abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:55:46 #101
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24980905
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:52 schreef jessie het volgende:
Maar ik denk wel dat als je zelf iets vreselijks meegemaakt hebt dat je je best verbitterd kan gaan voelen door de reakties en vooral t ontbreken daarvan door mensen.
Sommige zien het meer als een soort aanstellerij . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 00:56:50 #102
7074 moussy
kuttekop
pi_24980919
Nou nee, niet helemaal, want tja, moeilijk uitleggen toch wel.

Wacht, voorbeeld, de oplettende lezer heeft het gelezen. Er zijn weer wat dingen rond om open ruggetjes hier. Wedden, dat als ik er een topic over open, dat het een stormlooptopic is? En wedden, dat als ik een topic open dat Cas op eens het kappers-model van 2005 gaat worden, dat het een flut topic is? Ik weet het voor 100% zeker!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 00:58:28 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_24980943
en zo zou het hetzelfde gaan als pietje puk een topic opent.
pi_24980952
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:04 schreef Anitra het volgende:
Goh dan ben je niet de enige
Ik irriteer me mateloos aan mezelf
En dus post je dat maar allemaal hier op Fok, zodat iedereen daar van mee kan genieten?

Het gaat volgens mij om de balans, en die mis ik soms bij jou. En tuurlijk zit je in de ellende, en heb je veel meegemaakt, maar er zijn volgens mij ook genoeg leuke dingen te vertellen. Je hebt twee prachtige kinderen en een schat van een man .

[disclaimer] wederom niet om te rellen, maar juist een blik van een buitenstaander[/disclaimer]
Eeuwig vijfentwintig
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 00:59:50 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_24980960
Nog een keer

Het gaat me er niet om dat ik het gevoel heb dat iedereen me laat vallen, het gaat me er om dat het erg en hefttig en zeer moet doen en zijn wil er iemand wat van lezen en op reageren ipv van tafel geschoven worden.

Kijk eens hoe ik die user steun!!
pi_24980993
Ja precies, ik bedoel dit ook niet mbt tot jou hoor Moussy! Gewoon t algemeen. Dus ook met Pietje Puk
Ik heb dat van die open ruggetjes niet eens gelezen. Maar ik weet wel dat veel mensen altijd reageren op die mooie krullekop van Cas, toch?

TC, dat denk ik ook dat mensen dat soms zo zien. En dat kan heel hard overkomen denk ik.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24981018
Ik ervaar namelijk nog wel dat er ook op "gewone" huis tuin en keukenpraatjes gereageerd word.
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:06:35 #108
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981037
als je nou ieder gewoon laat posten wat die wil.. reageer er dan niet op.. er "klagen"nu mensen die wel net zo hard mee doen aan het oeh en aah..
Er worden ook een hoop positieve dingen gepost al dan niet in een ander topic maar dat negatieve blijft juist hangen waarom?
Als er nou eens wat meer gelet wordt op dat wat positief is en niet meteen loopt te bitchen bij wat negatief is om nou mensen pesoonlijk aan te gaan vallen reese ook al is het niet verkeerd bedoeld vind ik persoonlijk onnodig en geloof dat er bij vorige discussies ook al gezegd is als je niet wil lezen lees dan niet..
pi_24981100
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:59 schreef Reese het volgende:

[..]

En dus post je dat maar allemaal hier op Fok, zodat iedereen daar van mee kan genieten?

Het gaat volgens mij om de balans, en die mis ik soms bij jou. En tuurlijk zit je in de ellende, en heb je veel meegemaakt, maar er zijn volgens mij ook genoeg leuke dingen te vertellen. Je hebt twee prachtige kinderen en een schat van een man .

[disclaimer] wederom niet om te rellen, maar juist een blik van een buitenstaander[/disclaimer]
Hoe ken jij mijn vriend dan?
Maar ook ik post vaak positieve dingen en de enige positieve dingen waar hier op gereageerd word is de foto's. Dat ik al tig keer trots verteld heb dat Djulian tandjes heeft, dat Djen enorm vooruit gaat in alles, dat Djulian kan rollen, staan, schaterlachen, kruipen. Dat ik trots ben op mezelf als ik dingen gedaan heb. Op die dingen word niet gereageerd. Ik post al een tijdje niet meer over mijn eigen gebeuren en dat valt niet eens op!!!! Ik post alleen nog over de kids. Maar dat valt niet op, men ziet ook alleen maar het negatieve heb ik het idee. Ik baal ook van een aantal dingen, maar ik durf al weken niet te vertellen hoe het met mij gaat en waarom? Omdat ik gauw bang ben dat ik teveel ben, dat er andere mensen belangrijker zijn dan mij (dat vind ik dus)
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 01:12:05 #110
7074 moussy
kuttekop
pi_24981103
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:06 schreef Neva het volgende:
knufkuskroel
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:13:33 #111
24361 Neva
Mania lovin'
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:14:45 #112
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24981124
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:13 schreef Neva het volgende:
pfff
Ik vind dat beest wel een beetje op je lijken . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:16:45 #113
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981149
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:14 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ik vind dat beest wel een beetje op je lijken . . .
reageer jij eerst eens op je berichtjes

maar vind het een zwaar kinderachtige reactie als moussy me niet mag prima maar kan ze nog wel normaal doen en me dan gewoon negeren
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 01:20:57 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_24981200
Nee, laten we dit topic weer dood laten bloeden, er moet gvd maar eens gezegd worden wat er allemaal broeit onder de users ipv dat zeikerige kuskroel gedoe. Je kop in het zand steken lost helemaal geen ruk op!!

en lul niet openlijk over me, maar tegen me ipv je pff wie is er nou kinderachtig
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:24:32 #115
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981244
dus het moet maar gaan zoals het jou schikt
iedereen is verschillend toch of niet dan? dus iedereen reageert anders omdat meteen te gaan trutten is onzinnig
zijn ook andere manieren voor zoals al eerder is genoemd mail die persoon dan
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:27:09 #116
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981266
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:20 schreef moussy het volgende:
Nee, laten we dit topic weer dood laten bloeden, er moet gvd maar eens gezegd worden wat er allemaal broeit onder de users ipv dat zeikerige kuskroel gedoe. Je kop in het zand steken lost helemaal geen ruk op!!

en lul niet openlijk over me, maar tegen me ipv je pff wie is er nou kinderachtig
speciaal voor jou dan nog een keer ik vind je reactie zwaar kinderachtig en ik begin te kotsen op je reacties tegen mij als je wat tegen me hebt trek je mond open en gooi het eruit!!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:28:52 #117
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_24981289
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:20 schreef moussy het volgende:

Bij deze dan: 'Je bent een zeikwijf wat alleen maar in haar zelfmedelijden blijft rondwentelen'

Enjoy!
I'm getting too old for this....
pi_24981306
Ook al ben ik al een poos vooral lurker (of misschien juist daarom ), ik kan het niet laten om te reageren.

Natuurlijk wild(de) ik meeleven met anderen, wanneer daar aanleiding toe was. En ook vind/vond ik het ook fijn om te merken dat anderen meeleven als het het hier niet zo geweldig gaat/ging.
Maar als er (vrijwel) uitsluitend ellende gemeld kan worden, dan lijkt het mij zinniger om dat elders te doen. Of dat nu in heel specifieke topics/fora is, per mail, of op een andere manier. Kwijt moet je het iig wel, is mijn ervaring, op welke manier dan ook.
Maar [OUD] is natuurlijk geen therapeut en/of stonthoop, en dat moet het ook niet worden!

Hier wil ik vooral graag álle facetten van kinderen, opvoeden, anekdotes, ouderschap en alles wat daarbij komt kijken, kunnen lezen!

sprak de lurkster
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:30:00 #119
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981307
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:28 schreef Havoc het volgende:

[..]

Bij deze dan: 'Je bent een zeikwijf wat alleen maar in haar zelfmedelijden blijft rondwentelen'

Enjoy!
dankje als je me nou kende prima
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:30:29 #120
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_24981318
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:30 schreef Neva het volgende:

[..]

dankje als je me nou kende prima
Ik had het tegen Moussy.
pi_24981326
Havoc is tof.

[/offtopic]
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:31:17 #122
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981327
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:30 schreef Havoc het volgende:

[..]

Ik had het tegen Moussy.
my bad
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 01:31:39 #123
47213 ArmaniMania
pi_24981331
Godverdomme, de beste rel-topics moet je godverdomme tegenwoordig zoeken, vroeger klikte ik gewoon op ONZ.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:33:52 #124
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_24981362
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:31 schreef ArmaniMania het volgende:
Godverdomme, de beste rel-topics moet je godverdomme tegenwoordig zoeken, vroeger klikte ik gewoon op ONZ.
OPbokken pisvlek. Ga maar lekker terug naar onzin.
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 01:38:15 #125
47213 ArmaniMania
pi_24981410
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:33 schreef Havoc het volgende:

[..]

OPbokken pisvlek. Ga maar lekker terug naar onzin.
De uitgetrokken baarmoederkankerkop heeft een kwaliteitspostje geplaatst
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 01:39:29 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_24981417
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:24 schreef Neva het volgende:
dus het moet maar gaan zoals het jou schikt
Neuh, maar het valt me op dat hier een hoog sensatie en kijk eens hoe goed ik ben gehalte is. Ik heb trouwens niks tegen jou, maar het suddert hier al maanden dat er van alles is en iedere keer kakt het weer in, maar er verandert geen drol.

Oud is gewoon een grote weblog aan het worden.

en Havoc, ik ben idd een zeikwijf
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:39:38 #127
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981419
ga ergens anders spelen kleuters
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:42:30 #128
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981443
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:39 schreef moussy het volgende:

[..]

Neuh, maar het valt me op dat hier een hoog sensatie en kijk eens hoe goed ik ben gehalte is. Ik heb trouwens niks tegen jou, maar het suddert hier al maanden dat er van alles is en iedere keer kakt het weer in, maar er verandert geen drol.

Oud is gewoon een grote weblog aan het worden.

ik snap wat je bedoelt denk ik ...
maar ligt dan toch meer aan de mensen die de oeh's en de aah's geven of begrijp ik je dan toch verkeerd? je bedoelt toch dat je spuug wordt van het ge oeh en ge aah ? of iets negatiefs ?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:42:48 #129
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_24981448
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:39 schreef moussy het volgende:
Breng het dan de volgende keer ffkes zonder kots smileys joh.
Het heeft namelijk totaal geen zin om je dan volledig uit je dak te gaan .
pi_24981454
Anitra, Neva,
Ik ervaar t dus niet. Dat er voornamelijk geklaagd word. Maar omdat ik het niet ervaar is het niet zo dat het er niet is. Net als dat een ander het wel ervaart het dan wel zo is. (owww mijn zinsopbouw is ook om je vingers bij af te likken )
Het "nieuwe" moeders topic is wel "klagerig" van inhoud. In mezelf noem ik het "het verkapte klaagbankje" Omdat er ook veel "speeltuinbankjesposts" staan. Maar nogmaals t irriteert me niet. Maar het intreseert me ook niet erg. Dus kom ik er niet vaak.
Ik vind ook dat we de leuke dingen moeten blijven posten. En volgens mij vind iedereen dat wel als ik dit topic zo lees. Dus laten we dat vooral ook doen.
Maar als er veel gevoelens van onvrede zijn. En blijkbaar zijn die er. Dan moeten die er ook uit. Vind ik dan. En mijn optie is om alles maar eens bij naam te noemen. Maar goed ik val in herhaling geloof ik Er is ook al aangegeven dat men dan juist bang is voor gezeik en gezever. En ook daar zit wat in.
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:43:15 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24981455
Als iedereen hier nou eens volwassen probeert te worden en zich als 'ouders' probeert te gedragen en verder het puberale rel-gedoe even vergeet, zou het misschien nog eens wat worden met dit topic?

Ga allemaal slapen en schaam jullie voor jullie kinderachtige posts in dit topic!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 01:44:54 #132
47213 ArmaniMania
pi_24981476
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Als iedereen hier nou eens volwassen probeert te worden en zich als 'ouders' probeert te gedragen en verder het puberale rel-gedoe even vergeet, zou het misschien nog eens wat worden met dit topic?

Ga allemaal slapen en schaam jullie voor jullie kinderachtige posts in dit topic!
Dus vandaag weer geen rel-topic?
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 01:45:58 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_24981487
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:42 schreef Neva het volgende:

[..]

ik snap wat je bedoelt denk ik ...
maar ligt dan toch meer aan de mensen die de oeh's en de aah's geven of begrijp ik je dan toch verkeerd? je bedoelt toch dat je spuug wordt van het ge oeh en ge aah ? of iets negatiefs ?
idd, door het ge-oeh en ah, knuf kus kroel gebueren sneeuwen de leuke dingen onder, hebben mensen geen zin meer om de leuke dingen te melden en blijven alleen de shit dingen nog over.

Havoc loop niet te slijmen
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:48:48 #134
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981520
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef jessie het volgende:
Anitra, Neva,
Ik ervaar t dus niet. Dat er voornamelijk geklaagd word. Maar omdat ik het niet ervaar is het niet zo dat het er niet is. Net als dat een ander het wel ervaart het dan wel zo is. (owww mijn zinsopbouw is ook om je vingers bij af te likken )
Het "nieuwe" moeders topic is wel "klagerig" van inhoud. In mezelf noem ik het "het verkapte klaagbankje" Omdat er ook veel "speeltuinbankjesposts" staan. Maar nogmaals t irriteert me niet. Maar het intreseert me ook niet erg. Dus kom ik er niet vaak.
Ik vind ook dat we de leuke dingen moeten blijven poesten. En volgens mij vind iedereen dat wel als ik dit topic zo lees. Dus laten we dat vooral ook doen.
Maar als er veel gevoelens van onvrede zijn. en blijkbaar zijn die er. Dan moeten die er ook uit. Vind ik dan. En mijn optie is om alles maar eens bij naam te noemen. Maar goed ik val in herhaling geloof ik Er is ook al aangegeven dat men dan juist bang is voor gezeik en gezever. En ook daar zit wat in.
mee eens maar de manier warop soms is dan ook weer een uiterste dat er wat gezegd wordt ja dat is logisch maar som geeurt dat een beetje kinderachtig en in meerdere topics dat er soms naar mensen wel heel erg kinderachtig wordt gereageerd dat kan wel minder.
Iedereen wil het anders zien wil de leuke dingen horen/lezen maar dat is er helaas niet altijd.
Ik denk dat je er weinig verandering in kan brengen dat het gewoon lastig is aangezien het nu al tijden zo is en er niets veranderd.. en je maar het beste zelf dan het goede voorbeeld kunt geven en de mensen gewoon hun gang laten gaan en zelf gewoon blijven het goede voorbeeld te geven en maar hopen dat meer volgen ik weet het anders ook niet hoor
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:50:57 #135
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981543
ennuh jessie beroerde zinsopbouw hier ook weet wat ik wil zeggen maar het komt er zo lekker beroerd uit
pi_24981549
Ja een positieve houding is altijd goed. En benoemen wat je te ver vind gaan. En dan niet 10 dagen later bijvoorbeeld.
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:53:27 #137
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24981571
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:51 schreef jessie het volgende:
Ja een positieve houding is altijd goed. En benoemen wat je te ver vind gaan. En dan niet 10 dagen later bijvoorbeeld.
ik wil wel het goede voorbeeld geven maar dat duurt nog wel ff voor er hier een beebje komt en ik daarover kan posten in betreffende topics

maar idd niet 10 dagen later. reageren .
pi_24983975
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef golfer het volgende:

En jij weet waar het over gaat
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:27:49 #139
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24984501
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef jessie het volgende:

Het "nieuwe" moeders topic is wel "klagerig" van inhoud. In mezelf noem ik het "het verkapte klaagbankje" Omdat er ook veel "speeltuinbankjesposts" staan.
Ik noem het "Het Ziek, Zwak en Misselijk Topic"

Toen de mama van neefje Niels net zwanger was wees ik haar op OUD maar ze heeft nooit zin gehad hier mee te posten omdat ze nogal geschrokken was van het constante geklaag en gezeur. Het enige kwaaltje waar zij last van had was dat ze geen koffie meer lustte en ze had het gevoel dat ze hier niet op haar plaats zou zijn omdat ze niks te klagen had Ze zei zelfs: "Het lijkt wel of niemand daar blij is met de zwangerschap zo hard proberen ze elkaar te overtreffen in gemopper en geklaag".
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:51:01 #140
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24984849
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:27 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Toen de mama van neefje Niels net zwanger was wees ik haar op OUD maar ze heeft nooit zin gehad hier mee te posten omdat ze nogal geschrokken was van het constante geklaag en gezeur. Het enige kwaaltje waar zij last van had was dat ze geen koffie meer lustte en ze had het gevoel dat ze hier niet op haar plaats zou zijn omdat ze niks te klagen had Ze zei zelfs: "Het lijkt wel of niemand daar blij is met de zwangerschap zo hard proberen ze elkaar te overtreffen in gemopper en geklaag".
van de week heel heel heel erg bijna aan iemand gevraagd of ze wél zin in de bevalling en haar beebje had, mèn wat een gezeik. Maar goed het is niet eerlijk om achter iemands rug om te praten
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:03:46 #141
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24985087
Maar het gaat nu toch ook over geklaag in nieuwe moeders? En toch zie ik daar ook heel regelmatig positieve verhalen!
Bar bijvoorbeeld en Catootje, die kunnen er wat van! Fluf houdt altijd moed en is altijd ontopic.
Luchtbel post over hoe trots ze is op Jolie en hoe dubbel het is om haar te missen en te investeren in de liefde. Tex gooit haar twijfels neer, maar weet ook te relativeren en alle moeders hebben er een handje van om al snel te hopen, denken en vinden dat hun kroost tandjes krijgt! ( Trots! )

Al met al gaat dat best over de zaken die erbij horen en lang niet allemaal negatief. Het begon ooit met onderwerpen als "je lijf is een barrel na de bevalling" ( ), hoe hou je tijd voor jezelf en je relaassie en dat soort dingen. Ook helemaal ontopic en niet per se negatief.

Maar ik denk wel dat het eigenlijk, éigenlijk een overbodig topic is. Want dit alles kan luchtig ook zijn plek vinden in het Speeltuinbankje en zwaar in andere fora (R & P). Toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 11:04:44 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_24985112
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:27 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik noem het, het jankbankje
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:05:32 #143
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24985119
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:04 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik noem het, het jankbankje
Oh, die is veel mooier dan de mijne
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:06:17 #144
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24985135
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:03 schreef Sugar het volgende:

Maar ik denk wel dat het eigenlijk, éigenlijk een overbodig topic is. Want dit alles kan luchtig ook zijn plek vinden in het Speeltuinbankje en zwaar in andere fora (R & P). Toch?
Mee eensch
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 11:09:02 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_24985176
eensch, dan is dat topic ook weer waar het voor opgericht was
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:46:19 #146
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24985858
Gelukkig kom ik nooit in die genoemde klaagtopics...
hoewel ik het speeltuinbankje soms ook wel een mini klaagbaak vond.
Maar das ook al weer een tijd geleden dat ik dat dacht
patat ftw :)
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:00:28 #147
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24987004
Je mag van mij best klagen, echt wel. Maar als het om een redelijk normale zwangerschap gaat, waar je ook nog eens lang op hebt moeten wachten, dan irriteert mij dat mateloos...
Dingen gaan nou eenmaal niet altijd vlekkeloos, en de zwangerschap is een eitje vergeleken met wat daarna komt. Dan kun je twee dingen doen, of daar oeverloos over gaan zeiken, of je erbij neerleggen dat het nou eenmaal zo is, en je realiseren dat het een hele bijzondere tijd is, die echt nooit meer terug komt. Je krijgt toch uiteindelijk een kind omdat je dat leuk vindt?

Bovendien vind ik, dat de zwangeren die op een bepaald moment echt moeten afzien (Bix!) daar behoorlijk door worden ondergesneeuwd.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:16:59 #148
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24987202
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Leah het volgende:
Je mag van mij best klagen, echt wel. Maar als het om een redelijk normale zwangerschap gaat, waar je ook nog eens lang op hebt moeten wachten, dan irriteert mij dat mateloos...
Dingen gaan nou eenmaal niet altijd vlekkeloos, en de zwangerschap is een eitje vergeleken met wat daarna komt. Dan kun je twee dingen doen, of daar oeverloos over gaan zeiken, of je erbij neerleggen dat het nou eenmaal zo is, en je realiseren dat het een hele bijzondere tijd is, die echt nooit meer terug komt. Je krijgt toch uiteindelijk een kind omdat je dat leuk vindt?

Bovendien vind ik, dat de zwangeren die op een bepaald moment echt moeten afzien (Bix!) daar behoorlijk door worden ondergesneeuwd.
Ja! Een zwangerschap is iets unieks en daar moet je van genieten! Daar heb je gelijk in, maar ik vind niet dat het nu ten koste gaat voor de aandacht van anderen, het meeleven met Bix en andere LLM van de laatste tijd is dan wel weer een pluim waardig, want dat is wel iets heel positiefs van fok!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24987345
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Leah het volgende:

Daar ben ik het niet helemaal mee eens gelukkig maar

Ik kan me goed inbeelden dat wanneer je zwangerschap vanaf het begin tot het einde afzien is dus veel spugen/ziek zijn/niets meer kunnen enzo Dat die mensen mogen klagen,Een zwangerschap is idd iets bijzonders maar als je te beroerd bent om ervan te kunnen genieten kan ik me goed inbeelden dat die mensen het zo nu en dan van zich af moeten gooien.

maar goed zo ben ik weer
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:29:04 #150
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24987364
Nou, genoten heb ik niet , maar als je niet anders kan als klagen vraag ik me af wat je hier doet, en heb ik het gevoel dat sommigen (daar is ie weer!) dit forum idd alleen maar gebruiken als klaagbaak, soms met de meest extreme dingen.. (de rotzooi van Xanthe vriend vond ik bv veeel te ver gaan).
Dit alles onder het mom van "ze kennen me toch niet".
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')