Sommige zien het meer als een soort aanstellerij . . .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:52 schreef jessie het volgende:
Maar ik denk wel dat als je zelf iets vreselijks meegemaakt hebt dat je je best verbitterd kan gaan voelen door de reakties en vooral t ontbreken daarvan door mensen.
En dus post je dat maar allemaal hier op Fok, zodat iedereen daar van mee kan genieten?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:04 schreef Anitra het volgende:
Goh dan ben je niet de enige
Ik irriteer me mateloos aan mezelf![]()
Hoe ken jij mijn vriend dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:59 schreef Reese het volgende:
[..]
En dus post je dat maar allemaal hier op Fok, zodat iedereen daar van mee kan genieten?
Het gaat volgens mij om de balans, en die mis ik soms bij jou. En tuurlijk zit je in de ellende, en heb je veel meegemaakt, maar er zijn volgens mij ook genoeg leuke dingen te vertellen. Je hebt twee prachtige kinderen en een schat van een man.
[disclaimer] wederom niet om te rellen, maar juist een blik van een buitenstaander[/disclaimer]
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:06 schreef Neva het volgende:
knufkuskroel
Ik vind dat beest wel een beetje op je lijken . . .quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vind dat beest wel een beetje op je lijken . . .
speciaal voor jou dan nog een keer ik vind je reactie zwaar kinderachtig en ik begin te kotsen op je reacties tegen mij als je wat tegen me hebt trek je mond open en gooi het eruit!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:20 schreef moussy het volgende:
Nee, laten we dit topic weer dood laten bloeden, er moet gvd maar eens gezegd worden wat er allemaal broeit onder de users ipv dat zeikerige kuskroel gedoe. Je kop in het zand steken lost helemaal geen ruk op!!
en lul niet openlijk over me, maar tegen me ipv je pffwie is er nou kinderachtig
Bij deze dan: 'Je bent een zeikwijf wat alleen maar in haar zelfmedelijden blijft rondwentelen'quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:20 schreef moussy het volgende:
Nee, laten we dit topic weer dood laten bloeden, er moet gvd maar eens gezegd worden wat er allemaal broeit onder de users ipv dat zeikerige kuskroel gedoe. Je kop in het zand steken lost helemaal geen ruk op!!
en lul niet openlijk over me, maar tegen me ipv je pffwie is er nou kinderachtig
dankje als je me nou kende primaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bij deze dan: 'Je bent een zeikwijf wat alleen maar in haar zelfmedelijden blijft rondwentelen'
Enjoy!
OPbokken pisvlek. Ga maar lekker terug naar onzin.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:31 schreef ArmaniMania het volgende:
Godverdomme, de beste rel-topics moet je godverdomme tegenwoordig zoeken, vroeger klikte ik gewoon op ONZ.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
OPbokken pisvlek. Ga maar lekker terug naar onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |