Waar het de meesten hier om gaat is idd denk ik het 'zo nu en dan'... Natuurlijk weet iedereen dat een zwangerschap en ouder worden niet alleen maar rozegeur en maneschijn is, maar op het moment dat een topic hier als dagboek gebruikt word om elke dag te vertellen hoe zwaar het is vind ik mijn persoonlijke mening dus dat te ver gaan en ik denk ook dat het forum daar niet voor bedoeld is...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[...]
Een zwangerschap is idd iets bijzonders maar als je te beroerd bent om ervan te kunnen genieten kan ik me goed inbeelden dat die mensen het zo nu en dan van zich af moeten gooien.
[...]
Je kan niemand tot iets verplichten, maar een kanttekening plaatsen, zoals hier nu gedaan is kan natuurlijk altijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
tja dat is het "fijne"van Internet... en daar word dan wellus op die mannier "misbruik"van gemaakt kun je ook weinig tegen beginnen ben ik bang.
Je moest eens weten...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
lol ik zou haast geneigd zijn om te roepen word zelf lekker zwanger kun je ook keutelen
Doen!quote:en dan ga ik wel oefenen voor de 2de
Wandel ze!quote:Maar ik snap het heel goed hoor, het gaat tenslotte om de sfeer
ik ga ervantussen lekker met Thijs en Dino aan de wandel fijne dag nog mensjes
Dat niet alleen, sommige willen of kunnen sommige dingen die ieder schrijft niet snappen . . .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:52 schreef Anitra het volgende:
Wat ik aan probeer te geven BE is dat als er een vraag over mij gesteld word ik ook antwoord geef en iedereen weet dat het hier alles behalve fun is, dus dan kan je ook een antwoord verwachten in die sfeer, toch? Maar ik schrijf al een aardige tijd alleen over de kids en het meest positief, maar geen hond die er op reageert. Op de positieve dingen word alleen gereageert als je het op een foto laat zien in het foto-topic. Maar als er iemand roept dat haar kind stapjes heeft gedaan, dat een kindje zich zelf optrekt en gaat staan, dat kindjes zwaaien, babbelen en weet ik veel wat nog meer, dan word daar niet op in gegaan. Dan heb je toch ook geen zin meer om positieve dingen te posten?
Oh ja, vind je dat een pluim waard? Ik herinner mij de dag dat Ladybos beviel, ik geloof dat men er `s middags "al" achter kwam dat ze die dag nog niet gepost had en dat terwijl ze de avond daarvoor flink rommelde. Nee dat vind ik echt een pluim waardquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:16 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ja! Een zwangerschap is iets unieks en daar moet je van genieten! Daar heb je gelijk in, maar ik vind niet dat het nu ten koste gaat voor de aandacht van anderen, het meeleven met Bix en andere LLM van de laatste tijd is dan wel weer een pluim waardig, want dat is wel iets heel positiefs van fok!
Amen!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh ja, vind je dat een pluim waard? Ik herinner mij de dag dat Ladybos beviel, ik geloof dat men er `s middags "al" achter kwam dat ze die dag nog niet gepost had en dat terwijl ze de avond daarvoor flink rommelde. Nee dat vind ik echt een pluim waard![]()
Amenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:25 schreef m@x het volgende:
Ik vind het vervelend dat, wanneer je eerlijk zegt wat je ergens van vindt, dit door een aantal mensen wordt opgevat als een aanval of belediging en je gelijk het halve forum over je heen krijgt. Zoals ik van de week al schreef: alles hoeft toch niet alleen maar “kus”, “knuffel”, “kwijl” te zijn?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh ja, vind je dat een pluim waard? Ik herinner mij de dag dat Ladybos beviel, ik geloof dat men er `s middags "al" achter kwam dat ze die dag nog niet gepost had en dat terwijl ze de avond daarvoor flink rommelde. Nee dat vind ik echt een pluim waard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |