Sommige zien het meer als een soort aanstellerij . . .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:52 schreef jessie het volgende:
Maar ik denk wel dat als je zelf iets vreselijks meegemaakt hebt dat je je best verbitterd kan gaan voelen door de reakties en vooral t ontbreken daarvan door mensen.
En dus post je dat maar allemaal hier op Fok, zodat iedereen daar van mee kan genieten?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:04 schreef Anitra het volgende:
Goh dan ben je niet de enige
Ik irriteer me mateloos aan mezelf![]()
Hoe ken jij mijn vriend dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:59 schreef Reese het volgende:
[..]
En dus post je dat maar allemaal hier op Fok, zodat iedereen daar van mee kan genieten?
Het gaat volgens mij om de balans, en die mis ik soms bij jou. En tuurlijk zit je in de ellende, en heb je veel meegemaakt, maar er zijn volgens mij ook genoeg leuke dingen te vertellen. Je hebt twee prachtige kinderen en een schat van een man.
[disclaimer] wederom niet om te rellen, maar juist een blik van een buitenstaander[/disclaimer]
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:06 schreef Neva het volgende:
knufkuskroel
Ik vind dat beest wel een beetje op je lijken . . .quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vind dat beest wel een beetje op je lijken . . .
speciaal voor jou dan nog een keer ik vind je reactie zwaar kinderachtig en ik begin te kotsen op je reacties tegen mij als je wat tegen me hebt trek je mond open en gooi het eruit!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:20 schreef moussy het volgende:
Nee, laten we dit topic weer dood laten bloeden, er moet gvd maar eens gezegd worden wat er allemaal broeit onder de users ipv dat zeikerige kuskroel gedoe. Je kop in het zand steken lost helemaal geen ruk op!!
en lul niet openlijk over me, maar tegen me ipv je pffwie is er nou kinderachtig
Bij deze dan: 'Je bent een zeikwijf wat alleen maar in haar zelfmedelijden blijft rondwentelen'quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:20 schreef moussy het volgende:
Nee, laten we dit topic weer dood laten bloeden, er moet gvd maar eens gezegd worden wat er allemaal broeit onder de users ipv dat zeikerige kuskroel gedoe. Je kop in het zand steken lost helemaal geen ruk op!!
en lul niet openlijk over me, maar tegen me ipv je pffwie is er nou kinderachtig
dankje als je me nou kende primaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bij deze dan: 'Je bent een zeikwijf wat alleen maar in haar zelfmedelijden blijft rondwentelen'
Enjoy!
OPbokken pisvlek. Ga maar lekker terug naar onzin.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:31 schreef ArmaniMania het volgende:
Godverdomme, de beste rel-topics moet je godverdomme tegenwoordig zoeken, vroeger klikte ik gewoon op ONZ.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
OPbokken pisvlek. Ga maar lekker terug naar onzin.
Neuh, maar het valt me op dat hier een hoog sensatie en kijk eens hoe goed ik ben gehalte is. Ik heb trouwens niks tegen jou, maar het suddert hier al maanden dat er van alles is en iedere keer kakt het weer in, maar er verandert geen drol.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:24 schreef Neva het volgende:
dus het moet maar gaan zoals het jou schikt
ik snap wat je bedoelt denk ik ...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Neuh, maar het valt me op dat hier een hoog sensatie en kijk eens hoe goed ik ben gehalte is. Ik heb trouwens niks tegen jou, maar het suddert hier al maanden dat er van alles is en iedere keer kakt het weer in, maar er verandert geen drol.
Oud is gewoon een grote weblog aan het worden.
en Havoc, ik ben idd een zeikwijf
Breng het dan de volgende keer ffkes zonder kots smileys joh.quote:
Dus vandaag weer geen rel-topic?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Als iedereen hier nou eens volwassen probeert te worden en zich als 'ouders' probeert te gedragen en verder het puberale rel-gedoe even vergeet, zou het misschien nog eens wat worden met dit topic?
Ga allemaal slapen en schaam jullie voor jullie kinderachtige posts in dit topic!
idd, door het ge-oeh en ah, knuf kus kroel gebueren sneeuwen de leuke dingen onder, hebben mensen geen zin meer om de leuke dingen te melden en blijven alleen de shit dingen nog over.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:42 schreef Neva het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt denk ik ...
maar ligt dan toch meer aan de mensen die de oeh's en de aah's geven of begrijp ik je dan toch verkeerd? je bedoelt toch dat je spuug wordt van het ge oeh en ge aah ? of iets negatiefs ?
mee eens maar de manier warop soms is dan ook weer een uiterste dat er wat gezegd wordt ja dat is logisch maar som geeurt dat een beetje kinderachtig en in meerdere topics dat er soms naar mensen wel heel erg kinderachtig wordt gereageerd dat kan wel minder.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef jessie het volgende:
Anitra, Neva,
Ik ervaar t dus niet. Dat er voornamelijk geklaagd word. Maar omdat ik het niet ervaar is het niet zo dat het er niet is. Net als dat een ander het wel ervaart het dan wel zo is. (owww mijn zinsopbouw is ook om je vingers bij af te likken)
Het "nieuwe" moeders topic is wel "klagerig" van inhoud. In mezelf noem ik het "het verkapte klaagbankje" Omdat er ook veel "speeltuinbankjesposts" staan. Maar nogmaals t irriteert me niet. Maar het intreseert me ook niet erg. Dus kom ik er niet vaak.
Ik vind ook dat we de leuke dingen moeten blijven poesten. En volgens mij vind iedereen dat wel als ik dit topic zo lees. Dus laten we dat vooral ook doen.
Maar als er veel gevoelens van onvrede zijn. en blijkbaar zijn die er. Dan moeten die er ook uit. Vind ik dan. En mijn optie is om alles maar eens bij naam te noemen. Maar goed ik val in herhaling geloof ikEr is ook al aangegeven dat men dan juist bang is voor gezeik en gezever. En ook daar zit wat in.
ik wil wel het goede voorbeeld geven maar dat duurt nog wel ff voor er hier een beebje komt en ik daarover kan posten in betreffende topicsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:51 schreef jessie het volgende:
Ja een positieve houding is altijd goed. En benoemen wat je te ver vind gaan. En dan niet 10 dagen later bijvoorbeeld.
En jij weet waar het over gaatquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Als iedereen hier nou eens volwassen probeert te worden en zich als 'ouders' probeert te gedragen en verder het puberale rel-gedoe even vergeet, zou het misschien nog eens wat worden met dit topic?
Ga allemaal slapen en schaam jullie voor jullie kinderachtige posts in dit topic!
Ik noem het "Het Ziek, Zwak en Misselijk Topic"quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef jessie het volgende:
Het "nieuwe" moeders topic is wel "klagerig" van inhoud. In mezelf noem ik het "het verkapte klaagbankje" Omdat er ook veel "speeltuinbankjesposts" staan.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik noem het "Het Ziek, Zwak en Misselijk Topic"
Toen de mama van neefje Niels net zwanger was wees ik haar op OUD maar ze heeft nooit zin gehad hier mee te posten omdat ze nogal geschrokken was van het constante geklaag en gezeur. Het enige kwaaltje waar zij last van had was dat ze geen koffie meer lustte en ze had het gevoel dat ze hier niet op haar plaats zou zijn omdat ze niks te klagen hadZe zei zelfs: "Het lijkt wel of niemand daar blij is met de zwangerschap zo hard proberen ze elkaar te overtreffen in gemopper en geklaag".
Ik noem het, het jankbankjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik noem het "Het Ziek, Zwak en Misselijk Topic"
Oh, die is veel mooier dan de mijnequote:
Mee eenschquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:03 schreef Sugar het volgende:
Maar ik denk wel dat het eigenlijk, éigenlijk een overbodig topic is. Want dit alles kan luchtig ook zijn plek vinden in het Speeltuinbankje en zwaar in andere fora (R & P). Toch?
Ja! Een zwangerschap is iets unieks en daar moet je van genieten! Daar heb je gelijk in, maar ik vind niet dat het nu ten koste gaat voor de aandacht van anderen, het meeleven met Bix en andere LLM van de laatste tijd is dan wel weer een pluim waardig, want dat is wel iets heel positiefs van fok!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Leah het volgende:
Je mag van mij best klagen, echt wel. Maar als het om een redelijk normale zwangerschap gaat, waar je ook nog eens lang op hebt moeten wachten, dan irriteert mij dat mateloos...
Dingen gaan nou eenmaal niet altijd vlekkeloos, en de zwangerschap is een eitje vergeleken met wat daarna komt. Dan kun je twee dingen doen, of daar oeverloos over gaan zeiken, of je erbij neerleggen dat het nou eenmaal zo is, en je realiseren dat het een hele bijzondere tijd is, die echt nooit meer terug komt. Je krijgt toch uiteindelijk een kind omdat je dat leuk vindt?
Bovendien vind ik, dat de zwangeren die op een bepaald moment echt moeten afzien (Bix!) daar behoorlijk door worden ondergesneeuwd.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Leah het volgende:
Je mag van mij best klagen, echt wel. Maar als het om een redelijk normale zwangerschap gaat, waar je ook nog eens lang op hebt moeten wachten, dan irriteert mij dat mateloos...
Dingen gaan nou eenmaal niet altijd vlekkeloos, en de zwangerschap is een eitje vergeleken met wat daarna komt. Dan kun je twee dingen doen, of daar oeverloos over gaan zeiken, of je erbij neerleggen dat het nou eenmaal zo is, en je realiseren dat het een hele bijzondere tijd is, die echt nooit meer terug komt. Je krijgt toch uiteindelijk een kind omdat je dat leuk vindt?
Bovendien vind ik, dat de zwangeren die op een bepaald moment echt moeten afzien (Bix!) daar behoorlijk door worden ondergesneeuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |