje geniet, of wat voor streken de kleine weer uitgehaald heeft,
OOk dat is fok![]()
We moeten er samen wat van maken dus doe er ook wat aan
en mensen voel je niet meer zo snel aangesproken aub, dat is zonde van de energie we zijn hier op een forum waar we met alles terrecht kunnen waar we steun kunnen vinden als we het even niet meer zien zitten, maar ook juist waar we samen om kunnen lachen.
Ouderschap is niet het makkelijkste beroep
zo ik heb mijn zegje gedaan fijne nacht nog
gelukkig niet shaolin. ik leef in een hoger tempo dan dit forum.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:53 schreef ShaoliN het volgende:
Ongelooflijk dat een stel "volwassen" niet in staat is om te beseffen dat het een internetforum is. Niet je leven.
Ik vind het onvoorstelbaar dat mensen zo emotioneel kunnen worden van een paar lettertjes op het beeldscherm.quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gelukkig niet shaolin. ik leef in een hoger tempo dan dit forum.
dan het speeltuinbankje er uitquote:Op woensdag 9 februari 2005 07:15 schreef m@x het volgende:
Van mij mag de nieuwe moeders, zeker gezien de reactie van lady-wrb, blijven bestaan. Net als Piglet vind ik die reactie tekenend voor de sfeer die op het bankje heerst. Iedereen n.a.v. de vorige rel zo hard heeft geroepen dat het bankje geen kliekje meer is heeft het duidelijk mis gehad.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:55 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb zet de popcorn en cola weer klaar
O ja die meeting,quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:12 schreef pluisje het volgende:
Het was toch juist de bedoeling om eens te zeggen wat je vindt?
Dan zeg ik, en met mij ook anderen, dat die meeting niet echt netjes is, en dan ben je een truttedoos?
Nee, het moet nog gekker worden
De reden dat ik nauwelijks meer post hier is omdat het me meer ergernis oplevert dan plezier. Komt niet alleen door de meeting, ik heb zo'n beetje al mijn redenen wel in dit topic voorbij zien komen.
Kliekjes, negatieve houdingen, steken onder water en een hoop roddel en achterklap. Ik word er niet vrolijk van.
en als goep 3-er haal je je schouders op en ga je met een ander spelenquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
O ja die meeting,Daar had ik ook iets over gehoord. Een aantal figuren die helemaal over de zeik gaan omdat ze niks weten van een feestje van een aantal andere figuren.
Echt in groep 3 had ik ook wel eens zulke discussies.
Geheime feestjes..... :dquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:34 schreef pluisje het volgende:
Ja, maar in groep 4 waren jullie al zo volwassen om geen geheime feestjes meer te geven?
Leer er mee leven, er zullen altijd feestjes zijn die "geheim" blijven voor mensenquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:34 schreef pluisje het volgende:
Ja, maar in groep 4 waren jullie al zo volwassen om geen geheime feestjes meer te geven?
En mensen die er vervolgens kritiek op hebben waarschijnlijk ook welquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Leer er mee leven, er zullen altijd feestjes zijn die "geheim" blijven voor mensen
quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:41 schreef LadyS het volgende:
jezus...
misschien is dit gezeik wel de reden dat je niet bent uitgenodigd, pluisje
Jammer, zon stuiterbal met krullen is best coolquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:42 schreef moussy het volgende:
Ik heb geen idee meer waar het moet, maar, Cas is net zelf van de bank af gegaan, zonder gestuiter
hmmmmmm ik ben dus verkeerd overgekomen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:16 schreef moussy het volgende:
[..]
dan het speeltuinbankje er uit
ik vond het ook een rare reactie, en ja, ik ben een bankhanger, omdat ik me in de centrale topics helemaal niet thuis voelmaar daar dus ook niet meer
je mag het er dus blijkbaar alleen maar over slappe ouwehoerpraatjes hebben? Want de verse moeders "mogen" er niet kleppen over babietjes, lulpraatjes, voeding en weet ik ut. En ik doe dat juist daar, maar dan over een peuter en kleuter
Pardonquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:41 schreef LadyS het volgende:
jezus...
het was om aan te geven dat je, vind ik, nu wel erg aan het antfucken bent over "geheime feestjes" enzoquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:48 schreef pluisje het volgende:
[..]
Pardon
Ik geloof niet dat ik al "zeurde" voordat die meeting er was?
Wat een ongelooflijk lage opmerking zeg
quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:41 schreef LadyS het volgende:
jezus...
Ik ben niet degene die daar over begint hoor, maar als ik naar mijn hoofd geslingerd krijg dat ik een truttedoos ben omdat ik kritiek heb op de manier waarop een meeting georganiseerd wordt, dan heb ik wel de neiging om daarop te reageren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
het was om aan te geven dat je, vind ik, nu wel erg aan het antfucken bent over "geheime feestjes" enzo
Hier maak je toch even een inschattingsfoutje Spinquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:26 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Oh, moet ik hem uitleggen? Nee, ik hou het bij deze hint en dan vertel ik straks dat ik voortaan geen blad meer voor mijn mond ga nemen en dan over een paar maanden kom ik er wel op terug terwijl ik net doe of het over iets anders gaat... Maar dan wel alleen met hints want dat geen blad voor mijn mond nemen heb ik dan nog niet zo onder de knie.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:03 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hier maak je toch even een inschattingsfoutje SpinIk begreep je hint prima hoor, maar op 1 of andere manier moet ik tegenwoordig alleen maar lachen als ik jouw "tegen de hele wereld aanschop reacties lees" zelfs als ze tegen mij gericht zijn. Ik lach erom niets meer niets minder, de rest leg ik nast mij neer, ik weet namelijk van wie het postje afkomstig is...
Hou ze dan ook 'geheim'. Ook ik zat verbaasd naar mijn scherm te kijken toen die meetfoto's ineens opdoken. Van te voren nooit een woord over gesproken op het forum. Bijna 'angstvallig' stilgehouden zou ik zeggen, en dan ineens foto's plaatsen alsof er niks gebeurd is. Hoe flauw is het om een 'verse moedersmeet' te organiseren en er dan net 1 of 2 uit die golf buiten te laten?quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Leer er mee leven, er zullen altijd feestjes zijn die "geheim" blijven voor mensen
Tsjongejonge zeg... we hebben het dieptepunt nu wel bereikt he!quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:41 schreef LadyS het volgende:
jezus...
Ik zou met alle liefde van de wereld willen, maar moet je eens zien wat er dan voor rellen ontstaan... Het gaat er ten slotte toch om wat de users willen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Modereer daar dan op, er zijn drie moderators.
Heeft men bij het registreren dan een contract getekend waar in staat dat er vermeld moet worden wat men in het weekend of prive gaat doen? De aanname dat er bewust mensen zijn buitengesloten is te stom voor worden. De aantijging die je nu doet is gewoon te stom voor woorden. Je hebt helemaal niks te verantwoorden aan andere users. En dat er users gauw op hun teentjes getrapt zijn is hun eigen probleem.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Buhlaat
nou en, jullie zijn de modjes, niet de usersquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou met alle liefde van de wereld willen, maar moet je eens zien wat er dan voor rellen ontstaan... Het gaat er ten slotte toch om wat de users willen.
En als gezeur en gezeik is wat ze willen kunnen wij niet veel anders dan mss af en toe aangeven dat wij het jammer vinden dat de toon die kant op gaat, maar verder...
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dan nog iets... Wat ik echt frappanter dan frappant vind...
Alles wordt hier maar op hormonen gegooid. Iemand vergeten te feliciteren, aanmoedigen of wat dan ook? 'Tsja, sorry. Hormonen.'
Maar als je dan ziet wat een olifanten geheuegen men ineens heeft mbt tot eeuwenoud gezeik...
er werd pas over de meet gesproken toen de meet geweest was, en dan alleen maar met een foto-verslag.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:15 schreef lady-wrb het volgende:
waar staat nou dat die meet geheim was?
Ik niet. Offtopic gelul wordt overal op Fok gemodereerd. Ouders is geen eiland apart.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:07 schreef livelink het volgende:
Oh, sorry, ik had je bovenstaande post nog niet gezien. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je met je handen in je haar zit als moderator hier.
Nee LadyS zegt ook eens wat, vind dit ook stemmingmakerij van jouw kant BE, waarom haal je dat postje er uit er staan er hier inmiddels tientallen die citeerwaardig zijnquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsjongejonge zeg... we hebben het dieptepunt nu wel bereikt he!
Ga zo door meiden! Echt! Leuk!
ik heb een rare kleuterquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:18 schreef Troel het volgende:
Ik verwacht nu op zijn minst een meet met de mensen die niet bij die andere meet waren.
Onder het mom van: ik mocht niet op jouw feestje komen, jij ook niet op het mijne!
Tja, kwam ik bij de kleuters ook dagelijks tegen!
sorry, ik bescheur me hier van het lachen
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:20 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb een rare kleuterhet maakt haar geen flikke uit, want na het geheime feestje en de ruzie spelen ze de volgende dag weer samen
![]()
Ik ben het met je eens dat het offtopic gelul gewoon gemodereerd kan worden, maar ik doelde op al het andere geneuzel hier op dit moment in dit topic.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik niet. Offtopic gelul wordt overal op Fok gemodereerd. Ouders is geen eiland apart.
Hormonen en andere delicate zenuwen zijn geen reden om offtopic gepraat niet af te remmen. Dit is niet wat de users willen BE, men geeft hier duidelijk aan dat ze dit juist niet willen. Als moderator doe je daar dan wat mee, dat is toch de reden dat dit topic open is?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:18 schreef Troel het volgende:
Ik verwacht nu op zijn minst een meet met de mensen die niet bij die andere meet waren.
Onder het mom van: ik mocht niet op jouw feestje komen, jij ook niet op het mijne!
Tja, kwam ik bij de kleuters ook dagelijks tegen!
sorry, ik bescheur me hier van het lachen om dit gezeur/gezeik
Dan is dat maar zo!quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:20 schreef Loena-tik- het volgende:
Nee LadyS zegt ook eens wat, vind dit ook stemmingmakerij van jouw kant BE, waarom haal je dat postje er uit er staan er hier inmiddels tientallen die citeerwaardig zijn![]()
Maar dan ben je je baantje kwijtquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo!
Ik zie hier niet anders! Steken onder water, ons kent ons postjes en het meest walgelijke en trieste gedrag dat ik hier ooit gezien heb!
Ik zit werkelijk met open mond te kijken en wat mij betreft doeken ze OUD per direct op!
Wat een misselijk stel bij elkaar zeg!
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo!
Ik zie hier niet anders! Steken onder water, ons kent ons postjes en het meest walgelijke en trieste gedrag dat ik hier ooit gezien heb!
Ik zit werkelijk met open mond te kijken en wat mij betreft doeken ze OUD per direct op!
Wat een misselijk stel bij elkaar zeg!
ik wordt nooit uitgenodigtquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:39 schreef Troel het volgende:
Maar even serieus, moet elke meet nou van te voren aangekondigd worden dan? Moet altijd iedereen op elke meet zijn of uitgenodigd worden?
Want dan zal ik mijn lijstje van de komende maand straks posten.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:39 schreef Troel het volgende:
Maar even serieus, moet elke meet nou van te voren aangekondigd worden dan? Moet altijd iedereen op elke meet zijn of uitgenodigd worden?
Want dan zal ik mijn lijstje van de komende maand straks posten.
quote:
Zeg ik dat? fijn dat er woorden in je toetsenbord gelegd wordenquote:
Volgens mij heb ik alleen maar posts weggehaald die niets met de discussie van doen hadden...quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:47 schreef Five_Horizons het volgende:
@ BE: er verdwijnen om onverklaarbare reden ineens posts(ook onschuldige posts)
kan je beter reactie 50 - einde verwijderenquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Mededeling: ik verwijder alle off-topic zeik posts
Ah, okequote:Op woensdag 9 februari 2005 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Mededeling: ik verwijder alle off-topic zeik posts
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:48 schreef Anitra het volgende:
Word nu de meet er weer bij gehaald, jemig ik was zo blij dat ik dat "relletje"gemist had omdat ik op vakantie was. Er was 1 vent en dat was die van mij, moeten de andere mannen zich dan ook buitengesloten voelen omdat hun niet uit genodigd zijn en mijn vent wel?
ik schuif een peuk bij.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:49 schreef MUUS het volgende:
Hallo, ik kom BE even koffie en een valiumpje brengen.
Ah!quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:50 schreef moussy het volgende:
[..]
ik schuif een peuk bij.
Loena, five, moet oud stuk of zo?
oud IS al stuk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:50 schreef moussy het volgende:
[..]
ik schuif een peuk bij.
Loena, five, moet oud stuk of zo?
geef je ook applaus?quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:55 schreef coolbabe het volgende:
ga het maken dan ipv met z`n allen zo te zeiken om het zeiken *zucht*
*weer terugkruipt in hoekje*
jullie komen hier nu alleen maar om te zeiken in oud, verder zie ik weinig postjes van jullie hand in oud.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ah!
"Wij" let wel: wij zijn twee aparte personen, toevallig met elkaar getrouwd, maar met twee eigen meningen
Nu hebben "wij" het gedaan?
Er mag toch wel op tafel komen wat mensen er van vinden?
Nee hoor, hier doet-ie het nog primaquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:54 schreef Troel het volgende: oud IS al stuk.
Ja maar, ja maar, ja maar.... da's zo moeilijk, al die hormonen en emoooosies enzow!quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:55 schreef coolbabe het volgende:
ga het maken dan ipv met z`n allen zo te zeiken om het zeiken *zucht*
*weer terugkruipt in hoekje*
Oh, oké....quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:58 schreef moussy het volgende:
[..]
jullie komen hier nu alleen maar om te zeiken in oud, verder zie ik weinig postjes van jullie hand in oud.
Indien nodig ben ik daar eventueel, onder voorbehoud, wel toe bereidquote:
Je had toen wel een leven?quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef yvonne het volgende:
Ik begrijp niet hoe ik het allemaal overleefd heb hoor, 3 zwangerschappen, 3 kinderen redelijk groot gebracht,
ik had geen forum ter beschikking waar ik iedere scheet, aambei of hormoon kon bespreken,
ik wil klagen en pijpzeiken met terugwerkende kracht!!!!
Dat zei ik toch ook al, stomme trut!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef yvonne het volgende:
Ik begrijp niet hoe ik het allemaal overleefd heb hoor, 3 zwangerschappen, 3 kinderen redelijk groot gebracht,
ik had geen forum ter beschikking waar ik iedere scheet, aambei of hormoon kon bespreken,
ik wil klagen en pijpzeiken met terugwerkende kracht!!!!
O, en dames,
blijf niet te lang zwelgen in dat hormonen gedoe, er komt een dag dat alles weer "normaal" is, en dan kun jeje niet meer beroepen op je hormonen ( het kutste excuus dat ik ooit ghoord heb) en als je te lang gewend bent geraakt aan dat hormonen gezeur, word je gewoon een zeikwijf,
zo een met zon zuur bekkie en smal mondje.
Kijk eens naar buiten?
Zonnetje schijnt, ga naar buiten met je dikke buik of met je kind.
Vergeet voor het gemak even dat dit voor je post ook al 25x gezegd is door andere.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook al, stomme trut!. Je jat zelfs mijn scheten, aambeien en hormonen!
.
Maar serieus, ik denk ook dat sommige users hier eens wat vaker buiten OUD zouden moeten komen. Veel hier zitten zo vastgeroest op deze plek en iedereen zit zo op elkaars lip..
Vergeleken met hoe het was toen ik erbij kwam vorig jaar wel . . .quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:54 schreef Troel het volgende:
oud IS al stuk.
* melonovy is het helemaal met LadyS eensch!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:42 schreef LadyS het volgende:
Ik vind die aparte topics juist zo leuk! En als die vol is gaan ze altijd gewoon verder in het babietjestopic. Er is,volgens mij, nooit een deel 2, met uitzondering van Danyel natuurlijk, gemaakt. Dus ik weet niet of dat het verschil maakt.
Ik scroll er altijd snel doorheen op zoek naar een fotootjes of een post van de vader/moeder/iemand-anders-die-dingen doorgeeft om te kijken hoe het gaat met ze
Ik kan er gelukkig ook allemaal om lachen..... het brengt weer wat extra's met zich mee en dat op een normale doordeweekse donderdagquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:18 schreef Troel het volgende:
sorry, ik bescheur me hier van het lachen om dit gezeur/gezeik
Woensdagquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik kan er gelukkig ook allemaal om lachen..... het brengt weer wat extra's met zich mee en dat op een normale doordeweekse donderdag
En dat op een woensdagquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ik kan er gelukkig ook allemaal om lachen..... het brengt weer wat extra's met zich mee en dat op een normale doordeweekse donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |